Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V novém metru chybí eskalátor, cestujícím na letiště pomůže s kufry nosič

Stálo to miliardy a na eskalátory nezbylo? Taková otázka asi napadne cestující, kteří už příští týden budou přestupovat v nové stanici metra Nádraží Veleslavín na autobus k letišti. V místech, kde se dá očekávat neustálý pohyb lidí s těžkými zavazadly, je totiž pevné schodiště. Vypomohou proto nosiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

F43r29a48n62t85i69š61e87k 17C10h65a83l47u44p83a 9838673196

Pás na zavazadla ... ten bude zavazadla posílat přímo do rokou "potřebných - čekajících" .. ?

0/0
16.4.2015 11:43

M67i58r91o96s28l66a64v 47Ž59e98n46č49á58k 7353557629725

Měl bych návrh, metrem to vzít na hlavní vlakové nádraží, odtud vlakem na letiště

Leoše Janáčka do Mošnova /u Ostravy na Moravě/ a z letiště Mošnov na letiště Václava Havla již letět. Alespoň se Mošnovu dostane více cestujících. Není to skvělý nápad?;-D

+3/0
10.4.2015 19:44

M96i30c54h34a47l 57P74e96š42a11t 9923828773846

chceme dotaci!!!;-)EU

0/0
10.4.2015 20:25

M61i26l11u13š20e 67K45o10ř80í96n47k19o62v50á 3667513404375

Na Dejvické je eskalátor jen na západní straně od perónu do vestibulu a odtamtud si to cesťáci taky nosili po schodech nahoru na Evropskou k busu, cca 30 schodů - je to tam celou dobu co jezdí Áčko - tak proč teď takový poprask kvůli Veleslavínu ? Zbytečně nafouknutá bublina. Větší problém vidím v tom, že vstupy nejsou zastřešené ( ani na Bořislavce )  při silném dešti a převládajících západních větrech už vidím ty splavy na schodech a louže ve vestibulu. No a řeči o rychlodráze se vedou už 20 let...ani naše děti se jí nedožijí..Rv

+1/0
7.4.2015 11:15

F84r70a85n62t23i84š30e10k 27S10k85u65p71l64í81k 7232832331572

Protože to bylo otevřeno už v roce 1978, ne 2015 a navíc to všichni brali tak, že brzo bude prodloužení.

0/0
7.4.2015 19:23

L31i45b93o37r 95M49a56l85ý 7376943334395

Když někdo vyvádí ze zakázky, kterou dostal od státu, 100 milionů na úplatky politiků, je jasné proč na spoustu věcí nezbývá. Hlavně, že je třeba zavádět registrační pokladny, které přinesou za každého  podnikatele 5 kč navíc do státní pokladny. Mnoho živnostníků podniká za 10 - 15 tisíc měsíčně, protože jinou práci nesežene, takže není na ostatní výdaje, alespoň v regionech mimo Prahu. Nic se nezměnilo ani novou vládou, říkalo se, že se rozkrádá 150 miliard a že budeme mít vyrovnaný rozpočet, alespoň to říkal jeden pán. Krade se dále a 100 miliard deficit je stále stejný. Kdyby si papaláši vozili zadky v Superbech a ne v Audinách, mohli být eskalátory na letišti. Jednou to dopadne tak, že nebude na dopravní značky a budeme jezdit ruskou ruletu na křižovatkách.

+2/0
4.4.2015 3:40

J89a69r64d96a 16Z98m97a12t25l82í20k 4501452240258

Kdy uz konecne vymeni Metrostav sve projektatny, kteri nejsou schopni pojmout projekt jako funkcni celek. Metro stale zrejmne projektuji po vzoru ze 70tych let, muzeme byt radi, ze to vubec dostaveli a nedopadli jak s tunelem Blanka, ktery nejsou stale schopni dat do provozuschopneho stavu ...Rv

+1/0
3.4.2015 20:47

M35i81c37h48a65l 43Ř92e19z91n90í43č88e23k 1651978917140

Metro nestavel metrostal ale sdruzeni vice firem a blanku neprojektoval projektant metra a proto mozna stale nefunguje narozdil od prave oteviraneho metra. A pro informaci - stanice Veleslavin byla od zacatku koncipovana jako prestupni ( ne jako koncna s navaznosti bus na letiste). DP svoji cast postavilo v souladu s dohodou. Rekonstrukci zeleznice ( mela byt v provozu 2roky pred metrem) zablokovala Praha 6 a 7.

0/0
3.4.2015 21:10

F92r69a94n94t16i66š74e24k 85H30o41r48á35k 2522909806334

Hmm - předpokládal bych, že požadavek na bezbariérový přístup u nově budovaných stanic metra je v 21. století samozřejmostí. Evidentně jsem se však mýlil.....

+2/0
5.4.2015 18:47

L30u13b10o56š 66M94a95š60í72n 9169716197848

Navrhuji ještě lepší úsporu.Pouze díru do země a žebřík.

+4/0
3.4.2015 16:14

J46o26s89e15f 56L74a29n30z 8295251614348

jo,jo Praha...samej unikát-ještě pár let a bude z toho skanzen, budou se jezdit dívat z celýho světa na úžasné divy šlendrijánu , zlodějen a hlouposti ,ale pozor 1.rok to nebude pro veřejnost-nejdřív se vystřídaj všichni soudruzi Eurohujeři s početnýma delegacema

+1/−1
3.4.2015 14:03

M79a23r61t69i65n 47Š52a18f88á45ř 8946908574357

Na co eskalátory, když většina Pražáků po nich stejně chodí a běhá ;-D.

+6/−2
3.4.2015 14:00

J73a97n 43N42o60v12á14k 7105834248577

nejsme líní.

0/0
8.4.2015 10:29

M30i95r25o61s13l11a87v 47K31o86n81e44č90n16ý 2685290115947

Kravina na kvadrat,výplod šílence,debilní paskvil. Neumětelové, niemandi, nuly!

+2/−1
3.4.2015 0:17

M11i31c98h57a30l 11Ř31e86z85n64í59č29e78k 1391468217450

dokonalé. Lépe bych váš výlev popsat nedokázal.

0/0
3.4.2015 8:56

M50i36r55o84s43l16a53v 35K48o91n62e51č36n90ý 2815130145827

to je mi jasné. Ale jinak není můj, je to parafráze z filmu Trhák. Rozšiřte si trochu obzory, Michale.

0/0
3.4.2015 23:51
Foto

J91a58n 71H74a24v40e26l25k33a 3871126171515

Na stanici Smíchovské nádraží směrem k autobusům také není jediný eskalátor, přestože nástupiště je asi 10 metrů pod úrovní terénu. S kufry se tam člověk pěkně zapotí, s kočárkem nebo na vozíku musí na úplně opačný konec nástupiště k ultrapomalé plošince pro jednoho, která to jedno schodiště vyjede asi za pět minut (přičemž pět minut před tím trvá její přivolání :-). Ale i tak je metro požehnání.

+4/0
2.4.2015 20:59

M97i78r70o27s92l54a20v 66S25e54m31e80c19k67y 2443599721764

Na Dejvické také chybí eskalátory, takže se jedná o národní blbost?

0/−1
2.4.2015 17:14

B26o74ř56í53k 62P72u75l22k25r68á28b82e64k 1323418499647

Nebude ten nosič poruchový? Takových 40 tun po schodech za šichtu udělá své...Rv

0/0
2.4.2015 15:58

I71v64a73n 88R58ů93ž25i76č13k50a 3920152710812

TJ Uhelné Sklady

FOREVER V

+1/0
2.4.2015 16:00

I64v59a21n 85R42ů94ž53i26č96k51a 3800382500482

na nemocnici Motol je metro beze schodů - rovnou šoupačky na sály...

0/−1
2.4.2015 15:42

M42i89c97h48a68l 12M71a93c98h87e66k 1794402754589

Mluvčí DP se pyšní, jak je stavba unikátní - jinde ve světě to není! ;-D

+2/0
2.4.2015 15:40

M32i81c16h53a85l 62M32a52c46h98e54k 1214552674319

Pardon, služba.

+1/0
2.4.2015 15:41

V17í29t53ě76z44s23l51a53v 45M69a19l70í60n33s28k61ý 5631761677732

Aspon mohli udělat na kraji pruh pro táhnutí kufru na kolečkách.

+3/0
2.4.2015 13:23

R73e84n63é 84C19i46c61h49y 8232908264356

stavba za 20mld a oni zapomenou, že tam budou chodit lidi... Letiště si neřeklo, tak jsme to tam nedali. Také tam nebudou koše, protože polepáři nic neřekli. A také tam nebude wc, protože jsme si mysleli, že už jsou všeci vychc--- .... Kdyby aspoň neměli tam blbé výmluvy... Rv

+8/−1
2.4.2015 12:12

M76i79c47h36a63l 41Ř45e80z37n70í82č76e91k 1711298277470

Pražský dopravní podnik se drží zásady, že do výškového rozdílu 5 metrů eskalátory používá jen ve výjimečných případech. Proto také je většina podchodů v Praze(včetně vestibulů metra) bez eskalátorů.

Vybavení nových stanic metra je totožné s jinými stanicemi a odpovídá standartu pražského metra - takže ostatní věci , které jste zmínil tam jsou bez ohledu na vaše hloupé kecy

+1/−1
2.4.2015 13:20

L90a43d86a 93N62o43v44a88k 4912343757

ano, dopravní podnik v Praze je velmi zásadový...

0/0
2.4.2015 13:50

M88i14c31h78a92e44l 82L53u79k35a98v45s32k91y 6409131118861

Myslim že tohle by měl zrovna být ten "výjmečný případ".

+1/0
2.4.2015 13:53

M91i47c26h43a12l 32Ř56e38z41n23í46č13e46k 1711168687910

na DP si to nemysleli. Navíc to není konečný stav stanice.

Třeba definitivní konečná na Zličíně nemá eskalátory ani z nástupiště do vestibulu. Mimochodem ze Zličína jezdí autobus 100 také na letiště.

V tomto případě by měli naopak Pražané ocenit, že se DP chová jako dobrý hospodář, protože eskalátory by šli udělat téměř všude, ale stojí to peníze. Nejen investiční, ale i provozní.

0/0
2.4.2015 14:00

J32a48n 14Č82e56k87a75l 7469215904974

Tak proč je tedy hlavním argumentem DP "letiště neobjednalo", namísto "do pěti metrů převýšení se eskalátory standardně nedělají"? Kdo proboha dělá PR? Právník z Plzně?

+3/0
2.4.2015 14:08

M64i11c32h39a42l 11Ř98e86z58n54í12č98e31k 1641138687160

protože je to článek na základě nářků letiště. Dopravní podnik se drží svých standardů. Letiště mohlo na své náklady eskalátor nechat postavit, ale nechtěl je platit.

0/0
2.4.2015 14:35

J76a87n 37Č38e63k10a17l 7639955144444

Ale DP se k tomu vyjadřuje, a dle mého dost špatně. Celý tenhle povyk by nebyl, kdyby DP uměl mluvit do médií.

0/0
3.4.2015 11:13

M59i50c95h89a40l 57Ř72e39z90n16í69č45e72k 1281198467300

vyjádření DP je přesné a korektní

stávající stav neodpovídá plánovanému stavu z roku 2008. Dodatečné požadavky z 2013 nebyly akceptovány s ohledem na financování z EU.

Metro ve Veleslavíně mělo být dostavěno 2roky po dokončení modernizace železnice.

Jinými slovy byl dohodnut cílový stav tohoto přestupního uzlu a DP realizovalo svojí část tak jak mělo.

A jestli někdo tvrdí, že tam ten eskalátor dodělá, tak o tom dost pochybuji. Myslím, že 5let nebudou moci nic stavebně měnit, aby nepřišli o dotaci z EU.

Jinak to není povyk kvůli DP, ale na popud letiště  - takové laciné PR.

0/0
3.4.2015 12:59

F49r82a27n53t28i68š69e32k 63H68o11r10á24k 2752469956634

Hmm - proč by mělo letiště nechat na své náklady postavit eskalátor? Tento eskalátor snad nebudou používat pouze cestující na letiště, ale i ostatní cestující metra? Mělo by být především zájmem DP, aby přepravil co nejvíce cestujících a vytvořil pro ně podmínky......

0/0
5.4.2015 18:56

M37i18c58h22a67e73l 91L72u76k10a17v52s64k20y 6539631868241

No oni portýři taky nebudou zadarmo. Jen půjdou z jiného rozpočtu.

+1/0
2.4.2015 14:21

M23i85c90h40a80l 36Ř67e75z88n70í39č76e39k 1331488187900

portýři jsou šaškárna letiště. Možná by se měl někdo zabývat tím, jak tato státní organizace hospodaří.

0/0
2.4.2015 14:37

I10v87a17n 80R18ů35ž80i50č68k62a 3790982580562

DP - dobrý hospodář - Apríla bylo včéra...

+2/0
2.4.2015 15:40

M45a36r60t32i19n 72R95u36z31i53c91k83a 1302428106697

Jenze tohle chodiste je predevsim uzke... na Dejvicke a na Zlicine je vyrazne sirsi...

0/0
3.4.2015 16:09

J82o13s55e28f 52M75i78k43u14l60í20k 8894227736

A Letňany mají tedy víc než 5 metrů? Tam jezdící schody jsou. Jsem na nich učil psa jezdit, protože tam nikdo nechodí

0/0
3.4.2015 10:52

M86i75c39h24a92l 49Ř77e10z38n45í94č73e65k 1631878347150

na tomto konci Prahy se pohybuji jen zřídka. Ale je možné, že je to jeden z výjimečných případů, např. s ohledem na nárazově zvýšený pohyb lidí v souvislosti s výstavištěm. Po výstavbě zastávky (nebo stanice) Dlouhá míle bude z Veleslavína bezvýznamná stanice.

0/0
3.4.2015 12:48

M47a50r97t78i75n 53R40u13z69i57c27k28a 1582628156247

Prodlouzeni Acka dale je na dlouho zapikane... pocita se s zeleznici...

0/0
3.4.2015 16:11

M57i65c25h54a16l 49Ř59e90z82n73í19č32e78k 1201258547790

Vzdyt rikam zastavky(na draze) nebo stanice (metra) Dlouha mile

0/0
3.4.2015 21:03

P55e71t49r 23R94o21h32á98n20e33k 1913609817796

hehe, pár schodů, nebo výtahem 70 metrů od zastávky, to je opravdu hrozné ;-D na drouhou stranu pokud to bylo plánovaný jako přestup na letiště, tak tam mohli dát alespoň takovej ten pás na kufry a ušetřili by za zbytečné kurýry.

0/0
2.4.2015 12:00
Foto

J82a89n 58D18r96v72o78t97a 9968890167

Nebudete mladíkem věčně a i moji prarodiče si občas vyletí na dovolenou.

0/0
2.4.2015 23:28

J95a12r43o18m33í58r 42P72r47o13c89h65á10z62k54a 7911543947254

To jsou ti lidi už opravdu takový líný prasata,že se nedokážou obejít běz nějakého portýra??,bože kde to jsme..... tohle je pseudodoba

+1/−1
2.4.2015 11:28

M67i40c10h93a36e42l 30L12u28k80a10v56s73k58y 6179971188881

Tak může cestovat 40 kilová slečínka pro kterou vynést 30kg kufr může být prostě problém, ne jenom lenost. A pokud se se stanicí počítá jako s přestupní pro cestu na letiště, měl tam eskalátor být.

0/0
2.4.2015 13:52

Z90d85e73n58ě86k 43H76r92u33b58ý 5545518791336

Jaromíre, taky nebudete věčně mladík. A moje babička taky ráda letí na dovolenou.

+1/0
2.4.2015 14:23

J13i81ř31i75n94a 17S16a74v13o56v23a 1901465556253

mluvčí by si měl udělat jasno v pojmech - viz "bude k dispozici naše služba portýra";

portýr = dveřník;  ten tak akorát otevírá dveře a toho nosiče, kterého měl dotyčný zřejmě na mysli, možná zavolá ;-)Rv

0/0
2.4.2015 10:50

H16a92n63a 45N13o63v19á51k18o53v65á 5260434189

no, na jednu stranu samozřejmě jako všichni ostatní kroutím hlavou, jak může někdo postavit novou stanici metra a nemyslet na eskalátor... na stranu druhou - na Dejvický eskalátor až na povrch ke stávající stanici 119 (ani nikam jinam) taky není. Je tam sice mrňavej výtah, ale ten málokdo najde. No a moc dobře si pamatuju na běhání s kufry po schodech nahoru a dolů třebas v londýnském metru. Takže ostuda - ano, průšvih zas tak hroznej ne.

+3/0
2.4.2015 10:48

M70i56c76h11a75l 53Ř91e37z40n13í10č81e25k 1811278457940

není to tak, že by projektant na eskalátory zapomněl. Investor je tam prostě nechtěl.

+1/0
2.4.2015 13:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.