Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží v Mladé Boleslavi připomíná stanici hrůzy, to se zatím nezmění

Zastaralé nádraží v Mladé Boleslavi, které využívají denně tisíce lidí, má projít rekonstrukcí. Čas na změnu je přitom již několik let a vypadá to, že si na ni cestující ještě počkají. Plánované renovace totiž brzdí nejasnosti kolem prodeje části majetku Českých drah. Než se vše vyjasní, oprava nezačne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19a25v25e11l 19M64a90r90e39š 2163438601621

Takže staré nádraží je hnusné, staré, nevyhovující.Lidé i majitel chtějí nové

.

Když majitel chce postavit nové, moderní., lidé protestují a chtějí to staré....

0/0
6.4.2015 9:03

P10a57v82e59l 35S24v94o75b72o21d13a 3969502110492

Mladá boleslav je vůbec celá taková hrozná....

+1/0
5.4.2015 20:09

J96a21r28o55s46l26a33v 95D71y62t82r14y91c91h 6672586261565

Primární problém je ve společnosti. V úrovni vnímání krásy a kvality orientované na design a nové věci, ale, pokud nejde o majetek konkrétního kritika, odmítající akceptovat to, že není možné všechno uvést do požadovaného stavu hned, a že tím hlavním, kdo svým chováním rozhoduje o tom, zda něco vypadá naleštěně, je uživatel. Paranoidní a hledající viníka pro lynč všude a za kažnou cenu, s klasickým přístupem "jak to, že tam to šlo, a tady ne", kdy konkrétní člověk vyžaduje investice převážně pouze ve svém okolí.

Problém znečištěného záchoda dnešní společnost přesouvá na stát, protože ten má zajistit, aby vše bylo na patřičné úrovni, stejně jako to dělá provozovatel nákupního centra, aby se jednotlivci mohli chovat asociálně. V případě, že to stát zajistí za poplatek, bude oheň na střeše - viz 20 Kč za WC na pražském hl.n.. V případě, že to zajistí restrikcí, bude problém. Co začít tím, že místo stížností daný záchod spláchnu nebo po použití použiju štětku? Tím, že namísto dožadování se začnu u sebe a kousek bordelu uklidím i za jiné? :(

Se správou těch budov je to těžké. Má smysl ve větším investovat do údržby a obnovy, když je v nějakém výhledu velká rekonstrukce nebo novostavba (příp. prodej dráhy), která případnou údržbu postaví do úrovně vyhozených veřejných prostředků? Udělali byste to tak u svého majetku nebo by správným řešením bylo čekání na rozhodnutí politiků o tom co bude dál?

A převod budov z ČD na SŽDC? Jde o politickém rozhodnutí s odpovědností, kterému se většina dnešních politiků ráda vyhne obloukem, protože tu hrozí riziko spálení se.

Šlo to udělat jinak při dělení majetku při vzniku SŽDC, když byly na SŽDC převedeny miliardové dluhy a hrozila exekuce případného převedeného majetku? Šlo to řešit jinak při tehdejší pozici odborů? Jde v současné době potopit nebo v soutěžích na dopravce znevýhodnit zadluženou státní firmu ČD tím, že jí stát vyvlastní to, co na ni bylo převedeno účelově?

V prvé řadě nejde o to, co bylo, ale zejména o to, co bude...

+3/−1
5.4.2015 13:20

J40a24n 10P66e47l56e73c90h 2342464135216

co je na tý starý budově tak úžasného? Ta moderní stavba vypadá dobře

+2/0
5.4.2015 12:47

M13a67r62c50e93l27a 87H86o23r46á75č60k20o96v52á 7207132833148

proboha hlavně ne to skleněný monstrum! Zachovejte prosím původní budovu, má své kouzlo. Abyste mladoboleslaváci jednou nelitovali stejně jako pražáci přišli o Těšnov.

+2/−2
5.4.2015 12:37

P62a86v49e20l 85M49a39r72e71š 2803558911861

Unifikovaná budova nádraží, jenž Bohmische Nord Bahn stavěla na mnoha jiných místech svých drah.

Co je na ní tak úžasného?Byt i dnes majitelem dráhy BNB, ta budova tam už dávno nestojí a je nahrazena novou, poplatnou potřebám a době

0/0
6.4.2015 9:09

V91o60j58t24a 50P50r97o50s70e39c43k92y 6478490565499

banda ekoteroristu dokaze zablokovat vsechno

+2/−2
5.4.2015 11:45

M13i63l86a49n 41J50i34r62o57u75š11e63k 2534254159676

Všeobecným problémem Českých drah celých 25 let je po revoluci fungování z podstaty: Rekonstrukce několika hlavních tahů a rekonstrukce několika vybraných nádraží. U ostatního se provádí minimální nebo nulová údržba. Výsledkem je, že nádražní budovy se dostávají do stavu, kdy se musí rozhodnout, zda zbourat nebo rekonstruovat.;-O

+4/−1
5.4.2015 11:35

M54a88r67t59a 48K37o68v62a85c63s91i56k16o26v48á 6103823334685

No svůj majetek každý udržuje a opravuje. Jenom státní je všech a tedy ničí. Pořád by se stavělo nové a staré bouralo, ale domy stojí i 400 let a pořád se v nich bydlí. Jenom se musí chtít uklízet a opravovat.

0/−1
5.4.2015 15:08

P26a67v51e54l 51M35a95r66e73š 2493438951541

Jak kdo.Ja bych v takový starý barabizne nebydlel ani zadarmo

0/0
6.4.2015 9:10

R33i74c48h58a80r95d 11Ž75u94r34m63a77n 1572761564402

Škoda té krásné historické budovy ;-(

Aby nebyla zchátralá a nemoderní, když na ni režim kapitalistů už smutných 25 let účelově kašleRv!!X

+2/−5
5.4.2015 11:29

J37a11n 79T30r56u87n10e13č43e25k 2339519692947

Jsem Boleslavák a už dost pamatuji. Takhle ta budova vypadala vždycky, co vím. Takže žádný kapitalista. byla rozbitá už za komunistů. Záchody úděsné už tehdy, hodně lidí chodilo za sklady, jen aby tam nemuseli a hospoda si v ničem nezadala s knajpami 10 cenové skupiny

+5/0
5.4.2015 11:48

P22e51t66r 46F33i41a76l88a 9283866313923

To nesmyslné rozdělení Českých drah na více subjektů mohli alespoň udělat pořádně.

+4/−3
5.4.2015 11:10

A31u42g86u75s92t 58F48o36r46m48á63n74e97k 6445739450246

Autor zřejmě nenavštívil nádraží ve Vsetíně.

0/0
5.4.2015 10:54

K64u72b58a 15V98o21š22a20h20l53í24k 8627471817925

Nádraží např. u nás v Chomutově? Předpotopní, peróny žádný.  Lázeňské město Karlovy Vary, taky fajn vizitka 8-o

MB není zdaleka jediná s bujtajbláckym nádražím.

+2/−2
5.4.2015 10:37

R98i63c65h67a25r66d 32Ž74u12r43m58a73n 1872901484872

Měli jste se o ta nádraží starat, bojovat o jejich záchranu, citlivou modernizaci! Teď budete mít místo krásné historické budovy, která by se nechala opravit, jen samé skleněné tabule, věčně špinavé a rozbité!R^

+2/−2
5.4.2015 11:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.