Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič autobusu pražské MHD zkolaboval za volantem a sjel ze silnice

Několik cestujících pražské autobusové linky 125 mělo odpoledne dobrodružnější cestu, než je v městské hromadné dopravě běžné. Řidiči se udělalo zle, autobus se proto samovolně rozjel a vyjel mimo silnici. Nikomu z cestujících se nic nestalo, řidiče odvezla záchranka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F25r64a81n58t91a 48T78i75m55a50n 7160978781790

Tohle se stávat nesmí. Já si zaplatím jízdenku a za svoje peníze čekám službu - bezpečné dopravení z místa A do místa B. Jestli je řidič nemocný nebo nalitý vůbec jako cestující nemusí nikdo řešit. Uvádí to víceméně smluvní přepravní podmínky snad všech dopravců, např.: Vztahy mezi dopravcem a cestujícím

V zájmu řádné péče o cestující je dopravce povinen:

zajistit bezpečnou přepravu podle jízdního řádu

0/0
25.1.2015 14:19

R67o29b26e29r46t 18H28e60g84r 3812801616755

http://www.youtube.com/watch?v=jvy37lQSpRw

0/0
24.1.2015 22:40

L65a59d30i28s94l30a66v 16P37r44o90t38i47v79a 7336906974654

To naši "chytrolíni" válející se v posl. sněmovně uvažují, že se bude chodit v 73 letech do důchodu a oni budou hnít v lavicích do 90 za zlodějské platy !!!!!!!!!!!!!!

+1/0
24.1.2015 18:52

K37a36r30e65l 27D51r26d33a 6763635787109

125 na Skalce je výmysl ROPIDu z posledních změn. Na Praze 11 se proti tomu protestovalo. Šlo o sloučení linek 125 (Háje-Smíchov) a 271 (Háje-Skalka) do jedné 125 (Smíchov-Háje-Skalka). Řešilo se hlavně, že 271 nabírá zpoždění v Hostivaři a přesná 125 se tím stane nespolehlivou. Což docela platí. Mezi Petrovicemi a Háji se kvůli nové 125 zařizoval vyhrazený pruh pro autobusy, aby se alespoň předešlo zdržení v koloně od Uhříněvsi.

  Námitky u ROPIDu neobstály. 125 je dlouhá jak týden. 47 minut mi sice přijde, že je na maximu, ale takových linek je v Praze docela dost. Je možné, že by to bylo důvodem kolapsu kousek před konečnou? Jak to vidí řidiči autobusů?

0/0
24.1.2015 0:01

V76l39a72s22t26i35m31i21l 77S21v73o39b83o35d90a 7983388945684

Á, tak je to tak. Taky jsem si myslel, že 125ka dříve startovala na Hájích.

Jinak tenhle koncept dlouhých tras autobusů úplně nechápu... 125ka není rozhodně jediná linka, která pak kvůli tomu nemusí jet podle jízdního řádu a to v některé části své cesty nikoliv jen o nějakou lehce tolerovanou drobnou časovou odchylku, ale třeba i o hodně minut.

0/0
24.1.2015 0:09

K25a45r34e49l 44D92r12d75a 6783955897519

Občas 125 jezdím z Hájů, a na obě strany. Mám pocit, že nechytá zpoždění v Hostivaři na Průmyslové, jak byly obavy. Spíš jezdí podle plotu od Jižní spojky. To je loterie. K tomu se také diskutoval vyhrazený pruh pro autobusy na Jižní spojce. Byl by třeba. Ale omezit proto celou Jižní spojku? Kdyby těch autobusů tudy jezdilo aspoň víc.

  Co mi ale vadí totálně, 125 byla nová linka a dostala nové čisté autobusy. Nastoupit na Hájích byla pohoda. 271 měla autobusy pěkně zrajtované. Nyní jezdí 125 v novém, není to tak strašné, ale je vidět že hlavní doprava pro sídliště Měcholupy-Petrovice autobusy odrovnává. Na Háje pak dorazí autobus plný lidí, pěkně zapařený, většina vystoupí na metro a nová parta jede na Smíchov v bordelu po předchozích cestujících. Je to takové nechutné a ztrácím ochotu si takové MHD vážit. Asi začnu jezdit s fixou, sprejem či diamantem a budu takové prostředí vylepšovat. ;-D

0/0
24.1.2015 8:37

J57a44n 23M98o74d66r16ý 2653769547

Už víte, proč létají dva piloti a chodí každý rok na velmi důkladnou zdravotní prohlídku?

+3/−6
23.1.2015 23:14

V66l26a61s90t80i91m60i26l 94S81v94o92b83o40d15a 7323768325324

Jenomže u letadla může druhý pilot převzít typicky řízení za kolegu, který by se zhroutil, zatímco nevím, jak by to bylo v současném autobuse možné ;-D.

Disponujete interní informací DPP o konání či nekonání povinných lékařských prohlídek jejich řidičů?

+2/0
23.1.2015 23:41

M55i41r81o31s32l80a49v 21B90u34d70a 9872132197702

Nedisponuje, jen kecá:-P

+3/0
23.1.2015 23:43

R78o18b87e53r22t 20Č24e61r11v17e55n64ý 5591829930510

Ač jsem názor pana Modrého ohodnotil mínusem, myslím, že nám chtěl možná říci, že pokud by se něco podobného přihodilo pilotovi, může (a velmi pravděpodobně i bude) to mít fatální následky, mnohem horší než v tomto případě v autobusu. Samozřejmě dva řidiči autobusu jsou holý nesmysl :-). I když... když jsme jeli do Španělska dálkovým, tak věřím, že druhý řidič na předním místě by v případě kolapsu toho co řídí byl ještě schopen leccos zachránit...

+2/0
24.1.2015 0:33

M89i83r43o30s22l84a93v 39Z19i41k80m68u91n33d 7929913824233

Nebyl, ten druhý řidič je přikurtován na vedlejší sedačce a měl by spát, aby byl svěží a odpočatý, až vystřídá kolegu po vyčerpání stanovené doby řízení ...

0/0
24.1.2015 16:10

J60a96n44a 32V20y21s40k79o79č23i75l26o88v38á 8967818809144

Jednou za dva roky, pokud zaměstnavatel neurčí častější interval.

0/0
24.1.2015 8:43
Foto

M68a87r57i93e 23M57e44t80l39i55c69k76á 9241634801462

Do padesáti let jednou za dva roky, po padesátce jednou za rok. Každých pět let psycho a EEG

0/0
24.1.2015 23:29

M31i96r17o66s73l31a89v 42B14u79d63a 9922512517702

Jo, takže v autobusech budou jezdit dva řidiči kdyby se náhodou jednomu z nich udělalo nevolno? Jinak, řidiči chodí na prohlídku každé dva roky a každý rok do autoškoly! Zdá se vám to snad málo?

0/0
23.1.2015 23:42

V20l51a87s32t93i64m66i82l 85S87v38o81b83o19d13a 7983218445524

Hlavně u letadla po drtivou většinu času, ne-li po celou cestu, si může "náhradní" pilot přepnout bez problému řízení (měl by na to čas), v autobuse by to vůbec nemusel stihnout a skončil by např. v příkopě i s "náhradním" řidičem :-).

0/0
23.1.2015 23:51
Foto

L17u10k73a24s 40Z47m96i24z89i42k 8932513380868

pokud požaduje řidič z povolání lékařské potvrzení i pro práci v noci, pak musí chodit na zdravotní prohlídku každý rok

0/0
25.1.2015 1:52

J83o58s34e35f 41H86a80n63y23á31š 2774449483

Jen umí číst a druhý psát?

0/−1
24.1.2015 11:50

J15o32s11e80f 51H57a98n44y70á45š 2374579833

*Jeden

0/0
24.1.2015 15:21

V95l50a76s50t90i46m98i94l 10S60v77o72b78o57d70a 7523868525454

Jo tak tudy jezdím autobusem velmi často :-). Akorát ne 125kou :-).

0/0
23.1.2015 23:01

V94l98a91s91t87i60m52i92l 39S51v22o22b96o76d57a 7893408865724

To je strašně vtipná lokalita. Tam je před tím mostem velmi široká silnice, která končí pouhým jedním pruhem pod mostem a řídí to tam semafor. Takže si tam krásně plynule jedete po luxusní silnici, abyste pak skončil ve frontě před semaforem.

Říkám tam tomu kanálek ;-D.

0/0
23.1.2015 23:11

A39d41a44m 52P15u71r32k17r71t 5106372918838

jj, ten podjezd tam je opravdu poněkud "specifický"

0/0
24.1.2015 0:02
Foto

O92l90i61n84a 14V57i87z88v48á53r69i52o86v47á 3808947312661

Kollik mu bylo roků ? Pokud se bude zvyšovat věk odchodu do důchodu bude takových nehod asi víc.Rv

+6/−4
23.1.2015 21:42

D40a65v23i22d 14P59r55a85ž30á64k 6534792912116

36

0/0
23.1.2015 22:00

V59l38a29s15t25i72m84i81l 97S83v90o86b74o10d27a 7333518215504

Á, paní už má jasno. Nevolno se smí dělat jen starším lidem ;-D.

+2/0
23.1.2015 23:03

J42a96n35a 69V79y85s11k38o28č37i32l44o68v60á 8677928579284

Pán je ironický a vtipný, že?

0/0
24.1.2015 8:45

B74o79ř58í81k 57P67u39l31k26r84á55b67e95k 1233418389597

Zaplaťpánbůh, kdyby usnul v 90 km/h na Jižní spojce....Rv

vlastně, jak to že nejsou na těchto trasách bezpečnostní pásy?

+1/−1
23.1.2015 20:58

P13e33t68r 48N28e23s43v65a54d74b48a 2324365166179

A co by tam jako dělaly???8-o

+1/−1
23.1.2015 21:17

M69i15l75o41s91l59a49v 67K39a58n69t26o82r59e41k 1199137391119

Boříku, na Jižní spojce je povolena 80;-O

0/−1
23.1.2015 21:55

T64o68m88á78š 56P66a24v25e13l91k90a 6986893773486

V metru by to mohlo dopadnout hůř.

+3/−1
23.1.2015 20:43

P97e90t46r 10N45e98s63v65a39d89b58a 2954605166229

V metru je tzv. pedál bdělosti jak mile z něj sundá strojvedoucí nohu tak se vlak zastaví....

+5/0
23.1.2015 20:58

Z44d91e35n51ě47k 80Z35a29b73a77v44a 1462754476584

v metru je pedál leda na houkačku - pokud zab.zař. má příjem kódu z trati, fíra nemusí nic dělat, jen dodržovat rychlost. Pokud vůbec nejede na auomat. Podobně to je na dráze - tlačítko bdělosti.

0/0
25.1.2015 18:37

J79i47ř44í 60N49o72v13á92k 3129111128584

V metru dost těžko narazí do sloupu veřejného osvětlení.

;-D;-D;-D

+8/0
23.1.2015 21:21

M88i97c69h63a19l 89M36a56l17a63t 6361101278652

A toto bude obrázek každodenního života čím dál častěji. To proto, že lidem vzali odchod do důchodu ve věku, kdy je to ještě důstojné.

+12/−1
23.1.2015 20:11

D35a67v63i26d 89P90r41a78ž58á25k 6544722912416

Nikdo nikoho nenutí, aby šel do důchodu až po 60. roce. Klidně může odejít dříve.

0/−5
23.1.2015 22:00

O97l32d49ř45i31c45h 30M14o23u35r55e48k 1901517254206

pane Pražák, vy jste hlava!

+5/−1
23.1.2015 22:07

D44a43v83i55d 77P34r47a83ž22á66k 6574292202476

Jsem

PS: Správně je to "Pane Pražáku"

+1/−5
23.1.2015 22:10

J63o27s44e25f 18F41i85l63i94p 3291952300

Asi usnul.

0/−2
23.1.2015 20:09

P54e38t70r 51N10e89s62v47a80d21b87a 2464625726849

I profesionální řidiči jsou pouze lidi. I když řidiči Pražské povrchové MHD se tak někdy nechovají  mají dojem že jsou nadlidi.

+3/−3
23.1.2015 20:05

V65l32a63s87t11i92m74i70l 38S13v75o42b83o33d79a 7473648595564

To je pravda. Zatím jsem neviděl žádného, který když se projevil, že by to udělal jinak, než nějakej protivnej, super důležitej a zamindrákovanej dědek :-).

0/−4
23.1.2015 23:00

K79a18t23e70ř66i67n65a 72V66a52š39á97k61o44v55á 5301412419405

ja tedy ano :-) 

Zrovna vcera pockal jeden na pani, ktera dobihala, a ani mu nevadilo, ze nakonec nejela. S nekolika jsem i popovidala, nekolik jich uz navadela, kdyz je na posledni chvili dali na neznamou trasu...

Ono vetsinou co ocekavate, to vic vidite :-)

+1/0
23.1.2015 23:42

V93l36a78s67t41i47m34i56l 78S23v10o72b32o85d16a 7923758525614

To není pravda. Tak rád bych chtěl potkat milého řidiče autobusů v pražské MHD ;-D.

Fakt máte na mysli pražskou autobusovou MHD? Že by někdy sjeli z předepsané trasy, to jsem v životě nezažil ;-D.

0/−3
23.1.2015 23:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.