Diskuze

Tramvaje „Porsche“ se po opravě vrátí do pražských ulic i s vylepšeními

Poruchové škodovácké tramvaje typu 14T tzv. „Porsche“ se v příštích měsících začnou vracet do pražských ulic. Dopravní podnik totiž téměř šest desítek těchto odstavených strojů opraví, navíc v nich nechá upravit rozmístění některých sedaček, kvůli nimž cestující vozem složitěji procházeli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KD

K48a31r15e49l 62D29r88d27a

19. 3. 2015 9:19

Zaráží mě, že ty sedačky jdou změnit. Měl jsem za to, že cestující sedí na motorech a lépe to nešlo vyřešit. A najednou to jde a šlo jen o špatnou práci projektanta, co si na tu hrůzu sám nikdy nesedl.

  Ale rychlejší výstup? Skutečně? Musíte se dostat přes harmoniky ke dveřím a budou tam překážet stojící cestující... V zásadě to bude jako procházení zbůhdarma uličkou mezi sedadly v metru, kde taškou omlátíte všechny sedící a ještě jim k tomu vynadáte. ;-D

  Jinak to procházení za jízdy není žádná výhra, když se není čeho držet a hrozí pád a úraz.

  V tom Brně k tomu mají další fintu. První dveře slouží cestujícím. Nevzniká tak hluchý prostor, kam nelze nastoupit a odkud nelze vystoupit. I to bych koukal dostat do Prahy. (Resp. nejde jen o Brno. Přední dveře má zatarasené jen Praha. Takže nápad pražských politiků či lidí od DPP. Asi si odbory v Praze vymohly lepší prostředí pro řidiče. A tak se v Praze přepravuje vzduch.)

  Jinak chudáci Poláci. Jsem zvědav, kdy se u nich přebudují sedačky proti sobě.

0 0
možnosti
JK

Změnit jde všechno, Brno si takovou změnu dokázalo vydupat až na pár posledních vozech po několika letech i na základě negativních zkušeností z Prahy. Motory jsou samozřejmě na podvozku, tedy až pod podlahou, nikoliv pod samotnými sedačkami. Tam jsou jen agregáty brzd, pískovače a další komponenty, které lze přesunout.

V Brně sice mají první dveře pro cestující, ale jen poloviční šířky a navíc se schodem, takže často dochází k ucpání uličky prvního článku.

1 0
možnosti
LP

To bylo řečí, že se prodají a hle jsou tady zas. Ošklivka tramvaj!

1 0
možnosti

A opravili taky dvere,jak se oteviraj dlouho? Me se libi na starych T3,jak priskace do zastavky,cvaknou dvere a za vterinu je otevreno.Genialni,nepotreba menit. Taky bych od novejsi tramvaje cekal,ze tramvajovou krizovatku - ip,palmovka -prejede lip nez stare t3,ktere nejmin drncaj.

4 0
možnosti
JK

Na dveřích ale není co opravovat, ty se prostě otevřou až po úplném zastavení tramvaje, ne jako u T3 ještě za jízdy...

0 0
možnosti
MH

Na Porsche jsem také nadával, ale přijde mi, že 15T je na tom s místem pro stojící a průchody dáááleko hůř. V Porscheti jsem se časem naučil odložit si baťůžek a tašku za záda a sedět v pohodě nezavalený věcmi.

0 0
možnosti
JP

Úplně stejné tramvaje jezdí v Athénách a mezi podélnými sedačkami je na průchod dost místa. Rozchod koleje je tam totiž cca 1600 mm;-D

1 0
možnosti
Foto

Ale vozy jsou široké stejně. Je to těmi podélnými sedačkami.

0 0
možnosti
IG

I81v14o 47G16o93v71a71n

18. 3. 2015 17:25

Zrovna tito "hrůzy" jste mohli prodat někam... daleko, nejhorší tramvaje v Praze!!

6 1
možnosti
KD

K67a27r45e29l 28D19r28d60a

19. 3. 2015 8:52

Které další komunistické partyzány znáte osobně? ;-D

0 0
možnosti