Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové stanice metra jsou hotové, brzy tudy projedou první testovací vlaky

Čtyři nové stanice metra linky A jsou hotové a v únoru tudy projede první skutečná souprava - i když zatím jen ve zkušebním režimu. Dopravní podnik v těchto dnech stavbu přebírá a začíná s testovacím provozem. Cestující se z Dejvické do nové konečné stanice Nemocnice Motol svezou poprvé zřejmě 6. dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K71a18r32e65l 89L13a37n39a 34I13n35g81. 9946381862

Ale Déčko by uměli postavit jen komunisté (a to nás vozili za Kč 1,-, později za Kč 4,-.)...

0/0
28.1.2015 9:58

V42l36a74d34i55m54í54r 69H73o41l63ý 8544911736507

A proč ho nepostavili?

0/0
28.1.2015 18:11

K17a16r10e72l 15L79a52n75a 50I16n72g26. 9416411602

Jeho stavba měla být  zahájena na jaře 1992, v tom roce už ale jaksi nemohli do stavby čehokoliv zasahovat...

0/0
29.1.2015 8:37

G55u53s57t38a22v 84S28o13j33k97a 1278483575344

Kdo bude do stanice Motol jezdit po 14,00? Docela drahej taxík pro sestřičky...

+2/−4
28.1.2015 7:15
Foto

M35i58r45o65s83l95a29v 80G32a33l16k88o 2605343288818

Neni na fotografii Depo Hostivar?

0/−1
28.1.2015 4:48

M38a23r37t22i85n 19H95a63l60á64š88e13k 2760742878404

Ne, Motol. Nápis informuje, kam souprava míří.

+3/0
28.1.2015 6:23

M93i50l25o56s37l59a57v 45K41a73n31t33o31r33e34k 1929847501699

Já nevím, čím to je, ale když slyším o prodlužování "A" na Ruzyňské letiště přes Motol, tak se mi otvírá kudla v kapse. Kdyby to vedlo po povrchu, tak by to byla krásná okružní jízda okolo letohrádku Hvězda na Bílé Hoře, jako kdysi ji  měl  autobus 108. Ale okružní vyhlídkové metro..............Holt asi nějaký kmotr, šibal nebo lobbista tam měl  nemovitost a tak mu je město zatím za 22 mld zhodnotilo a doprava na letiště se prodlouží  minimálně o 20 min, tedy o další provozní náklady

+3/−2
27.1.2015 23:42

V14l20a45d47i25m61í80r 15H28o17l25ý 8134571446747

Jestli se postaví. Právě ta objížďka přes Motol bude záminkou, proč se metro na letiště v dohledné době stavět nebude. Přitom, kdyby tu všivou trasu do Motola nějaký kmotr, šibal nebo lobbista neprosadil a stavělo se normálně pod Evropskou, metro by končilo na Dědině. :-/

0/0
28.1.2015 18:10
Foto

M19i18c70h54a77l 65K91o80u21r87e71k 5419372407941

V textu je 6. duben bez roku, tvari se jako letos a ve videu je 6. duben pristiho roku. Takze otevreni letos nebo prosti rok? :-)

+3/0
27.1.2015 20:36

R28a36d15e83k 30N58o12v98a93k 9554543399380

Jde o archivní video ze září 2014, pane Kourku.

Pokud jste si ho pustil, je to nad oknem přehrávače napsané.

+1/0
27.1.2015 22:43
Foto

M25i70c73h88a55l 37K24o84u23r95e90k 5479272637361

Diky za info, v mobilni aplikaci se bohuzel datum neukazuje. :-)

+1/0
27.1.2015 23:37

M37i88r48o77s86l21a96v 75Z51i60k54m46u16n19d 7759973334363

Ale nějak se zapomíná na nákup vozidel. Metro je sice homologováno na krátký provozní interval, jenže kdyby se jím mělo, byť jenom špičkově, jezdit, tak DP nemá potřebné množství souprav. tzv. turnusová potřeba je vždy nižší než inventární stav. Jednak musí být v provozní záloze soupravy pro neplánovanou údržbu (provozní závady), ale i jednotlivé stupně pravidelné údržby ...

0/0
27.1.2015 19:18

R63o64b49e24r82t 85P98r25a20ž14á40k 4238456125930

A má vůbec DPP kapacity v depech na více souprav?

0/0
27.1.2015 20:19

M75i71l15a17n 75M51a26j28e93r31č37í11k 1890180744466

Ze skutečnosti, že na trasách A a B jezdí rekonstrukce vozů, které původně obsluhovaly i trasu C (na kterou byly nasazeny nové vozy), tě viditelně nenapadlo, že si DPP nechal dostatečnou rezervu vozů, aby dokázal jimi obsloužit i trasu A prodlouženou o 4 stanice!

Jinak co vím, tak na Petřinách je obrat - 1/2 přes pracovní dny skončí tam (jako na druhé straně končí na Skalce) a jen ten "zbytek" pojede do konečné stanice Nem.Motol (jako na druhém konci Dopa Hostivař).

0/0
27.1.2015 20:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.