- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Už od 3. února přitom dopravce prodává třiceti- a devadesátidenní kupony."
To je samozřejmě lež. Ještě 23.února se papírový kupon nedal sehnat a prodejci o ničem akovém nevěděli.
Ten kdo bude mit papirovy kupon tak bude v mhd smet pouzit pouze prepravu ve forme konskeho sprezeni:D
tak dnes rano na prodejnim miste Ladvi me bylo receno, ze nic o papirovych kuponech nevedi
Osoby od 65 let do 70 let mají podle webu dpp.cz stále povinnost mít pro jízdu zdarma Opencard (za 220Kč), kupóny ani průkazky pro ně nejsou.
Hloupost, já papírové kupony jako pozitivní absolutně nevnímám. Proč také? Je to jen prodlužování ostudy s Open Card a využije to jen pár "aktivistů". V každém případě, jde o to jak situaci vyřešit a nasadit rychle novou kartu. A pak nastane co? Zase budeme roky ukončovat papírové kupony a dávat bonusy za přechod na novou kartu? (Pokud vím, za pořízení OC jsem dostal 500,- slevu na roční kupon.)
A jinak je tam podle mě chyba. Přerušení ročního kuponu OC by mělo fungovat u všech dříve pořízených kuponu. Nemá fungovat u nově nakoupených. Takže služba by ještě 12-14 měsíců měla fungovat, než skončí stávající roční kupony.
Jú a nezavedem ještě takový ty hnusný lítačky v tom zažloutlym futrálu.
Když by tam neseděly takový tuheláři jako horolezec, doktor, tanečník a pani netransparenci tak by karta fungovala bez problémů. Jenže v duchu hesel malá domů nezaškodí a alkohol podávaný (potažmo prachy odčerpávané) v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství je to těžký.
PS: třeba by se mohla zveřejnit analýza kolik praha platila (za licenci méně jež je standardní - to jen tak pro pořádek) a kolik pěněz zmizelo zbytečne.
Asi nemám dostatek informací. Může mi, prosím, někdo vysvětlit, proč v Karlových Varech může karta na podobném principu fungovat už déle než rok - kartu jsem si koupil u řidiče v autobusu, nemusel jsem dávat fotografii, osobní údaje, ani se podrobovat jiným "obstrukcím". Prostě jsem si kartu nabil u řidiče a tradá... už jsem mohl jezdit. Je mi jasné, že uživatelů v Karlových Varech je řádově méně, ale to je otázka kvantity, ne kvality.... Děkuji za vysvětlení...
Podle mě, v zadání OC bylo užití osobních údajů, aby mohly být využity adresné služby. K tomu příliš nedošlo. Ale systém to prodražilo.
V zásadě se hledá cesta, jak služby města vhodně dotovat za peníze Pražanů a čerpání takových služeb především Pražanům také umožnit. (Protože, když se někde v Česku určí komerční ceny, tak na to průměrný obyvatel Česka s průměrným platem nemá. Třeba nedotované roční jízdné v Praze by mělo stát 20-25 tis. Kč. Tj. jeden až dva měsíční platy.)
Na místní a cizáky ostatně rozlišuje každá vesnice a podle toho má poplatky. V Praze je to komplikované o "služby centra státu" dostupné všem a "služby Prahy" dostupné Pražanům.
Inu, to je pokrok, pokrok, pokrok, už jsme zase o krok, o krok dál. Kdypak zase v Praze začne jezdit koňka ? Inu, nedivme se, Praze vládne žena...