- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle je dobrej vtip.asi jako promopro...jasny.at to Praha prebere a da nazrat dalsimu...
Pod Paříží je deset takových tunelů a nestálo je to tolik jako nás.
Státní zakázky vždy byly a budou největší byznys. Jeden takový tunel a celá řada zúčastněných manažerů mají vystaráno na celý život na Bahamách. Ostatní firmy jen mlsně hledí na tuto hostinu za naše peníze. Když dále uvážíme, že rozpočet státu je prudce ztrátový, dojdeme k výsledku, že si stát půjčuje jen proto, aby mohl tyto peníze přerozdělit do soukromých kapes. Zaplatí to občané a jejich potomci. Ve výsledku tu máme dvě skupiny lidí. První nadává na situaci, ale nic neřeší. Druhá se pere pod stolem o drobky z hostiny.
Se divím, že dnes ještě, nebo už?... nejde udělat tunel bez kabelů. A že i v tunelu musí být kabely pod úrovní vozovky
taky se divím co mají za technologii, když všechny tunely světa mají kabeláže na boku. Ovšem na Islandu je dvojnásobná vlhkost než u nás, tak nevím , nevím co tam Metrostav dělá.
Prostě tukabel...https://www.youtube.com/watch?v=7cT1g7OHjJg
Nebylo by levnější udělat místo tunelu zářez. Ono při takto projektovaném tunelu to bude zátěž i do budoucna... Dát tam závoru a projetí za litr...
Jak včera ukazovali v TV, ty kabely jsou hned vedle silnice pod poklopem, který není vodotěsný. Takže zřejmě se budou vyměňovat po každém větším dešti.
Není potřeba svalovat vinu jeden na druhého za přítomnosti zástupců města.
Musí existovat generální dodavatel, který předá stavbu v řádném stavu po dokončení tunelu městu. Naopak, město by mělo vyměřit penále za nedodržení termínů.
Krátce a jasně. Takhle to funguje u soukromého investora, bohužel Blanka se staví z veřejných peněz tam jde veškerá logika stranou.
vždyť je úplně jedno kolik ta výměna bude stát. Je to problém dodavatele, dodavatel tedy dá věci do pořádku na vlastní náklady