- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stačí vyjít z nádraží a hned je u vás nenapadny cikán s hodinkami, bezdomovec s otázkou nemáš cigáro apod.
Sherwoodem procházím vpodstatě denně a "osloven" jsem byl snad dvakrát, možná třikrát.
Hala je opravdu jak v civilizované zemi, zato před ní v Sherwoodu hned člověk pozná, že se vrátil do vlasti...:-P
V civilizované zemi jsou na vlakovém nádraží v prvé řadě služby pro cestující vlakem, tedy pokladny, čekárny, informace pro cestující. Bohužel po této stránce je hlavní nádraží v Praze nepovedeným paskvilem, kdy neznalý cestující cizinec bloudí a hledá a často velmi těžko nachází. Daleko lépe je provedená revitalizace nádraží třeba v Drážďanech nebo Řeznu v Německu, také ve Vídni v Rakousku...
Hlavák je v pohodě, ale to se nedá říct o takovém Smíchovském nádraží, to je fakt děs běs :/. Hnusnější nádraží jsem snad v životě neviděl, tam se snad na nic nesáhlo už od císaře pána.
Ono se bohuzel na dost veci od dob JCKV necitlive sahlo.
Ovšem ten park před nádražím je hrozná sbírka různých individui... V pondělí jsem po roce v Praze byl a když nepočítám nějakého zhulence či co to bylo, jak si ještě za běhu směrem k cestě roztahoval poklopec, tak těch pohledů tam bylo požehnaně. A to už vůbec nemluvím o těch „bublinach„, které vedou od parkoviště dolů k parku (ty točité schodiště) - lidské exkrementy, smrad, puch a kdo ví, co ještě, hrůza...
Ještě by to chtělo opravit tu ostudnou fasádu.
A park netřeba revitalizovat, stačilo by občas zabavit strážníkům radary, botičky, kontakt na odtahovku a poslat je dělat jejich prapůvodní práci.
"12 procent Pražanů cítí v prostorách hlavního nádraží lépe než na velkých nádražích západních metropolí, dalších 39 procent ho vidí na stejné úrovni"
Vsadím boty, že celkový podíl Pražanů, kteří vůbec kdy osobně byli na nádraží v některé "západní metropoli", nepřekračuje 10%. V průzkumu je ale ochoten odpovědět každý ...
No, nádraží jsem nenavštívil, ale hlavák před rekonstrukcí byl pořád ještě v klidu oproti pařížskému metru a nebo některým částem toho londýnského..
Tramvaj profrčí před halou. Trať povede přímo parkem a zruší pár chodníků. Zdatný chodec si snad poradí, opilec nejspíš ne. Patrně je záměrem místní bezdomovce přejíždět tramvají hlava nehlava a park postupně vyčistit.
Tramvajoví stavitelé se snaží zničit Opletalku, okupovat Šervůd a dětské hřiště, vyhnat zdejší parkující řidiče a stvořit dost protivnou a nebezpečnou křižovatku na rohu Senovážného náměstí. V tom případě navrhuji Šervůd vybetonovat a vytvořit zde parkoviště náhradou.
Nechápu, že starosta Prahy 1 údajně plánuje zdejší trať. Praha 1 nechce trať na Václaváku a raději by ji vedla Šervůdem. Tak asi proto. Já budu raději volit starostu, co sem žádné další tramvaje tahat nebude.
Pokud by se k tomu naopak zúžila Opletalova ulice odstraněním parkovacích pruhů, takže by se plocha parku ubraná tramvajovou tratí nahradila, tak bych v tom neviděl problém.
Tramvaj přímo před nádražím, stejně jako tramvaj na pěší zóně, je celkem běžný jev. Hlavák má problém, že kromě metra C je na jakoukoliv MHD daleko.
Rekonstrukci nové budovy Hlaváku považuji za nejpovedenější dílko v Praze posledních let. Sice trošku dílem menšího přísunu prostředků, ale povedlo se zachovat původní styl haly a doplnit ho s mírou o obchodní a další aktivity. Člověk se tam už opravdu nebojí, včetně možnosti si dojít na záchod. Ještě by bylo potřeba kromě staré budovy ale vyřešit to přítmí na boku u těch taxi stanovišť, tam je to pořád hrůza a chtělo by to nějaké řešení. Hodně kamer, víc světla, taxíky třeba jen městské s nepřístupem jiných vozidel apod.
Práci Italů tady považuji za dost tragickou. Rekonstrukce se vleče zdlouhavě roky. Je zřejmý záměr, nejprve pronajímat a vydělávat, pak teprve rekonstruovat. Italové na rekonstrukci pořádně nesáhnou jak je rok dlouhý, proto je hala stále v původní podobě.
Dělaly se tady třeba podlahy. Ve stejném stylu jak za Husáka, jen v mnohem horší kvalitě. Táhl se kabel Šervůdem k hale. U solidního chodníku zničili obrubníky, asfaltem to jen hrbolatě zaplácli a tradá pryč. Jak povolila dlažba před halou, žádné opravy a památkáři, zaplácla se chybějící dlažba prostě asfaltem, a nazdar. Na starou budovu se roky nesáhlo. Burger King tady provozují také Italové (oproti jiným BK). Tento patří kvalitou k nejhorším v Praze... Je to tady taková italská bída.
Moc to tady asi neznáte a nevnímáte, projektante tramvajových tobogánů v Šervůdu.
Na záchod chodí všichni do Šervůdu. Bezdomáči i cestující. Proč, pokud jsou v hale slušné záchody? Nad tím jsem ještě nebádal. Cena? Nebo je to Česká tradice močit uprostřed Prahy veřejně na trávníku a pak hupsnout do vlaku a jet jinam?
Když zajdu do Billy, já se zde tedy bojím neurvalých Středočechů. Tak se pro mě jen jeden obtížný element doplnil druhým a ještě přijdou tramvaje.
Parčík právě prořezali. Budou víc vidět údy čůrajících pánů hlavně na dětském hřišti. Miluji bezdomovce a spěchající Středočechy.
Ta Billa je úděsná. Malá, těsná, šikovná a plná neurvalých venkovanů, co spěchají na vlak. Parádní strkanice.
Pisatel tam asi nebyl v půl sedmé ráno...nic se nezměnilo. Bezdak sem bezdak tam!