Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič autobusu pražské MHD zkolaboval za volantem a sjel ze silnice

Několik cestujících pražské autobusové linky 125 mělo odpoledne dobrodružnější cestu, než je v městské hromadné dopravě běžné. Řidiči se udělalo zle, autobus se proto samovolně rozjel a vyjel mimo silnici. Nikomu z cestujících se nic nestalo, řidiče odvezla záchranka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F91r68a65n82t34a 57T48i81m53a51n 7390108911790

Tohle se stávat nesmí. Já si zaplatím jízdenku a za svoje peníze čekám službu - bezpečné dopravení z místa A do místa B. Jestli je řidič nemocný nebo nalitý vůbec jako cestující nemusí nikdo řešit. Uvádí to víceméně smluvní přepravní podmínky snad všech dopravců, např.: Vztahy mezi dopravcem a cestujícím

V zájmu řádné péče o cestující je dopravce povinen:

zajistit bezpečnou přepravu podle jízdního řádu

0/0
25.1.2015 14:19

R92o41b32e10r49t 74H11e71g70r 3882891916455

http://www.youtube.com/watch?v=jvy37lQSpRw

0/0
24.1.2015 22:40

L50a34d57i85s37l98a49v 15P85r89o28t18i71v87a 7536186724534

To naši "chytrolíni" válející se v posl. sněmovně uvažují, že se bude chodit v 73 letech do důchodu a oni budou hnít v lavicích do 90 za zlodějské platy !!!!!!!!!!!!!!

+1/0
24.1.2015 18:52

K50a76r12e53l 41D29r49d27a 6663925227449

125 na Skalce je výmysl ROPIDu z posledních změn. Na Praze 11 se proti tomu protestovalo. Šlo o sloučení linek 125 (Háje-Smíchov) a 271 (Háje-Skalka) do jedné 125 (Smíchov-Háje-Skalka). Řešilo se hlavně, že 271 nabírá zpoždění v Hostivaři a přesná 125 se tím stane nespolehlivou. Což docela platí. Mezi Petrovicemi a Háji se kvůli nové 125 zařizoval vyhrazený pruh pro autobusy, aby se alespoň předešlo zdržení v koloně od Uhříněvsi.

  Námitky u ROPIDu neobstály. 125 je dlouhá jak týden. 47 minut mi sice přijde, že je na maximu, ale takových linek je v Praze docela dost. Je možné, že by to bylo důvodem kolapsu kousek před konečnou? Jak to vidí řidiči autobusů?

0/0
24.1.2015 0:01

V66l56a45s13t26i81m24i64l 79S32v90o16b50o14d90a 7773858575634

Á, tak je to tak. Taky jsem si myslel, že 125ka dříve startovala na Hájích.

Jinak tenhle koncept dlouhých tras autobusů úplně nechápu... 125ka není rozhodně jediná linka, která pak kvůli tomu nemusí jet podle jízdního řádu a to v některé části své cesty nikoliv jen o nějakou lehce tolerovanou drobnou časovou odchylku, ale třeba i o hodně minut.

0/0
24.1.2015 0:09

K97a45r16e51l 68D48r80d25a 6663865817829

Občas 125 jezdím z Hájů, a na obě strany. Mám pocit, že nechytá zpoždění v Hostivaři na Průmyslové, jak byly obavy. Spíš jezdí podle plotu od Jižní spojky. To je loterie. K tomu se také diskutoval vyhrazený pruh pro autobusy na Jižní spojce. Byl by třeba. Ale omezit proto celou Jižní spojku? Kdyby těch autobusů tudy jezdilo aspoň víc.

  Co mi ale vadí totálně, 125 byla nová linka a dostala nové čisté autobusy. Nastoupit na Hájích byla pohoda. 271 měla autobusy pěkně zrajtované. Nyní jezdí 125 v novém, není to tak strašné, ale je vidět že hlavní doprava pro sídliště Měcholupy-Petrovice autobusy odrovnává. Na Háje pak dorazí autobus plný lidí, pěkně zapařený, většina vystoupí na metro a nová parta jede na Smíchov v bordelu po předchozích cestujících. Je to takové nechutné a ztrácím ochotu si takové MHD vážit. Asi začnu jezdit s fixou, sprejem či diamantem a budu takové prostředí vylepšovat. ;-D

0/0
24.1.2015 8:37

J22a73n 54M60o61d35r84ý 2363359577

Už víte, proč létají dva piloti a chodí každý rok na velmi důkladnou zdravotní prohlídku?

+3/−6
23.1.2015 23:14

V88l14a27s84t94i12m37i37l 71S40v18o39b24o98d60a 7153768645454

Jenomže u letadla může druhý pilot převzít typicky řízení za kolegu, který by se zhroutil, zatímco nevím, jak by to bylo v současném autobuse možné ;-D.

Disponujete interní informací DPP o konání či nekonání povinných lékařských prohlídek jejich řidičů?

+2/0
23.1.2015 23:41

M66i56r76o96s49l78a42v 94B53u38d51a 9112312377492

Nedisponuje, jen kecá:-P

+3/0
23.1.2015 23:43

R55o12b34e82r52t 77Č87e38r25v51e73n81ý 5591549100560

Ač jsem názor pana Modrého ohodnotil mínusem, myslím, že nám chtěl možná říci, že pokud by se něco podobného přihodilo pilotovi, může (a velmi pravděpodobně i bude) to mít fatální následky, mnohem horší než v tomto případě v autobusu. Samozřejmě dva řidiči autobusu jsou holý nesmysl :-). I když... když jsme jeli do Španělska dálkovým, tak věřím, že druhý řidič na předním místě by v případě kolapsu toho co řídí byl ještě schopen leccos zachránit...

+2/0
24.1.2015 0:33

M57i30r89o68s11l22a16v 76Z16i62k16m83u98n29d 7389863114743

Nebyl, ten druhý řidič je přikurtován na vedlejší sedačce a měl by spát, aby byl svěží a odpočatý, až vystřídá kolegu po vyčerpání stanovené doby řízení ...

0/0
24.1.2015 16:10

J53a58n79a 93V21y67s78k28o60č54i75l95o81v50á 8527818939804

Jednou za dva roky, pokud zaměstnavatel neurčí častější interval.

0/0
24.1.2015 8:43
Foto

M40a67r47i43e 94M56e76t89l70i13c39k94á 9221854801842

Do padesáti let jednou za dva roky, po padesátce jednou za rok. Každých pět let psycho a EEG

0/0
24.1.2015 23:29

M11i50r75o62s18l32a89v 81B60u60d10a 9192792657402

Jo, takže v autobusech budou jezdit dva řidiči kdyby se náhodou jednomu z nich udělalo nevolno? Jinak, řidiči chodí na prohlídku každé dva roky a každý rok do autoškoly! Zdá se vám to snad málo?

0/0
23.1.2015 23:42

V26l35a56s55t42i36m20i63l 33S27v31o96b74o87d65a 7423888255964

Hlavně u letadla po drtivou většinu času, ne-li po celou cestu, si může "náhradní" pilot přepnout bez problému řízení (měl by na to čas), v autobuse by to vůbec nemusel stihnout a skončil by např. v příkopě i s "náhradním" řidičem :-).

0/0
23.1.2015 23:51
Foto

L77u64k81a43s 56Z66m19i14z72i22k 8692653400478

pokud požaduje řidič z povolání lékařské potvrzení i pro práci v noci, pak musí chodit na zdravotní prohlídku každý rok

0/0
25.1.2015 1:52

J57o90s86e52f 45H86a34n24y93á94š 2284219923

Jen umí číst a druhý psát?

0/−1
24.1.2015 11:50

J81o27s37e20f 94H83a46n64y70á37š 2294759593

*Jeden

0/0
24.1.2015 15:21

V21l91a11s75t94i75m58i77l 48S57v24o62b93o84d83a 7623708855244

Jo tak tudy jezdím autobusem velmi často :-). Akorát ne 125kou :-).

0/0
23.1.2015 23:01

V45l73a36s86t45i12m74i80l 92S81v86o62b66o75d84a 7753418235274

To je strašně vtipná lokalita. Tam je před tím mostem velmi široká silnice, která končí pouhým jedním pruhem pod mostem a řídí to tam semafor. Takže si tam krásně plynule jedete po luxusní silnici, abyste pak skončil ve frontě před semaforem.

Říkám tam tomu kanálek ;-D.

0/0
23.1.2015 23:11

A10d51a61m 25P42u68r22k57r10t 5986622118988

jj, ten podjezd tam je opravdu poněkud "specifický"

0/0
24.1.2015 0:02
Foto

O51l14i40n85a 83V15i65z73v30á94r65i94o61v93á 3578867182191

Kollik mu bylo roků ? Pokud se bude zvyšovat věk odchodu do důchodu bude takových nehod asi víc.Rv

+6/−4
23.1.2015 21:42

D51a49v52i85d 72P82r57a92ž27á32k 6534742812396

36

0/0
23.1.2015 22:00

V80l87a21s62t44i98m90i35l 57S53v78o56b95o29d80a 7743648695904

Á, paní už má jasno. Nevolno se smí dělat jen starším lidem ;-D.

+2/0
23.1.2015 23:03

J89a21n61a 55V64y41s57k37o89č87i43l29o55v23á 8357248739824

Pán je ironický a vtipný, že?

0/0
24.1.2015 8:45

B93o51ř19í27k 25P90u98l16k26r86á37b22e52k 1663838829907

Zaplaťpánbůh, kdyby usnul v 90 km/h na Jižní spojce....Rv

vlastně, jak to že nejsou na těchto trasách bezpečnostní pásy?

+1/−1
23.1.2015 20:58

P28e28t41r 55N30e86s70v11a47d24b34a 2334425696159

A co by tam jako dělaly???8-o

+1/−1
23.1.2015 21:17

M17i90l70o28s80l71a95v 69K56a58n25t69o98r77e45k 1759457711319

Boříku, na Jižní spojce je povolena 80;-O

0/−1
23.1.2015 21:55

T17o94m41á37š 73P64a47v26e76l76k73a 6816823263326

V metru by to mohlo dopadnout hůř.

+3/−1
23.1.2015 20:43

P14e60t95r 64N12e29s31v57a84d95b15a 2264715336129

V metru je tzv. pedál bdělosti jak mile z něj sundá strojvedoucí nohu tak se vlak zastaví....

+5/0
23.1.2015 20:58

Z47d88e61n20ě61k 20Z74a63b95a63v43a 1552284916824

v metru je pedál leda na houkačku - pokud zab.zař. má příjem kódu z trati, fíra nemusí nic dělat, jen dodržovat rychlost. Pokud vůbec nejede na auomat. Podobně to je na dráze - tlačítko bdělosti.

0/0
25.1.2015 18:37

J75i41ř53í 76N72o83v79á79k 3699121848464

V metru dost těžko narazí do sloupu veřejného osvětlení.

;-D;-D;-D

+8/0
23.1.2015 21:21

M56i40c67h47a75l 92M74a39l83a30t 6711631228382

A toto bude obrázek každodenního života čím dál častěji. To proto, že lidem vzali odchod do důchodu ve věku, kdy je to ještě důstojné.

+12/−1
23.1.2015 20:11

D96a98v11i67d 73P13r64a12ž30á72k 6724932592276

Nikdo nikoho nenutí, aby šel do důchodu až po 60. roce. Klidně může odejít dříve.

0/−5
23.1.2015 22:00

O66l19d91ř18i76c72h 28M33o37u26r66e62k 1521627974556

pane Pražák, vy jste hlava!

+5/−1
23.1.2015 22:07

D69a88v64i43d 86P80r78a11ž38á80k 6804542192946

Jsem

PS: Správně je to "Pane Pražáku"

+1/−5
23.1.2015 22:10

J73o80s42e57f 72F74i37l62i86p 3481202730

Asi usnul.

0/−2
23.1.2015 20:09

P70e84t11r 20N60e12s13v73a13d83b39a 2254395856409

I profesionální řidiči jsou pouze lidi. I když řidiči Pražské povrchové MHD se tak někdy nechovají  mají dojem že jsou nadlidi.

+3/−3
23.1.2015 20:05

V90l79a94s90t73i23m42i51l 84S29v93o89b33o27d16a 7113258335234

To je pravda. Zatím jsem neviděl žádného, který když se projevil, že by to udělal jinak, než nějakej protivnej, super důležitej a zamindrákovanej dědek :-).

0/−4
23.1.2015 23:00

K19a92t98e27ř30i78n50a 45V91a89š51á26k28o85v44á 5461822909565

ja tedy ano :-) 

Zrovna vcera pockal jeden na pani, ktera dobihala, a ani mu nevadilo, ze nakonec nejela. S nekolika jsem i popovidala, nekolik jich uz navadela, kdyz je na posledni chvili dali na neznamou trasu...

Ono vetsinou co ocekavate, to vic vidite :-)

+1/0
23.1.2015 23:42

V46l59a38s42t25i90m66i22l 79S56v95o81b23o91d25a 7763468905624

To není pravda. Tak rád bych chtěl potkat milého řidiče autobusů v pražské MHD ;-D.

Fakt máte na mysli pražskou autobusovou MHD? Že by někdy sjeli z předepsané trasy, to jsem v životě nezažil ;-D.

0/−3
23.1.2015 23:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.