Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Systém Opencard je bezpečný, ale hledáme další varianty, řekla primátorka

Systém Opencard je bezpečný a funkční. To řekla pražská primátorka Adriana Krnáčová po čtvrteční schůzce s firmou eMoneyServices (EMS), která k projektu vlastní práva. Město zároveň hledá způsob, jak firmě za podporu karty zaplatit dluhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J51i34ř14í 64P89r86a38ž23á23k 9420562161132

Proč by současná radnice měla rušit drahý systém, když asi dobře pumpuje veřejné peníze na správná místa?  Sdělí někdo jiný důvod pro zachování jeho existence? Jestli koupí MHMP Opencard bez zdrojových kodů, tak se asi něco brzy pokazí a kdo bude za slušné peníze chybu napravovat? Praha (tedy daňový polatník) bude i nadále platit, platit, platit....

0/0
6.2.2015 18:10

M91a69r83e73k 54Š66p57l67í75c27h29a58l 5458399869306

To, že je systém bezpeční je paráda. Teď ještě aby byl bezpečný.

0/0
5.2.2015 15:26

K28a70r14e30l 49N75o16v57á73č57e98k 5261335819766

Snaží se hodně, ale zdá se, že i tak se výdaje začínají blížit další miliardě. Je neuvěřitelné, že za to z minulých vedení nikdo nesedí. Nelze zrušit smlouvy na základě jejich evidentní nevýhodnosti pro jednu stranu?

0/0
5.2.2015 15:06

M18i47l88a95n 55V72á76c74h16a 4845154531577

Tak po divadelním představení bude následovat stejný postup jako za vlády dvou minulých vedení na magistrátu. :-/

+2/0
5.2.2015 15:00
Foto

L92i94b71o51r 85R63a26š63t36i98c95a 2661416435929

Opencard je primitivní systém. Naprosto předražený. Nejen v zahraničí, ale i v tuzemsku je řada aplikací karet mnohem užitečnějších a levnějších.

Nechápu, proč se pražská radnice s tou korumpující firmou vůbec ještě baví a nepodá trestní oznámení.

+4/−1
5.2.2015 13:35

M50a44r25t29i35n 78N81o39v73o58t56n71ý 8109984717674

Protože ta firma nic protizákonného neudělala, pouze se snaží zpeněžit to, že smlouva byla od začátku nevhodně napsaná a vydala jí Prahu naprosto všanc.Zdrojové kódy jsou její mohou si s nima dělat co chtějí. A neni zákonné síly, která by je donutila je prodat za částku, která odpovídá jejich hodnotě. Když budu mít Tatranku a vy budete mít hlad, můžu za tu tatranku chtít klidně stovku, a je na vás, zda jí koupíte nebo budete dál hladovět. Je to nemorální ale ne nezákonné.

+3/0
5.2.2015 13:40

T13o50m74á40š 86B14e41l55i62c86a 9533213885101

Uznávám, že Praha je hlavní město a zaslouží si adekvátní rozpočet. Na druhou stranu by stačil poloviční, protože nevím o jiném městě, kdy by bylo tolik rozházených peněz (Blanka, OpenCard, DP...)

0/0
5.2.2015 13:33

M87a41r43t81i64n 49P89i34š32t70o21r65a 8978928396909

Zdá se, že roční náklady na provoz Opencard jsou blízké částce, kterou lidé zaplatí za kupóny.

Podobně je tomu u výběru dálničního mýta.

+3/0
5.2.2015 13:29

M26a63r63t40i91n 26P65i13š16t46o13r68a 8658478346709

Do nákladů na Opencard by se měl započítat i jeden článek denně na iDnes.

+1/0
5.2.2015 13:31

M49i73c69h25a37l 28P43a32v77l78á28t 9143283314169

Zkuste uhodnout, co maji oba projekty spolecneho.

0/0
5.2.2015 13:37

J48a26n 70Ř70e88z56n57í17č70e74k 3401741283460

Mě (a nejen mě) by zajímalo, co se bude dít, když mně karta končí v dubnu (nelze prodloužit ve validatoru) a roční kupón v srpnu....

0/0
5.2.2015 13:25

J30i68ř84i45n50a 25S33a32v23o63v97a 1301415626233

proč nelze? to je teď nově? mně to validátor bez problémů prodloužil;

0/0
6.2.2015 7:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.