- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty zensky co zastavila v prostrednim pruhu dalnice, kvuli prazdnemu kolu bych sebral ridicak. Jak je to dlouho co tu byl clanek kdyz v USA zastavila zenska v levem pruhu dalnice, protoze tam bylo hejno malych kacatek a ona se o ne bala. Nacez ji zezadu nabourala motorka a zabili se oba co na ni jeli.
Opakování matka moudrosti:
§ 19
Vzdálenost mezi vozidly
(1) Řidič vozidla jedoucí za jiným vozidlem musí ponechat za ním dostatečnou bezpečnostní vzdálenost, aby se mohl vyhnout srážce v případě náhlého snížení rychlosti nebo náhlého zastavení vozidla, které jede před ním.
Ano JEDE. A pokud to auto jedouci pred tou Toyotou uhlo na posledni chvili, nemela sanci se srazce vyhnout.
Je vtipné, že když se jedná o ženu, je v diskuzi hned přes 250 příspěvků, většinou jaká je to blbka. Kdyby se jednalo o řidiče, bude tu jen desetina příspěvků (viz třeba článek o nehodě hasického auta). Jinak v mém okolí je procento řidiček s kterými se bojím sednout do auta nižší než řidičů. Špatná řidička ve většině případů alespoň ví, že je špatná a jezdí s větší opatrností. Špatný řidič je většinou mistr světa, všechno ví nejlíp a vždy spěchá (a pak si postěžuje na idnesu, že ženský jezdí v obci jen 40 místo 50). Na druhou stranu opravdu dobrých řidičů je mnohem více než výborných řidiček.
Ono se nejedná jen o jednu, ale hned o dvě, páč v autě co narazilo do stojícího seděla taky ženská
Ani jsem netušil, kolik rozruchu způsobí můj příspěvek z 16.3. 01.13 hod. o ženách za volantem. Můj názor na ně je v tomto ohledu neměnný a znovu opakuji, že nejsou lepšími řidiči. Ano, jistě existují výjimky na obou stranách, ale celkově si dovolím tuto zkušenost zobecnit. Na druhou stranu musím říci, že ženy oproti mužům nedělají naschvály a zákeřnosti. Ženy se každopádně za volantem necítí tak sebejistě jako muži a bohužel jim chybí třeba takové samozřejmosti, jako přejet z pruhu do pruhu, když u nájezdu na dálnici vidím auto, které se chce zařadit, na široké silnici, která to umožňuje, neuhnou autu, které by je mohlo předjet, instinktivně předem a bezpečně neuhýbají na široké silnici předjíždějícímu v protisměru, když se chtějí napojit z najíždějícího pruhu do průběžného, tak jim nestačí, že auto zjevně zpomalí, pak blikne, následně troubne a nakonec to vzdá, jelikož řidička si to ve své bázlivosti prostě nedovolí a nesmyslně se plouží a čeká. Chlap, když vidí, že tam je místo, odpovídá tomu prostor a předpokládaná rychlost vozidla, kterou umí i v zrcátku odhadnout, tak na nic nečeká, šlápne na pedál a jede dál. Ony ty věci nedělají záměrně, ale proto, že jim to prostě nedochází a v tom je mezi námi podstatný rozdíl. Oproti mužům mají jiné přednosti, protože příroda je moudrá a tak tomu chtěla. Nevím, proč se s tím nesmířit.
Na téma žen za volantem je obsáhlá úvaha na níže citované adrese. Nepsal jsem to já a nikomu to nenutím. Kdo má zájem, nechť si přečte.
Pokud se adresa nezobrazí kompletně (což už se mi stalo) tak stačí do Googlu zadat "Chyby žen za volantem" - autor mitsi
Proraženou přední gumu jsem na dálnici zažil jednou (Felicia) - jediné, jak se to projevilo, že auto začalo táhnout ke straně. Takže jsem normálně zastavil a šel se kouknout jestli se třeba nesekly brzdy, a ono prázdné kolo
Podle mě ta "explozivní" dekomprese je dost vyjímečná situace, obvykle chytíte nějaký šroub nebo hřebík a vyprázdnění pár desítek vteřin trvá, vliv na řízení nabíhá plynule.
je jedno zda je to žena nebo muž, zastait v prostředním pásu na dálnici může jen debil
Tato adeptka na Darwinovu cenu může být ráda, že za ní nejel přeložený kamion
Třeba se bala do odstavného pruhu, tam vždycky nekoho ve zprávách smetou.
zato prostredni pruh je mnohem bezpecnejsi ze...
idealni je odstavit vozidlo do odstavneho pruhu a vystoupit pravymi dvermi a co nejdrive se dostat za svodidla... az nasledne provest vizualni kontrolu stavu vozidla a zavolat odtahovku, asistencni sluzbu, ci kohokoliv dalsiho...
Údivu policistů se nedivím, ti se diví skoro všemu co nemají v denním rozkazu. Paní hodnotit nebudu a rozhodně si nedovolím jakkoli kritizovat - pokud přestane být auto ovladatelné, tak se řeší jak vůbec hlavně bezpečné zastavení a až pak pohodlí a spěch ostatních.