Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží v Mladé Boleslavi připomíná stanici hrůzy, to se zatím nezmění

Zastaralé nádraží v Mladé Boleslavi, které využívají denně tisíce lidí, má projít rekonstrukcí. Čas na změnu je přitom již několik let a vypadá to, že si na ni cestující ještě počkají. Plánované renovace totiž brzdí nejasnosti kolem prodeje části majetku Českých drah. Než se vše vyjasní, oprava nezačne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P78a78v74e55l 55M54a13r84e11š 2823188581131

Takže staré nádraží je hnusné, staré, nevyhovující.Lidé i majitel chtějí nové

.

Když majitel chce postavit nové, moderní., lidé protestují a chtějí to staré....

0/0
6.4.2015 9:03

P48a45v16e95l 90S29v43o85b55o61d53a 3409202470502

Mladá boleslav je vůbec celá taková hrozná....

+1/0
5.4.2015 20:09

J49a83r40o85s32l37a75v 51D41y88t85r25y80c48h 6162546871785

Primární problém je ve společnosti. V úrovni vnímání krásy a kvality orientované na design a nové věci, ale, pokud nejde o majetek konkrétního kritika, odmítající akceptovat to, že není možné všechno uvést do požadovaného stavu hned, a že tím hlavním, kdo svým chováním rozhoduje o tom, zda něco vypadá naleštěně, je uživatel. Paranoidní a hledající viníka pro lynč všude a za kažnou cenu, s klasickým přístupem "jak to, že tam to šlo, a tady ne", kdy konkrétní člověk vyžaduje investice převážně pouze ve svém okolí.

Problém znečištěného záchoda dnešní společnost přesouvá na stát, protože ten má zajistit, aby vše bylo na patřičné úrovni, stejně jako to dělá provozovatel nákupního centra, aby se jednotlivci mohli chovat asociálně. V případě, že to stát zajistí za poplatek, bude oheň na střeše - viz 20 Kč za WC na pražském hl.n.. V případě, že to zajistí restrikcí, bude problém. Co začít tím, že místo stížností daný záchod spláchnu nebo po použití použiju štětku? Tím, že namísto dožadování se začnu u sebe a kousek bordelu uklidím i za jiné? :(

Se správou těch budov je to těžké. Má smysl ve větším investovat do údržby a obnovy, když je v nějakém výhledu velká rekonstrukce nebo novostavba (příp. prodej dráhy), která případnou údržbu postaví do úrovně vyhozených veřejných prostředků? Udělali byste to tak u svého majetku nebo by správným řešením bylo čekání na rozhodnutí politiků o tom co bude dál?

A převod budov z ČD na SŽDC? Jde o politickém rozhodnutí s odpovědností, kterému se většina dnešních politiků ráda vyhne obloukem, protože tu hrozí riziko spálení se.

Šlo to udělat jinak při dělení majetku při vzniku SŽDC, když byly na SŽDC převedeny miliardové dluhy a hrozila exekuce případného převedeného majetku? Šlo to řešit jinak při tehdejší pozici odborů? Jde v současné době potopit nebo v soutěžích na dopravce znevýhodnit zadluženou státní firmu ČD tím, že jí stát vyvlastní to, co na ni bylo převedeno účelově?

V prvé řadě nejde o to, co bylo, ale zejména o to, co bude...

+3/−1
5.4.2015 13:20

J55a43n 74P38e61l86e86c61h 2592964395686

co je na tý starý budově tak úžasného? Ta moderní stavba vypadá dobře

+2/0
5.4.2015 12:47

M10a66r75c57e51l35a 53H55o71r26á86č84k18o66v31á 7287752193978

proboha hlavně ne to skleněný monstrum! Zachovejte prosím původní budovu, má své kouzlo. Abyste mladoboleslaváci jednou nelitovali stejně jako pražáci přišli o Těšnov.

+2/−2
5.4.2015 12:37

P20a28v85e63l 75M34a61r97e31š 2293108191101

Unifikovaná budova nádraží, jenž Bohmische Nord Bahn stavěla na mnoha jiných místech svých drah.

Co je na ní tak úžasného?Byt i dnes majitelem dráhy BNB, ta budova tam už dávno nestojí a je nahrazena novou, poplatnou potřebám a době

0/0
6.4.2015 9:09

V41o43j78t67a 39P27r72o80s91e89c56k35y 6438650385299

banda ekoteroristu dokaze zablokovat vsechno

+2/−2
5.4.2015 11:45

M29i78l66a86n 18J76i28r31o17u68š25e36k 2294184929646

Všeobecným problémem Českých drah celých 25 let je po revoluci fungování z podstaty: Rekonstrukce několika hlavních tahů a rekonstrukce několika vybraných nádraží. U ostatního se provádí minimální nebo nulová údržba. Výsledkem je, že nádražní budovy se dostávají do stavu, kdy se musí rozhodnout, zda zbourat nebo rekonstruovat.;-O

+4/−1
5.4.2015 11:35

M49a66r76t18a 68K88o26v63a33c56s64i15k77o66v37á 6793843404855

No svůj majetek každý udržuje a opravuje. Jenom státní je všech a tedy ničí. Pořád by se stavělo nové a staré bouralo, ale domy stojí i 400 let a pořád se v nich bydlí. Jenom se musí chtít uklízet a opravovat.

0/−1
5.4.2015 15:08

P89a49v32e84l 29M63a26r39e11š 2863558431761

Jak kdo.Ja bych v takový starý barabizne nebydlel ani zadarmo

0/0
6.4.2015 9:10

R17i14c48h59a21r34d 78Ž37u59r72m57a82n 1802221484602

Škoda té krásné historické budovy ;-(

Aby nebyla zchátralá a nemoderní, když na ni režim kapitalistů už smutných 25 let účelově kašleRv!!X

+2/−5
5.4.2015 11:29

J38a53n 69T53r73u31n22e17č13e60k 2859179132257

Jsem Boleslavák a už dost pamatuji. Takhle ta budova vypadala vždycky, co vím. Takže žádný kapitalista. byla rozbitá už za komunistů. Záchody úděsné už tehdy, hodně lidí chodilo za sklady, jen aby tam nemuseli a hospoda si v ničem nezadala s knajpami 10 cenové skupiny

+5/0
5.4.2015 11:48

P71e28t21r 45F34i92a16l67a 9773366343733

To nesmyslné rozdělení Českých drah na více subjektů mohli alespoň udělat pořádně.

+4/−3
5.4.2015 11:10

A81u45g17u22s11t 51F79o14r18m80á87n64e50k 6815399660236

Autor zřejmě nenavštívil nádraží ve Vsetíně.

0/0
5.4.2015 10:54

K13u21b76a 84V78o67š48a11h92l57í97k 8787971857555

Nádraží např. u nás v Chomutově? Předpotopní, peróny žádný.  Lázeňské město Karlovy Vary, taky fajn vizitka 8-o

MB není zdaleka jediná s bujtajbláckym nádražím.

+2/−2
5.4.2015 10:37

R49i61c53h36a37r45d 21Ž84u24r55m26a91n 1302341884832

Měli jste se o ta nádraží starat, bojovat o jejich záchranu, citlivou modernizaci! Teď budete mít místo krásné historické budovy, která by se nechala opravit, jen samé skleněné tabule, věčně špinavé a rozbité!R^

+2/−2
5.4.2015 11:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.