Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvaje „Porsche“ se po opravě vrátí do pražských ulic i s vylepšeními

Poruchové škodovácké tramvaje typu 14T tzv. „Porsche“ se v příštích měsících začnou vracet do pražských ulic. Dopravní podnik totiž téměř šest desítek těchto odstavených strojů opraví, navíc v nich nechá upravit rozmístění některých sedaček, kvůli nimž cestující vozem složitěji procházeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K40a27r73e64l 63D98r17d95a 6603765497229

Zaráží mě, že ty sedačky jdou změnit. Měl jsem za to, že cestující sedí na motorech a lépe to nešlo vyřešit. A najednou to jde a šlo jen o špatnou práci projektanta, co si na tu hrůzu sám nikdy nesedl.

  Ale rychlejší výstup? Skutečně? Musíte se dostat přes harmoniky ke dveřím a budou tam překážet stojící cestující... V zásadě to bude jako procházení zbůhdarma uličkou mezi sedadly v metru, kde taškou omlátíte všechny sedící a ještě jim k tomu vynadáte. ;-D

  Jinak to procházení za jízdy není žádná výhra, když se není čeho držet a hrozí pád a úraz.

  V tom Brně k tomu mají další fintu. První dveře slouží cestujícím. Nevzniká tak hluchý prostor, kam nelze nastoupit a odkud nelze vystoupit. I to bych koukal dostat do Prahy. (Resp. nejde jen o Brno. Přední dveře má zatarasené jen Praha. Takže nápad pražských politiků či lidí od DPP. Asi si odbory v Praze vymohly lepší prostředí pro řidiče. A tak se v Praze přepravuje vzduch.)

  Jinak chudáci Poláci. Jsem zvědav, kdy se u nich přebudují sedačky proti sobě.

0/0
19.3.2015 9:19

J77i87ř97í 93K16r47e81j14č22í90k 2977238314526

Změnit jde všechno, Brno si takovou změnu dokázalo vydupat až na pár posledních vozech po několika letech i na základě negativních zkušeností z Prahy. Motory jsou samozřejmě na podvozku, tedy až pod podlahou, nikoliv pod samotnými sedačkami. Tam jsou jen agregáty brzd, pískovače a další komponenty, které lze přesunout.

V Brně sice mají první dveře pro cestující, ale jen poloviční šířky a navíc se schodem, takže často dochází k ucpání uličky prvního článku.

+1/0
22.3.2015 19:57

L87u29c34i24a68n 86P52a22p68a41z24i54a66n 5964407911365

To bylo řečí, že se prodají a hle jsou tady zas. Ošklivka tramvaj!

+1/0
18.3.2015 23:40

J33a77n 78Š98p39e14c53i25á33n 2720200309499

A opravili taky dvere,jak se oteviraj dlouho? Me se libi na starych T3,jak priskace do zastavky,cvaknou dvere a za vterinu je otevreno.Genialni,nepotreba menit. Taky bych od novejsi tramvaje cekal,ze tramvajovou krizovatku - ip,palmovka -prejede lip nez stare t3,ktere nejmin drncaj.

+4/0
18.3.2015 23:32

J28i59ř42í 21K20r87e70j45č17í62k 2697658294666

Na dveřích ale není co opravovat, ty se prostě otevřou až po úplném zastavení tramvaje, ne jako u T3 ještě za jízdy...

0/0
22.3.2015 19:42

M79i60r80o83s72l29a64v 74H45a51š52p57l 9241799975459

Na Porsche jsem také nadával, ale přijde mi, že 15T je na tom s místem pro stojící a průchody dáááleko hůř. V Porscheti jsem se časem naučil odložit si baťůžek a tašku za záda a sedět v pohodě nezavalený věcmi.

0/0
18.3.2015 19:02

J23i41ř90í 29P22r63a22ž54á86k 9520302891252

Úplně stejné tramvaje jezdí v Athénách a mezi podélnými sedačkami je na průchod dost místa. Rozchod koleje je tam totiž cca 1600 mm;-D

+1/0
18.3.2015 18:29

R25o19b43e20r47t 73P63r52a88ž46á11k 4848526245890

Ale vozy jsou široké stejně. Je to těmi podélnými sedačkami.

0/0
18.3.2015 19:14

J67i61ř72í 90P46r71a49ž37á73k 9980532251482

Vozy jsou vzhledem k širšímu rozchodu o 1600-1435= 165 mm také širší. A to je ta míra, která v Praze u Porsche chybí na slušné projití vozem.

0/0
18.3.2015 19:25

R35o96b29e97r73t 58P29r42a19ž46á76k 4158446925330

To je nesmysl. Jako by v Bratislavě (nebo v Liberci) byly vozy o 435 mm užší. Nejsou.

0/−1
18.3.2015 22:09

J94i89ř44í 69P49r31a86ž34á79k 9390532531742

Jel jste v Athénách tramvají? Já ano. Zkuste to také a dívejte se.

0/0
18.3.2015 22:15

I80v69o 21G93o58v25a26n 1913279127

Zrovna tito "hrůzy" jste mohli prodat někam... daleko, nejhorší tramvaje v Praze!!

+6/−1
18.3.2015 17:25

K20a92r93e56l 57D25r94d84a 6123785257429

Které další komunistické partyzány znáte osobně? ;-D

0/0
19.3.2015 8:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.