Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobusu MHD za jízdy upadlo kolo, řidiče na to upozornili až cestující

Horké chvilky dopoledne prožilo několik desítek cestujících v autobusu pražské městské dopravy na lince 167. Při cestě od nemocnice na Homolce směrem na Anděl totiž kloubovému vozu upadlo za jízdy kolo. Řidič si závady nevšiml, upozornili ho na ni až lidé v autobuse. Nikomu se nic nestalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J89a36n 55K53a86č82e58r 4140899129663

To je toho. Kdyby tam nedřepěla "redaktorka", tak se o tom ani nedozvíme.:-P

+1/0
31.3.2015 21:52

J72i91ř20í 76J72o59z74a 3438403170461

V Praze je to uz takova klasika, kdyz autobus nehori, tak mu praska karosie a ted do konce upadlo kolo :-D . Je to jen lajdactvim DP a stylem, kterym tam jezdi ridici MHD. Jeste jednen DP zanedbava sve vozy a to v Usti nad Labem, naposledy tam horel bus MHD. Kdyby se o to staraly radnym zpusobem, tak by se to nestalo. Navic, kdyz si Praha nakoupila autobusy znacky SOR tak se nemuze pak divit, ze jsou tyto vozy nekvalitni - co taky cekaly za ty penize? Kvalitu jako od Setry ci Mercedesu?

0/−3
31.3.2015 20:49

M12i39r86o74s65l88a88v 47S48t22r60á46n80s22k30ý 5306302240537

Další možnost je že mechanik přetahl matky potom se to ohřeje šteffy prasknou stačí dva, párkrát šlápne na brzdu  a je bez kola

0/0
31.3.2015 19:58

J53i74ř54í 82K23u73č76e50r49a 9205341598

a četl jste ten článek?

„Když se ho pak lidé ptali, zda zvuky zpod autobusu slyšel, řekl jen, že to tam rachotilo už déle,“

Jako omlouvám se, ale tohle je čistokrevné lajdáctví řidiče, lajdáctví křížený s naprostou blbostí, neb sice nejsem kdovíjaký řidič, ale vím, že lajdák jsem byl ve škole a mohl jsem jím být, protože o nic nešlo. V práci si to ale nedovolím, když vím, že tím mohu zabít

0/−1
31.3.2015 20:30

M32a20r52e33k 25T66u21r27n68o24v51e63c 7545212550396

Tak když Vám něco rachtá v osobáku tak jasně, s tím by to chtělo něco dělat. Ale těmito autobusy docela často jezdím (jako cestující) a ono tam dost často něco různě rachtá a mlátí. Zvlášť v úseku zrovna před touhle zastávkou je to pěkný tankodrom. A tím víc ještě tyhle plastové SORy...

0/0
31.3.2015 22:48

M64a51r39t54i28n 85H62o71r57ň56á73k 7111871472

no, tak jestli tam měl tuplák na jedný matce, tak se nedivím :)

0/0
31.3.2015 19:34

J48i37ř23í 62K37u36č37e87r14a 9625181968

nápis v pneuservisu a pravidlo všem dobrým šoférům známé: Po ujetí asi 50km zkontrolujte utažení šroubů kol. Vždy když se sundává kolo tak po jeho našroubování je nutné tento úkon po 50 nebo třeba až po stech kilometrech provést. Jde o to, že pokud se na autě střídá více šoférů, tak informaci o tom že bylo některé kolo sundáno a kdy je potřeba předat. No a pokud slyšel z kola zvuky delší dobu jak uvedl, tak už na jeho obhajobu nelze říct nic, prostě je to lajdák, který to zanedbal. Může být rád, že kolo nikoho nezabilo. A také nechápu tu reakci že na informaci o upadnutém kole jel ještě několik set metrů, s tímto se zastavuje hned, už proto že druhé kolo z dvoumontáže nebylo ničím jištěný a je tedy zázrak že neupadlo i to.

0/0
31.3.2015 18:30

Z83d38e32n89ě38k 11Z28a47b84a96v80a 1792404466574

167 - zrušil bych ten její BUS pruh. Jede tam max. 10 spojů za hodinu - ale kolony jsou až do Motola. Ať žije ekologie....;-O

+3/−2
31.3.2015 17:58
Foto

B80r74o68n92i20s38l31a75v 24G49a90b83r29y12š 2752479751

Není třeba rušit vyhrazený pruh. Praha není jen pro auta.

+2/−1
31.3.2015 19:08

M45i30r12o33s49l67a27v 71B81u49d61a 9502552437312

Město je pro lidi a lidé si svobodně vyberou, čím se chtějí dopravovat!

+1/0
1.4.2015 9:59
Foto

B90r77o55n22i45s69l96a67v 62G62a18b49r47y27š 2982449191

Pokud bude jezdit v Praze aut stejně jako je počet obyvatel, tak si té svobody moc neužijí. Já mám takový pocit, že ignorujete realitu a nevidíte ty každodenní zácpy. ;-D

0/−1
1.4.2015 10:30

M59i15c43h20a43l 33Z41e17t51e30k 3388882680347

Právě naplzeňské a Vrchlické jsou ty zácpy díky BUS pruhu mnohem horší.

+1/0
1.4.2015 12:56

L67a15d69i92s50l55a62v 11H15o47l61í48k 5692402279791

A čemu tím pomůžete? Buď pojedete autem z Kotlářky na Anděl 20 minut, nebo pojedete z Klamovky na Anděl 20 minut... Křižovatka u Anděla má svou kapacitu a pokud zrušíte pruh pro autobusy, který k té křižovatce ani nevede a končí dlouho před ní, kapacitu křižovatky nezvýšíte.

+2/0
31.3.2015 19:58

M54a82r15e52k 89T50u98r21n56o54v24e15c 7925482680786

Jasně, 10 spojů za hodinu, když třeba v ranní špičce jezdí po pěti minutách...

Já tu Plzeňskou mám naježděnou docela dost - tramvají, autobusem, na kole i autem. Tyhle kecy o rušení vyhrazeného pruhu obvykle vypouštějí jen ti, co se po Praze neumí pohybovat jinak než autem... Spoustě lidí tohle opatření dost zrychlilo cestování z práce (některým možná i do práce).

Pamatuji si i doby, kdy tam ten vyhrazený pruh nebyl. Rozdíl byl v tom, že se pomaličku popojíždělo skoro celou ulicí Vrchlického. Ulice na Andělu ty auta nějak nepobraly. Teď je úzké hrdlo u Kotlářky - ale pak jak je to v tom jednom pruhu, tak už se jede dál až na Anděla plynuleji než dřív...

+1/−1
31.3.2015 22:44

M93i38l49o44s76l33a58v 88M55l57e98j95n57e93k 9638103890711

Pravda je ze kazdy ridic by si mel spravne pred jizdou zkontrolovat vizualne vuz. Popravde kdo to dela. Spis si myslim ze je to vina nejakeho automechanika v depu. Uz vidim ridice jak bere za kola jestli se mu nevyklaji nebo pred jizdou dotahuje vsechny srouby na autobusu a jeste kloubovem. Ridic by mel ale byt natolik zkuseny aby vedel co se deje s autobusem.

+2/0
31.3.2015 17:38

J75a54n 82V25a43l27a16l58í45k 6956419570186

proč by řidič ty cestující měl poslouchat to nevíte že za jízdy se s řidičem nemluví ;-D

+3/−3
31.3.2015 16:47

L66i77b82o54r 41G90o82n12d30e34k 2267963410517

Ty vado, to je událost. Sice se nic nestalo, ale ještě se k tomu měli vyjádřit zasahující policisté, velitel hasičské čety, která lidi evakuovala a nejméně 3 očití svědci, aby byly ony horké chvilky řádně popsány!!

+3/0
31.3.2015 16:42

A13l62e61š 90K24r24e31j71č23í 6941771933319

Letadlu také občas upadne motor a posádka to neví :-)

Bohužel jde o životy.

0/0
31.3.2015 16:35

J37a28n 87Š62t56o96č49e42k 5270745490324

Tak řidič může bejt rád, že se nikdo nezranil. Jinak by mohl dostat §53 a zaměstnavatel by po něm mohl chtít ještě uhradit škodu ve výši 4 a půl násobku jeho průměrné mzdy, pokud nemá pojistku "na blbost". Což je naprosto v pořádku ;-);-). A případná jeho budoucnost - půjčky či dlouhodobě bez práce ? Má se starat sám o sebe !!!! Furt to na na diskuzích píšu: Lidé se mají starat sami o sebe.

0/0
31.3.2015 16:35

R18o17m69a55n 30P66o28l11á74č12e94k 5826159265

A jak se prosím u stojícího busu zjistí lehce uvolněné kolo, které se pak na několika desítkách děr povolí?

Děkuji zdejším odborníkům za odpověd...

+3/−3
31.3.2015 16:21
Foto

M42a85r93t63i86n 75P46i68š54t82o42r70a 8688988906199

Momentovým klíčem.

0/−1
31.3.2015 18:11

M84i87c22h67a15l 17Z61e26t91e38k 3598912550357

Autobusak musí před každým vyjetim z garáží zkontrolovat utažení kol. Má na to v autobuse klíč.

0/−1
31.3.2015 18:58

M32i14r57o40s64l63a47v 62S87t72r84á48n61s85k23ý 5586972290207

Velice jednoduché pokud je kolo povolené okolo matek jsou na disku vyleštěné plošky

+1/0
31.3.2015 20:03

R65u27d17o69l46f 20R34u33b77e71š 3589265531224

Nešlo o technickou závadu? Kdo se o autobusy stará? To si ty kola měnil řidič sám? To jsou zase kecy.

+9/0
31.3.2015 16:16

R29a59d37o23s38l44a37v 70K32l98a49u82d66a 5554758124422

Ten řidič by měl být na hodinu propuštěný. Jakmile zjistil závadu na autobusu, okamžitě měl kontaktovat dispečink. Autobus musí být ve výborném technickém stavu za každé situaci. To není jako když jede dědek ve stodvacítce do Lidlu a něco mu tam rachtá.  No a pak kašlal na cestující, které musel slyšet.

+1/−13
31.3.2015 15:05

P39a40v81e89l 17K25r43a20l 4298399399692

Jak kašlal? Přece s nimi nepojede bez kola. Já bych jim taky řekl, ať vystoupí.

+4/−1
31.3.2015 16:34

M90a39r55t40i35n 42K36o85t45o69u83č 9817949937170

Dispečink kontakoval ihned po tom, co bezpečně zastavil autobus a řidič už po 3 měnění busu nemá čas i náladu celý bus znova kontrolovat..;-O

+2/0
31.3.2015 23:30

M30a62r53t78i57n 74W38a28l85l70n32e21r 6445920124190

No co, nikomu se nic nestalo, žádní zranění, takže v pohodě.

+1/0
31.3.2015 14:53

R14o96b10e40r69t 93H51o40m23o49l26k96a 2690552102941

A co měl jako podle cestujících dělat? Zabrzdit smykem a nechat je vystoupit někde uprostřed pole? Dojet na nejbližší zastávku je (v případě že autobus nehoří) podle mě nejlepší řešení.

+22/−4
31.3.2015 14:45

T17o23m57á74š 60B81a94r62á20k 1683692120306

Autobus byl v tu chvíli nezpůsobilý k provozu. Měl okamžitě zastavit, zvlášť pokud v autobuse s takto vážnou závadou vezl lidi.

+4/−11
31.3.2015 14:51

M90a91r42t60i79n 84W93a63l47l36n21e22r 6655180574400

No, uprostřed pole:-P.

Ale jinak máš pravdu, zvláště pokud ta zastávka byla v blízkosti (což předpokládám)

+2/0
31.3.2015 14:54

R58a40d70o37s97l36a79v 54K43l53a25u15d77a 5594348814372

Ta zastávka jsou jen čáry v jízdním pruhu. Klideně mohl zastavit 100,200, 500 metrů před ní a bylo by to stejné. I kdyby se to stalo mimo Prahu v poli, musí zastavit.

+2/−3
31.3.2015 15:08

M91i57c34h64a18l 74Z24e10t58e69k 3868462620937

Nebylo, před tou křižovatkou je poměrně úzká ulice se zaparkovanými auty u kraje. Kdyby tam zůstal stát s BUSem, zablokuje celou půlku vozovky pro jeden směr jízdy.

+4/0
31.3.2015 15:15

M72a46r32e61k 38T97u74r32n64o21v86e27c 7355682870856

Nejen pro jeden směr jízdy - před touhle zastávkou jsou úseky, kdeje to tak úzké, že se tam nevejdou vedle sebe dva autobusy a tak se tam vždycky nějak navzájem pouští...

0/0
31.3.2015 22:34

J87a11n 38F83i73a60l33a 7744497645569

Nebylo by to stejné. Za cestující, kteří vystoupí mimo zastávku je řidič zodpovědný.

+6/0
31.3.2015 15:15

R36a48d66o92s18l79a58v 51K67l54a96u95d83a 5624688924222

Ale prdlajs. Autobus měl prokaztelně závadu, která mu znemožňovala další jízdu. Tady je pochopitelně zastavení mimo autobus pochopitelné a správné.

+1/−7
31.3.2015 15:23

I77v90a49n 55H21o72l80a84s 5177777308227

Pán zná přesně technické specifikace a manuál k danému typu autobusu?

0/0
31.3.2015 15:28

R23a57d21o72s51l47a82v 96K28l77a46u75d26a 5304408894152

Co o meleš?8-o Jakmile upadne kolo u jakéhokoliv dopravního prostředku, ten kdo ho řídí, nebo obsluhuje, musí neprodleně zastavit.

0/−5
31.3.2015 15:31

L54a31d14i67s20l95a57v 25H11o24l75í84k 5172112119381

Takže až pojedu v prostředním pruhu na dálnici a upadne mi kolo, mám prostě uprostřed dálnice zastavit a kolo zase namontovat? 8-o

+1/0
31.3.2015 20:00

A39d54a96m 85K32ř42i24v84s94k93ý 1983544720383

Očividně ta závada další jízdu neznemožňovala, když dojel na další zastávku...

+2/0
31.3.2015 16:54

S90o41f90i78e 61K56l26e53n12n60e63r56o50v33á 1173217201763

"....řekl jen: "Vystupte si, upadlo mi kolo,´“

 Hm, známka toho, že neztratil hlavu...;-)

+23/0
31.3.2015 14:25

M44i47c85h74a42l 14C82h22a16l28u71p26a 6958130529713

Prostě profesionál, co vždy zachová klid.

+2/0
31.3.2015 16:22

M32a43r93t38i48n 53H21a85v51l46í31k 4740915907773

Horké chvilky asi těžko lupo, když závada byla tak vážná, že se ani neprojevila na jízdních vlastnostech. .... ;-D;-(  Trapácké bulvárství

+20/−2
31.3.2015 14:14

M83i82c32h19a34l 51Z25e97t86e95k 3498502960817

Tohle půjde na triko autobusákovi, protože řidič je povinen před vyjetím z garáže zkontrolovat utažení kol.:-/

+2/−6
31.3.2015 13:55

M84i63c60h14a77l 10Z72e27t81e38k 3898352100337

Ty mínusy jsou zde naprosto mimo mísu.

0/0
31.3.2015 17:35

M95i81r17o30s25l49a87v 43B73u92d28a 9302162457162

Já to říkám pořád že je lepší jezdit vlastním autem a ne "mastnou tyčí" v neznámém technickém stavu s řidičem neznámých kvalit:-) Bohužel, všichni tuto možnost nemají.

+5/−19
31.3.2015 13:47

M41i97l13o24s13l65a82v 70K70a23n89t15o65r11e92k 1289977501919

No nikde není napsáno, že kolo od mastné tyče nesestřelí zrovna vaše auto nebo ho přímo nezavalí mastná tyč nebo dokonce nebrzdí tramvaj;-D

+5/0
31.3.2015 14:04

M12i15l87o29s35l57a93v 51K88a66n85t56o92r37e20k 1499397861219

sakra "nebrzdící"

0/−1
31.3.2015 14:04

M96i66r23o20s46l16a34v 44B31u42d79a 9732292797232

"ne "mastnou tyčí" v neznámém technickém stavu s řidičem neznámých kvalit"

Čemu nerozumíte?

0/0
1.4.2015 10:01
Foto

B42r11o53n77i76s66l19a24v 92G14a83b66r96y77š 2552609631

O tom jsme se dneska přesvědčili, když napadlo trochu sněhu a stála dálnice. A přesvědčili se o tom předminulý víkend i ti spolucestující, kteří nasedli opilému šoférovi do auta.

0/0
31.3.2015 19:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.