Diskuze
Prahou začnou jezdit nové tramvaje ForCity, s klimatizací i internetem
Děkujeme za pochopení.
K56a93r84e25l 85D61r64d85a
14T se vracejí do provozu. Podle Metra koncem ledna 2015.
Tady na Technetu probírali v roce 2009 pražské tramvaje a jejich koleje. Neskutečné. Praha má provedení tratí z dob koňky. Užívá speciální ojedinělé drahé kolejnice, což prodražuje opravy. Tramvaje v Praze mají speciální drobnější kola. Obojí nezvládá váhu, rychlost a provoz současných tramvají. Koleje se rychle ničí. Hrozí vykolejení.
Pro kopce v Barrandově a Troji byly 14T objednány se 3 (resp. 6) motory. Ve Vratislavi mají jen 2. Takže pražské 14T jsou těžší a ničení kolejí bylo hozeno nejprve na ně. Ve skutečnosti je to problém všech pražských tramvají. Proto asi začal DPP nyní blbnout s mazacím vozem.
Praha stála před politickým rozhodnutím, zda draze rekonstruovat komplet celou tramvajovou dopravu k zlosti Pražanů a bez viditelného výsledku nebo upřednostnit zavádění nových bezbariérových tramvají. Zvolila politicky líbivější druhou variantu a to za cenu, že bude třeba pražské tratě neustále více a draze opravovat.
Což v praxi vypadá tak, že v rámci levné a bezpečné dopravy je ideální se držet T3. To je z kategorie neuvěřitelných příběhů, ne?
J19i22ř65í 71K69r59e13j89č20í17k
Zase páté přes deváté, jak je vašim dobrým zvykem...
14T se do provozu nevracejí, na výjimku jezdí tři kusy a to vybrané nejméně poškozené.
Kolejnice se už hezkou řádku let zpět používají standardní drážní S49 a tramvajové NT1 a B1.
Menší kola mají z pochopitelných důvodů všechny NP tramvaje, to nemá nic společného s Prahou.
Že je Wroclaw rovinatá a nepotřebuje plnou trakci je její věc, v Praze máme kvůli stoupáním i přes 80 promile u naprosto všech vozů plnou trakci a není důvod od toho kvůli jednomu typu vozu ustupovat.
Tratě se neopravují více a draze, logicky se musí opravovat postupně všechny. Všechno kolem nás totiž stárne, víme ?
Odkazované články jsou standardně hystericky bulvární, ale co byste taky čekal, že...
M61a45r38t22i52n 89P79i66š31t88o21r14a
Když se 15T objevily, zklamal mě malý pokrok ve snížení hlučnosti a otřesů. To už asi žádný facelift nenapraví.
Teprve nedávno jsem si uvědomil další nepříjemnost - souprava je o pár metrů delší, takže na některé zastávky se 2 nevejdou. A když vejdou, tak trasa běhu od jedné k druhé je srovnatelná s délkou celé cesty.
Je tam hodně místa zmařeno vepředu a v každém kloubu. Konstruktér sice bude tvrdit, že to jinak nejde, ale z pohledu uživatele je to na nic.
J13i66ř16í 35K57r30e75j38č48í56k
Vůz 15T je přibližně stejně dlouhá jako souprava vozů T6 nebo vůz KT8, ten rozdíl je v centimetrech, nikoliv v metrech.
Rozdíl je pouze v umístění dveří, ale vidíte to na můj vkus moc dramaticky
R68o80b85i60n 63P39e94t94r86á31k
Klimatizace a plastové sedačky, to je paráda.
K76a71r40e77l 24D43r50d94a
Nevěděl by tady někdo stav rozkladu 14T? Už si mohu najet s vozíkem pro železný šrot? Přijde mi neskutečné, že Prahu brázdí bariérové obstarožní T3 a ve vozovně hnije 60 nových tramvají. Praha je bohaté a hloupé město. Správný Pražan nechá nové Porsche v garáži a raději jezdí Spartakem či 1000 MB, protože jsou to historicky nejlepší auta od Škodovky.
Není cesta jak 14T vrátit do oběhu?
T44o29m40á74š 74Ž14i19t98n65ý
Opravit jistě jdou. Je to jen popraskaný podvozek. Rozebrat, posvařovat... a doufat že to neprdne znova . Jen se - pokud vím - řeší záruka a to kdo to zaplatí.
Myslím že je v plánu prodat to s nástupem 15T nějakým soudruhům na východ...
K44a12r81e24l 80D68r15d75a
Tragické, fandové šrotu tady bouřlivě fandí T3, když tedy zrovínka nejedou do práce T-36. Bylo by třeba lidi od tramvají hlídat, zda po nocích neprojíždí 15T diamantem či sprejem. Bacha na ně!
Kdo nezažil, neuvěří. Tramvajáci ordinují Praze veterány.
M57a35r90e35k 50H71r35u11b89y
jeste chvili budou c DPP takhle pokracovat a nekdo prijede v T-72
B40a35r37b20o24r79a 80L92a29n25č92o16v81á
Pardon ale k Čemu v tramvajích WiFi? Stejne to má každý v mobilu už ne? Na trase Praha Ostrava to chápu..když člověk potřebuje pracovat na počítači, ale tady?
R51a64d72o59s92l14a17v 94K13l35a11u66d17a
To je pochopitelně pro žáky a studenty. Po přihlášení se budou zavaleni reklamami od jisté nejmenované francouzské firmy.
M77i72r37o34s86l12a42v 87H49a88š82p50l
U tramvají ForCity bych spíš uvítal předělání vnitřku, aby se tam dalo stát a třeba i vystupovat najednou (zlatá T4).
Wifi může bát pro někoho, kdo jede z Řep na Žižkov zajímavá.
Ale klimatizaci při otevírání dveří každé 2 minuty považuju za dost podivný nápad.
P53a48v70e76l 21F42r95u81m42e37r10t
Nikde jinde (mimo ČR) to za podivný nápad nepovažují. Naštěstí někdo konečně dostal rozum a alespoň v Praze přestaneme být snad posledním skanzenem v Evropě (a to jak střední i západní), který kupuje nová vozidla bez klimatizace.
A že by třeba v takové Vídni nebo Budapešti měly tramvaje nějak výrazně delší mezistaniční úseky než u nás si nemyslím a o rozdílném klimatu už nemůže být vůbec řeč.
Ale jinak mírnou předělávku vnitřku (třeba vyházení pár kusů sedaček, obzvlášť v posledním článku, kde není vůbec žádná plošina ke stání) bych taky bral.
M35i52c17h30a22l 97Š71á21r29k30a
Tyhle tramvaje se mi líběj, ale lepší by byly jednoduché sedačky, protože na stání tam moc místa není (i když proti Porsche je to jak tělocvična) a sedačky trošku sklopit, jinak se z nich hrozně sjíždí :)
M14a72t91ú44š 35B15e12n73a16k
Tú oranžovú si mohli odpustiť, v čiernej bola krajšia, vypadala agresívne
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sochař Černý se v televizi pohádal s kurátorkou o „motýly“. Padly i vulgarismy
Boj o moderní umělecká díla si vyžádal na poměry České televize ostrou slovní přestřelku. Stalo se...
Prahu čeká velká tramvajová výluka. Dvacet linek změní na dva měsíce trasu
Cestující v Praze čeká od pondělí 29. dubna rozsáhlá výluka tramvají, která bude trvat přibližně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
„Dobrý informátor usnadňuje ochranu státu.“ Jak první republika bojovala s trolly
Premium „Ueberfallkommanda“, psi pro policejní patroly na periferii a obušky pro četníky, přepadové tiskové...
Slávisté za chování fanoušků proti AC Milán vyvázli jen s pokutou
Fotbalová Slavia dostala další více než dvou milionovou pokutu za chování fanoušků v evropských...
Vlasák míří do Boleslavi ředitelovat, Král zůstává trenérem
Hokejisty Mladé Boleslavi povede v příští extraligové sezoně jako hlavní trenér Richard Král, jehož...
Přátelství se Sověty? Nebylo. Pryč s plastikou v metru, burcuje student
Šestnáctiletý student chce nechat odstranit ikonickou plastiku v pražském metru. A založil petici....
Prodej rodinného domu v Kolíně, ul. V…
V Jezírkách, Kolín - Kolín V
3 500 000 Kč