- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zaráží mě, že ty sedačky jdou změnit. Měl jsem za to, že cestující sedí na motorech a lépe to nešlo vyřešit. A najednou to jde a šlo jen o špatnou práci projektanta, co si na tu hrůzu sám nikdy nesedl.
Ale rychlejší výstup? Skutečně? Musíte se dostat přes harmoniky ke dveřím a budou tam překážet stojící cestující... V zásadě to bude jako procházení zbůhdarma uličkou mezi sedadly v metru, kde taškou omlátíte všechny sedící a ještě jim k tomu vynadáte.
Jinak to procházení za jízdy není žádná výhra, když se není čeho držet a hrozí pád a úraz.
V tom Brně k tomu mají další fintu. První dveře slouží cestujícím. Nevzniká tak hluchý prostor, kam nelze nastoupit a odkud nelze vystoupit. I to bych koukal dostat do Prahy. (Resp. nejde jen o Brno. Přední dveře má zatarasené jen Praha. Takže nápad pražských politiků či lidí od DPP. Asi si odbory v Praze vymohly lepší prostředí pro řidiče. A tak se v Praze přepravuje vzduch.)
Jinak chudáci Poláci. Jsem zvědav, kdy se u nich přebudují sedačky proti sobě.
Změnit jde všechno, Brno si takovou změnu dokázalo vydupat až na pár posledních vozech po několika letech i na základě negativních zkušeností z Prahy. Motory jsou samozřejmě na podvozku, tedy až pod podlahou, nikoliv pod samotnými sedačkami. Tam jsou jen agregáty brzd, pískovače a další komponenty, které lze přesunout.
V Brně sice mají první dveře pro cestující, ale jen poloviční šířky a navíc se schodem, takže často dochází k ucpání uličky prvního článku.
To bylo řečí, že se prodají a hle jsou tady zas. Ošklivka tramvaj!
A opravili taky dvere,jak se oteviraj dlouho? Me se libi na starych T3,jak priskace do zastavky,cvaknou dvere a za vterinu je otevreno.Genialni,nepotreba menit. Taky bych od novejsi tramvaje cekal,ze tramvajovou krizovatku - ip,palmovka -prejede lip nez stare t3,ktere nejmin drncaj.
Na dveřích ale není co opravovat, ty se prostě otevřou až po úplném zastavení tramvaje, ne jako u T3 ještě za jízdy...
Na Porsche jsem také nadával, ale přijde mi, že 15T je na tom s místem pro stojící a průchody dáááleko hůř. V Porscheti jsem se časem naučil odložit si baťůžek a tašku za záda a sedět v pohodě nezavalený věcmi.
Úplně stejné tramvaje jezdí v Athénách a mezi podélnými sedačkami je na průchod dost místa. Rozchod koleje je tam totiž cca 1600 mm
Ale vozy jsou široké stejně. Je to těmi podélnými sedačkami.
Zrovna tito "hrůzy" jste mohli prodat někam... daleko, nejhorší tramvaje v Praze
Které další komunistické partyzány znáte osobně?