Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Dejvická už není konečnou, hlásají cedule na nástupištích metra

Dejvická už není konečnou stanicí linky A pražského metra. Alespoň papírově. Dopravní podnik totiž začal postupně měnit informační cedule na nástupištích a ve vestibulech. Potrvá to přibližně čtyři týdny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J92a31r84o33s76l37a57v25a 80Š85v14a37j80c65r53o71v50á 7280562744963

Velmi dobrá stavba; pro mnoho občanů kvalitativní posun. Děkuji všem zúčastněným. Dobrá práce.V

0/0
5.3.2015 13:10

T60o95m 32P70á48l73e12k 1821266189188

80 grafických ploch vymění externí dodavatel za 4 týdny. Teda všechna čest. To je 20 cedulí týdně, tzn 4 cedule za den. Tzn, jedna cedule na jednu stanici za den.

Takovou zakázku bych také bral. R^R^8-o

+2/−1
4.3.2015 9:54

T29o20n17d98a 44H65e46j10l71í43k 1988603359177

Ale pracovat na tom můžete jen od 1:00 do 5:00.

+10/0
4.3.2015 9:58

M86i14c98h51a87l 27C63h75a13l59u40p73a 6668270799173

Podle článku ano, ale technicky by to přes den myslím taky ničemu nevadilo. A metru jezdí už před pátou.

+3/0
4.3.2015 10:27

P45e45t75r 23V56o88n17d30r80á65č19e91k 3122816142459

;-D To víte, je období chřipek a dalších nemocí, tak se člověk nesmí uhnat.

+1/0
4.3.2015 10:35

A26l79e77x41a10n30d55r 81K95o58s14t50k66a 8782888606344

4 za den, takže jednu stanici. Vzhledem k tomu, že se to musí dělat jen o noční pauze, nemá smysl se přesouvat na další. PS: netuším, jetli to mění ze štaflí, nebo jestli si tam postaví lešeníčko, je to relativně vysoko a nevím, jak je ta cedule těžká a co obnáší výměna.

0/0
4.3.2015 10:58

J20a11k69u94b 69M17a97t95o78u69š 3315172712723

že to potrvá čtyři týdny je celkem jedno pokud se to stihne v čas.

+1/0
4.3.2015 16:43

V80l43a49s56t72i79m45i30l 60S34v73o34b85o82d94a 7713318125214

Všiml jsem si toho o dva dny dříve, než média ;-). Kdybych věděl, že i o cedulích lze napsat článek, tak jsem vás mohl informovat, samozřejmě ne zadarmo :-D. Ale to mě nenapadlo. Zkrátka, dnes už se evidentně píše o kdejaké drobnosti, avšak na úkor podstatných věcí.

+6/0
4.3.2015 8:50

P63e48t13r 62T65a15b14o91r79s26k30y 8147432827277

Konkretni pocty informacnich tabuli, ktere je nutne zmenit, jsou zajimave. Samozrejme, pro priste to muzete spocitat sam a napsat o tom blog...

0/0
4.3.2015 8:55

M60i96c21h67a35l 87B78o21c32k 8910534575152

psal, že zadarmo ne

+2/0
4.3.2015 9:17

J96o60s12e95f 80P70o84ž13i70v17i66l 8874726587860

Tak hlavně, že se tomu říká TO metro a ne nějakým ženským jménem:-).

+3/0
4.3.2015 7:37

B72o49h66u51m64i54l 47T77r13o11c14h96t21a 2896356213324

Konečně ne tunelová, ale dobá zpráva z PRAHY, tak jen tak dál !! Jen doufejme, že tam byli použity kabely správný a zase to nepřeruší !! ;-D[>-];-)EU ;-D

+17/0
4.3.2015 6:43

V36l49a87d45i59m38í77r 89F89i54b79i62g38e91r 5264361311794

Metro se staví celkem načas, přitom jde o dost složitější stavbu na technologii i jízdní dráhu než Blanka. Ono to vypadá položí se koleje a hotovo ale ono to musí být položeno dost přesně aby to bylo OK jde tam o milimetry.

+16/0
4.3.2015 7:09

K17a47r55e94l 57H57o13d67u82r 7971723959766

To v Blance asi taky. Tedy alespoň podle toho, jak dlouho to trvá ;-)

0/0
4.3.2015 7:20

V62l60a36d59i54m18í35r 22F21i88b60i74g98e67r 5244731191874

Z blanky nakonec bude největší kanalizační roura na světě.

+2/0
4.3.2015 8:57

B70r89o19n27i73s75l41a90v 39G41a91b54r78y27š 6935774260

Spíš něco jako propustek pro bezpečný přechod kačenek. :-)

+8/0
4.3.2015 8:59

B11o12h41u71m27i94l 67T95r58o93c29h58t89a 2876926733204

Děkuji za upozornění na Pražském v metru jsem pracoval, cirka půl roku na stanici muzeum, tak vím, jak pracovní postupy i technologie při stavbě se používá, jen o pokládce kolejí, tak o těch nic nevím, nebo jsem pomáhal budovat tunely před pokládkou kolejí s úctou !! :-)[>-];-DEU ;-)

0/0
4.3.2015 7:50

J80a30n 50P22a71v76e25l52k93a 3517301244801

Já taky dělal koleje. Bez úcty to šlo rychleji.

+2/0
4.3.2015 8:14

O21t42o 48V53o98d80i68č26k86a 7204817249528

a co z vašeho konstatování vyplývá? jsme rádi, že víme, že jste dělal u pražského Dopravního podniku, bravo...R^

0/−1
4.3.2015 9:43

S23t18e49p12a47n 40T48o61t48h 8378499745308

budovat tunely a delat u DP neni vzdycky to stejne;-)

+2/0
4.3.2015 9:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.