Diskuze

Praha začne v neděli vydávat roční papírové kupony pro cestování MHD

Pražský dopravní podnik je připraven od neděle prodávat roční, desetiměsíční a pětiměsíční papírové kupony pro cestování MHD. K dispozici tak v papírové podobě budou všechny druhy kuponů. Ty budou sloužit jako alternativa ke kuponům nahraným na Opencard.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J21a44n 86J13o82r24d47a35n

23. 3. 2015 11:49

"Už od 3. února přitom dopravce prodává třiceti- a devadesátidenní kupony."

To je samozřejmě lež. Ještě 23.února se papírový kupon nedal sehnat a prodejci o ničem akovém nevěděli.

0 0
možnosti
MD

Ten kdo bude mit papirovy kupon tak bude v mhd smet pouzit pouze prepravu ve forme konskeho sprezeni:D

0 0
možnosti
DR

tak dnes rano na prodejnim miste Ladvi me bylo receno, ze nic o papirovych kuponech nevedi:-P

0 0
možnosti
IP

Osoby od 65 let do 70 let mají podle webu dpp.cz stále povinnost mít pro jízdu zdarma Opencard (za 220Kč), kupóny ani průkazky pro ně nejsou.

1 0
možnosti
KD

K44a50r95e65l 52D31r64d30a

2. 3. 2015 10:09

Hloupost, já papírové kupony jako pozitivní absolutně nevnímám. Proč také? Je to jen prodlužování ostudy s Open Card a využije to jen pár "aktivistů". V každém případě, jde o to jak situaci vyřešit a nasadit rychle novou kartu. A pak nastane co? Zase budeme roky ukončovat papírové kupony a dávat bonusy za přechod na novou kartu? (Pokud vím, za pořízení OC jsem dostal 500,- slevu na roční kupon.)

  A jinak je tam podle mě chyba. Přerušení ročního kuponu OC by mělo fungovat u všech dříve pořízených kuponu. Nemá fungovat u nově nakoupených. Takže služba by ještě 12-14 měsíců měla fungovat, než skončí stávající roční kupony.

1 0
možnosti
LM

Jú a nezavedem ještě takový ty hnusný lítačky v tom zažloutlym futrálu.

Když by tam neseděly takový tuheláři jako horolezec, doktor, tanečník a pani netransparenci tak by karta fungovala bez problémů. Jenže v duchu hesel malá domů nezaškodí a alkohol podávaný (potažmo prachy odčerpávané) v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství je to těžký.

PS: třeba by se mohla zveřejnit analýza kolik praha platila (za licenci méně jež je standardní - to jen tak pro pořádek) a kolik pěněz zmizelo zbytečne.

0 0
možnosti
Foto

Asi nemám dostatek informací. Může mi, prosím, někdo vysvětlit, proč v Karlových Varech může karta na podobném principu fungovat už déle než rok - kartu jsem si koupil u řidiče v autobusu, nemusel jsem dávat fotografii, osobní údaje, ani se podrobovat jiným "obstrukcím". Prostě jsem si kartu nabil u řidiče a tradá... už jsem mohl jezdit. Je mi jasné, že uživatelů v Karlových Varech je řádově méně, ale to je otázka kvantity, ne kvality.... 8-o Děkuji za vysvětlení...

0 0
možnosti
KD

K72a74r79e60l 80D43r92d98a

2. 3. 2015 10:00

Podle mě, v zadání OC bylo užití osobních údajů, aby mohly být využity adresné služby. K tomu příliš nedošlo. Ale systém to prodražilo.

  V zásadě se hledá cesta, jak služby města vhodně dotovat za peníze Pražanů a čerpání takových služeb především Pražanům také umožnit. (Protože, když se někde v Česku určí komerční ceny, tak na to průměrný obyvatel Česka s průměrným platem nemá. Třeba nedotované roční jízdné v Praze by mělo stát 20-25 tis. Kč. Tj. jeden až dva měsíční platy.)

  Na místní a cizáky ostatně rozlišuje každá vesnice a podle toho má poplatky. V Praze je to komplikované o "služby centra státu" dostupné všem a "služby Prahy" dostupné Pražanům.

1 0
možnosti
KLI

Inu, to je pokrok, pokrok, pokrok, už jsme zase o krok, o krok dál. Kdypak zase v Praze začne jezdit koňka ? Inu, nedivme se, Praze vládne žena...

1 1
možnosti
JH

J22i69ř40í 50H20u95d64e48c

27. 2. 2015 19:52

Hmm, zpátky na stromy..

2 0
možnosti
MC

Na stromy ne, do fronty :-)

0 0
možnosti