- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi ptám blbě, to nemohou být ty sítě být umístěny v kabelových žlabech třeba na stěnách?
hele kluci - a co se mrknout vedle do strahovskeho tunelu nebo do mrazovky, jak jste to vlastne delali posledne, ne?
Jen tedy jestli teda od te doby nepribyl nejaky pozadavek na interni totalni elektronizaci toho tunelu...?
ono totiz projet autem z jedne strany diry na druhou stranu by snad teoreticky slo i (nadnesene) bez dratu...?
To by ovsem nebyl cesky urednik, aby si do sve stavby nenaporoucel _vsechno_, co se da objednat - bez ohledu na to, ze nektere prvky vybavy se vylucuji
Nejsem sic projektant ,ale nějak nechápu proč sítě zalijou betonem -nejen voda ,ale třeba i údržba je pak problém. Sice laický názor ,ale pokud maj být v chodníku ,proč není v chodníku kolektorový kanál z vrchu zaklopený dostatečně pevnými deskami- zabezpečení je , odkrýt se dá prakticky kdekoliv a pokud jde o požární bezpečnost ,ta se dá řešit sekcemi s přepážkami a požár.uzávěry...
Na tom houby vyděláte. Ale zalít betonem, to je věc. A kdo spočítá, kolik je tam betonu?
Pánové, je třeba použít technologie z mise Apollo..neb přístup firem se začíná přibližovat svým charakterem kosmickému programu...
To jste trochu podcenil , tam s bídou bude stačit aktuální výzkum NASA - páč česká Blanka je fakt unikát -kam se hrabe expedice na Mars!
Každá stavba, realizovaná na základě zákona o veřejných zakázkách a využívající dotací v okamžiku, kdy vícepráce překročí 30% musí být zastavena a vypsáno nové výběrové řízení. Jak to, že Blanka je z původních 17 mld na 37 mld a to ještě není konečná cena?
Pro ČT to však Polák komentoval víc. Kromě bagatelizace rozsahu (aniž by však byl schopen na dotaz tento rozsah upřesnit) ještě prohlásil, že kabely lze přeložit do chrániček rezervních. Nějak opomenul fakt, že ty rezervy si objednal a zaplatil objednatel a bezvadné měly být všechny. Řešit vady své dodávky na účet objednatele je prostě další neomalenost Metrostavu prezentovaná jeho hlásným troubou.
To zachrání je:
Jára Cimrman: "Zkuste to bez drátů, drahý Marconi!"
Marconi by je nezachránil, jedině Tesla.
"Výrobek zahraniční firmy nevyhovuje."
Opravdu je na celém světě JEDINÝ výrobce, který přichází v úvahu?
Proč ty kabely museli ukládat to rour pod chodník? Když se mohli uložit na kabelové lávky nebo do kabelových žlabů uchycených na stěnách.
Předpokládám, že jde o kabely s funkcí při požáru - to znamená, že musí být schopny vydržet v ohni požadovanou dobu. To ale znamená, že ji musí vydržet i konstrukce, která ty kabely nese. A ta by patrně byla dražší, než ty chráničky v betonu. Že tam bude jiný problém si asi nikdo neuvědomil.