- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byť s jejich argumenty víceméně souhlasím, tohle nějak nechápu: "Své požadavky kritici zdůvodňují i tím, že starší lidé, kteří nesledují informace na internetu, se o chystaných změnách vůbec nedozvěděli."
Psalo se o tom myslím i v tištěných médiích. Jak by si to informování tedy představovali? DPP nechá natisknout statisíce letáčků a ty bude všem distribuovat do schránek?
Když vidím ty fronty důchodců každý den před novinovými stánky, tak mi s Vámi pane nezbývá než souhlasit. Jste. Ano pane doopravdy jste. Tady to dáváte jednoznačně najevo. Já si koupil za posledních 25 let noviny asi tak 3 - 4 x. A rozhodně to nebylo proto, že bych se o svět a informace o něm nezajímal..
Logikou zruseni 18 do centra kvuli soubehu ci cemu by mela byt pretrasovana i 3. Jede z Kobylis na Vaclavak a lidi tam mohou dojet i metrem.....
A taky se někdo ještě nezmínil o nových názvech tramvajových zastávek na Petřinách. Klidně mohli nechat původní názvy a za Obchodní dům Petřiny jen přidat přestup na metro. Případně obě zastávky nechat pod názvem Petřiny. Sídliště Petřiny mi nepříjde jako zrovna trefný název. Ta točna tramvají na Heyrovského náměstí je totiž ve vilové čtvrti, sídliště je, dle mého názoru, kousek vedle.
To by bylo zatraceně matoucí... Přejmenovat se to musí, "sídliště" možná není přesné, ale lidi si zvyknou.
Taky nějak vůbec nechápu ty změny v MHD po celém městě kvůli otevření 4 stanic metra na Praze 6. Podle mě stačilo jen zrušit linku 2, autobusy z Kladna, Dědiny a z Letiště ukončit na Bořislavce nebo na Nádraží Veleslavín. Některé třístovkové autobusy ze Zličína prosdloužit k Motolu. Linku 179 za Vypichem odklonit přímo okolo Obory Hvězda (nejela by přes Petřiny) a linku 191 nechat v původní trase. A zavést ten autobus Strahovským tunelem - a konec, další změny jsou už tak nějak navíc.
Však ony ty změny taky nejsou jen kvůli 4 novým stanicím metra. A i ROPID to přiznal - že to je prostě spousta změn, co se nakupila za ty poslední asi dva roky a že to chtějí raději udělat najednou, že to vyjde levněji...
Takže já zase nějak nechápu tyhle věčně se opakující stesky: "Nechápu proč kvůli pár novým stanicím metra se mění i doprava i na druhém konci města." Kdo tu situaci trochu sleduje, tak už na tohle zdůvodnění ROPIDu určitě musel narazit...
Docela nechápu, proč z Petřin pojedou dvě tramvaje prakticky souběžně na Palmovku a do centra ani jedna.
Situace je naprosto jasná, vezměte si současnou 10 a 16, které teď jedou souběžně z Košíř až na Ohradu. Prostě jednu z nich zase za 2 roky čeká zrušení.
"Od zprovoznění metra čekáme zlepšení veřejné dopravy, nikoli zhoršení." Že prodloužení metra A nepovede ke zlepšení dopravy, se ale vědělo. Sdružení občané Prahy 6 však přesto za metro bojovali.
Jak pro koho, některým lidem se cestování určitě zlepší (mně třeba také). Hlavně asi lidem z ostatních částí Prahy - tzn. ti co třeba pojedou na letiště (pojedou o něco déle metrem a o něco kratší dobu 119) a do motolské nemocnice...
Ale jinak máte pravdu. Zkapacitnění železnice tam pořád někdo blokoval, chtěli za každou cenu metro - tak teď to mají...
Teď bych ty změny provedl,jak navrhují,protože jsou docela smysluplné :) Mě se to líbí :)
Pane bože lidi,vždyť tam budete mít metro!!!Do centra do 10min.O tom se vám s linkou 18 může tak jenom zdát.Navíc stále budete mít 2 tram. linky,co víc si přát při metru.Buďte rádi,že vám to nezkrouhnou jen na linku 1.
Do centra do 10 min metrem z Petřin? To nasadí nějaké nadzvukové soupravy, nebo co?
To je tak, když nějaký úřad (ROPID) potřebuje obhajovat sbou činnost. Místo zrušení linky 2, navážející cestující na Dejvickou z Petřin a Vokovic (kam nové metro povede), rozbourají linkové vedení po celém městě. Vytvoří řadu linek se sólo vozy, které jsou jednak na přepraveného cestujícího dražší (neboť na kapacitu soupravy se musí zaplatit 2 řidiči), druhak snižují propustnost křižovatek a zastávek (kde sólo vůz zabere čas či prostor tak jako by tam jela souprava, jen 2x častěji). A to jen kvůli zachování "svatého intervalu" (který je pak bourán právě třeba zdrženími kvůli zbatečným sólo vlakům).
Ale na stranu druhou - nekálí si vlastně ROPID do vlastního hnízda - v roce 2012 vykřikovali, že lepší linkové vedení snad na světě nenajdete - a najednou kvůli pár zastávkám metra "na periferii" překopou 2/3 "dokonalých" linek...
a to nový metro na václavák je vosk ??