- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na jednu stranu dobře za každou novou stanici, na druhé straně tak zanikne poslední konečná prvního úseku linky, na které stále končí všechny vlaky (a nebude až do zprovoznění prvního úseku déčka)
A to je dobře nebo špatně? Ono je snad logické, že v centru je metro vytíženější než na periferiích.
Zajimalo by me co tam ma byt za potraviny. Nikde to neni k dohledani
"ententýky dvě hmoždinky
mladý člověk šel z metra
byl v čepici a obutý
a nic se mu nestalo..."
Dnes mě při cestě na letiště vlak vyhodí na Dejvické, jedny eskalátory, jedny schody, přes cestu a jsem na zastávce. Od dubna mě vlak vysype na Dejvické, tam si dám pět minut oraz (na Dejvické bude polovina vlaků končit), pak vyjedu jedny eskalátory a pak ještě potáhnu bagaž do jednoho pevného schodiště. Ale vyhnu se několika světelným křižovatkám, které autobus stejně projel v zelené vlně.
Jestli je tohle zlepšení, nechci vidět, jak vypadá zhoršení.
šmankote, změna, všichni do krytů!
Chytřejší lidé si rovnou počkají na metro, co pojede až na Veleslavín. Zelená vlna na Evropské již dávno nefunguje. Apod. Metro V.A je stupidita, ale i tak tady nemá cenu diskutovat..
Mluvčí dopravního podniku Jiří Štábl nemluví pravdu. Ve Veleslavíně dle původního projektu mělo vzniknout pouze obratiště busů MHD, které se nyní staví. Magistrát nyní plánuje, že na něm v rozporu s dokumentací budou ukončeny i linky ze Středočeského kraje, které měly končit na P+R parkovišti na Dlouhé Míli, kterou Praha ještě ani nezačala stavět. Místní jsou zděšeni a připravují informaci do EU, která znemožní vyčerpání dotace na výstavbu metra z důvodu nedodržení podmínek EIA. Patrový terminál a P+R pro 600 aut byl záměr bývalého vedení magistrátu a městské části. Za 2 roky předpokládali změnu funkce teminálu a P+R. Mělo dojít ke zvýšení budovy o 4 podlaží kanceláří a parkoviště mělo připadnout této administrativní budově. To vše za veřejné finance......
přesně tak.
Ale terminál na Dlouhé míli ještě dlooouho nebude (momentálně nedává smysl).
Letišti bych nejvíc prospěla expresní kyvadlová autobusová doprava na Veleslavín, 119 se vleče po zádelích jako sopel. Ale to by neměli kluci od turba takový rito co.
119 ma koncit na Veleslavine
"A ostudu rozhodně neudělá."
Nová stanice ne, ale pokud se turista rozhlédne po okolí, ostuda to bude. V širokém okolí železnice je typická pustina.
"Pasažéři, kteří vystoupí z vlaku v zastávce Praha-Veleslavín, budou mít nově možnost projít podchodem"
Doufejme, že to tak někdy bude. Zatím jen ti, co vystoupí na správné straně, ostatní budou čekat u závor na přejezdu.
"Na křižovatce Evropské a Veleslavínské je vstupů celkem pět."
Ale kupodivu chybí v tom kvadrantu, kde je nejvíc paneláků a na tramvajovém ostrůvku směrem do centra - tam se bude čekat na přechodech.
podchod z vlakové stanice Praha-Veleslavín k metru bude, ale realizovat se bude až s rekonstrukcí tratě a vlakového nádraží, což je investice SŽDC
jsem zvedav kam lidi z kladenska zaparkujou sve os; dale bych byl vdecny kdyby 119 jezdila az na dejvickou....skoda
Nevybudování P+R vcelku zásadní chyba. Mají to v plánu aspon do budoucnu a nebo je to ztracený?
od pondělí 2.3. začíná zkušební provoz bez cestujících, tak nezapomeňte na Dejvické vystoupit (nebo se schovat kdo se chce podívat )
No taky mě to napadlo. Budou na Dejvický vyhazovači celej den? Jestli ne, tak šupky dupky nastoupit třeba na Malostranský, pokusit se najít volné sedadlo a dělat jako, že spim. A když mě nevyhoděj, tak si krásně projet novej úsek. Ale jelikož to má jezdit pásmově, tak při mém štěstí zrovna nasednu do soupravy, která bude končit na Dejvický a dál pojede až ta další