- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby ŘSD svodidla před začátkem mostů o několik desítek metrů prodloužilo nedocházelo by k takovýmto nehodám. Na D1 jsem zasahoval u dvou dopravních nehod které měly ten samý průběh. Poprvé 7 zraněných z toho 2 těžce. Podruhé už jedno malé dítě a jeden dospělý muž mrtví. Je zde ten problém, že pokud řidič usne mikrospánkem (u druhé nehody svědkem potvrzena rychlost 135 km/h dle tachometru tzn. 130 km/h skutečná) a vyjede ven v místě kde začínají svodidla tak vozidlo skočí(začátek svodidel je šikmý), ve vzduchu se přetočí střechou napřed a dopadá na protisvah. Je zde otázka: ŘSD o tomto problému neví? Odpověď: U obou nehod na D1 byly psány PČR komunikační závady (opakovaně). Výsledek? Do dnes beze změn.
Je to nějaké divné, auto sice na odpis, ale aby v něm museli zemřít dva lidé...nevím...nedivil bych se, kdyby nebyli připoutaní....
Takový "bezpečný" vůz je v rukou imbecila velice nebezpečný. Naštěstí nesejmul nikoho na spodní silnici.
Tak to přesně jsme si říkali včera my, když jsme tudy chtěli projet. Jet o deset minut dříve,to auto nám skončilo na střeše našeho auta. Teprve tam dojeli sanitky a hasiči,když jsme přijeli. Museli jsme to objet jinudy. Měli jsme štěstí. Ale těch lidí je mi moc líto,respektive jejich rodin.
eMko Mercedes, dvě tuny, spousta airbagů, deformační zóny velkorysé, řekl bych že by to při troše štěstí mohli přežít. Buď to štěstí neměli anebo byl řidič jeden z těch, co jim je 130 pro smích.
Moje zkušenost: 130-ku ignoruje 95% řidičů téhle kategorie aut.
130-ku ignoruje 75% řidičů jakékoliv kategorie aut
hezká a hlavně rychlá smrt a to, že ucpali nějakej tah na Prahu, už je vůbec netrápí.
zajímavý, to auto mi na to že v něm byly dva smrťáky zas tak zdevastovaný nepřijde, kabina vypadá celkem neporušená, airbagy určitě bouchly ... hmm
Airbagy jsou stavěný na nárazy, při kterých je auto na kolech a posádka připoutaná. Tenhle vůz šel škaredě přes boudu, takže bagy můžou i uškodit, např pokud posádka vyskočí z pásů. Pokud byli vůbec připoutaní...
Taková zbytečná smrt... Asi si myslel, že je nesmrtelnej. Tehle úsek vypadá ok, ale už kolem 130 začíná trochu vyhazovat. Kolik tam jeli si ani netroufám odhadovat.
Omlouvám se za možná hloupý dotaz, ale v článku se píše o resuscitaci a zároveň o tom, že utrpěli zranění neslučitelná se životem. Nejde to trochu proti sobě?
Zranění neslučitelné se životem si představuji např. tak, že hlava je oddělená od těla, viděl jsem motorkáře přetrženého v pase vejpůl, apod.
Vnitřní orgány na kaši jsou také zranění neslučitelná se životem, a na první pohled je nikdo nepozná.
Štěstí, že tím "tankem" nevzali další auto .... je to tragédie ... asi mu manželka kecala do řízení
Měl jsem zmámýho který si při dvoustovce (Honda Legend) natáčel z mobilu tachometr, asi aby zamachroval.....při dvoustovce ujedete kilometr za 18 vteřin a při nárazu hlava na krku prostě nedrží ...