Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží v Mladé Boleslavi připomíná stanici hrůzy, to se zatím nezmění

Zastaralé nádraží v Mladé Boleslavi, které využívají denně tisíce lidí, má projít rekonstrukcí. Čas na změnu je přitom již několik let a vypadá to, že si na ni cestující ještě počkají. Plánované renovace totiž brzdí nejasnosti kolem prodeje části majetku Českých drah. Než se vše vyjasní, oprava nezačne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P25a55v66e83l 10M61a58r91e86š 2233498591321

Takže staré nádraží je hnusné, staré, nevyhovující.Lidé i majitel chtějí nové

.

Když majitel chce postavit nové, moderní., lidé protestují a chtějí to staré....

0/0
6.4.2015 9:03

P67a42v66e65l 57S53v22o36b38o76d15a 3779212210442

Mladá boleslav je vůbec celá taková hrozná....

+1/0
5.4.2015 20:09

J10a39r71o86s16l31a52v 34D31y53t69r95y21c97h 6862736941255

Primární problém je ve společnosti. V úrovni vnímání krásy a kvality orientované na design a nové věci, ale, pokud nejde o majetek konkrétního kritika, odmítající akceptovat to, že není možné všechno uvést do požadovaného stavu hned, a že tím hlavním, kdo svým chováním rozhoduje o tom, zda něco vypadá naleštěně, je uživatel. Paranoidní a hledající viníka pro lynč všude a za kažnou cenu, s klasickým přístupem "jak to, že tam to šlo, a tady ne", kdy konkrétní člověk vyžaduje investice převážně pouze ve svém okolí.

Problém znečištěného záchoda dnešní společnost přesouvá na stát, protože ten má zajistit, aby vše bylo na patřičné úrovni, stejně jako to dělá provozovatel nákupního centra, aby se jednotlivci mohli chovat asociálně. V případě, že to stát zajistí za poplatek, bude oheň na střeše - viz 20 Kč za WC na pražském hl.n.. V případě, že to zajistí restrikcí, bude problém. Co začít tím, že místo stížností daný záchod spláchnu nebo po použití použiju štětku? Tím, že namísto dožadování se začnu u sebe a kousek bordelu uklidím i za jiné? :(

Se správou těch budov je to těžké. Má smysl ve větším investovat do údržby a obnovy, když je v nějakém výhledu velká rekonstrukce nebo novostavba (příp. prodej dráhy), která případnou údržbu postaví do úrovně vyhozených veřejných prostředků? Udělali byste to tak u svého majetku nebo by správným řešením bylo čekání na rozhodnutí politiků o tom co bude dál?

A převod budov z ČD na SŽDC? Jde o politickém rozhodnutí s odpovědností, kterému se většina dnešních politiků ráda vyhne obloukem, protože tu hrozí riziko spálení se.

Šlo to udělat jinak při dělení majetku při vzniku SŽDC, když byly na SŽDC převedeny miliardové dluhy a hrozila exekuce případného převedeného majetku? Šlo to řešit jinak při tehdejší pozici odborů? Jde v současné době potopit nebo v soutěžích na dopravce znevýhodnit zadluženou státní firmu ČD tím, že jí stát vyvlastní to, co na ni bylo převedeno účelově?

V prvé řadě nejde o to, co bylo, ale zejména o to, co bude...

+3/−1
5.4.2015 13:20

J31a30n 80P93e30l41e44c75h 2412874265896

co je na tý starý budově tak úžasného? Ta moderní stavba vypadá dobře

+2/0
5.4.2015 12:47

M77a32r50c47e57l85a 82H76o72r25á45č89k41o43v13á 7827262253408

proboha hlavně ne to skleněný monstrum! Zachovejte prosím původní budovu, má své kouzlo. Abyste mladoboleslaváci jednou nelitovali stejně jako pražáci přišli o Těšnov.

+2/−2
5.4.2015 12:37

P88a41v82e94l 88M23a28r44e51š 2553708551201

Unifikovaná budova nádraží, jenž Bohmische Nord Bahn stavěla na mnoha jiných místech svých drah.

Co je na ní tak úžasného?Byt i dnes majitelem dráhy BNB, ta budova tam už dávno nestojí a je nahrazena novou, poplatnou potřebám a době

0/0
6.4.2015 9:09

V46o15j62t90a 72P69r59o39s86e21c47k58y 6148450135889

banda ekoteroristu dokaze zablokovat vsechno

+2/−2
5.4.2015 11:45

M97i40l91a25n 72J84i11r45o48u54š57e43k 2674484359266

Všeobecným problémem Českých drah celých 25 let je po revoluci fungování z podstaty: Rekonstrukce několika hlavních tahů a rekonstrukce několika vybraných nádraží. U ostatního se provádí minimální nebo nulová údržba. Výsledkem je, že nádražní budovy se dostávají do stavu, kdy se musí rozhodnout, zda zbourat nebo rekonstruovat.;-O

+4/−1
5.4.2015 11:35

M54a88r78t94a 37K50o91v52a54c79s58i54k71o57v40á 6183823404615

No svůj majetek každý udržuje a opravuje. Jenom státní je všech a tedy ničí. Pořád by se stavělo nové a staré bouralo, ale domy stojí i 400 let a pořád se v nich bydlí. Jenom se musí chtít uklízet a opravovat.

0/−1
5.4.2015 15:08

P57a39v63e94l 72M29a61r54e33š 2253128941281

Jak kdo.Ja bych v takový starý barabizne nebydlel ani zadarmo

0/0
6.4.2015 9:10

R72i22c41h59a55r34d 92Ž69u89r98m71a27n 1142511904762

Škoda té krásné historické budovy ;-(

Aby nebyla zchátralá a nemoderní, když na ni režim kapitalistů už smutných 25 let účelově kašleRv!!X

+2/−5
5.4.2015 11:29

J96a26n 34T84r17u72n68e24č35e83k 2329179872467

Jsem Boleslavák a už dost pamatuji. Takhle ta budova vypadala vždycky, co vím. Takže žádný kapitalista. byla rozbitá už za komunistů. Záchody úděsné už tehdy, hodně lidí chodilo za sklady, jen aby tam nemuseli a hospoda si v ničem nezadala s knajpami 10 cenové skupiny

+5/0
5.4.2015 11:48

P28e39t77r 63F35i98a45l97a 9583366163683

To nesmyslné rozdělení Českých drah na více subjektů mohli alespoň udělat pořádně.

+4/−3
5.4.2015 11:10

A86u49g63u32s54t 25F20o63r56m28á84n70e43k 6645489720456

Autor zřejmě nenavštívil nádraží ve Vsetíně.

0/0
5.4.2015 10:54

K30u50b70a 61V11o62š52a87h36l86í64k 8777601277755

Nádraží např. u nás v Chomutově? Předpotopní, peróny žádný.  Lázeňské město Karlovy Vary, taky fajn vizitka 8-o

MB není zdaleka jediná s bujtajbláckym nádražím.

+2/−2
5.4.2015 10:37

R57i10c14h80a73r70d 60Ž76u91r77m82a71n 1202911914912

Měli jste se o ta nádraží starat, bojovat o jejich záchranu, citlivou modernizaci! Teď budete mít místo krásné historické budovy, která by se nechala opravit, jen samé skleněné tabule, věčně špinavé a rozbité!R^

+2/−2
5.4.2015 11:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.