- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tak to je adrenalin jak sviňa. Auta, šaliny, chodci, semafory, značky, domy, pouliční osvětlení, provoz, sem tam ještě ke všemu holub. To bych nedal, zhroutil bych se hned první den. To, že rvou autobus na takový místa je věc druhá. A řidič to překvapivě zvládl bez problémů.
Podobné minibusy jezdí i centrem Vídně (tj. 1. okrskem). Společně s fiakry. A neviděl jsem tam problémy.
TOHLE VYMYSLEL A SCHVÁLIL NAPROSTÝ DEB.L a je mi jasné, že si stavební firmy za městské peníze namastí kapsu při úpravách aby to bylo pěkně pro kravsky velký bus průjezdné.
Ty vol.e kdo tohle mohl vymyslet? Normálně docela obdivuji celkové fungování DPP, ale tohle je síla
tahle linka je za trest! obdivuju osobní statečnost řidičů, kteří tudy jezděj.
Trase je v pohodě, akorát by se mělo omezit parkování v místech kudy linka projíždí a hned by bylo po problémech.
no nevim největší problémy mu stejně dělali baráky a obrubníky.
Nechápu, co je na tom adrenalinového. Každý profesionální řidič by se měl vyznačovat trpělivostí. I v Německu a jinde se jezdí podobně a i hůře. problém je spíš, že na rozdíl od ČR je omezeno parkování v centrech na minimum a jezdí se více na bicyklech. Nedávno jsem byl třeba v Regensburgu a tam jezdí minibus i po pěší zóně a musí dávat pozor na pletoucí se lidi - zejména turisty, kteří na to nejsou zvyklí....
Zkušený řidič by těch pár úzkých míst měl zvládnout v pohodě - tenhle to aspoň dokázal bez problémů. Když tam zavazí auto, je takový problém ho odtáhnout - i kdyby měl pražskou VIP značku?
A pokud chcete viděl celou trasu, kde se řidič trefuje to prostoru o pár centimetrů širších než je autobus, zkuste Lucemburk. Já jsem teda čuměl.
Já bych toho vocáska co to vymyslel posadil do autobíku, ať to sám projede .)