Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se do nových stanic metra. Už tudy projela první souprava

Novým úsekem „zelené“ linky metra A projela poprvé regulérní souprava. Stalo se tak v noci z pondělí na úterý. Podle dopravního podniku se při jízdě nevyskytly žádné problémy. První souprava s cestujícími by se do čtyř nových stanic měla vydat 6. dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B60r80o70n80i94s88l19a42v 68G78a48b32r49y34š 2282119871

Pominu-li ne příliš vhodné prodloužení trasy, tak je ta technika úžasná. :-)

+2/0
13.2.2015 22:04

E14v43ž52e67n 90P96o83l42á35k 3198648411613

Nádhera, už aby to jezdilo. Dneska jsem se na Veleslavíně vůbec nevešel do tramvaje a následně se mi totéž málem stalo na Dejvické v metru.

+1/0
13.2.2015 19:21

M95i74r85o14s45l68a30v 42G83r24o23s35s15m50a63n65n 8332199834

Metro na Dejvické ale volnější nebude. Spíše naopak.

0/0
14.2.2015 12:13

E87v52ž67e82n 25P30o34l71á15k 3488438921433

Tak bude alespoň průchodnější stanice. Anebo to Ropid konečně přiměje trochu zkrátit intervaly, když už to museli napásmovat do 3 stanic.

0/0
14.2.2015 17:53

L55u63k42á79š 12G17a50l13k86o 7611985914873

Video nic moc. Skoro mi přijde neaktuální. Ale hlavně že je ze všech stran reklama.

+2/0
13.2.2015 18:45

V11l67a87d10i53m82í51r 80M26a41c70h13á79l65e12k 9745853856296

Totálně vyhozený peníze.Podél trasy žije velmi málo lidí a navíc maji úplně novou tram.linku.A motol?Tam jezdí nemocný většinou taxíkama a nebo autama..Co třeba Modřany kde žije asi stokrát víc lidí ale neměli tenkrát Béma..

+6/−5
13.2.2015 18:45

E81v43ž33e97n 10P59o77l70á20k 3908108511103

Pán je zřejmě odborníček. Nová tramvajová linka znamená, že metro není potřeba?? Takže kdyby se linka jmenovala staře, tak by potřeba bylo? A těch stokrát víc lidí jste si vycucal odkud? Vážně, logika že "město má utrácet tam, kde bydlím já " je nádherná.

+2/−2
13.2.2015 19:23

V94l25a75d51i29m34í32r 12M31a40c74h96á40l14e26k 9305303316536

Pán to tam totiž zná jako svoje boty a to zapoměl ještě napsat že na stejné lince jezdí ještě i autobusy.To metro bude celý den prakticky prázdný..

+2/−3
13.2.2015 19:31

E38v10ž91e38n 32P95o76l19á53k 3408518841103

Prosím??? A došlo vám, že ty autobusy už tam jezdit nebudou a že nová linka tramvaje je tam proto, aby nahradila tu původní, která měla mnohem větší kapacitu? Ještě řekněte, že metro jen zbytečně konkuruje chodníkům a pěší dopravě.

+2/−1
13.2.2015 19:59

V64l28a82d55i43m10í53r 55M21a31c51h39á17l76e78k 9375343426196

A došlo vám že autobusy budou muset jezdit dál protože místo na letišti metro ukončili na konci světa..?

0/0
13.2.2015 20:13

E98v70ž28e13n 28P15o32l21á77k 3488318461123

Od Letiště nebo Kladna na Veleslavín je to dál, než na Dejvickou?

0/0
13.2.2015 20:17

V56l28a63d40i59m69í19r 97M79a24c31h33á23l10e97k 9635663206816

Jediný plus za ty miliardy je že se ulehčí Dejvické a to je za takový prachy hodně málo.

0/0
13.2.2015 20:26

M21a47r66t93i41n 17Š15t17r22o62s 4509977910678

Jsem z Prahy 6 a neznám moc lidí, který by se cesty Prahou díky těmto stanicím nějak výrazně zrychlily. Trasa je klikatá a pomůže hlavně lidem co jednou z Dejvic do nemocnice, ale to je trochu drahá legrace :(

+7/−4
13.2.2015 17:54

M20i78l46o67s79l57a19v 21J85a84n70o30u49š61e94k 3506983393818

Je to alternativa k jízdě tramvají/busem, což já rád vezmu, protože z těch tří mi metro přijde nejkomfortnější :-). Časově to neušetří v případě busu skoro nic, v případě tramvaje tu nějaká menší časová úspora bude.

+1/0
13.2.2015 18:42

P36e14t93r 51V21i51n76t19r71l26í40k 3686454831

nezatracoval bych to, nevíte co bude za pár let... nová výstavba, firmy, atd..

+2/−1
13.2.2015 19:07

E65v43ž51e87n 52P79o34l20á90k 3978158981903

A to, že je Dejvická tou nejvytíženější stanicí celého metra, je podle vás naprosto v pořádku?

+1/−1
13.2.2015 19:24

O18t74o34m85a57r 55T56h80o26m43a 2685747506485

ale nepovídejte, zkuste se někdy ve špičce dostat z nemocnice na Václavák autem, metro to ted´ zvládne za 15 min , budete mít co dělat , tramvaj i busy jsou samozřejmě díky staničení ještě mnohem pomalejší..

+1/0
13.2.2015 19:40

B87o73h36u30s51l28a42v 96K80r70á40l17í41k 2761370239856

Staničení je zase něco trochu jiného.

+2/0
13.2.2015 20:21

J75i85ř65i28n62a 24S45a24v35o75v19a 1241935636233

R^;-)

0/0
14.2.2015 21:47

J25a59n 81M90a57z10ů33r37e59k 2108424578575

mohl by mi někdo vysvětlit, proč když DP staví v poslední době metro, tramvaj, tak stanice jsou tak pompézní? Nechápu, proč podzemka musí mít na povrchu ještě k tomu ocelovo-skleněnou  konstrukci několik metrů do vzduchu....u tramvaje třebe nechápu trasu na barrandov (jsem z barrandova), jako sorry, ale kdyby se ty stanice dělaly rozumně, tak je levnější....za tohle plejtvání bych někoho na magistrátu nakopal

+8/−3
13.2.2015 17:43

V43a69c79l93a59v 24K15u59b14i34s 5621971269157

Tak na Barrandove jsou az na K Barrandovu vsechny OK. Doba zeleznych budek na zastavkach uz skoncila a treba Chaplinak perfektne zapada do okoli.

+2/−1
13.2.2015 18:09

M57a64r28t80i30n 88S48t58i41b52u98r62e84k 5435375173845

Byl jste třeba "v poslední době" na Hradčanské? Tam vybudovali dva nové výstupy z metra, obyčejný výstup z metra, místo toho je gigantická konstrukce ze skla a kovu, design 70 až 80.let, co k tomu říct. Autor vezme peníze, je to zbytečné a vypadá to příšerně.

+4/−2
13.2.2015 18:33

B92o43h51u63s20l69a58v 19K69r10á24l97í53k 2331350399286

Nepomlouvejte 70. a 80. léta. Tehdy se stavělo střízlivě a účelně.

0/−2
13.2.2015 20:20

M12a47r21t50i10n 15S58t79i83b46u65r52e39k 5225265623695

Příkladem budiž budova Sjezdového paláce, dnes Kongresové centrum v Praze 4 u Vyšehradu.

+3/0
13.2.2015 21:18

E51v38ž67e95n 87P64o14l82á76k 3648228291223

Kolik přesně ta "pompéznost" stála a o kolik by váš osobní projekt byl levnější, pane inženýre?

0/0
13.2.2015 19:25

J49a60k51u43b 42S32ú58k14e18n95í84k 1218800569

Už se těším, cesta do práce se mi ulehčí o 100%:-)R^

+4/0
13.2.2015 17:30

J42a56r98o57s84l40a57v 45K70a34d45l35e82c 5971309872651

To je teda obrazová dokumentace...Rv

0/0
13.2.2015 16:34

G96a38b49r14i43e93l 35P13i29n76t58é70r 3807355480879

tak Borislavka asi nemá stanici ;-(Rv

+2/0
13.2.2015 16:09

E16v28ž51e29n 28P51o94l76á23k 3778528221543

Ale má, jen byla přebořislavkována na Horoměřickou.

0/0
13.2.2015 19:26

R65a61d74o68s91l51a26v 55K53l22a78u50d86a 5144158184562

To osvětlení na Petřinách vypadá zajímavě. To je tak na to aby se o to někdo přerazil.

+1/−4
13.2.2015 15:26

V63á16c92l15a63v 56M35í20č51e28k 5843378587764

Když se člověk při prohlížení fotek snaží vnímat pouze vizuální stránku a nepohlížet na to, kolik to stálo, tak si to i docela užije..:-) Úsměvný mi přijde, jak se před výstavbou vždy mluví jak se to dělá kvůli tomu, aby to ulevilo dopravě, ale jakmile se blíží termín otevření, tak se dělá vše proto, aby se dopravě uškodilo. viz. nové změny v MHD

+4/−5
13.2.2015 15:23

T42o59m44á36š 35J41o24u37s22k69ý 6470294

No nicmoc. Jen táhlá díra v zemi.

+3/−8
13.2.2015 15:08

D24a46n21i70e86l87a 82U18r23b95a85n43o24v42á 2894400425736

Ta druhá fotka v galerii mě dost vyděsila - nejdřív jsem si myslela že se tvůrci metra zbláznili, když tam dali nástupiště šířky tramvajového ostrůvku, než mi došlo že to je někde v tunelu. ;-D

+26/0
13.2.2015 14:58

J83a95n 19J84a52n18e71č75e91k 9470193440916

To jsou ty ušetřené 2,5 mld ;-D

+9/0
13.2.2015 15:30

M56i93c91h69a47l 37P43a14v88l50á25t 9623983694139

Setrilo se na kde cem, namatkou treba na P+R.

0/0
13.2.2015 16:50

P92e61t57r 28V28i36n26t39r57l47í54k 3726614511

myslím, že jste nebyla sama ;-D

0/0
13.2.2015 19:08

E95v36ž23e31n 35P48o15l80á37k 3108898271213

Někteří zdejší diskutéři by to tak v zájmu úspor postavili...

0/0
13.2.2015 19:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.