Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se do nových stanic metra. Už tudy projela první souprava

Novým úsekem „zelené“ linky metra A projela poprvé regulérní souprava. Stalo se tak v noci z pondělí na úterý. Podle dopravního podniku se při jízdě nevyskytly žádné problémy. První souprava s cestujícími by se do čtyř nových stanic měla vydat 6. dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B10r57o43n85i19s87l39a54v 66G31a53b82r42y88š 2842879301

Pominu-li ne příliš vhodné prodloužení trasy, tak je ta technika úžasná. :-)

+2/0
13.2.2015 22:04

E88v48ž95e54n 34P38o65l34á30k 3838728221743

Nádhera, už aby to jezdilo. Dneska jsem se na Veleslavíně vůbec nevešel do tramvaje a následně se mi totéž málem stalo na Dejvické v metru.

+1/0
13.2.2015 19:21

M53i41r17o96s76l55a81v 26G20r52o84s83s74m15a68n57n 8162889824

Metro na Dejvické ale volnější nebude. Spíše naopak.

0/0
14.2.2015 12:13

E80v59ž33e71n 22P15o74l29á77k 3618878141653

Tak bude alespoň průchodnější stanice. Anebo to Ropid konečně přiměje trochu zkrátit intervaly, když už to museli napásmovat do 3 stanic.

0/0
14.2.2015 17:53

L41u91k77á21š 75G44a22l39k15o 7141775944213

Video nic moc. Skoro mi přijde neaktuální. Ale hlavně že je ze všech stran reklama.

+2/0
13.2.2015 18:45

V70l59a32d95i76m23í93r 88M41a24c29h69á93l90e11k 9355143646316

Totálně vyhozený peníze.Podél trasy žije velmi málo lidí a navíc maji úplně novou tram.linku.A motol?Tam jezdí nemocný většinou taxíkama a nebo autama..Co třeba Modřany kde žije asi stokrát víc lidí ale neměli tenkrát Béma..

+6/−5
13.2.2015 18:45

E48v28ž51e82n 37P57o81l70á76k 3528748541543

Pán je zřejmě odborníček. Nová tramvajová linka znamená, že metro není potřeba?? Takže kdyby se linka jmenovala staře, tak by potřeba bylo? A těch stokrát víc lidí jste si vycucal odkud? Vážně, logika že "město má utrácet tam, kde bydlím já " je nádherná.

+2/−2
13.2.2015 19:23

V76l11a44d25i96m80í84r 74M19a75c10h76á57l51e80k 9525203146116

Pán to tam totiž zná jako svoje boty a to zapoměl ještě napsat že na stejné lince jezdí ještě i autobusy.To metro bude celý den prakticky prázdný..

+2/−3
13.2.2015 19:31

E49v56ž55e91n 29P75o93l48á93k 3518278461653

Prosím??? A došlo vám, že ty autobusy už tam jezdit nebudou a že nová linka tramvaje je tam proto, aby nahradila tu původní, která měla mnohem větší kapacitu? Ještě řekněte, že metro jen zbytečně konkuruje chodníkům a pěší dopravě.

+2/−1
13.2.2015 19:59

V69l74a91d92i56m85í38r 32M79a56c39h51á51l16e78k 9155103286656

A došlo vám že autobusy budou muset jezdit dál protože místo na letišti metro ukončili na konci světa..?

0/0
13.2.2015 20:13

E48v73ž15e97n 30P18o25l48á12k 3428898321903

Od Letiště nebo Kladna na Veleslavín je to dál, než na Dejvickou?

0/0
13.2.2015 20:17

V39l43a17d82i58m86í95r 34M74a78c68h98á26l49e76k 9695243426936

Jediný plus za ty miliardy je že se ulehčí Dejvické a to je za takový prachy hodně málo.

0/0
13.2.2015 20:26

M33a61r97t91i63n 76Š71t84r41o46s 4369887890348

Jsem z Prahy 6 a neznám moc lidí, který by se cesty Prahou díky těmto stanicím nějak výrazně zrychlily. Trasa je klikatá a pomůže hlavně lidem co jednou z Dejvic do nemocnice, ale to je trochu drahá legrace :(

+7/−4
13.2.2015 17:54

M47i22l17o98s95l55a23v 31J40a72n94o46u97š13e68k 3476783863988

Je to alternativa k jízdě tramvají/busem, což já rád vezmu, protože z těch tří mi metro přijde nejkomfortnější :-). Časově to neušetří v případě busu skoro nic, v případě tramvaje tu nějaká menší časová úspora bude.

+1/0
13.2.2015 18:42

P94e97t39r 41V51i52n15t86r12l63í87k 3486884781

nezatracoval bych to, nevíte co bude za pár let... nová výstavba, firmy, atd..

+2/−1
13.2.2015 19:07

E74v78ž37e68n 70P27o85l79á11k 3308348951273

A to, že je Dejvická tou nejvytíženější stanicí celého metra, je podle vás naprosto v pořádku?

+1/−1
13.2.2015 19:24

O78t67o26m93a67r 48T89h93o35m18a 2795657556905

ale nepovídejte, zkuste se někdy ve špičce dostat z nemocnice na Václavák autem, metro to ted´ zvládne za 15 min , budete mít co dělat , tramvaj i busy jsou samozřejmě díky staničení ještě mnohem pomalejší..

+1/0
13.2.2015 19:40

B68o21h67u52s33l16a66v 32K34r40á77l17í68k 2231250959186

Staničení je zase něco trochu jiného.

+2/0
13.2.2015 20:21

J17i54ř35i36n28a 85S69a30v98o98v83a 1481705566133

R^;-)

0/0
14.2.2015 21:47

J25a36n 26M68a43z77ů10r89e59k 2558434848255

mohl by mi někdo vysvětlit, proč když DP staví v poslední době metro, tramvaj, tak stanice jsou tak pompézní? Nechápu, proč podzemka musí mít na povrchu ještě k tomu ocelovo-skleněnou  konstrukci několik metrů do vzduchu....u tramvaje třebe nechápu trasu na barrandov (jsem z barrandova), jako sorry, ale kdyby se ty stanice dělaly rozumně, tak je levnější....za tohle plejtvání bych někoho na magistrátu nakopal

+8/−3
13.2.2015 17:43

V59a79c76l78a39v 98K72u20b29i63s 5501341969327

Tak na Barrandove jsou az na K Barrandovu vsechny OK. Doba zeleznych budek na zastavkach uz skoncila a treba Chaplinak perfektne zapada do okoli.

+2/−1
13.2.2015 18:09

M34a17r81t82i63n 83S74t91i41b95u55r61e39k 5165635743795

Byl jste třeba "v poslední době" na Hradčanské? Tam vybudovali dva nové výstupy z metra, obyčejný výstup z metra, místo toho je gigantická konstrukce ze skla a kovu, design 70 až 80.let, co k tomu říct. Autor vezme peníze, je to zbytečné a vypadá to příšerně.

+4/−2
13.2.2015 18:33

B83o10h54u70s29l31a15v 19K70r82á91l94í72k 2751430469556

Nepomlouvejte 70. a 80. léta. Tehdy se stavělo střízlivě a účelně.

0/−2
13.2.2015 20:20

M75a82r76t71i79n 11S50t66i47b80u32r76e69k 5665565533825

Příkladem budiž budova Sjezdového paláce, dnes Kongresové centrum v Praze 4 u Vyšehradu.

+3/0
13.2.2015 21:18

E65v34ž52e61n 14P84o76l73á92k 3108818961683

Kolik přesně ta "pompéznost" stála a o kolik by váš osobní projekt byl levnější, pane inženýre?

0/0
13.2.2015 19:25

J29a21k25u83b 40S79ú97k18e14n98í14k 1138810509

Už se těším, cesta do práce se mi ulehčí o 100%:-)R^

+4/0
13.2.2015 17:30

J82a41r11o26s45l50a88v 19K19a92d93l71e97c 5101979862101

To je teda obrazová dokumentace...Rv

0/0
13.2.2015 16:34

G67a68b77r60i20e60l 84P35i75n55t74é61r 3347485570329

tak Borislavka asi nemá stanici ;-(Rv

+2/0
13.2.2015 16:09

E43v92ž41e90n 82P46o56l79á20k 3118328891683

Ale má, jen byla přebořislavkována na Horoměřickou.

0/0
13.2.2015 19:26

R80a96d20o27s97l45a44v 13K89l71a80u25d89a 5684938234572

To osvětlení na Petřinách vypadá zajímavě. To je tak na to aby se o to někdo přerazil.

+1/−4
13.2.2015 15:26

V84á54c46l48a64v 16M65í94č27e31k 5213978497194

Když se člověk při prohlížení fotek snaží vnímat pouze vizuální stránku a nepohlížet na to, kolik to stálo, tak si to i docela užije..:-) Úsměvný mi přijde, jak se před výstavbou vždy mluví jak se to dělá kvůli tomu, aby to ulevilo dopravě, ale jakmile se blíží termín otevření, tak se dělá vše proto, aby se dopravě uškodilo. viz. nové změny v MHD

+4/−5
13.2.2015 15:23

T38o94m66á93š 57J64o43u35s12k22ý 6280524

No nicmoc. Jen táhlá díra v zemi.

+3/−8
13.2.2015 15:08

D60a75n91i76e61l65a 62U26r76b53a29n26o90v53á 2324800245336

Ta druhá fotka v galerii mě dost vyděsila - nejdřív jsem si myslela že se tvůrci metra zbláznili, když tam dali nástupiště šířky tramvajového ostrůvku, než mi došlo že to je někde v tunelu. ;-D

+26/0
13.2.2015 14:58

J14a49n 62J51a30n32e73č46e58k 9230583510336

To jsou ty ušetřené 2,5 mld ;-D

+9/0
13.2.2015 15:30

M30i21c84h15a29l 34P53a58v42l86á91t 9603513474779

Setrilo se na kde cem, namatkou treba na P+R.

0/0
13.2.2015 16:50

P66e21t21r 54V87i88n24t12r68l18í54k 3686124251

myslím, že jste nebyla sama ;-D

0/0
13.2.2015 19:08

E16v49ž67e35n 29P97o14l16á47k 3128558691733

Někteří zdejší diskutéři by to tak v zájmu úspor postavili...

0/0
13.2.2015 19:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.