- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takhle to dopadá, když smlouvy nedodržuje ani politická elita...
Tak se podepsala nějaká smlouva, tak se ji musím držet. Pokud nechci, zaplatím to co mám a pošlu je do háje...
Pokud nám OPENcard neumožní průjezd tunelem Blanka, tak je úplně k ničemu. Vydáme CLOSECARD...
Nedávno jsem, slyšel o do cela dobrém řešení. A to, že místo opencard by se používaly běžné platební karty s paywave - bezkontaktní. Dnes se v podstatě jiné stejně nevydávají. Kartu má dnes v podstatě každý. Náklady na provoz by nesly banky (už je nesou). Výhoda by byla např. i pro mimopražské nebo cizince, kteří by si nahráli potřebný kupón. Navíc by mohla vzniknout konkurence, pro podkytování této služby.
Běžné bezkontaktní platební karty by dobře šlo použít někde v příměstských autobusech, kde se karta přiloží ke strojku, zaplatí se a vyleze jízdenka.
Ne jako náhrada Opencard, která se používá v Praze pro předplatné.
Na takové karty kupón nelze nahrát. Nemohou sloužit ani k identifikaci, protože na nich není fotka.
Ledaže by to byly nějaké specifické karty, vydávané v dohodě DP a banky. To už se zkoušelo u sKaret a moc se to neosvědčilo.
Smutný seriál na pokračování. Pro samé posudky a právníky se nic nebude posunovat dopředu a naopak se vylejou další peníze ven. Papírové kupony jsou krokem 9 let zpátky a v dnešní době ukázka totální neschopnosti všech zainteresovaných. O korupci, která za smlouvami ohledně OC je, ale nikdo nikomu nic nedokáže, ani nemluvím.
Takže raději Bémovi a spol. schovaných za firmou EMS dále platit nesmyslné poplatky a výpalné? Raději budu půl roku jezdit s papírovým kuponem s tím, že za tu dobu Praha klidně převezmu kartu jakou třeba používají v Plzni atd. Za násobně nižší poplatky.