Diskuze

Praha plánuje zpoplatnění vjezdu do centra, aby lidé více jezdili MHD

Pražští radní zvažují zpoplatnit vjezd do centra metropole a omezit parkování, aby tak řidiče dostali do MHD a tím vyrovnali ztrátu, kterou způsobí zlevnění roční tramvajenky. O záměru města informoval iHned. Radní Petr Dolínek ale tvrdí, že takový návrh zatím není na pořadu dne.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R60. 59E90.

18. 2. 2015 10:30

Jsem PRO!! když se kouknete kolem sebe kolik libí si vozi pr..l a jedou sami.Nacpal bych je do MHD !!!!!!!!!!!Dyt ta doprava není tak špatná  ,jezdi to tu do  cca 10 minut.Kde tohle na venkově máte,tam Vám jede jeden bus za den.Dobrý de ,že se nechá po Praze jet i vlakem na síťovku.Takže  aalou do  MHD a vlaků

0 2
možnosti

Kdyby se všichni z aut nahrnuli do MHD, tak bude třeba z metra ve špičce strašný dobytčák, nejspíš by museli ty lidi do vagónů lisovat jako v Japonsku. Zabezpečovací zařízení už o moc víc vlaků na trase nedovolí a nástupiště na 8 vagónů jako v Moskvě tady jaksi nemáme...

V téhle chvíli by nemuselo být špatné trošku zvýhodnit motorky a skútry (pustit do pruhu pro autobusy, umožnit legálně projíždět stojící kolonou a asi legalizovat i stání na chodníku, pokud zůstane zachovaná dostatečná šířka (teď to platí jen pro "padesátky").

0 0
možnosti

J22o57s34e68f 30K19r94y28m65l

17. 2. 2015 22:20

Je to nepromyšlené rozhodnutí. Roční kupón není drahý (13 Kč/den) , proč více dotovat MHD. Podle jaké studie Rada rozhodla, že tímto opatřením bude MHD používat více lidí? V Praze převážně auty jezdí lidé z okolí (stačí sledovat webkamery na příjezdech do Prahy), kteří nemají chuť vyhledávat místo k bezpečnému zaparkování aby mohli pokračovat MHD, raději volí pohodlnější způsob a jedou do cíle autem. Postupná výstavba infrastruktury u meter na okraji Prahy pro auta a autobusy (parkováni za symbolický poplatek nebo zdarma v kombinaci s kupónem/jízdenkou) je mnohem účelnější investice než lákat řidiče na MHD, když nemaji kde zaparkovat.

1 1
možnosti

Problěm je v tom, že většina těch aut v centru Prahy jsou auta různých státních úřadů. Tedy z jedné kapsy to zaplatí a do druhé to nasypou. Jinak nikdo, z mimopražských,  kdo do centra nemusí, tak tam nejede. Co by tam dělal? A ti, kteří jedou např. Z Brna do Plzně, ti přes Prahu, byť okrajem, musí.

0 0
možnosti

Už se těším, až Pražáci pojedou v pátek na chalupy a v každé vesnici je zkásnou za průjezd centrem.

0 1
možnosti

Myslím, že mýto be mělo být ústavou zakázáno a vyhrazené parkování by mělo být záležitostí pouze soukromé garáže.

Kdo si stěžuje, že mu jiní parkují na ulici a sám tam chce parkovat je pokrytec.

a především: Magistrála nevede centrem ale tvoří obchvat centra protože kopíruje hradby Nového města pražského.

1 0
možnosti

J92a63k31u34b 74K22o72s

17. 2. 2015 20:00

Nejlépe postavit mýtnou bránu u Muzea a kasírovat auta co se snaží nějak dostat na D1 :-/

1 0
možnosti

Tak to bude veselý, bohaté panstvo bude asi jezdit po chodnících. No vždyt už poměrně často i dnes spatřuji auta jak si to štrádují po chodníku. Kolikrát je to už dnes hodně nebezpečný. U nás u baráku je lékárna, a zásobovaci některé vozy zatím dva frajírci si to snad 35 - 40 kmh si v pohodě jezdí po chodníku k lékárně. Jsem zvědav kdy to skončí tragedií a vletí tam třeba dítě od někud z  domu. Kolikrát mám chut volat policajty. Ale dokud se nic nestane.... tak se nic neděje.

1 0
možnosti

A to jako proč?

0 0
možnosti

bez dokončeného okruhu a dostatku P+R je to silně nekoncepční plán.

3 0
možnosti

Koncepce je jasné, vyhnat z Prahy normální lidi a doplnit stav vyžírkami z neziskovek - tím vzroste volební podpora zeleným a obdobné svoliči..

4 3
možnosti