Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hlavní nádraží upravuje provoz, začala oprava střechy za půl miliardy

Velká oprava střechy nad nástupišti hlavního železničního nádraží v Praze začala. Cestující musejí počítat s jednou z největších a nejdelších výluk - následující dva roky některé vlaky pojedou přes Masarykovo nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R21a74d80e37k 18J35a53n41a14t63a 9495206604382

"Na hlavní nádraží například nebude zajíždět valná většina spojů z Děčína"

To je zavádějící tvrzení. Většina cestujících z Děčína dává přednost rychlejším vlakům EC, které na hlavák jezdit nadále budou.

0/0
2.2.2015 21:50

J38o92s94e28f 60K38u36b74e59š 9805475569124

Cestujících... Ovšem ne spojů :)

0/0
3.2.2015 7:54

P17e38t86r 65Š16k46o95d16a 5617750574740

"Dodává, že část vlaků mířících z Řevnic až do Úval bude odkloněna na Masarykovo nádraží, kde budou muset cestující přesednout na linku S1."

To je dost nešťastné vyjádření. Pochopil bych z toho, že vlak jednoucí od Řevnic pojede z hlaváku na Masarykovo nádr., kde cestující přestoupí na jiný vlak, což je nesmysl.

A odklonit trasu Praha Masarykovo nádr. - Kladno? Já myslím, že spíš dojde ke jejímu zkrácení do Dejvic.

+1/0
2.2.2015 12:07

J98a97n 52J87í79c24h16a 8270660238481

Od revnic to bude koncit na hlavaku, z uval na masarycce.

0/0
2.2.2015 12:43

P91a43v87e84l 98M30a56t69o77u50š53e96k 5350627538534

Samozřejmě, ale v článku je to napsáno blbě, taky mne to zaujalo.

0/0
2.2.2015 16:35

J46i31n41d29r69a 84V38o38š31t71a 1114334509842

to není nešťastné, ale hloupé vyjádření, protože ze Řevnic se objektivně na Masaryčku nic odklonit nedá. To jde pouze z Úval, což se také stane. Taky se divím, že tyto základní věci nestojí autorům a mluvčím za ověření.

0/0
2.2.2015 16:05

O30l92d88ř93i31c27h 61S95l84á15d15e79k 4332552101276

Dá, ale úplně blbě, přes Smíchov/Krč - Vršovice, Malešice, Libeň, prostě kolem Prahy;-) Ale z tohoto hlediska je to úplně zhovadilé vyjádření, to je pravda :-)

0/0
2.2.2015 19:16

P34a35v69e24l 80M44a81t29o31u58š59e55k 5760587548454

O Negrelliho viaduktu (a o jeho plánované rekonstrukci, která by snad měla být jedním z prvních kroků rekonstrukce celé tratě Praha - Letiště Ruzyně / Kladno) se stále píše pouze v souvislosti s tratí Praha - Kladno. Ale jezdí přes něj i vlaky směr Kralupy a Děčín, nyní dokonce navíc (resp. opět po letech) i rychlíky, odkloněné z hlavního nádraží. Teprve až dojde k souběhu obou rekonstrukcí, tedy hlavního nádraží i Negrelliho viaduktu, se cestující konečně dočkají toho "nejlepšího". Všechny vlaky směr Kralupy budou začínat v Holešovicích, v Libni nebo v Bubnech? Nebo budou jezdit z Masaryčky přes Holešovice?

0/0
2.2.2015 11:20

L37u65k32á14š 46Š67m32a36h39e49l 2467364232894

Vlaky mají končit na provizorním "nádraží" Praha - Vltavská (někde v areálu bubenského nádraží), s přestupem na metro C.

+1/0
2.2.2015 11:45

P60e81t37r 14N46o74v63o35t13n85y 3209682729712

Rychlíky by nemusely přes Negrelliho viadukt.

0/0
2.2.2015 15:26

P66a16v29e36l 59M69a51t67o32u95š80e66k 5130427848404

Osobáky koneckonců taky ne. Ale když to občas jede odklonem "přeložkou" přes Holešovice (mimo holešovickou zastávku) dnes, většinou to udělá dost velké zpoždění. Ta trať přes Balabenku je asi nějaká zatracená.

0/0
2.2.2015 16:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.