Diskuze

Dva lidé zemřeli při havárii na R4 u Mníšku. Směr na Prahu stál

Muž a žena nepřežili odpolední havárii mercedesu na R4 u Mníšku pod Brdy. Řidič vyjel vpravo ze silnice, přeletěl svodidla a skončil s autem ve svahu pod úrovní silnice. Rychlostní tah na Prahu byl v místě asi dvě hodiny uzavřen.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

Kdyby ŘSD [>-] svodidla před začátkem mostů o několik desítek metrů prodloužilo nedocházelo by k takovýmto nehodám. Na D1 jsem zasahoval u dvou dopravních nehod které měly ten samý průběh. Poprvé 7 zraněných z toho 2 těžce. Podruhé už jedno malé dítě a jeden dospělý muž mrtví. Je zde ten problém, že pokud řidič usne mikrospánkem (u druhé nehody svědkem potvrzena rychlost 135 km/h dle tachometru tzn. 130 km/h skutečná) a vyjede ven v místě kde začínají svodidla tak vozidlo skočí(začátek svodidel je šikmý), ve vzduchu se přetočí střechou napřed a dopadá na protisvah. Je zde otázka: ŘSD o tomto problému neví? Odpověď: U obou nehod na D1 byly psány PČR komunikační závady (opakovaně). Výsledek? Do dnes beze změn.

0 1
možnosti
PN

Je to nějaké divné, auto sice na odpis, ale aby v něm museli zemřít dva lidé...nevím...nedivil bych se, kdyby nebyli připoutaní....

0 1
možnosti
JK

Takový "bezpečný" vůz je v rukou imbecila velice nebezpečný. Naštěstí nesejmul nikoho na spodní silnici.

1 0
možnosti
Foto

Tak to přesně jsme si říkali včera my, když jsme tudy chtěli projet. Jet o deset minut dříve,to auto nám skončilo na střeše našeho auta. Teprve tam dojeli sanitky a hasiči,když jsme přijeli. Museli jsme to objet jinudy. Měli jsme štěstí. Ale těch lidí je mi moc líto,respektive jejich rodin.

0 1
možnosti
Foto

eMko Mercedes, dvě tuny, spousta airbagů, deformační zóny velkorysé, řekl bych že by to při troše štěstí mohli přežít. Buď to štěstí neměli anebo byl řidič jeden z těch, co jim je 130 pro smích.

Moje zkušenost: 130-ku ignoruje 95% řidičů téhle kategorie aut. :-(

3 0
možnosti
MK

130-ku ignoruje 75% řidičů jakékoliv kategorie aut

3 0
možnosti
MH

hezká a hlavně rychlá smrt R^ a to, že ucpali nějakej tah na Prahu, už je vůbec netrápí.:-)

1 1
možnosti
LM

zajímavý, to auto mi na to že v něm byly dva smrťáky zas tak zdevastovaný nepřijde, kabina vypadá celkem neporušená, airbagy určitě bouchly ... hmm

0 1
možnosti
Foto

Airbagy jsou stavěný na nárazy, při kterých je auto na kolech a posádka připoutaná. Tenhle vůz šel škaredě přes boudu, takže bagy můžou i uškodit, např pokud posádka vyskočí z pásů. Pokud byli vůbec připoutaní...

0 0
možnosti
JN

J84o91s93e30f 32N56o60v30a67k

22. 3. 2015 23:06

Taková zbytečná smrt... Asi si myslel, že je nesmrtelnej. Tehle úsek vypadá ok, ale už kolem 130 začíná trochu vyhazovat. Kolik tam jeli si ani netroufám odhadovat.

1 0
možnosti
JK

Žádná smrt není zbytečná.

0 1
možnosti
ZH

Omlouvám se za možná hloupý dotaz, ale v článku se píše o resuscitaci a zároveň o tom, že utrpěli zranění neslučitelná se životem. Nejde to trochu proti sobě?

Zranění neslučitelné se životem si představuji např. tak, že hlava je oddělená od těla, viděl jsem motorkáře přetrženého v pase vejpůl, apod.

0 0
možnosti
VC

Vnitřní orgány na kaši jsou také zranění neslučitelná se životem, a na první pohled je nikdo nepozná.

1 0
možnosti
MH

Štěstí, že tím "tankem" nevzali další auto .... je to tragédie ... asi mu manželka kecala do řízení :-/

2 0
možnosti
JN

J16i20ř58í 34N87o55s13e83k

22. 3. 2015 21:18

Měl jsem zmámýho který si při dvoustovce (Honda Legend) natáčel z mobilu tachometr, asi aby zamachroval.....při dvoustovce ujedete kilometr za 18 vteřin a při nárazu hlava na krku prostě nedrží ...

0 0
možnosti