Diskuze

Provoz na D1 byl omezen. Auto tam srazilo muže, který šel pomoci

Nehoda tří aut ráno omezila provoz na dálnici D1 u Všechrom ve směru na Brno. Při nehodě byl těžce zraněn muž, který chtěl pomoci. Kvůli přistání vrtulníku záchranářů byla dálnice zhruba hodinu a půl zcela uzavřena.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jakákoliv nehoda nebo porucha na dálnici je docela průser. S tím jak lidi jezdí a nedávají pozor, tak vás někdo smete. Jen vyměnit kolo v odstavném pruhu a přežít je zázrak. Buď vás smete kamion nebo šílenec, který pospíchá.

Nehorší je to okolo Prahy nebo Brna kam se sjíždí lidi z vesnic a satelitů. Pak stačí jeden magor v silném autě a egem, které se mu nevejde ani do ohromného auta

0 0
možnosti

hlavně lidi si neuvědomují co dělají dnešní řídící jednotky do aut. Já když jsme měl drobnou havárii (30km/h) s přenosnou značkou (moje blbost, kontroloval jsem navigaci) tak mi auto automaticky zamklo volant - důvod byl že byla porušená deformační zóna kolem kola a prý bylo moc velké riziko že se trhne v případě zatáčení. Mohl jsem jet jen rovně a zastavit... doleva a doprava to nešlo.

Jednak v současné době řídí jednotka není schopna rozlišit dálnici a defekt na pneumatice taky dělá ze zatáčení příliš vysoké riziko.

Pak mne nenechala ani nastartovat.  A počítejte s tím že toho v autech bude víc a víc. (Upřímně já doufám že se co nejrychleji auta začnou řídit sama výhradně počítačem abych za jízdy mohl spát... a značně by to zefektivnilo kamionovou dopravu které by ubyly zbytečné přestávky kdy musí řidiči spát)

Ale se spoustou dnešních aut vás to při píchlé pneumatice ani neumožní se dostat do nějakého pravého pruhu.

Dnes na silnici člověk musí vždy automaticky předpokládat že vozidlo před ním znenadání zastaví na nulu a nebude nijak schopno změnit směr ani uhýbat a že taková překážka se může nacházet kdekoliv. I na dálnici a že to vůbec nemusí záviset na vůli řidiče. 

Počítač se prostě rozhodne že kvůli nějakému parametru auta dál nepojede.

1 1
možnosti

Auto které by při píchlé pneu nenechalo řidiče zatočit patří zapálit a na silnici nemá co dělat... To co se stalo vám bylo nejspíš způsobeno mechanickým poškozením řízení...

3 0
možnosti

Lidi riskujou, protože si často neuvědomují, že po dálnici jezdí slepci (viz kamiony, které jsou schopné to narvat do vozidla údržby apod.)

Pokud bych měl defekt a nehodu v levém pruhu dálnice (a nebylo možné jet do odstavného), pak pustím blikačky, hrábnu pro vestu a trojúhelník - který mám po ruce a ne někde zahrabaný na dně kufru) a šupajdím mezi svodidla, kudy ho jdu postavit za auto (podle zákona 100 metrů, raději víc). V případě, že tam jsou překážky, můžu s nejvyšší opatrností na vozovku, připraven zpátky za svodidlo skočit.

Zároveň neprodleně volám policii a hned potom asistenci. To je vše. Výměna kola počká, až tam bude maják.

2 0
možnosti

seš si jistý, že ti policajti pojedou dělat křoví ?

0 1
možnosti

Také jsem jednou kdysi jedla po D 1 a nic se výjimečně nestalo. Jinak se snažím jezdit po silnicích s Čechy co nejméně, protože jejich životní styl jezdit kdykoliv co nejvíc šílenou rychlostí vždy a všude, a hlavně se nenechat zpomalovat těmi cizími, aby byli v cíli o 10 minut dříve i za cenu zabití, tak mi vůbec nevyhovuje. :-/

2 10
možnosti

Jedna jízda po D1? To je statisticky bezvýznamný vzorek.

Navíc: když jedete do dálnici třeba 80, musí se vám nutně zdát, že jako šílenci jedou úúúplně všichni.

A dále: rychlost, která se vám může zdát šílená, bude někomu s více zkušenostmi připadat úplně v pohodě.

Na závěr jednu otázku: Jak poznáte, že v autě jede čech? Podle RZ?

7 1
možnosti

jen takova poznamka k tomu co do nich vletel zezadu - ono i v tomto pripade v tom mohl byt klidne nevinne, protoze mohl jet za autem/dodavkou (v bezpecne vzdalenosti) a prekazku vepredu nevidel a auto/dodavka pred nim tesne pred prekazkou uhnulo vpravo. v tento moment to neni jeho chyba, protoze aby clovek mohl zastavit v situaci, kdy se pred nim na 10m zjevi pevna prekazka znicehonic, to zakon nevyzaduje.

0 2
možnosti

ale samo je to jen jedna z moznosti

0 0
možnosti

Můžete mít stovky námitek a mínusy, ale zlaté "ramflety".

Jinak pána lituji a přeji uzdravení

0 0
možnosti

Ale vy je asi nemáte, co?

Jinak by ste věděl, že obchodní název je RunOnFlat, nebo runflat.

1 0
možnosti

to byla koncentrace mentálů na jednom místě: borka odstaví auto v rychlým pruhu, další dorec zastaví za ní a jde se procházet po dálnici a třetí frajer je smete za plný viditelnosti v 9 ráno.

6 0
možnosti

Prý šel pomáhat řidičce, která neuměla vyměnit pneumatiku. Jakto, že má řidičák? Tohle je základní dovednost každéhp řidiče.

1 4
možnosti

Vyměňovat pneumatiku v rychlém pruhu? To je opravdu na Darwinovu cenu.

9 0
možnosti

Dost blbý případ. Nikdo neměl zlý úmysl a přesto dopadli špatně.

0 0
možnosti

Sešli se tři blbci. To nemůže dopadnout dobře.

5 0
možnosti

Když to tak vezmu,viníky jsou všichni.Paní,že se nesnažila dojet alespoń do odstavného pruhu/vozidlo bylo pojízdné/,pán,který v dobrém úmyslu chtěl paní pomoci a pohyboval se v rychlém pruhu,kde nemá podle předpisů co dělat a týpek v Oktávce,kterej nerespektoval vyhlášku,neboť nejel rychlostí,aby byl schopen zastavit na vzdálenost na kterou má rozhled.A teď babo raď...

9 1
možnosti

ten treti mohl jet za autem, ktere tesne pred prekazkou uhnulo, v tom momente je v tom taky nevinne (jen mozna alternativa)

0 0
možnosti