- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kolo jen tak bezelstně neodpadne.. Jestli se povolily šrouby.., muselo to hezky dlouho klepat a nejspíš i vibrovat....
Když se to "povede" a hliníkový ráfek se ke kotouči přilepí, tak bývá dost velká honička ho při výměně kola odtrhnout.
Můžete ujet x kilometrů a kolo bude pevně držet.
moji fobii taky ne, neni nad kvalitni cesky auta
Alu se musi kontrolovat obcas!!!!Ale musel uz nez se to stalo neco citit, muselo to vydavat nejake zvuky, me se to uvolnilo na pajeru kdysi, ale kolo mi neupadlo
Zajímalo by mě, jestli je škoda vymahatelná po pneuservisu. To se může stát komukoliv.
I pneuservis by měl být proti vlastní blbosti pojištěný.
každej vůl ví, že po ujetí 50-100km je třeba kola znovu dotáhnout, píše se te v pneuservisech na cedulích, na účtenkách atp. Tohle je naprostá stupidita řidiče. Je zajímavý, že když upadne kolo kamionu tak první ze všeho se volá jak jsou kamioňáci na exkrement, když se to stane osobáku tak se volá po pneuservisu... to je vážně k smíchu. Může za to šofér a nikdo jiný než šofér.
mě v servisu řekli, že ty šrouby jsou dělaný tak, že se nepovolí sami.
Že není nutné to utahovat na krev.
Nemá se to utahovat "na krev", nýbrž na 120 Nm.
Teda ten Mercedes, to je dobrý vrak. Pneu jsou letní a hodně sjetý.
Asi kvalitní pneuservis. Auto a kola jsou dvě rozdílné věci
to že sa koleso uvolní sa stáva,ale to že to ten vodič nezbadal je čudné,asi riadny amatér začiatočník,ono sa to totiž neuvoľní a neodpadne odrazu,ale postupne šrob po šrobe a stále je tam väčšia vôla a tá sa prejavuje klepaním,tiež sa mi raz uvolnilo koleso a začalo to klepaním hlavne po rovine ,v zátačkách alebo pri pohybovaní volantom to prestalo,jasne to bolo počuť od zadného ľavého kolesa ,tri šroby držali už len na pár závitoch a dva asi tak do polovice,stalo sa to už po dlhodobom používaní nie po prezutí až má pocit že to bol niekto uvolnil schválne
Známému na dálnici začlo něco klepat tak zastavil a zjistil, že mu zřejmě někdo chtěl ukrást kola, měl tam jen jeden šroub-bezpečák.
Přezul a nepodíval se na doklad o výměně kol,kde je červeně napsáno Po ujetí 30-50 km zkontrolovat utažení šroubů,hlavně u litých kol.Já měl štěstí,neupadlo a dokonce ani nebyli uvolněný šrouby.I toto milý řidiči potkáváte.
Jo, ono se toho píše, ale ruku na srdce, kdo to dělá a kolika lidem kolo upadne?