Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič autobusu pražské MHD zkolaboval za volantem a sjel ze silnice

Několik cestujících pražské autobusové linky 125 mělo odpoledne dobrodružnější cestu, než je v městské hromadné dopravě běžné. Řidiči se udělalo zle, autobus se proto samovolně rozjel a vyjel mimo silnici. Nikomu z cestujících se nic nestalo, řidiče odvezla záchranka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F65r55a18n24t72a 15T28i54m83a72n 7490398631290

Tohle se stávat nesmí. Já si zaplatím jízdenku a za svoje peníze čekám službu - bezpečné dopravení z místa A do místa B. Jestli je řidič nemocný nebo nalitý vůbec jako cestující nemusí nikdo řešit. Uvádí to víceméně smluvní přepravní podmínky snad všech dopravců, např.: Vztahy mezi dopravcem a cestujícím

V zájmu řádné péče o cestující je dopravce povinen:

zajistit bezpečnou přepravu podle jízdního řádu

0/0
25.1.2015 14:19

R78o74b13e96r77t 74H20e11g89r 3112561396325

http://www.youtube.com/watch?v=jvy37lQSpRw

0/0
24.1.2015 22:40

L98a77d46i47s95l11a50v 46P17r82o57t16i66v21a 7706486134774

To naši "chytrolíni" válející se v posl. sněmovně uvažují, že se bude chodit v 73 letech do důchodu a oni budou hnít v lavicích do 90 za zlodějské platy !!!!!!!!!!!!!!

+1/0
24.1.2015 18:52

K78a93r82e44l 74D77r29d20a 6883595667769

125 na Skalce je výmysl ROPIDu z posledních změn. Na Praze 11 se proti tomu protestovalo. Šlo o sloučení linek 125 (Háje-Smíchov) a 271 (Háje-Skalka) do jedné 125 (Smíchov-Háje-Skalka). Řešilo se hlavně, že 271 nabírá zpoždění v Hostivaři a přesná 125 se tím stane nespolehlivou. Což docela platí. Mezi Petrovicemi a Háji se kvůli nové 125 zařizoval vyhrazený pruh pro autobusy, aby se alespoň předešlo zdržení v koloně od Uhříněvsi.

  Námitky u ROPIDu neobstály. 125 je dlouhá jak týden. 47 minut mi sice přijde, že je na maximu, ale takových linek je v Praze docela dost. Je možné, že by to bylo důvodem kolapsu kousek před konečnou? Jak to vidí řidiči autobusů?

0/0
24.1.2015 0:01

V70l76a75s13t77i17m76i89l 90S33v95o18b18o36d98a 7283978805374

Á, tak je to tak. Taky jsem si myslel, že 125ka dříve startovala na Hájích.

Jinak tenhle koncept dlouhých tras autobusů úplně nechápu... 125ka není rozhodně jediná linka, která pak kvůli tomu nemusí jet podle jízdního řádu a to v některé části své cesty nikoliv jen o nějakou lehce tolerovanou drobnou časovou odchylku, ale třeba i o hodně minut.

0/0
24.1.2015 0:09

K65a24r33e37l 29D43r49d21a 6683755287359

Občas 125 jezdím z Hájů, a na obě strany. Mám pocit, že nechytá zpoždění v Hostivaři na Průmyslové, jak byly obavy. Spíš jezdí podle plotu od Jižní spojky. To je loterie. K tomu se také diskutoval vyhrazený pruh pro autobusy na Jižní spojce. Byl by třeba. Ale omezit proto celou Jižní spojku? Kdyby těch autobusů tudy jezdilo aspoň víc.

  Co mi ale vadí totálně, 125 byla nová linka a dostala nové čisté autobusy. Nastoupit na Hájích byla pohoda. 271 měla autobusy pěkně zrajtované. Nyní jezdí 125 v novém, není to tak strašné, ale je vidět že hlavní doprava pro sídliště Měcholupy-Petrovice autobusy odrovnává. Na Háje pak dorazí autobus plný lidí, pěkně zapařený, většina vystoupí na metro a nová parta jede na Smíchov v bordelu po předchozích cestujících. Je to takové nechutné a ztrácím ochotu si takové MHD vážit. Asi začnu jezdit s fixou, sprejem či diamantem a budu takové prostředí vylepšovat. ;-D

0/0
24.1.2015 8:37

J46a68n 98M15o67d24r43ý 2243629397

Už víte, proč létají dva piloti a chodí každý rok na velmi důkladnou zdravotní prohlídku?

+3/−6
23.1.2015 23:14

V75l77a59s95t11i17m18i62l 95S82v69o25b26o65d12a 7113568775414

Jenomže u letadla může druhý pilot převzít typicky řízení za kolegu, který by se zhroutil, zatímco nevím, jak by to bylo v současném autobuse možné ;-D.

Disponujete interní informací DPP o konání či nekonání povinných lékařských prohlídek jejich řidičů?

+2/0
23.1.2015 23:41

M48i77r83o33s19l62a92v 55B96u32d50a 9472832357582

Nedisponuje, jen kecá:-P

+3/0
23.1.2015 23:43

R15o69b41e45r72t 33Č93e13r72v27e77n67ý 5371599370820

Ač jsem názor pana Modrého ohodnotil mínusem, myslím, že nám chtěl možná říci, že pokud by se něco podobného přihodilo pilotovi, může (a velmi pravděpodobně i bude) to mít fatální následky, mnohem horší než v tomto případě v autobusu. Samozřejmě dva řidiči autobusu jsou holý nesmysl :-). I když... když jsme jeli do Španělska dálkovým, tak věřím, že druhý řidič na předním místě by v případě kolapsu toho co řídí byl ještě schopen leccos zachránit...

+2/0
24.1.2015 0:33

M90i34r61o68s82l78a55v 19Z57i27k80m59u56n35d 7519343524923

Nebyl, ten druhý řidič je přikurtován na vedlejší sedačce a měl by spát, aby byl svěží a odpočatý, až vystřídá kolegu po vyčerpání stanovené doby řízení ...

0/0
24.1.2015 16:10

J70a97n37a 39V98y72s21k27o55č49i27l38o40v85á 8237528939384

Jednou za dva roky, pokud zaměstnavatel neurčí častější interval.

0/0
24.1.2015 8:43
Foto

M36a18r77i55e 23M15e93t48l80i11c41k73á 9881484671632

Do padesáti let jednou za dva roky, po padesátce jednou za rok. Každých pět let psycho a EEG

0/0
24.1.2015 23:29

M48i20r36o50s16l32a38v 95B65u12d24a 9282892727802

Jo, takže v autobusech budou jezdit dva řidiči kdyby se náhodou jednomu z nich udělalo nevolno? Jinak, řidiči chodí na prohlídku každé dva roky a každý rok do autoškoly! Zdá se vám to snad málo?

0/0
23.1.2015 23:42

V10l22a45s40t13i21m69i66l 62S49v60o14b56o77d45a 7233768325184

Hlavně u letadla po drtivou většinu času, ne-li po celou cestu, si může "náhradní" pilot přepnout bez problému řízení (měl by na to čas), v autobuse by to vůbec nemusel stihnout a skončil by např. v příkopě i s "náhradním" řidičem :-).

0/0
23.1.2015 23:51
Foto

L57u26k86a91s 23Z17m28i14z73i22k 8922573180768

pokud požaduje řidič z povolání lékařské potvrzení i pro práci v noci, pak musí chodit na zdravotní prohlídku každý rok

0/0
25.1.2015 1:52

J97o16s58e91f 42H90a36n38y10á29š 2484489243

Jen umí číst a druhý psát?

0/−1
24.1.2015 11:50

J15o81s53e76f 35H98a51n81y94á43š 2794949553

*Jeden

0/0
24.1.2015 15:21

V23l62a96s96t85i13m32i49l 92S17v37o77b47o76d90a 7123458605964

Jo tak tudy jezdím autobusem velmi často :-). Akorát ne 125kou :-).

0/0
23.1.2015 23:01

V85l92a15s35t81i54m90i22l 79S83v53o61b93o55d86a 7143888175214

To je strašně vtipná lokalita. Tam je před tím mostem velmi široká silnice, která končí pouhým jedním pruhem pod mostem a řídí to tam semafor. Takže si tam krásně plynule jedete po luxusní silnici, abyste pak skončil ve frontě před semaforem.

Říkám tam tomu kanálek ;-D.

0/0
23.1.2015 23:11

A20d69a75m 54P24u78r17k26r38t 5236582758688

jj, ten podjezd tam je opravdu poněkud "specifický"

0/0
24.1.2015 0:02
Foto

O61l35i13n42a 43V77i53z45v90á56r44i45o13v10á 3258677772111

Kollik mu bylo roků ? Pokud se bude zvyšovat věk odchodu do důchodu bude takových nehod asi víc.Rv

+6/−4
23.1.2015 21:42

D87a66v52i80d 57P79r56a59ž23á92k 6654182462506

36

0/0
23.1.2015 22:00

V75l18a58s63t40i68m53i13l 21S93v12o97b52o76d90a 7503738565644

Á, paní už má jasno. Nevolno se smí dělat jen starším lidem ;-D.

+2/0
23.1.2015 23:03

J78a29n19a 47V41y47s34k95o37č76i37l42o91v14á 8757598969144

Pán je ironický a vtipný, že?

0/0
24.1.2015 8:45

B73o74ř12í92k 20P74u11l17k11r24á77b39e14k 1543338709227

Zaplaťpánbůh, kdyby usnul v 90 km/h na Jižní spojce....Rv

vlastně, jak to že nejsou na těchto trasách bezpečnostní pásy?

+1/−1
23.1.2015 20:58

P53e48t40r 30N31e47s64v77a52d23b88a 2384335506839

A co by tam jako dělaly???8-o

+1/−1
23.1.2015 21:17

M79i75l71o48s63l63a51v 78K43a85n23t62o83r82e38k 1969217701669

Boříku, na Jižní spojce je povolena 80;-O

0/−1
23.1.2015 21:55

T21o81m53á90š 83P46a78v52e36l93k34a 6446613593236

V metru by to mohlo dopadnout hůř.

+3/−1
23.1.2015 20:43

P87e34t20r 47N56e58s69v64a11d33b19a 2754965656709

V metru je tzv. pedál bdělosti jak mile z něj sundá strojvedoucí nohu tak se vlak zastaví....

+5/0
23.1.2015 20:58

Z68d97e54n85ě70k 41Z53a80b46a13v12a 1142374906194

v metru je pedál leda na houkačku - pokud zab.zař. má příjem kódu z trati, fíra nemusí nic dělat, jen dodržovat rychlost. Pokud vůbec nejede na auomat. Podobně to je na dráze - tlačítko bdělosti.

0/0
25.1.2015 18:37

J74i75ř15í 34N22o72v94á86k 3609891238254

V metru dost těžko narazí do sloupu veřejného osvětlení.

;-D;-D;-D

+8/0
23.1.2015 21:21

M82i31c84h91a91l 80M94a50l53a97t 6571571188592

A toto bude obrázek každodenního života čím dál častěji. To proto, že lidem vzali odchod do důchodu ve věku, kdy je to ještě důstojné.

+12/−1
23.1.2015 20:11

D42a11v71i80d 52P45r52a38ž38á32k 6254172522556

Nikdo nikoho nenutí, aby šel do důchodu až po 60. roce. Klidně může odejít dříve.

0/−5
23.1.2015 22:00

O85l76d68ř93i78c59h 57M39o92u15r53e56k 1291417754736

pane Pražák, vy jste hlava!

+5/−1
23.1.2015 22:07

D14a34v80i76d 29P65r57a38ž73á15k 6714372442186

Jsem

PS: Správně je to "Pane Pražáku"

+1/−5
23.1.2015 22:10

J32o97s11e44f 91F23i14l52i13p 3611402110

Asi usnul.

0/−2
23.1.2015 20:09

P34e96t76r 28N64e75s18v72a73d86b42a 2464825586429

I profesionální řidiči jsou pouze lidi. I když řidiči Pražské povrchové MHD se tak někdy nechovají  mají dojem že jsou nadlidi.

+3/−3
23.1.2015 20:05

V60l70a80s57t23i46m78i10l 11S52v66o11b74o48d16a 7573628215534

To je pravda. Zatím jsem neviděl žádného, který když se projevil, že by to udělal jinak, než nějakej protivnej, super důležitej a zamindrákovanej dědek :-).

0/−4
23.1.2015 23:00

K56a84t63e86ř72i35n53a 84V74a71š36á30k85o78v76á 5351512129185

ja tedy ano :-) 

Zrovna vcera pockal jeden na pani, ktera dobihala, a ani mu nevadilo, ze nakonec nejela. S nekolika jsem i popovidala, nekolik jich uz navadela, kdyz je na posledni chvili dali na neznamou trasu...

Ono vetsinou co ocekavate, to vic vidite :-)

+1/0
23.1.2015 23:42

V72l10a59s57t69i69m11i63l 64S25v87o32b55o73d57a 7143568845984

To není pravda. Tak rád bych chtěl potkat milého řidiče autobusů v pražské MHD ;-D.

Fakt máte na mysli pražskou autobusovou MHD? Že by někdy sjeli z předepsané trasy, to jsem v životě nezažil ;-D.

0/−3
23.1.2015 23:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.