Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik musí za Opencard zaplatit desítky milionů, odvolá se

Pražský dopravní podnik má za užívání licencí k Opencard zaplatit firmě eMoneyServices (EMS) téměř 43 milionů korun. Rozhodl o tom Obvodní soud pro Prahu 9. Částka se týká období let 2011 a 2012. Dopravní podnik proti rozhodnutí soudu podá odpor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P24e10t87r 92D87v12o56ř84á84k 9954827802590

Karlovarská karta

od roku 2015

náklady na zavedení: 500 tis. Kč

Plzeňská karta

od roku 2004

náklady na zavedení a provoz: 230 mil. Kč

Opencard

od roku 2007

náklady na zavedení a provoz: 1,35 mld. Kč

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/304565-karlovarska-a-plzenska-karta-se-propojuji/

+1/0
12.3.2015 19:34

K81a77r81e41l 36K69u54t43t40e38l17w94a64s93c28h41e49r 2401801224443

Pane Dvořáku, sedněte si ke stolu a počítejte, jsou to jen "kupecké" počty, žádná vyšší matematika.To by měl ovládat každý svéprávný občan.Tak tedy:

Plzeňská karta:počet klientů cca 100 tisíc, náklady za 11 let provozu 230 miliónů CZK.Z toho vychází, že roční náklad na jednu plzeňskou kartu je cca 209 CZK.

Opencard:počet klientů cca 1,2 miliónu, náklady za 8 let provozu 1,350 miliónů.Z toho vychází, že roční náklad na jednu Opencard je cca 142 CZK.

Karlovarská karta pro krátký čas používání není zatím vhodná k tomuto porovnání.

Tak co nyní na to povíte pane Dvořáku a další kritici opencard a její předraženosti.A to zde neporovnávám jaké jsou další možnosti předmětných karet.Exprimátor Hudeček je člověk, který neví o čem mluví a současná "primátorka" Krnáčová dokáže jenom nadávat.Oni mají v ANOfertu takové chování jako normu.Inu neestébák se tak chová když je v úzkých a papoušci to po něm opakují.Pražáci vzchopte se dokud je čas a nenechte ze svého města udělat odpadovou žumpu neschopnými loutkami.

+3/−1
12.3.2015 20:41

A67n25t22o46n95í93n 24N60o31v58á33k 7331967260927

Takže v Plzni to vychází na 123 Kč na obyvatele a rok, v Praze na 132 Kč na obyvatele a rok a Praha je megatunel a Plzeň se dává za příklad?

0/0
13.3.2015 12:32

J17a89n 94H59e59r47o82u80d40e97k 9668922503561

Tak očividně je eMS v právu. Už sem se setkal s tím, ze spousty lidí ma problémy dodržovat pravidla, smlouvy, zákony apod.

+2/−2
12.3.2015 17:04

B66r57o12n37i47s30l90a43v 47G64a45b42r91y13š 6805394680

Hlavně Češi nemají moc pevnou vůli dodržovat nějaká pravidla.

+1/0
12.3.2015 17:44

J41i96ř61í 92P73r92a61ž17á27k 9150542331712

Formálně v právu dle smlouvy na nejdražší jízdenku na světě, která byla velmi nevýhodná pro Prahu a pro někoho velmi výhodná. Jak se tomu říká právničtinou?

0/−1
12.3.2015 19:10

J81a10n 26H82e40r30o19u40d42e37k 9698362913641

jak se tomu říká? demence toho kdo to za dpp podepsal.

0/0
12.3.2015 21:32

A49n30t29o24n46í19n 74N47o43v86á30k 7241137800697

Pokud je ta smlouva předražená a je podezření na korupční jednání, tak je logické, že nové reprezentace Prahy ji chce zpochybnit a revidovat.

0/0
13.3.2015 12:36

T22o18m77á60š 26B56l46a92h43o65š 6396627255270

Hlavně, že tahle mafie přivádí do existenčních potíží už i malé děti kvůli jedné jízdence.

+4/0
12.3.2015 17:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.