Diskuze

Protesty zabraly, kolem vilek v Komořanech autobus nepojede

Autobusová linka 139 zatím v Komořanech další zastávku mít nebude. Protesty obyvatel vilové čtvrti, kterým měla projíždět pod okny, zabraly. Ropid spolu s investorem od záměru protáhnout autobus k novostavbám Modřanský Háj upustil, než se podaří vykoupit pozemky v jiné trase.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

90 procent jezdí auty, každej pěkně svým, a pak někde stojí v koloně a znečišťují ovzduší

0 1
možnosti

Tak jim tam misto autobusu bude jezdit o to vic aut, si pomohli

4 1
možnosti

Až budou mít děti a budou je muset vláčet až do vyšší puberty autíčky denne, tak si vzpomenou...

4 1
možnosti

Anebo děti těch 5 minut dojdou pěšky na zastávku.

1 0
možnosti

A obyčejného plebsu, který bydlí u hlavních ulic se nikdo neptá, zda jim vadí mnohonásobné překračování limitů škodlivin v ovzduší. např. podél Evropské třídy. Jsou lidé rovní a rovnější.

2 1
možnosti

K49a14r73e64l 21D15r81d20a

12. 2. 2015 7:32

Až na to, že Evropská dostala obchvat přes Břevnov a Blanku a mají být nově co nejvíc opruzeni hlavně lidé Na Kajetánce a z Bílé Hory.

0 0
možnosti

K63a35r74e38l 69D40r70d84a

11. 2. 2015 20:35

A jinak všichni místní chodí na stávající konečnou. Nové byty jsou ve stejné vzdálenosti. Tady se kvůli MHD nemusí vlastně nic řešit a měnit. Pro místní by prodloužení autobusu mělo minimální význam. Opravdu by asi šlo jen o zhodnocení nových bytovek a ještě nezastavěných pozemků do budoucna.

  Padla tady možnost tramvaje. Na stávající konečnou autobusu je přiveden vlak a je zde místo na tramvajovou točnu. Podél trati sem pustit tramvaj by nemusel být problém, 1,5 km. Komořany by měly tramvaj. Jen mi přijde, že je tady na ni jen pár cestujících.

0 2
možnosti

J25i39ř70í 14M10u70ž67í77k

11. 2. 2015 20:30

Nejtrapnější je, že jich pak jistě nemalá část bude zacpávat město při zbytečném rozvážení svých ratolestí do školy, po kroužcích apod.

5 0
možnosti

Samozřejmě, oni ještě protestují navíc proti KOMOKO, obchvatu Komořan který by sloužil jako přivaděč k Pražskému okruhu.

Pro ně je vhodnější nulová varianta, kde jim celý den smrdí pod nos tisíce tranzitujících aut mířících ráno a dopoledne do centra, a odpoledne opačným směrem

1 0
možnosti

K92a63r88e23l 31D15r15d70a

11. 2. 2015 20:12

Netušíte jakou má povinnost stát-obec při zajištění dopravní dostupnosti? Znám případy, kdy obec roky bojkotovala majitele nemovitosti a odmítala mu udělat k domu asfaltku. Není na to nějaká povinnost? Jak je to s pozemky kolem Prahy, kde se natáhnou sítě, udělají ulice, vyhodí se cena a prodávají se parcely od metru Pražákům? V té ceně je ta silnice uhrazena?

  Tady totiž došlo k tomu, že parcela kde se staví bytovky nemá vyřešen příjezd. Místní asfaltka je rozkopané torzo mířící do polí a měnící se na lesní cestu. Směrem k hlavní zase všichni projíždí uličkou pomalu přes dvorky rodinných domků. A chytráci tady chtěli pustit MHD. Staví se jak o život a kdo by měl zajistit pro nové domy silnici? Radnice nebo developer, který to promítne do ceny bytů? Nebo oba?

  Faktem je, že na té silnici jsou vilky, garáže a pár provozoven v průmyslové zóně. Nejde jen o dopravu pro nové domy. Ale kvůli nim došlo k přetížení komunikace a je třeba to řešit.

  Nabízí se možnost vykoupit pozemek přes strojírny, udělat kus nové silnice a tu starou rekonstruovat. Kdo to má ale platit? Obec a tedy daňový poplatníci? Je to takto opravdu ze zákona?

0 0
možnosti

Součástí podmínek územního rozhodnutí i stavebního povolení nových bytovek by mělo být i zajištění ekologické dopravy. A to na oemku, který by poskytl developer. Jinak by neměl dostat stavební povolení.

0 0
možnosti

J87a51k24u44b 14R12o95u43s

11. 2. 2015 20:05

Hloupost, arogance a bezohlednost vyhrála ;-(

0 2
možnosti

J82a61n15a 34R46u57s28o46v22a

11. 2. 2015 19:19

V lokalitě, kde bydlím, to mělo stejný průběh. Obyvatelé novostaveb důrazně protestovali proti prodloužení autobusové linky od metra, sepisovali petice, argumenty podobné, hluk, stejně všichni jezdíme auty atd atd. Došlo ke kompromisu, jezdí sem jen midibus, jednou za půl hodiny a pouze ve všední dny. Dnes ti stejní píší na městskou část stížnosti na městskou část, že intervaly jsou moc dlouhé, autobus moc malý a spojení na metro o víkendu žádné...To je pak těžké.

13 1
možnosti

Můžete mi vysvětlit, přoč byli obyvatelé novostaveb proti tomu, aby k nim jezdil autobus? Nerozumím tomu.

0 0
možnosti

Zase neco o cem "bezni" lide nemaji rozhodovat, typickej problem NIMBY.

2 1
možnosti

Tady alespoň výsledkem neni to ze nezačne stavět dálnice na místě kde je namalovana padesát let a vsichni meli byt ready.

1 0
možnosti