Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V novém metru chybí eskalátor, cestujícím na letiště pomůže s kufry nosič

Stálo to miliardy a na eskalátory nezbylo? Taková otázka asi napadne cestující, kteří už příští týden budou přestupovat v nové stanici metra Nádraží Veleslavín na autobus k letišti. V místech, kde se dá očekávat neustálý pohyb lidí s těžkými zavazadly, je totiž pevné schodiště. Vypomohou proto nosiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

F40r43a76n55t93i95š34e64k 60C72h43a37l69u56p97a 9268583136

Pás na zavazadla ... ten bude zavazadla posílat přímo do rokou "potřebných - čekajících" .. ?

0/0
16.4.2015 11:43

M17i38r27o28s49l17a16v 73Ž91e33n56č29á50k 7333847969565

Měl bych návrh, metrem to vzít na hlavní vlakové nádraží, odtud vlakem na letiště

Leoše Janáčka do Mošnova /u Ostravy na Moravě/ a z letiště Mošnov na letiště Václava Havla již letět. Alespoň se Mošnovu dostane více cestujících. Není to skvělý nápad?;-D

+3/0
10.4.2015 19:44

M73i12c63h75a95l 50P59e12š26a57t 9153858883606

chceme dotaci!!!;-)EU

0/0
10.4.2015 20:25

M72i37l25u23š85e 45K71o10ř68í36n39k74o86v98á 3667193514645

Na Dejvické je eskalátor jen na západní straně od perónu do vestibulu a odtamtud si to cesťáci taky nosili po schodech nahoru na Evropskou k busu, cca 30 schodů - je to tam celou dobu co jezdí Áčko - tak proč teď takový poprask kvůli Veleslavínu ? Zbytečně nafouknutá bublina. Větší problém vidím v tom, že vstupy nejsou zastřešené ( ani na Bořislavce )  při silném dešti a převládajících západních větrech už vidím ty splavy na schodech a louže ve vestibulu. No a řeči o rychlodráze se vedou už 20 let...ani naše děti se jí nedožijí..Rv

+1/0
7.4.2015 11:15

F80r32a98n72t81i79š98e26k 86S97k11u44p43l90í62k 7982572551722

Protože to bylo otevřeno už v roce 1978, ne 2015 a navíc to všichni brali tak, že brzo bude prodloužení.

0/0
7.4.2015 19:23

L45i31b63o60r 45M16a16l50ý 7726103604835

Když někdo vyvádí ze zakázky, kterou dostal od státu, 100 milionů na úplatky politiků, je jasné proč na spoustu věcí nezbývá. Hlavně, že je třeba zavádět registrační pokladny, které přinesou za každého  podnikatele 5 kč navíc do státní pokladny. Mnoho živnostníků podniká za 10 - 15 tisíc měsíčně, protože jinou práci nesežene, takže není na ostatní výdaje, alespoň v regionech mimo Prahu. Nic se nezměnilo ani novou vládou, říkalo se, že se rozkrádá 150 miliard a že budeme mít vyrovnaný rozpočet, alespoň to říkal jeden pán. Krade se dále a 100 miliard deficit je stále stejný. Kdyby si papaláši vozili zadky v Superbech a ne v Audinách, mohli být eskalátory na letišti. Jednou to dopadne tak, že nebude na dopravní značky a budeme jezdit ruskou ruletu na křižovatkách.

+2/0
4.4.2015 3:40

J68a44r90d85a 71Z88m30a69t19l52í76k 4841632320278

Kdy uz konecne vymeni Metrostav sve projektatny, kteri nejsou schopni pojmout projekt jako funkcni celek. Metro stale zrejmne projektuji po vzoru ze 70tych let, muzeme byt radi, ze to vubec dostaveli a nedopadli jak s tunelem Blanka, ktery nejsou stale schopni dat do provozuschopneho stavu ...Rv

+1/0
3.4.2015 20:47

M88i64c65h42a35l 55Ř40e44z11n45í22č46e72k 1921758237970

Metro nestavel metrostal ale sdruzeni vice firem a blanku neprojektoval projektant metra a proto mozna stale nefunguje narozdil od prave oteviraneho metra. A pro informaci - stanice Veleslavin byla od zacatku koncipovana jako prestupni ( ne jako koncna s navaznosti bus na letiste). DP svoji cast postavilo v souladu s dohodou. Rekonstrukci zeleznice ( mela byt v provozu 2roky pred metrem) zablokovala Praha 6 a 7.

0/0
3.4.2015 21:10

F49r60a74n56t71i22š84e66k 52H72o28r92á53k 2772959226884

Hmm - předpokládal bych, že požadavek na bezbariérový přístup u nově budovaných stanic metra je v 21. století samozřejmostí. Evidentně jsem se však mýlil.....

+2/0
5.4.2015 18:47

L26u84b17o66š 34M38a37š10í88n 9509596517568

Navrhuji ještě lepší úsporu.Pouze díru do země a žebřík.

+4/0
3.4.2015 16:14

J76o42s38e78f 44L13a57n70z 8275521794758

jo,jo Praha...samej unikát-ještě pár let a bude z toho skanzen, budou se jezdit dívat z celýho světa na úžasné divy šlendrijánu , zlodějen a hlouposti ,ale pozor 1.rok to nebude pro veřejnost-nejdřív se vystřídaj všichni soudruzi Eurohujeři s početnýma delegacema

+1/−1
3.4.2015 14:03

M51a56r67t25i34n 83Š75a89f15á40ř 8256318464557

Na co eskalátory, když většina Pražáků po nich stejně chodí a běhá ;-D.

+6/−2
3.4.2015 14:00

J81a71n 34N24o95v95á84k 7635744428927

nejsme líní.

0/0
8.4.2015 10:29

M64i27r98o42s36l89a51v 55K25o58n41e81č43n27ý 2715100525327

Kravina na kvadrat,výplod šílence,debilní paskvil. Neumětelové, niemandi, nuly!

+2/−1
3.4.2015 0:17

M47i29c80h20a24l 44Ř79e55z61n86í84č36e86k 1811358327680

dokonalé. Lépe bych váš výlev popsat nedokázal.

0/0
3.4.2015 8:56

M65i75r57o78s49l73a75v 30K96o50n88e90č95n33ý 2945420405377

to je mi jasné. Ale jinak není můj, je to parafráze z filmu Trhák. Rozšiřte si trochu obzory, Michale.

0/0
3.4.2015 23:51
Foto

J22a21n 53H13a64v61e80l38k63a 3691886701595

Na stanici Smíchovské nádraží směrem k autobusům také není jediný eskalátor, přestože nástupiště je asi 10 metrů pod úrovní terénu. S kufry se tam člověk pěkně zapotí, s kočárkem nebo na vozíku musí na úplně opačný konec nástupiště k ultrapomalé plošince pro jednoho, která to jedno schodiště vyjede asi za pět minut (přičemž pět minut před tím trvá její přivolání :-). Ale i tak je metro požehnání.

+4/0
2.4.2015 20:59
Foto

M21i57r16o33s93l53a96v 55S15e88m27e92c90k63y 2643639881924

Na Dejvické také chybí eskalátory, takže se jedná o národní blbost?

0/−1
2.4.2015 17:14

B55o53ř22í20k 24P62u21l94k96r21á19b15e41k 1353898419797

Nebude ten nosič poruchový? Takových 40 tun po schodech za šichtu udělá své...Rv

0/0
2.4.2015 15:58

I88v54a71n 96R65ů90ž19i83č31k97a 3850742630152

TJ Uhelné Sklady

FOREVER V

+1/0
2.4.2015 16:00

I90v39a95n 22R49ů59ž37i46č89k92a 3420252330612

na nemocnici Motol je metro beze schodů - rovnou šoupačky na sály...

0/−1
2.4.2015 15:42

M94i40c90h90a59l 37M59a81c14h23e25k 1364522294889

Mluvčí DP se pyšní, jak je stavba unikátní - jinde ve světě to není! ;-D

+2/0
2.4.2015 15:40

M62i43c69h55a70l 41M63a19c51h63e77k 1644502674569

Pardon, služba.

+1/0
2.4.2015 15:41

V93í24t35ě54z18s34l81a96v 23M17a18l57í26n19s10k48ý 5701271357832

Aspon mohli udělat na kraji pruh pro táhnutí kufru na kolečkách.

+3/0
2.4.2015 13:23

R29e59n95é 27C17i28c35h58y 8742688944406

stavba za 20mld a oni zapomenou, že tam budou chodit lidi... Letiště si neřeklo, tak jsme to tam nedali. Také tam nebudou koše, protože polepáři nic neřekli. A také tam nebude wc, protože jsme si mysleli, že už jsou všeci vychc--- .... Kdyby aspoň neměli tam blbé výmluvy... Rv

+8/−1
2.4.2015 12:12

M66i87c27h50a17l 35Ř44e73z73n27í55č11e93k 1471688637110

Pražský dopravní podnik se drží zásady, že do výškového rozdílu 5 metrů eskalátory používá jen ve výjimečných případech. Proto také je většina podchodů v Praze(včetně vestibulů metra) bez eskalátorů.

Vybavení nových stanic metra je totožné s jinými stanicemi a odpovídá standartu pražského metra - takže ostatní věci , které jste zmínil tam jsou bez ohledu na vaše hloupé kecy

+1/−1
2.4.2015 13:20

L96a38d62a 17N86o44v27a17k 4462893987

ano, dopravní podnik v Praze je velmi zásadový...

0/0
2.4.2015 13:50

M32i32c54h21a77e59l 59L30u81k97a62v91s89k19y 6559411498261

Myslim že tohle by měl zrovna být ten "výjmečný případ".

+1/0
2.4.2015 13:53

M23i79c65h93a72l 70Ř66e76z89n78í53č98e42k 1691448447500

na DP si to nemysleli. Navíc to není konečný stav stanice.

Třeba definitivní konečná na Zličíně nemá eskalátory ani z nástupiště do vestibulu. Mimochodem ze Zličína jezdí autobus 100 také na letiště.

V tomto případě by měli naopak Pražané ocenit, že se DP chová jako dobrý hospodář, protože eskalátory by šli udělat téměř všude, ale stojí to peníze. Nejen investiční, ale i provozní.

0/0
2.4.2015 14:00

J50a72n 44Č33e43k87a47l 7819135434454

Tak proč je tedy hlavním argumentem DP "letiště neobjednalo", namísto "do pěti metrů převýšení se eskalátory standardně nedělají"? Kdo proboha dělá PR? Právník z Plzně?

+3/0
2.4.2015 14:08

M71i96c41h13a76l 89Ř33e20z42n37í58č82e54k 1101698797760

protože je to článek na základě nářků letiště. Dopravní podnik se drží svých standardů. Letiště mohlo na své náklady eskalátor nechat postavit, ale nechtěl je platit.

0/0
2.4.2015 14:35

J81a64n 91Č57e55k68a14l 7689155914794

Ale DP se k tomu vyjadřuje, a dle mého dost špatně. Celý tenhle povyk by nebyl, kdyby DP uměl mluvit do médií.

0/0
3.4.2015 11:13

M90i27c22h69a37l 30Ř14e92z46n49í32č52e46k 1331118227900

vyjádření DP je přesné a korektní

stávající stav neodpovídá plánovanému stavu z roku 2008. Dodatečné požadavky z 2013 nebyly akceptovány s ohledem na financování z EU.

Metro ve Veleslavíně mělo být dostavěno 2roky po dokončení modernizace železnice.

Jinými slovy byl dohodnut cílový stav tohoto přestupního uzlu a DP realizovalo svojí část tak jak mělo.

A jestli někdo tvrdí, že tam ten eskalátor dodělá, tak o tom dost pochybuji. Myslím, že 5let nebudou moci nic stavebně měnit, aby nepřišli o dotaci z EU.

Jinak to není povyk kvůli DP, ale na popud letiště  - takové laciné PR.

0/0
3.4.2015 12:59

F88r89a32n73t17i70š98e48k 51H87o26r37á37k 2432719976524

Hmm - proč by mělo letiště nechat na své náklady postavit eskalátor? Tento eskalátor snad nebudou používat pouze cestující na letiště, ale i ostatní cestující metra? Mělo by být především zájmem DP, aby přepravil co nejvíce cestujících a vytvořil pro ně podmínky......

0/0
5.4.2015 18:56

M28i24c25h88a55e33l 94L75u43k36a59v22s54k33y 6539551228781

No oni portýři taky nebudou zadarmo. Jen půjdou z jiného rozpočtu.

+1/0
2.4.2015 14:21

M25i68c16h83a56l 23Ř31e84z42n87í64č19e16k 1591538937140

portýři jsou šaškárna letiště. Možná by se měl někdo zabývat tím, jak tato státní organizace hospodaří.

0/0
2.4.2015 14:37

I85v96a12n 43R65ů37ž96i73č43k48a 3350952630722

DP - dobrý hospodář - Apríla bylo včéra...

+2/0
2.4.2015 15:40

M80a24r64t56i38n 46R44u67z11i67c69k90a 1172208336307

Jenze tohle chodiste je predevsim uzke... na Dejvicke a na Zlicine je vyrazne sirsi...

0/0
3.4.2015 16:09

J98o67s60e28f 66M58i20k45u58l41í18k 8194237736

A Letňany mají tedy víc než 5 metrů? Tam jezdící schody jsou. Jsem na nich učil psa jezdit, protože tam nikdo nechodí

0/0
3.4.2015 10:52

M94i88c77h24a83l 94Ř51e13z25n56í69č28e94k 1431728747290

na tomto konci Prahy se pohybuji jen zřídka. Ale je možné, že je to jeden z výjimečných případů, např. s ohledem na nárazově zvýšený pohyb lidí v souvislosti s výstavištěm. Po výstavbě zastávky (nebo stanice) Dlouhá míle bude z Veleslavína bezvýznamná stanice.

0/0
3.4.2015 12:48

M86a49r23t49i67n 44R44u15z32i13c28k96a 1952388346537

Prodlouzeni Acka dale je na dlouho zapikane... pocita se s zeleznici...

0/0
3.4.2015 16:11

M36i72c80h22a92l 36Ř38e78z94n51í14č58e47k 1621768717830

Vzdyt rikam zastavky(na draze) nebo stanice (metra) Dlouha mile

0/0
3.4.2015 21:03

P22e31t69r 10R34o36h53á43n19e60k 1903329167296

hehe, pár schodů, nebo výtahem 70 metrů od zastávky, to je opravdu hrozné ;-D na drouhou stranu pokud to bylo plánovaný jako přestup na letiště, tak tam mohli dát alespoň takovej ten pás na kufry a ušetřili by za zbytečné kurýry.

0/0
2.4.2015 12:00

J27a44n 73D67r69v91o61t36a 9598210437

Nebudete mladíkem věčně a i moji prarodiče si občas vyletí na dovolenou.

0/0
2.4.2015 23:28

J53a26r40o84m66í68r 36P55r22o82c17h64á53z12k46a 7361773827744

To jsou ti lidi už opravdu takový líný prasata,že se nedokážou obejít běz nějakého portýra??,bože kde to jsme..... tohle je pseudodoba

+1/−1
2.4.2015 11:28

M46i55c88h31a85e23l 73L93u16k79a31v85s70k58y 6659801208221

Tak může cestovat 40 kilová slečínka pro kterou vynést 30kg kufr může být prostě problém, ne jenom lenost. A pokud se se stanicí počítá jako s přestupní pro cestu na letiště, měl tam eskalátor být.

0/0
2.4.2015 13:52

Z57d51e91n64ě75k 92H45r20u79b29ý 5655338641826

Jaromíre, taky nebudete věčně mladík. A moje babička taky ráda letí na dovolenou.

+1/0
2.4.2015 14:23

J83i73ř87i63n93a 53S71a92v73o29v75a 1891955456153

mluvčí by si měl udělat jasno v pojmech - viz "bude k dispozici naše služba portýra";

portýr = dveřník;  ten tak akorát otevírá dveře a toho nosiče, kterého měl dotyčný zřejmě na mysli, možná zavolá ;-)Rv

0/0
2.4.2015 10:50

H87a31n35a 24N30o41v82á80k78o94v84á 5750424539

no, na jednu stranu samozřejmě jako všichni ostatní kroutím hlavou, jak může někdo postavit novou stanici metra a nemyslet na eskalátor... na stranu druhou - na Dejvický eskalátor až na povrch ke stávající stanici 119 (ani nikam jinam) taky není. Je tam sice mrňavej výtah, ale ten málokdo najde. No a moc dobře si pamatuju na běhání s kufry po schodech nahoru a dolů třebas v londýnském metru. Takže ostuda - ano, průšvih zas tak hroznej ne.

+3/0
2.4.2015 10:48

M38i81c24h48a43l 85Ř83e77z26n25í67č85e57k 1271458107120

není to tak, že by projektant na eskalátory zapomněl. Investor je tam prostě nechtěl.

+1/0
2.4.2015 13:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.