- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Praha bude žádat o podporu vládu, no jasně jak jinak, doufám že to bude dražší "jen jako" Blanka....
prej 45mld to si vynasobme tak 5x a vysledny cas aspon 2x. Pak se budeme pomalu blizit realnym cislum. Slava ceskemu tunelovani
Takže po česku to bude stát 90 miliard a pokud se to dostaví, bude to tak v roce. 2025...:D
Když čtu ten titulek, tak mě napadá - 45 mld je úplatek? Současná nejdiskutovanější stavba se jmenuje Blanka, že by se trasa D jmenovala "holky z naší školky"? (Spočítejte jména, tolikrát bude dražší.) Ale dost jízlivosti. Praha by si zasloužila víc linek metra. Ostuda je, že metro A nejezdí na letiště. Turisté se kromě muzea metrem přímo k památkám nedostanou. Míst, kde by metro pomohlo by se našla celá řada. Monstrsídliště mají nezřídka spojení jen autobusy. Čím víc lidí dostanete do metra, tím bude volněji na silnicích.
jasný, mertro na letiště, ke každý pámátce a každýmu paneláku. nemáš náhodou stavební firmu ? lidi jsou liný a pohodlný a ani sebelepší metro je stejně z aut nevyžene. všechny metropole i s fakt vychytanym metrem se potýkaj se zácpama.
Takže ve finále za devadesát...
To těch tunelů ještě nemají dost?
...Praha bude žádat o podporu vládu...
- nevidím jediný důvod proč bych měl ze svých daní příspívat pražákům na metro. Kdyby Praha hospodařila stejně jako hospodaří naše vesnice a stejně tak další tisíce obcí v tomto státě, tak mají pražáci MHD zadarmo, jenže jestliže se polovina rozpočtu města utopí v pochybně organizovaných "tunelových" projektech nebo jinak rozkrade tak je samozřejmě MHD předražená a navíc chce město další peníze po státu - tedy po nás všech. Nasr.t
Ono kdyby místo Openkarty udělali MHD zadarmo, tak to ve finále opravdu vyšlo o hodně levněji. Ale zase na druhou stranu by se na tom někteří radní tak dobře nenapakovali. Všechno má svoje výhody, je potřeba to vidět dialekticky.
Jsem asi uchylnej, ale metro je fenomen a jsem rad, ze do toho praha jde. Mohli by uz zacit resit metro E. Turisticky atraktivni mesta musi mit dostupnost metra co nejlepsi. Pariz bych bez metra asi nestihl projit ani z pulky... Ze samostatnyho metra D mam radost. Co se tyce prodrazeni... u metra se to nejak nstava... nemam z toho strach.
Na metro naštěstí dohlíží Dopravní podnik, ne magistrát.