- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pás na zavazadla ... ten bude zavazadla posílat přímo do rokou "potřebných - čekajících" .. ?
Měl bych návrh, metrem to vzít na hlavní vlakové nádraží, odtud vlakem na letiště
Leoše Janáčka do Mošnova /u Ostravy na Moravě/ a z letiště Mošnov na letiště Václava Havla již letět. Alespoň se Mošnovu dostane více cestujících. Není to skvělý nápad?
Na Dejvické je eskalátor jen na západní straně od perónu do vestibulu a odtamtud si to cesťáci taky nosili po schodech nahoru na Evropskou k busu, cca 30 schodů - je to tam celou dobu co jezdí Áčko - tak proč teď takový poprask kvůli Veleslavínu ? Zbytečně nafouknutá bublina. Větší problém vidím v tom, že vstupy nejsou zastřešené ( ani na Bořislavce ) při silném dešti a převládajících západních větrech už vidím ty splavy na schodech a louže ve vestibulu. No a řeči o rychlodráze se vedou už 20 let...ani naše děti se jí nedožijí..
Protože to bylo otevřeno už v roce 1978, ne 2015 a navíc to všichni brali tak, že brzo bude prodloužení.
Když někdo vyvádí ze zakázky, kterou dostal od státu, 100 milionů na úplatky politiků, je jasné proč na spoustu věcí nezbývá. Hlavně, že je třeba zavádět registrační pokladny, které přinesou za každého podnikatele 5 kč navíc do státní pokladny. Mnoho živnostníků podniká za 10 - 15 tisíc měsíčně, protože jinou práci nesežene, takže není na ostatní výdaje, alespoň v regionech mimo Prahu. Nic se nezměnilo ani novou vládou, říkalo se, že se rozkrádá 150 miliard a že budeme mít vyrovnaný rozpočet, alespoň to říkal jeden pán. Krade se dále a 100 miliard deficit je stále stejný. Kdyby si papaláši vozili zadky v Superbech a ne v Audinách, mohli být eskalátory na letišti. Jednou to dopadne tak, že nebude na dopravní značky a budeme jezdit ruskou ruletu na křižovatkách.
Kdy uz konecne vymeni Metrostav sve projektatny, kteri nejsou schopni pojmout projekt jako funkcni celek. Metro stale zrejmne projektuji po vzoru ze 70tych let, muzeme byt radi, ze to vubec dostaveli a nedopadli jak s tunelem Blanka, ktery nejsou stale schopni dat do provozuschopneho stavu ...
Metro nestavel metrostal ale sdruzeni vice firem a blanku neprojektoval projektant metra a proto mozna stale nefunguje narozdil od prave oteviraneho metra. A pro informaci - stanice Veleslavin byla od zacatku koncipovana jako prestupni ( ne jako koncna s navaznosti bus na letiste). DP svoji cast postavilo v souladu s dohodou. Rekonstrukci zeleznice ( mela byt v provozu 2roky pred metrem) zablokovala Praha 6 a 7.
Navrhuji ještě lepší úsporu.Pouze díru do země a žebřík.
jo,jo Praha...samej unikát-ještě pár let a bude z toho skanzen, budou se jezdit dívat z celýho světa na úžasné divy šlendrijánu , zlodějen a hlouposti ,ale pozor 1.rok to nebude pro veřejnost-nejdřív se vystřídaj všichni soudruzi Eurohujeři s početnýma delegacema
Na co eskalátory, když většina Pražáků po nich stejně chodí a běhá .
Kravina na kvadrat,výplod šílence,debilní paskvil. Neumětelové, niemandi, nuly!
dokonalé. Lépe bych váš výlev popsat nedokázal.
Na stanici Smíchovské nádraží směrem k autobusům také není jediný eskalátor, přestože nástupiště je asi 10 metrů pod úrovní terénu. S kufry se tam člověk pěkně zapotí, s kočárkem nebo na vozíku musí na úplně opačný konec nástupiště k ultrapomalé plošince pro jednoho, která to jedno schodiště vyjede asi za pět minut (přičemž pět minut před tím trvá její přivolání :-). Ale i tak je metro požehnání.