Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hlavní nádraží upravuje provoz, začala oprava střechy za půl miliardy

Velká oprava střechy nad nástupišti hlavního železničního nádraží v Praze začala. Cestující musejí počítat s jednou z největších a nejdelších výluk - následující dva roky některé vlaky pojedou přes Masarykovo nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R91a57d80e89k 45J57a19n15a77t83a 9495196414832

"Na hlavní nádraží například nebude zajíždět valná většina spojů z Děčína"

To je zavádějící tvrzení. Většina cestujících z Děčína dává přednost rychlejším vlakům EC, které na hlavák jezdit nadále budou.

0/0
2.2.2015 21:50

J57o33s68e48f 55K71u54b91e34š 9845945929474

Cestujících... Ovšem ne spojů :)

0/0
3.2.2015 7:54

P38e55t81r 49Š59k14o83d55a 5627160744190

"Dodává, že část vlaků mířících z Řevnic až do Úval bude odkloněna na Masarykovo nádraží, kde budou muset cestující přesednout na linku S1."

To je dost nešťastné vyjádření. Pochopil bych z toho, že vlak jednoucí od Řevnic pojede z hlaváku na Masarykovo nádr., kde cestující přestoupí na jiný vlak, což je nesmysl.

A odklonit trasu Praha Masarykovo nádr. - Kladno? Já myslím, že spíš dojde ke jejímu zkrácení do Dejvic.

+1/0
2.2.2015 12:07

J27a80n 79J69í25c63h75a 8330910608741

Od revnic to bude koncit na hlavaku, z uval na masarycce.

0/0
2.2.2015 12:43

P27a59v11e13l 82M10a32t94o93u51š19e80k 5590947448894

Samozřejmě, ale v článku je to napsáno blbě, taky mne to zaujalo.

0/0
2.2.2015 16:35

J14i57n37d93r26a 93V39o38š90t73a 1314194319292

to není nešťastné, ale hloupé vyjádření, protože ze Řevnic se objektivně na Masaryčku nic odklonit nedá. To jde pouze z Úval, což se také stane. Taky se divím, že tyto základní věci nestojí autorům a mluvčím za ověření.

0/0
2.2.2015 16:05

O69l55d77ř80i64c88h 57S11l10á54d39e21k 4792662171986

Dá, ale úplně blbě, přes Smíchov/Krč - Vršovice, Malešice, Libeň, prostě kolem Prahy;-) Ale z tohoto hlediska je to úplně zhovadilé vyjádření, to je pravda :-)

0/0
2.2.2015 19:16

P30a74v80e73l 70M75a63t65o57u33š30e72k 5210197788234

O Negrelliho viaduktu (a o jeho plánované rekonstrukci, která by snad měla být jedním z prvních kroků rekonstrukce celé tratě Praha - Letiště Ruzyně / Kladno) se stále píše pouze v souvislosti s tratí Praha - Kladno. Ale jezdí přes něj i vlaky směr Kralupy a Děčín, nyní dokonce navíc (resp. opět po letech) i rychlíky, odkloněné z hlavního nádraží. Teprve až dojde k souběhu obou rekonstrukcí, tedy hlavního nádraží i Negrelliho viaduktu, se cestující konečně dočkají toho "nejlepšího". Všechny vlaky směr Kralupy budou začínat v Holešovicích, v Libni nebo v Bubnech? Nebo budou jezdit z Masaryčky přes Holešovice?

0/0
2.2.2015 11:20

L72u74k81á63š 12Š78m40a55h41e13l 2567814632154

Vlaky mají končit na provizorním "nádraží" Praha - Vltavská (někde v areálu bubenského nádraží), s přestupem na metro C.

+1/0
2.2.2015 11:45

P24e71t30r 91N52o55v37o57t57n92y 3919222329412

Rychlíky by nemusely přes Negrelliho viadukt.

0/0
2.2.2015 15:26

P67a84v88e90l 75M26a47t14o84u53š95e51k 5440347418674

Osobáky koneckonců taky ne. Ale když to občas jede odklonem "přeložkou" přes Holešovice (mimo holešovickou zastávku) dnes, většinou to udělá dost velké zpoždění. Ta trať přes Balabenku je asi nějaká zatracená.

0/0
2.2.2015 16:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.