Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Dejvická už není konečnou, hlásají cedule na nástupištích metra

Dejvická už není konečnou stanicí linky A pražského metra. Alespoň papírově. Dopravní podnik totiž začal postupně měnit informační cedule na nástupištích a ve vestibulech. Potrvá to přibližně čtyři týdny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J65a65r55o80s81l12a92v37a 21Š65v26a56j20c43r14o61v49á 7530702404133

Velmi dobrá stavba; pro mnoho občanů kvalitativní posun. Děkuji všem zúčastněným. Dobrá práce.V

0/0
5.3.2015 13:10

T98o83m 80P81á25l23e59k 1801546619798

80 grafických ploch vymění externí dodavatel za 4 týdny. Teda všechna čest. To je 20 cedulí týdně, tzn 4 cedule za den. Tzn, jedna cedule na jednu stanici za den.

Takovou zakázku bych také bral. R^R^8-o

+2/−1
4.3.2015 9:54

T52o87n17d43a 57H40e45j54l30í92k 1738783179177

Ale pracovat na tom můžete jen od 1:00 do 5:00.

+10/0
4.3.2015 9:58

M45i79c40h49a93l 69C47h84a26l82u49p42a 6308100579413

Podle článku ano, ale technicky by to přes den myslím taky ničemu nevadilo. A metru jezdí už před pátou.

+3/0
4.3.2015 10:27

P56e67t76r 18V23o61n12d68r17á28č60e95k 3612946902489

;-D To víte, je období chřipek a dalších nemocí, tak se člověk nesmí uhnat.

+1/0
4.3.2015 10:35

A10l50e75x28a89n42d68r 44K96o12s55t86k42a 8102988876854

4 za den, takže jednu stanici. Vzhledem k tomu, že se to musí dělat jen o noční pauze, nemá smysl se přesouvat na další. PS: netuším, jetli to mění ze štaflí, nebo jestli si tam postaví lešeníčko, je to relativně vysoko a nevím, jak je ta cedule těžká a co obnáší výměna.

0/0
4.3.2015 10:58

J53a83k60u26b 14M48a37t61o79u52š 3415732552453

že to potrvá čtyři týdny je celkem jedno pokud se to stihne v čas.

+1/0
4.3.2015 16:43

V26l41a73s23t40i66m87i96l 58S64v31o30b80o60d13a 7793308745754

Všiml jsem si toho o dva dny dříve, než média ;-). Kdybych věděl, že i o cedulích lze napsat článek, tak jsem vás mohl informovat, samozřejmě ne zadarmo :-D. Ale to mě nenapadlo. Zkrátka, dnes už se evidentně píše o kdejaké drobnosti, avšak na úkor podstatných věcí.

+6/0
4.3.2015 8:50

P45e45t90r 52T20a48b70o32r86s25k86y 8327282647387

Konkretni pocty informacnich tabuli, ktere je nutne zmenit, jsou zajimave. Samozrejme, pro priste to muzete spocitat sam a napsat o tom blog...

0/0
4.3.2015 8:55

M42i55c74h22a12l 38B31o31c62k 8780644105672

psal, že zadarmo ne

+2/0
4.3.2015 9:17

J17o85s14e17f 95P82o13ž34i76v70i50l 8354246797640

Tak hlavně, že se tomu říká TO metro a ne nějakým ženským jménem:-).

+3/0
4.3.2015 7:37

B77o93h36u88m73i15l 48T11r50o98c52h22t65a 2796896833134

Konečně ne tunelová, ale dobá zpráva z PRAHY, tak jen tak dál !! Jen doufejme, že tam byli použity kabely správný a zase to nepřeruší !! ;-D[>-];-)EU ;-D

+17/0
4.3.2015 6:43

V61l65a25d90i42m83í96r 50F93i87b16i41g93e56r 5334441941424

Metro se staví celkem načas, přitom jde o dost složitější stavbu na technologii i jízdní dráhu než Blanka. Ono to vypadá položí se koleje a hotovo ale ono to musí být položeno dost přesně aby to bylo OK jde tam o milimetry.

+16/0
4.3.2015 7:09

K87a72r26e98l 27H17o43d91u50r 7261923289316

To v Blance asi taky. Tedy alespoň podle toho, jak dlouho to trvá ;-)

0/0
4.3.2015 7:20

V25l14a34d44i81m95í66r 37F98i48b81i42g21e90r 5764151141194

Z blanky nakonec bude největší kanalizační roura na světě.

+2/0
4.3.2015 8:57
Foto

B33r92o62n89i66s95l28a73v 74G73a49b65r75y34š 2892629701

Spíš něco jako propustek pro bezpečný přechod kačenek. :-)

+8/0
4.3.2015 8:59

B58o97h89u95m45i55l 59T55r61o34c31h21t13a 2336676573624

Děkuji za upozornění na Pražském v metru jsem pracoval, cirka půl roku na stanici muzeum, tak vím, jak pracovní postupy i technologie při stavbě se používá, jen o pokládce kolejí, tak o těch nic nevím, nebo jsem pomáhal budovat tunely před pokládkou kolejí s úctou !! :-)[>-];-DEU ;-)

0/0
4.3.2015 7:50

J12a60n 35P96a39v59e69l42k40a 3907121194841

Já taky dělal koleje. Bez úcty to šlo rychleji.

+2/0
4.3.2015 8:14

O21t83o 22V11o80d69i57č58k77a 7404377689558

a co z vašeho konstatování vyplývá? jsme rádi, že víme, že jste dělal u pražského Dopravního podniku, bravo...R^

0/−1
4.3.2015 9:43

S91t94e15p27a21n 46T14o50t37h 8598129105258

budovat tunely a delat u DP neni vzdycky to stejne;-)

+2/0
4.3.2015 9:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.