Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se do nových stanic metra. Už tudy projela první souprava

Novým úsekem „zelené“ linky metra A projela poprvé regulérní souprava. Stalo se tak v noci z pondělí na úterý. Podle dopravního podniku se při jízdě nevyskytly žádné problémy. První souprava s cestujícími by se do čtyř nových stanic měla vydat 6. dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B69r15o77n70i58s28l74a42v 40G51a13b39r37y92š 6475314180

Pominu-li ne příliš vhodné prodloužení trasy, tak je ta technika úžasná. :-)

+2/0
13.2.2015 22:04

E71v53ž56e96n 51P59o63l59á13k 3518438351943

Nádhera, už aby to jezdilo. Dneska jsem se na Veleslavíně vůbec nevešel do tramvaje a následně se mi totéž málem stalo na Dejvické v metru.

+1/0
13.2.2015 19:21

M88i35r84o68s26l97a59v 95G90r10o81s88s17m34a25n58n 8932169554

Metro na Dejvické ale volnější nebude. Spíše naopak.

0/0
14.2.2015 12:13

E22v20ž50e89n 38P61o31l83á68k 3978148711773

Tak bude alespoň průchodnější stanice. Anebo to Ropid konečně přiměje trochu zkrátit intervaly, když už to museli napásmovat do 3 stanic.

0/0
14.2.2015 17:53

L90u79k87á52š 35G85a59l21k35o 7291455684863

Video nic moc. Skoro mi přijde neaktuální. Ale hlavně že je ze všech stran reklama.

+2/0
13.2.2015 18:45

V79l52a10d67i67m12í68r 54M28a69c72h76á89l61e70k 9855493546116

Totálně vyhozený peníze.Podél trasy žije velmi málo lidí a navíc maji úplně novou tram.linku.A motol?Tam jezdí nemocný většinou taxíkama a nebo autama..Co třeba Modřany kde žije asi stokrát víc lidí ale neměli tenkrát Béma..

+6/−5
13.2.2015 18:45

E71v30ž66e33n 65P27o53l31á38k 3648418311973

Pán je zřejmě odborníček. Nová tramvajová linka znamená, že metro není potřeba?? Takže kdyby se linka jmenovala staře, tak by potřeba bylo? A těch stokrát víc lidí jste si vycucal odkud? Vážně, logika že "město má utrácet tam, kde bydlím já " je nádherná.

+2/−2
13.2.2015 19:23

V63l52a12d20i57m49í61r 45M83a96c47h79á29l83e33k 9265153926656

Pán to tam totiž zná jako svoje boty a to zapoměl ještě napsat že na stejné lince jezdí ještě i autobusy.To metro bude celý den prakticky prázdný..

+2/−3
13.2.2015 19:31

E55v68ž77e35n 19P66o59l23á66k 3398488861933

Prosím??? A došlo vám, že ty autobusy už tam jezdit nebudou a že nová linka tramvaje je tam proto, aby nahradila tu původní, která měla mnohem větší kapacitu? Ještě řekněte, že metro jen zbytečně konkuruje chodníkům a pěší dopravě.

+2/−1
13.2.2015 19:59

V13l55a33d68i32m15í53r 27M55a46c29h27á56l74e25k 9655173466416

A došlo vám že autobusy budou muset jezdit dál protože místo na letišti metro ukončili na konci světa..?

0/0
13.2.2015 20:13

E26v61ž12e23n 40P35o96l26á90k 3938928671583

Od Letiště nebo Kladna na Veleslavín je to dál, než na Dejvickou?

0/0
13.2.2015 20:17

V86l80a29d16i26m92í77r 27M97a61c98h44á19l12e13k 9225413666306

Jediný plus za ty miliardy je že se ulehčí Dejvické a to je za takový prachy hodně málo.

0/0
13.2.2015 20:26

M20a31r40t29i87n 89Š26t31r90o87s 4909257420158

Jsem z Prahy 6 a neznám moc lidí, který by se cesty Prahou díky těmto stanicím nějak výrazně zrychlily. Trasa je klikatá a pomůže hlavně lidem co jednou z Dejvic do nemocnice, ale to je trochu drahá legrace :(

+7/−4
13.2.2015 17:54

M93i29l40o82s31l71a48v 87J53a45n42o94u95š47e57k 3796273393938

Je to alternativa k jízdě tramvají/busem, což já rád vezmu, protože z těch tří mi metro přijde nejkomfortnější :-). Časově to neušetří v případě busu skoro nic, v případě tramvaje tu nějaká menší časová úspora bude.

+1/0
13.2.2015 18:42

P57e58t56r 82V67i86n48t95r81l56í86k 3786734191

nezatracoval bych to, nevíte co bude za pár let... nová výstavba, firmy, atd..

+2/−1
13.2.2015 19:07

E28v86ž21e25n 30P26o34l24á26k 3118108451653

A to, že je Dejvická tou nejvytíženější stanicí celého metra, je podle vás naprosto v pořádku?

+1/−1
13.2.2015 19:24

O27t76o43m46a52r 58T29h45o67m46a 2485227536375

ale nepovídejte, zkuste se někdy ve špičce dostat z nemocnice na Václavák autem, metro to ted´ zvládne za 15 min , budete mít co dělat , tramvaj i busy jsou samozřejmě díky staničení ještě mnohem pomalejší..

+1/0
13.2.2015 19:40

B24o89h41u70s76l54a56v 10K64r10á92l47í64k 2831380709446

Staničení je zase něco trochu jiného.

+2/0
13.2.2015 20:21

J67i47ř70i24n81a 65S54a85v43o17v91a 1511535736713

R^;-)

0/0
14.2.2015 21:47

J71a95n 88M55a78z61ů86r90e38k 2138864118755

mohl by mi někdo vysvětlit, proč když DP staví v poslední době metro, tramvaj, tak stanice jsou tak pompézní? Nechápu, proč podzemka musí mít na povrchu ještě k tomu ocelovo-skleněnou  konstrukci několik metrů do vzduchu....u tramvaje třebe nechápu trasu na barrandov (jsem z barrandova), jako sorry, ale kdyby se ty stanice dělaly rozumně, tak je levnější....za tohle plejtvání bych někoho na magistrátu nakopal

+8/−3
13.2.2015 17:43

V75a13c72l45a12v 45K55u73b88i52s 5841281959127

Tak na Barrandove jsou az na K Barrandovu vsechny OK. Doba zeleznych budek na zastavkach uz skoncila a treba Chaplinak perfektne zapada do okoli.

+2/−1
13.2.2015 18:09

M39a83r41t27i97n 55S16t14i56b91u86r27e69k 5955745743355

Byl jste třeba "v poslední době" na Hradčanské? Tam vybudovali dva nové výstupy z metra, obyčejný výstup z metra, místo toho je gigantická konstrukce ze skla a kovu, design 70 až 80.let, co k tomu říct. Autor vezme peníze, je to zbytečné a vypadá to příšerně.

+4/−2
13.2.2015 18:33

B85o91h98u52s77l87a64v 51K97r95á67l32í53k 2531430169226

Nepomlouvejte 70. a 80. léta. Tehdy se stavělo střízlivě a účelně.

0/−2
13.2.2015 20:20

M62a55r74t35i63n 16S56t66i34b18u69r77e30k 5215855423355

Příkladem budiž budova Sjezdového paláce, dnes Kongresové centrum v Praze 4 u Vyšehradu.

+3/0
13.2.2015 21:18

E81v67ž80e36n 71P22o49l40á65k 3168438911463

Kolik přesně ta "pompéznost" stála a o kolik by váš osobní projekt byl levnější, pane inženýre?

0/0
13.2.2015 19:25

J48a23k12u28b 76S96ú60k44e76n49í36k 1728950979

Už se těším, cesta do práce se mi ulehčí o 100%:-)R^

+4/0
13.2.2015 17:30

J39a28r68o52s16l46a16v 51K48a73d54l55e77c 5551429762311

To je teda obrazová dokumentace...Rv

0/0
13.2.2015 16:34

G24a68b53r18i81e37l 44P12i95n22t68é12r 3737185130689

tak Borislavka asi nemá stanici ;-(Rv

+2/0
13.2.2015 16:09

E83v58ž65e69n 70P47o40l11á44k 3468928401433

Ale má, jen byla přebořislavkována na Horoměřickou.

0/0
13.2.2015 19:26

R86a81d69o55s75l87a16v 86K40l94a52u70d22a 5234798164372

To osvětlení na Petřinách vypadá zajímavě. To je tak na to aby se o to někdo přerazil.

+1/−4
13.2.2015 15:26

V94á29c49l62a71v 33M72í70č90e66k 5393198917754

Když se člověk při prohlížení fotek snaží vnímat pouze vizuální stránku a nepohlížet na to, kolik to stálo, tak si to i docela užije..:-) Úsměvný mi přijde, jak se před výstavbou vždy mluví jak se to dělá kvůli tomu, aby to ulevilo dopravě, ale jakmile se blíží termín otevření, tak se dělá vše proto, aby se dopravě uškodilo. viz. nové změny v MHD

+4/−5
13.2.2015 15:23

T17o65m40á15š 35J27o80u62s94k70ý 6670634

No nicmoc. Jen táhlá díra v zemi.

+3/−8
13.2.2015 15:08

D91a72n53i52e94l43a 57U33r16b79a26n46o57v54á 2554620415196

Ta druhá fotka v galerii mě dost vyděsila - nejdřív jsem si myslela že se tvůrci metra zbláznili, když tam dali nástupiště šířky tramvajového ostrůvku, než mi došlo že to je někde v tunelu. ;-D

+26/0
13.2.2015 14:58

J11a30n 72J32a88n26e18č12e72k 9610253860626

To jsou ty ušetřené 2,5 mld ;-D

+9/0
13.2.2015 15:30

M18i56c46h16a91l 17P94a95v70l55á98t 9133623224459

Setrilo se na kde cem, namatkou treba na P+R.

0/0
13.2.2015 16:50

P71e77t93r 73V82i77n33t20r18l45í19k 3226434921

myslím, že jste nebyla sama ;-D

0/0
13.2.2015 19:08

E22v83ž10e26n 63P18o44l83á92k 3408748771103

Někteří zdejší diskutéři by to tak v zájmu úspor postavili...

0/0
13.2.2015 19:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.