- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle se stávat nesmí. Já si zaplatím jízdenku a za svoje peníze čekám službu - bezpečné dopravení z místa A do místa B. Jestli je řidič nemocný nebo nalitý vůbec jako cestující nemusí nikdo řešit. Uvádí to víceméně smluvní přepravní podmínky snad všech dopravců, např.: Vztahy mezi dopravcem a cestujícím
V zájmu řádné péče o cestující je dopravce povinen:
zajistit bezpečnou přepravu podle jízdního řádu
To naši "chytrolíni" válející se v posl. sněmovně uvažují, že se bude chodit v 73 letech do důchodu a oni budou hnít v lavicích do 90 za zlodějské platy !!!!!!!!!!!!!!
125 na Skalce je výmysl ROPIDu z posledních změn. Na Praze 11 se proti tomu protestovalo. Šlo o sloučení linek 125 (Háje-Smíchov) a 271 (Háje-Skalka) do jedné 125 (Smíchov-Háje-Skalka). Řešilo se hlavně, že 271 nabírá zpoždění v Hostivaři a přesná 125 se tím stane nespolehlivou. Což docela platí. Mezi Petrovicemi a Háji se kvůli nové 125 zařizoval vyhrazený pruh pro autobusy, aby se alespoň předešlo zdržení v koloně od Uhříněvsi.
Námitky u ROPIDu neobstály. 125 je dlouhá jak týden. 47 minut mi sice přijde, že je na maximu, ale takových linek je v Praze docela dost. Je možné, že by to bylo důvodem kolapsu kousek před konečnou? Jak to vidí řidiči autobusů?
Á, tak je to tak. Taky jsem si myslel, že 125ka dříve startovala na Hájích.
Jinak tenhle koncept dlouhých tras autobusů úplně nechápu... 125ka není rozhodně jediná linka, která pak kvůli tomu nemusí jet podle jízdního řádu a to v některé části své cesty nikoliv jen o nějakou lehce tolerovanou drobnou časovou odchylku, ale třeba i o hodně minut.
Už víte, proč létají dva piloti a chodí každý rok na velmi důkladnou zdravotní prohlídku?
Jenomže u letadla může druhý pilot převzít typicky řízení za kolegu, který by se zhroutil, zatímco nevím, jak by to bylo v současném autobuse možné .
Disponujete interní informací DPP o konání či nekonání povinných lékařských prohlídek jejich řidičů?
Jo tak tudy jezdím autobusem velmi často . Akorát ne 125kou .
To je strašně vtipná lokalita. Tam je před tím mostem velmi široká silnice, která končí pouhým jedním pruhem pod mostem a řídí to tam semafor. Takže si tam krásně plynule jedete po luxusní silnici, abyste pak skončil ve frontě před semaforem.
Říkám tam tomu kanálek .
Kollik mu bylo roků ? Pokud se bude zvyšovat věk odchodu do důchodu bude takových nehod asi víc.
Zaplaťpánbůh, kdyby usnul v 90 km/h na Jižní spojce....
vlastně, jak to že nejsou na těchto trasách bezpečnostní pásy
V metru by to mohlo dopadnout hůř.
V metru je tzv. pedál bdělosti jak mile z něj sundá strojvedoucí nohu tak se vlak zastaví....
A toto bude obrázek každodenního života čím dál častěji. To proto, že lidem vzali odchod do důchodu ve věku, kdy je to ještě důstojné.
Nikdo nikoho nenutí, aby šel do důchodu až po 60. roce. Klidně může odejít dříve.