Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik musí za Opencard zaplatit desítky milionů, odvolá se

Pražský dopravní podnik má za užívání licencí k Opencard zaplatit firmě eMoneyServices (EMS) téměř 43 milionů korun. Rozhodl o tom Obvodní soud pro Prahu 9. Částka se týká období let 2011 a 2012. Dopravní podnik proti rozhodnutí soudu podá odpor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P58e98t66r 70D28v16o72ř32á56k 9444567812110

Karlovarská karta

od roku 2015

náklady na zavedení: 500 tis. Kč

Plzeňská karta

od roku 2004

náklady na zavedení a provoz: 230 mil. Kč

Opencard

od roku 2007

náklady na zavedení a provoz: 1,35 mld. Kč

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/304565-karlovarska-a-plzenska-karta-se-propojuji/

+1/0
12.3.2015 19:34

K75a94r33e57l 29K67u92t59t63e36l51w15a55s81c67h97e16r 2181241444323

Pane Dvořáku, sedněte si ke stolu a počítejte, jsou to jen "kupecké" počty, žádná vyšší matematika.To by měl ovládat každý svéprávný občan.Tak tedy:

Plzeňská karta:počet klientů cca 100 tisíc, náklady za 11 let provozu 230 miliónů CZK.Z toho vychází, že roční náklad na jednu plzeňskou kartu je cca 209 CZK.

Opencard:počet klientů cca 1,2 miliónu, náklady za 8 let provozu 1,350 miliónů.Z toho vychází, že roční náklad na jednu Opencard je cca 142 CZK.

Karlovarská karta pro krátký čas používání není zatím vhodná k tomuto porovnání.

Tak co nyní na to povíte pane Dvořáku a další kritici opencard a její předraženosti.A to zde neporovnávám jaké jsou další možnosti předmětných karet.Exprimátor Hudeček je člověk, který neví o čem mluví a současná "primátorka" Krnáčová dokáže jenom nadávat.Oni mají v ANOfertu takové chování jako normu.Inu neestébák se tak chová když je v úzkých a papoušci to po něm opakují.Pražáci vzchopte se dokud je čas a nenechte ze svého města udělat odpadovou žumpu neschopnými loutkami.

+3/−1
12.3.2015 20:41

A69n80t45o26n84í61n 53N68o34v57á76k 7841107630907

Takže v Plzni to vychází na 123 Kč na obyvatele a rok, v Praze na 132 Kč na obyvatele a rok a Praha je megatunel a Plzeň se dává za příklad?

0/0
13.3.2015 12:32

J35a75n 86H88e19r38o32u57d60e25k 9458472733261

Tak očividně je eMS v právu. Už sem se setkal s tím, ze spousty lidí ma problémy dodržovat pravidla, smlouvy, zákony apod.

+2/−2
12.3.2015 17:04
Foto

B48r30o21n58i41s93l58a16v 71G67a24b34r35y15š 2592669141

Hlavně Češi nemají moc pevnou vůli dodržovat nějaká pravidla.

+1/0
12.3.2015 17:44

J90i90ř41í 31P28r28a14ž16á98k 9210292291792

Formálně v právu dle smlouvy na nejdražší jízdenku na světě, která byla velmi nevýhodná pro Prahu a pro někoho velmi výhodná. Jak se tomu říká právničtinou?

0/−1
12.3.2015 19:10

J46a87n 37H29e14r45o27u53d15e15k 9838622183721

jak se tomu říká? demence toho kdo to za dpp podepsal.

0/0
12.3.2015 21:32

A64n83t32o72n90í56n 34N54o15v51á96k 7291257150597

Pokud je ta smlouva předražená a je podezření na korupční jednání, tak je logické, že nové reprezentace Prahy ji chce zpochybnit a revidovat.

0/0
13.3.2015 12:36

T29o74m38á36š 35B79l85a15h30o68š 6416227975850

Hlavně, že tahle mafie přivádí do existenčních potíží už i malé děti kvůli jedné jízdence.

+4/0
12.3.2015 17:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.