Diskuze
CESTA NOVÝM METREM: Nemocnice Motol. Stanice s vestibulem pod nástupištěm
Děkujeme za pochopení.
P31a68v53e44l 55Š82t71ě19r86b20a
Jako nejlepší vtip mi přijde toto: "
Na nástupiště tak vede cesta přímo z ulice a cestující nemusí zdolávat žádné překážky.
Ti, kteří se budou chtít dostat do motolské nemocnice, budou muset po eskalátorech.
"
Tahle stanice je postavená hlavně pro přístup do nemocnice, takže nechápu, proč nebyly koleje(nebo alespoň ta, po které se přijíždí) položeny ještě o pár metrů níž, aby pacienti mohli pokračovat ve stejné úrovni..
K79a89r77e48l 43D89r74d41a
Většina simulujících pacientů zvolí bezbariérový povrchový přístup. Po sražení autem budou lifrováni na příhodný motolský hřbitov na stejné stanici metra. Což pomůže výrazně snížit náklady českého zdravotnictví.
Není to o tom, že to fakticky nejde? Nelze postavit nástupiště, aby se z obou směrů dalo odejít v jedné úrovni bezbariérově. Vždy je třeba nějak přejít koleje. Tady přikládám starší návrh Motola, koleje níž a vstup do nemocnice o patro výš.
To současné řešení je na nic. Neb většina lidí přijede od Dejvic a bezbariérový výstup nevyužijí či naopak budou muset přes dvoje schody. Takže jen ten, co přijede autobusem a vrhne se pod kola aut, bude moc vítězoslavně vstoupit do metra bezbariérově. Ale počítám, že pro takové "chytráky" tady bude šikana a podchod se schody. Ono to nástupiště v úrovni s chodníkem je tady fakticky o ničem.
K45a58r49e67l 69D23r60d40a
Příspěvek k potřebě stanice metra Terminál 2. Tady jsou přílety na Ruzyni. (Když kliknete na Filtruj, vypíše to celý den. Bacha, některé lety jsou i s mezipřistáním takže jsou uvedeny dvakrát.)
Co alespoň posílit 119 podle příletů (i odletů)? Přijde mi, že počet spojů neodpovídá počtu odbavených letadel v čase. Čistě opticky, sedá toho tady tolik, že by se podle mě metro využilo jedna radost.
Od oka počítám dnešek - sedá 370 letadel po 110-150 cestujících je 40-55 tis. lidí, co potřebují do centra. Provoz letiště se kryje s provozem metra. Moc nočních spojů není. V sobotu žádný. Ve všední dny tak 4. (Jiné to bude o letních dovolených.)
Linka 119 projede v jednom směru za den tak 140x. Při kloubovém autobusu s namačkanými 160 lidmi na palubě je to kapacita tak 22 tis. lidí za den. Ale helemese! Dalších 25 tis. lidí jede taxíky, auty nebo přiletěli navštívit Butovice?
S ohledem na to, že je letiště primární byznys České republiky a ČSA krachují, je to zajisté správné prozíravé rozhodnutí, metro na letiště zbytečně netahat.
http://www.prg.aero/cs/informace-o-letech/prilety-a-odlety/prilety/
L34u26k18á82š 22Š25l95e93h23o81f11e16r
Linka 119 neni jedina, ktera na letiste jezdi. A ty vase pocty letadel? Skoda mluvit, nesmysl za nesmyslem...
M43i52c38h20a41l 41Ř86e78z77n13í95č68e82k
určitě se pletete v otázce zbytečných zdvojených systémů. Na začátku výstavby metra se rušily tramvajové trasy, které nahrazovalo metro. Dneska by dopravní podnik některé obnovil, ale bohužel to tak snadno nejde.
L50u60k40á71š 24N96o97v86á35k
lidi zodpovědný za trasování tohoto úseku metra by měli viset!
M63i80c93h35a27l 92Ř80e28z76n23í81č16e91k
to je opravdu kvalitní názor. Trasovali to projektanti. Ty rozhodně pověsit. Ale podle přání investora. Zástupce investora by jste pověsil taky? A co zastupitele, kteří jsou odpovědní za Dopravní podnik (investor), ty by jste taky pověsil? A co voliči, kteří je volili? Ty jsou taky za to zodpovědní. No to by pak Praha asi nepotřebovala metro.
J36i38ř35í 80P61r30a29ž49á10k
Podél Evropské metro nepřinese žádnou výhodu. Prodlouží se interval tramvají pro popojetí od sanice k bydlišti. Takže nyní za 18, nově za 20-2.
Dopravní podnik bude mít o hodně vyšší provozní náklady na provoz a údržbu paralelních, zbytečně zdvojených systémů.
R15e69n84é 96C84v29r54k11a62l
Několik "drobných" oprav: Cesta z Můstku zabere 15 minut - loterie, každé druhé metro bude končit buď na Dejvické, nebo alespoň Petřinách - takže do Motola připočtěte mimo špičku + 10 minut.
Jo, a vozíčkáři musí mít v povinné výbavě stan a zásoby jídla. Jinak je totiž boční nástupiště při poruše výtahu v Motole uvěznínepřipravené! Nelze se dostat do soupravy v opačném směru a protože jde o konečnou, nesmí se ani nastoupit do té stávající - do obratiště je provoz cestujících ZAKÁZÁN.
OT: Nejvíc se ale těším na armádu naštvaných cestujících na letiště, až je metro vyhodí na Dejvické, zatímco 119 pojede až z Veleslavína...
J45a85n70a 27S35t14e43h41l93í81k52o58v27á
ano, to posunutí 119 je „geniální“
M76a19r19t73i59n 74P53i97š87t32o65r94a
„Museli jsme na něj dodatečně umístit takzvané světlolamy. Slunce by totiž mohlo oslňovat strojvedoucí, kteří přijíždějí se soupravami z temného tunelu,”
Projektant asi několik let nevylezl z ateliéru od počítače a zapomněl na každodenní přírodní úkazy.
R45i10c93h97a89r25d 12H59l14a81d41í89k
Včera jsem jel kolem a to sluníčko se odráží od skleněné střechy a velmi oslňuje řidiče na silnici...
J22i41ř96í 53P32r26a36ž78á17k
Radní pro dopravu se základním vzděláním a primátor psychiatr rozhodli nejhloupěji jak mohli. Stanice bude využita pouze cca 7 hodin denně, jinak bude prázdná. Původní návrh na letiště by obsloužil Dědinu i nové sídliště u Hvězdy pro 15000 lidí i letiště, odkud se jezdí celý den.
Trasa V.A. je navržena dle studie, kterou doporučuji přečíst:
M20a45r37e13k 82T86u13r57n62o15v31e70c
Jo, Chalupoida je klasika. :-) Jak píšu jinde, měli raději už dávno začít stavět Déčko a na letiště dořešit ten vlak a ne 20 let nedělat nic... Ale teď už to asi nezměníme.
Na druhou stranu na těch 7 hodin denně jste přišel jak? Jako podle ordinačních hodin některých ambulancí? Nezapomínejte, že do Motola jezdí také tisíce zaměstnanců. Někteří na sedmou ráno, někteří na půl osmou, někteří na osmou. Odpoledne či večer pak zase jezdí z práce - a určitě to není tak, že po čtvrté hodině už z Motola nikdo nejezdí. Pak je v Motole také spousta hospitalizovaných lidí, za kterými jezdí rodina na návštěvu - obvykle odpoledne nebo také večer. Takže 7 hodin denně je blbost...
Jako ano, k plnému využití kapacity to bude mít hodně daleko, ale pořád asi do Motola bude jezdit víc lidí, než třeba na Depo Hostivař. :-) A tím spíš, když tam ještě bude přestup z linek 174, 179 a 180...
V42l46a94d91i36m55í67r 71M36a76c82h39á62l22e11k
Kdyby se tenkrát vědělo že nepovede na letiště nikdy by nebylo.Úplně zbytečně vyhozený peníze.Bude vozit vzduch protože tam bydlí minimum lidí a ještě tam po trase metra pro jistotu na celý Evropský vybudovali novou tram trať.Co třeba Krč Modřany aj kde bydlí stokrát víc lidí..
M44a98r48e68k 84T38u89r58n70o85v42e25c
Souhlasím s Vámi, že Déčko by bylo potřebnější. A ano, Petřiny a Červený vrch nejsou zrovna "hustá" sídliště...
Ale když už se to postavilo - 100x méně lidí to zase nebude. V Motole sice tolik lidí nebydlí, ale jezdí tam několik tisíc lidí do zaměstnání a násobně víc lidí jako pacientů na různá vyšetření. Také spousta návštěv za hospitalizovanými pacienty.
L56u56b28o36m68í58r 53H98n60á57t
To, že na letiště nevede a nepovede metro je největší debilita pražských politiků a ostuda ČR.
M40a89r79e21k 44T82u67r53n72o30v74e12c
Dříve jsem si to myslel také, ale dnes už si to nemyslím. Víte jakou přepravní poptváku je schopné vygenerovat letiště? A víte, kolik lidí je schopné přepravit takové metro?
Tím, že se rozhodli to metro stavět do Motola myslím možnost pokračovat dál na letiště celkem úspěšně "zařízli". Najděte si když tak termín "chalupoida".
Byť mi zrovna tohle prodloužení metra docela dost pomůže, když se na to podívám objektivně, měli raději dřív začít stavět metro D. Pomohlo by to více lidem a zároveň odlehčilo již tak přetížené trase C.
Letiště si určitě lepší spojení s centrem zaslouží, DPP není schopen na linku 119 pořídit třeba ani autobusy, do kterých by se dalo lépe naskládat víc kufrů, jako to často vídám jinde po Evropě. Ale vlak (a vyhnul bych se označování "rychlodráha") by byla určitě dostatečná - a nejen to, člověk by se do centra dostal i rychleji, než kdyby "vymetal" všechny zastávky co 1-2 kilometry... A také by se tím dala elegantně řešit doprava Praha-Kolín. Takže byť mi naše "prostě primátorka" není nijak zvlášť sympatická, zrovna v tomhle bodu bych s ní souhlasil...
V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice
Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...
Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky
Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci
S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...
Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat
Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sparta zlomila Liberec a je v semifinále, Pardubice se postupu přiblížily
Hokejisté Sparty jsou prvním semifinalistou letošního play off extraligy. Pražané ve čtvrtém zápase...
Střešovice i podruhé v semifinále uspěly, Boleslav s Vítkovicemi srovnala
Florbalisté mistrovského týmu a vítěze základní části Tatranu Střešovice vyhráli v druhém duelu...
V Kladně srazil vlak nezletilou dívku, se zraněnou hlavou musela do nemocnice
Osobní vlak ve čtvrtek odpoledne srazil v Kladně-Rozdělově nezletilou dívku. Záchranáři ji se...
Vytížení proti odpočatým. Sparta čelí v semifinále Třinci, Pardubice čeká Litvínov
Dva nejlepší celky základní části hokejové extraligy si dopřály pauzu na přípravu a od víkendu už...
Lakatoš bude hostovat v Boleslavi. Bruslaři s ním počítají na dva roky
Dominik Lakatoš bude v nadcházejících dvou sezonách hostovat z hokejových Vítkovic v Mladé...
Referent/ka odboru výstavby a územního rozhodování
Městská část Praha 18
Praha
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč