Diskuze

Od jara se pojede s jednou jízdenkou ze středních Čech do centra Prahy

Už v dubnu se po letech příprav začne propojovat pražská a středočeská integrovaná doprava. Kraj čeká rozdělení do zón, podobně jako v Praze. Z nich se poté cestující dostanou do centra Prahy s jednou jízdenkou. A mohou i ušetřit. První, kdo změny pocítí, budou obyvatelé Mělnicka, následovat bude Kladensko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je zase titulek ;-D Ládví a centrum Prahy? Od kdy?

0 0
možnosti

Doufám, že bude páteřní železnice opravdu a budou skutečně navazovat autobusy na vlaky a opačně a to i na regionálních železnicích. Tento systém měl být vytvořen již dvacet let, vlaky i autobusy by měly jezdit na všech linkách a tratích v aspoń v hodinovém intervalu, jinak lidé z aut nepřejdou na veřejnou dopravu, navíc to musí být cenově výhodné!

1 0
možnosti

Tento systém (PID) už existuje 20 let a už dlouho v něm kromě pražské MHD i železnice kolem z Prahy a řada autobusových linek jezdících ze středočeského kraje.

Ovšem středočeský kraj se dosud snažil prosazovat svůj SID. Naprosto nesmyslně, platilo to jen v autobusech a to ještě ne úplně. A až teď, zdá se, pochopili, že když má mají uprostřed kraje Prahu, je dobré se propojit s PID.

0 0
možnosti

Pro seniory nad 65 let, kteří mají jízdné po Praze zdarma, to výhodné nebude. Přece si nebudou kupovat jízdenku až do centra, když jim stačí dojet ze STČ kraje jen k hranici Prahy třeba na jednopásmovou jízdenku a pak již další nepotřebují.

0 0
možnosti

Tak si koupí jen ty pásma, co potřebuje. Z Mělníka na kraj Prahy jsou to 4.

2 0
možnosti

"Pokud by někdo tápal, jakou jízdenku si má pořídit, poradí mu řidič."

No tak na to sem teda moc zvědavý, když si vybavím některé ty hulváty, kterým je cestující maximálně na obtíž, na které někdy při každodením dojíždení narážím...:-/

1 1
možnosti

S tím časem to chápu, ale většina relaxí v okolí Prahy není takhle extrémní. Jinak s těma různýma existencema to dost přeháníte, zrovna v autobusech a vlacích jich je minimum. To je problém především tramvají. A co se týče toho chrchlání a pod., to by jste nesměl na hokej, fotbal, nakupovat, na koncerty, do divadla atd. Všude, kde jsou lidi něco můžete chytnout. Nebo jste radši celý dny zavřený doma?

0 0
možnosti

Reakce na pana Janíka.

0 0
možnosti

Čtvrtletní kupon z Prahy do Mělníka stojí 6000?

0 0
možnosti

On totiž neexistuje. Takže jde o součet jednotlivých jízdenek. Cena 48x2x60 je 5760 a k tomu čtvrtletní a jste bez problému na 6000,-

3 0
možnosti

Mám takový pocit, že chlapec nějak moc netušil, o co vůbec jde. Nažvanil toho spoustu, ale o tom, jak se tedy má propojit PID se SIDem, se nakonec zapomněl zmínit.

1 0
možnosti

Že to trvalo. Nesmyslné budování Středočeské integrované dopravy bez zapojení želenice způsobilo nesmyslné rozdělení okolí Prahy do dvou systémů, ačkoli hodně cestujících jejich hranici překračuje. Pro ty to bude určitě jednodušší a levnější. Celkově nejde o to, aby se něco ušetřilo v kraji, ale aby veřejná doprava dobře fungovala.

2 0
možnosti

P94a27v80e97l 44N20o40v27á35k

13. 2. 2015 10:51

To nechť mi někdo vysvětlí. Asi nechápou jak je na ctbrtletnim možno ušetřit 4000 to ty peníze nebudou někde chybět? Předpokládám ze teď už jezdim za nějakou cenu která se skládá z platu řidiče náklady na údržbu autobusu nafta a nějaký zisk. A nevěřím tomu ze zisk dělá víc než 66%

3 0
možnosti

No samozrejme budou chybet. ;o)

1 0
možnosti

P15e69t28r 91Ž65á73k

13. 2. 2015 10:25

no ten autobus na obrázku už dávno propojený je.

5 1
možnosti

Jenom do PIDu, ne do SIDu. A naopak, většina dobříšských linek a příbramské linky jsou propojené jen do SIDu, ale ne do PIDu.

0 0
možnosti