Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hlavní nádraží upravuje provoz, začala oprava střechy za půl miliardy

Velká oprava střechy nad nástupišti hlavního železničního nádraží v Praze začala. Cestující musejí počítat s jednou z největších a nejdelších výluk - následující dva roky některé vlaky pojedou přes Masarykovo nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R19a38d70e49k 85J47a57n10a82t82a 9455276254202

"Na hlavní nádraží například nebude zajíždět valná většina spojů z Děčína"

To je zavádějící tvrzení. Většina cestujících z Děčína dává přednost rychlejším vlakům EC, které na hlavák jezdit nadále budou.

0/0
2.2.2015 21:50

J88o15s21e22f 24K50u75b72e94š 9825855609164

Cestujících... Ovšem ne spojů :)

0/0
3.2.2015 7:54

P50e80t85r 82Š14k79o94d69a 5767640324930

"Dodává, že část vlaků mířících z Řevnic až do Úval bude odkloněna na Masarykovo nádraží, kde budou muset cestující přesednout na linku S1."

To je dost nešťastné vyjádření. Pochopil bych z toho, že vlak jednoucí od Řevnic pojede z hlaváku na Masarykovo nádr., kde cestující přestoupí na jiný vlak, což je nesmysl.

A odklonit trasu Praha Masarykovo nádr. - Kladno? Já myslím, že spíš dojde ke jejímu zkrácení do Dejvic.

+1/0
2.2.2015 12:07

J51a23n 40J64í31c27h57a 8880170528291

Od revnic to bude koncit na hlavaku, z uval na masarycce.

0/0
2.2.2015 12:43

P79a29v16e57l 58M95a23t30o73u23š52e74k 5230317758934

Samozřejmě, ale v článku je to napsáno blbě, taky mne to zaujalo.

0/0
2.2.2015 16:35

J46i38n36d84r35a 25V52o47š85t52a 1774534699542

to není nešťastné, ale hloupé vyjádření, protože ze Řevnic se objektivně na Masaryčku nic odklonit nedá. To jde pouze z Úval, což se také stane. Taky se divím, že tyto základní věci nestojí autorům a mluvčím za ověření.

0/0
2.2.2015 16:05

O94l83d33ř33i96c74h 60S59l25á49d69e16k 4722962371926

Dá, ale úplně blbě, přes Smíchov/Krč - Vršovice, Malešice, Libeň, prostě kolem Prahy;-) Ale z tohoto hlediska je to úplně zhovadilé vyjádření, to je pravda :-)

0/0
2.2.2015 19:16

P66a51v78e52l 43M66a41t58o82u50š92e31k 5320437538754

O Negrelliho viaduktu (a o jeho plánované rekonstrukci, která by snad měla být jedním z prvních kroků rekonstrukce celé tratě Praha - Letiště Ruzyně / Kladno) se stále píše pouze v souvislosti s tratí Praha - Kladno. Ale jezdí přes něj i vlaky směr Kralupy a Děčín, nyní dokonce navíc (resp. opět po letech) i rychlíky, odkloněné z hlavního nádraží. Teprve až dojde k souběhu obou rekonstrukcí, tedy hlavního nádraží i Negrelliho viaduktu, se cestující konečně dočkají toho "nejlepšího". Všechny vlaky směr Kralupy budou začínat v Holešovicích, v Libni nebo v Bubnech? Nebo budou jezdit z Masaryčky přes Holešovice?

0/0
2.2.2015 11:20

L43u30k44á97š 14Š67m36a90h69e22l 2417604342754

Vlaky mají končit na provizorním "nádraží" Praha - Vltavská (někde v areálu bubenského nádraží), s přestupem na metro C.

+1/0
2.2.2015 11:45

P13e76t78r 78N80o25v76o87t53n15y 3809882399432

Rychlíky by nemusely přes Negrelliho viadukt.

0/0
2.2.2015 15:26

P12a76v73e56l 48M83a39t53o61u58š45e16k 5790477748404

Osobáky koneckonců taky ne. Ale když to občas jede odklonem "přeložkou" přes Holešovice (mimo holešovickou zastávku) dnes, většinou to udělá dost velké zpoždění. Ta trať přes Balabenku je asi nějaká zatracená.

0/0
2.2.2015 16:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.