Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Dejvická už není konečnou, hlásají cedule na nástupištích metra

Dejvická už není konečnou stanicí linky A pražského metra. Alespoň papírově. Dopravní podnik totiž začal postupně měnit informační cedule na nástupištích a ve vestibulech. Potrvá to přibližně čtyři týdny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J58a85r90o71s13l14a27v90a 39Š49v39a93j92c66r71o61v63á 7630492834813

Velmi dobrá stavba; pro mnoho občanů kvalitativní posun. Děkuji všem zúčastněným. Dobrá práce.V

0/0
5.3.2015 13:10

T52o37m 62P32á54l93e76k 1871326189738

80 grafických ploch vymění externí dodavatel za 4 týdny. Teda všechna čest. To je 20 cedulí týdně, tzn 4 cedule za den. Tzn, jedna cedule na jednu stanici za den.

Takovou zakázku bych také bral. R^R^8-o

+2/−1
4.3.2015 9:54

T21o70n75d53a 70H97e75j64l27í57k 1528443869447

Ale pracovat na tom můžete jen od 1:00 do 5:00.

+10/0
4.3.2015 9:58

M88i57c92h91a23l 96C59h63a82l75u43p62a 6188800599323

Podle článku ano, ale technicky by to přes den myslím taky ničemu nevadilo. A metru jezdí už před pátou.

+3/0
4.3.2015 10:27

P23e51t27r 31V30o80n95d95r18á91č65e73k 3292646932839

;-D To víte, je období chřipek a dalších nemocí, tak se člověk nesmí uhnat.

+1/0
4.3.2015 10:35

A28l45e20x15a29n93d40r 93K75o60s16t92k76a 8372448666834

4 za den, takže jednu stanici. Vzhledem k tomu, že se to musí dělat jen o noční pauze, nemá smysl se přesouvat na další. PS: netuším, jetli to mění ze štaflí, nebo jestli si tam postaví lešeníčko, je to relativně vysoko a nevím, jak je ta cedule těžká a co obnáší výměna.

0/0
4.3.2015 10:58

J67a34k39u91b 68M23a68t75o96u94š 3155142932883

že to potrvá čtyři týdny je celkem jedno pokud se to stihne v čas.

+1/0
4.3.2015 16:43

V63l21a48s77t89i45m48i27l 93S57v86o37b53o29d88a 7133408645304

Všiml jsem si toho o dva dny dříve, než média ;-). Kdybych věděl, že i o cedulích lze napsat článek, tak jsem vás mohl informovat, samozřejmě ne zadarmo :-D. Ale to mě nenapadlo. Zkrátka, dnes už se evidentně píše o kdejaké drobnosti, avšak na úkor podstatných věcí.

+6/0
4.3.2015 8:50

P17e45t95r 69T54a35b75o96r45s52k96y 8447872717667

Konkretni pocty informacnich tabuli, ktere je nutne zmenit, jsou zajimave. Samozrejme, pro priste to muzete spocitat sam a napsat o tom blog...

0/0
4.3.2015 8:55

M27i38c65h88a66l 75B47o28c16k 8440444805852

psal, že zadarmo ne

+2/0
4.3.2015 9:17

J24o55s17e90f 73P48o72ž81i28v24i77l 8324646687510

Tak hlavně, že se tomu říká TO metro a ne nějakým ženským jménem:-).

+3/0
4.3.2015 7:37

B51o59h51u48m80i62l 71T73r74o75c63h40t96a 2776626193894

Konečně ne tunelová, ale dobá zpráva z PRAHY, tak jen tak dál !! Jen doufejme, že tam byli použity kabely správný a zase to nepřeruší !! ;-D[>-];-)EU ;-D

+17/0
4.3.2015 6:43

V93l21a31d95i88m52í24r 33F93i45b20i50g20e43r 5214781751344

Metro se staví celkem načas, přitom jde o dost složitější stavbu na technologii i jízdní dráhu než Blanka. Ono to vypadá položí se koleje a hotovo ale ono to musí být položeno dost přesně aby to bylo OK jde tam o milimetry.

+16/0
4.3.2015 7:09

K92a84r38e46l 43H92o45d27u98r 7721193509316

To v Blance asi taky. Tedy alespoň podle toho, jak dlouho to trvá ;-)

0/0
4.3.2015 7:20

V46l24a23d73i74m40í59r 54F69i98b34i57g68e35r 5634341651304

Z blanky nakonec bude největší kanalizační roura na světě.

+2/0
4.3.2015 8:57
Foto

B29r27o12n38i26s15l64a73v 86G12a53b35r24y59š 2832939881

Spíš něco jako propustek pro bezpečný přechod kačenek. :-)

+8/0
4.3.2015 8:59

B14o94h30u47m14i44l 74T48r24o39c22h84t34a 2196626733174

Děkuji za upozornění na Pražském v metru jsem pracoval, cirka půl roku na stanici muzeum, tak vím, jak pracovní postupy i technologie při stavbě se používá, jen o pokládce kolejí, tak o těch nic nevím, nebo jsem pomáhal budovat tunely před pokládkou kolejí s úctou !! :-)[>-];-DEU ;-)

0/0
4.3.2015 7:50

J88a31n 13P44a85v95e67l19k66a 3717511264721

Já taky dělal koleje. Bez úcty to šlo rychleji.

+2/0
4.3.2015 8:14

O19t96o 83V40o73d29i69č10k80a 7234667629778

a co z vašeho konstatování vyplývá? jsme rádi, že víme, že jste dělal u pražského Dopravního podniku, bravo...R^

0/−1
4.3.2015 9:43

S90t35e60p11a77n 43T71o49t52h 8948729855698

budovat tunely a delat u DP neni vzdycky to stejne;-)

+2/0
4.3.2015 9:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.