- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To by se profesionálovi stát nemělo.
Řidič hlásil den před nehodou závadu na řízení, ale u Arrivy se mohou závady hlásit jak dlouho chcete a nikdo je neodstraní... Jsou vozy, u kterých se několik měsíců hlásí vynechávající posilovač řízení, nefunkční motorová brzda... Někde zase motorovka zůstává viset, takže vůz brzdí i když nemáte nohu na brzdě...
Zase na 2. stranu je to přesně to, co trh chce. Když se někde vyhlašuje výběrové řízení, hlavním požadavkem je cena. Pak se samozřejmě dopravci snaží co nejvíce snížit náklady. Řidiče nezaplatí adekvátně a údržbu na jedoucím autobusu neuděláte. Navíc autobus který stojí nevydělává. To samé opravy. Může se to opravit, ale bude to stát peníze, těch je ale málo, tak se to neopraví.
"Nikomu se ale nakonec nic nestalo." Někdy mám pocit, že autoři by někomu přáli, aby se mu něco stalo :-) Nebylo by lepší "Nikomu se naštěstí nic nestalo."? Všiml jsem si téhle maličkosti u více článků.
...jsme jedenáctiletka z Pyšel a chceme slevu...