Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobusu MHD za jízdy upadlo kolo, řidiče na to upozornili až cestující

Horké chvilky dopoledne prožilo několik desítek cestujících v autobusu pražské městské dopravy na lince 167. Při cestě od nemocnice na Homolce směrem na Anděl totiž kloubovému vozu upadlo za jízdy kolo. Řidič si závady nevšiml, upozornili ho na ni až lidé v autobuse. Nikomu se nic nestalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44a91n 95K52a28č79e61r 4860429799533

To je toho. Kdyby tam nedřepěla "redaktorka", tak se o tom ani nedozvíme.:-P

+1/0
31.3.2015 21:52

J50i64ř22í 75J18o30z32a 3988133710201

V Praze je to uz takova klasika, kdyz autobus nehori, tak mu praska karosie a ted do konce upadlo kolo :-D . Je to jen lajdactvim DP a stylem, kterym tam jezdi ridici MHD. Jeste jednen DP zanedbava sve vozy a to v Usti nad Labem, naposledy tam horel bus MHD. Kdyby se o to staraly radnym zpusobem, tak by se to nestalo. Navic, kdyz si Praha nakoupila autobusy znacky SOR tak se nemuze pak divit, ze jsou tyto vozy nekvalitni - co taky cekaly za ty penize? Kvalitu jako od Setry ci Mercedesu?

0/−3
31.3.2015 20:49

M53i67r50o54s22l23a52v 74S31t32r29á60n74s89k44ý 5506732580697

Další možnost je že mechanik přetahl matky potom se to ohřeje šteffy prasknou stačí dva, párkrát šlápne na brzdu  a je bez kola

0/0
31.3.2015 19:58

J95i45ř78í 33K23u38č54e50r82a 9835331798

a četl jste ten článek?

„Když se ho pak lidé ptali, zda zvuky zpod autobusu slyšel, řekl jen, že to tam rachotilo už déle,“

Jako omlouvám se, ale tohle je čistokrevné lajdáctví řidiče, lajdáctví křížený s naprostou blbostí, neb sice nejsem kdovíjaký řidič, ale vím, že lajdák jsem byl ve škole a mohl jsem jím být, protože o nic nešlo. V práci si to ale nedovolím, když vím, že tím mohu zabít

0/−1
31.3.2015 20:30

M93a68r33e48k 37T11u73r67n48o44v67e58c 7305302140476

Tak když Vám něco rachtá v osobáku tak jasně, s tím by to chtělo něco dělat. Ale těmito autobusy docela často jezdím (jako cestující) a ono tam dost často něco různě rachtá a mlátí. Zvlášť v úseku zrovna před touhle zastávkou je to pěkný tankodrom. A tím víc ještě tyhle plastové SORy...

0/0
31.3.2015 22:48

M85a73r78t58i49n 43H74o74r73ň43á37k 7261661722

no, tak jestli tam měl tuplák na jedný matce, tak se nedivím :)

0/0
31.3.2015 19:34

J68i90ř96í 51K34u90č51e50r16a 9495101908

nápis v pneuservisu a pravidlo všem dobrým šoférům známé: Po ujetí asi 50km zkontrolujte utažení šroubů kol. Vždy když se sundává kolo tak po jeho našroubování je nutné tento úkon po 50 nebo třeba až po stech kilometrech provést. Jde o to, že pokud se na autě střídá více šoférů, tak informaci o tom že bylo některé kolo sundáno a kdy je potřeba předat. No a pokud slyšel z kola zvuky delší dobu jak uvedl, tak už na jeho obhajobu nelze říct nic, prostě je to lajdák, který to zanedbal. Může být rád, že kolo nikoho nezabilo. A také nechápu tu reakci že na informaci o upadnutém kole jel ještě několik set metrů, s tímto se zastavuje hned, už proto že druhé kolo z dvoumontáže nebylo ničím jištěný a je tedy zázrak že neupadlo i to.

0/0
31.3.2015 18:30

Z31d61e77n30ě13k 91Z33a17b63a19v14a 1742394606924

167 - zrušil bych ten její BUS pruh. Jede tam max. 10 spojů za hodinu - ale kolony jsou až do Motola. Ať žije ekologie....;-O

+3/−2
31.3.2015 17:58
Foto

B58r73o93n73i57s10l74a74v 76G60a77b95r22y95š 2452669391

Není třeba rušit vyhrazený pruh. Praha není jen pro auta.

+2/−1
31.3.2015 19:08

M58i58r21o23s95l53a40v 44B91u59d18a 9592852327222

Město je pro lidi a lidé si svobodně vyberou, čím se chtějí dopravovat!

+1/0
1.4.2015 9:59
Foto

B72r97o91n76i22s74l52a89v 55G86a11b68r34y95š 2212219281

Pokud bude jezdit v Praze aut stejně jako je počet obyvatel, tak si té svobody moc neužijí. Já mám takový pocit, že ignorujete realitu a nevidíte ty každodenní zácpy. ;-D

0/−1
1.4.2015 10:30

M52i74c26h80a48l 79Z62e29t63e39k 3648502660257

Právě naplzeňské a Vrchlické jsou ty zácpy díky BUS pruhu mnohem horší.

+1/0
1.4.2015 12:56

L89a38d65i32s24l13a67v 54H63o16l67í65k 5352942849161

A čemu tím pomůžete? Buď pojedete autem z Kotlářky na Anděl 20 minut, nebo pojedete z Klamovky na Anděl 20 minut... Křižovatka u Anděla má svou kapacitu a pokud zrušíte pruh pro autobusy, který k té křižovatce ani nevede a končí dlouho před ní, kapacitu křižovatky nezvýšíte.

+2/0
31.3.2015 19:58

M48a79r48e88k 17T20u15r41n34o27v39e57c 7585452860496

Jasně, 10 spojů za hodinu, když třeba v ranní špičce jezdí po pěti minutách...

Já tu Plzeňskou mám naježděnou docela dost - tramvají, autobusem, na kole i autem. Tyhle kecy o rušení vyhrazeného pruhu obvykle vypouštějí jen ti, co se po Praze neumí pohybovat jinak než autem... Spoustě lidí tohle opatření dost zrychlilo cestování z práce (některým možná i do práce).

Pamatuji si i doby, kdy tam ten vyhrazený pruh nebyl. Rozdíl byl v tom, že se pomaličku popojíždělo skoro celou ulicí Vrchlického. Ulice na Andělu ty auta nějak nepobraly. Teď je úzké hrdlo u Kotlářky - ale pak jak je to v tom jednom pruhu, tak už se jede dál až na Anděla plynuleji než dřív...

+1/−1
31.3.2015 22:44

M87i71l20o39s67l73a95v 17M59l96e21j19n22e82k 9548663430561

Pravda je ze kazdy ridic by si mel spravne pred jizdou zkontrolovat vizualne vuz. Popravde kdo to dela. Spis si myslim ze je to vina nejakeho automechanika v depu. Uz vidim ridice jak bere za kola jestli se mu nevyklaji nebo pred jizdou dotahuje vsechny srouby na autobusu a jeste kloubovem. Ridic by mel ale byt natolik zkuseny aby vedel co se deje s autobusem.

+2/0
31.3.2015 17:38
Foto

J89a83n 12V76a18l79a32l34í97k 6966739200956

proč by řidič ty cestující měl poslouchat to nevíte že za jízdy se s řidičem nemluví ;-D

+3/−3
31.3.2015 16:47

L27i28b28o76r 63G83o55n47d73e83k 2407383190987

Ty vado, to je událost. Sice se nic nestalo, ale ještě se k tomu měli vyjádřit zasahující policisté, velitel hasičské čety, která lidi evakuovala a nejméně 3 očití svědci, aby byly ony horké chvilky řádně popsány!!

+3/0
31.3.2015 16:42

A95l28e50š 72K71r23e11j54č12í 6461211623399

Letadlu také občas upadne motor a posádka to neví :-)

Bohužel jde o životy.

0/0
31.3.2015 16:35

J16a43n 74Š98t43o49č11e92k 5890925150894

Tak řidič může bejt rád, že se nikdo nezranil. Jinak by mohl dostat §53 a zaměstnavatel by po něm mohl chtít ještě uhradit škodu ve výši 4 a půl násobku jeho průměrné mzdy, pokud nemá pojistku "na blbost". Což je naprosto v pořádku ;-);-). A případná jeho budoucnost - půjčky či dlouhodobě bez práce ? Má se starat sám o sebe !!!! Furt to na na diskuzích píšu: Lidé se mají starat sami o sebe.

0/0
31.3.2015 16:35

R82o87m19a26n 10P70o47l97á80č36e15k 5566349125

A jak se prosím u stojícího busu zjistí lehce uvolněné kolo, které se pak na několika desítkách děr povolí?

Děkuji zdejším odborníkům za odpověd...

+3/−3
31.3.2015 16:21
Foto

M96a93r72t26i80n 65P10i54š48t13o98r83a 8968888186159

Momentovým klíčem.

0/−1
31.3.2015 18:11

M15i34c44h81a88l 34Z90e38t11e75k 3728642580787

Autobusak musí před každým vyjetim z garáží zkontrolovat utažení kol. Má na to v autobuse klíč.

0/−1
31.3.2015 18:58

M38i28r74o40s51l16a30v 73S22t49r88á38n49s15k26ý 5256732580897

Velice jednoduché pokud je kolo povolené okolo matek jsou na disku vyleštěné plošky

+1/0
31.3.2015 20:03

R74u31d79o21l51f 23R72u12b43e25š 3159915451944

Nešlo o technickou závadu? Kdo se o autobusy stará? To si ty kola měnil řidič sám? To jsou zase kecy.

+9/0
31.3.2015 16:16

R69a74d80o19s65l46a11v 84K40l22a94u92d60a 5844858214842

Ten řidič by měl být na hodinu propuštěný. Jakmile zjistil závadu na autobusu, okamžitě měl kontaktovat dispečink. Autobus musí být ve výborném technickém stavu za každé situaci. To není jako když jede dědek ve stodvacítce do Lidlu a něco mu tam rachtá.  No a pak kašlal na cestující, které musel slyšet.

+1/−13
31.3.2015 15:05

P11a24v74e82l 56K57r16a32l 4278789139852

Jak kašlal? Přece s nimi nepojede bez kola. Já bych jim taky řekl, ať vystoupí.

+4/−1
31.3.2015 16:34

M58a16r56t53i42n 78K40o45t16o18u21č 9877889897670

Dispečink kontakoval ihned po tom, co bezpečně zastavil autobus a řidič už po 3 měnění busu nemá čas i náladu celý bus znova kontrolovat..;-O

+2/0
31.3.2015 23:30

M26a58r62t86i26n 31W39a14l77l70n21e22r 6265730854470

No co, nikomu se nic nestalo, žádní zranění, takže v pohodě.

+1/0
31.3.2015 14:53

R66o96b98e81r15t 48H48o27m15o55l75k78a 2920122852931

A co měl jako podle cestujících dělat? Zabrzdit smykem a nechat je vystoupit někde uprostřed pole? Dojet na nejbližší zastávku je (v případě že autobus nehoří) podle mě nejlepší řešení.

+22/−4
31.3.2015 14:45

T66o89m89á73š 64B90a85r63á28k 1123772820306

Autobus byl v tu chvíli nezpůsobilý k provozu. Měl okamžitě zastavit, zvlášť pokud v autobuse s takto vážnou závadou vezl lidi.

+4/−11
31.3.2015 14:51

M66a23r71t29i69n 53W89a89l18l61n76e19r 6445810704550

No, uprostřed pole:-P.

Ale jinak máš pravdu, zvláště pokud ta zastávka byla v blízkosti (což předpokládám)

+2/0
31.3.2015 14:54

R59a21d75o84s27l55a36v 83K22l81a75u21d44a 5624128694652

Ta zastávka jsou jen čáry v jízdním pruhu. Klideně mohl zastavit 100,200, 500 metrů před ní a bylo by to stejné. I kdyby se to stalo mimo Prahu v poli, musí zastavit.

+2/−3
31.3.2015 15:08

M95i47c41h14a59l 32Z57e94t14e57k 3388222640307

Nebylo, před tou křižovatkou je poměrně úzká ulice se zaparkovanými auty u kraje. Kdyby tam zůstal stát s BUSem, zablokuje celou půlku vozovky pro jeden směr jízdy.

+4/0
31.3.2015 15:15

M19a25r17e68k 90T12u97r13n21o85v86e16c 7875772780546

Nejen pro jeden směr jízdy - před touhle zastávkou jsou úseky, kdeje to tak úzké, že se tam nevejdou vedle sebe dva autobusy a tak se tam vždycky nějak navzájem pouští...

0/0
31.3.2015 22:34

J54a58n 17F52i47a44l38a 7514987885279

Nebylo by to stejné. Za cestující, kteří vystoupí mimo zastávku je řidič zodpovědný.

+6/0
31.3.2015 15:15

R88a23d96o97s70l56a61v 66K94l36a93u21d66a 5674918354552

Ale prdlajs. Autobus měl prokaztelně závadu, která mu znemožňovala další jízdu. Tady je pochopitelně zastavení mimo autobus pochopitelné a správné.

+1/−7
31.3.2015 15:23

I26v52a43n 79H25o58l13a78s 5157227818737

Pán zná přesně technické specifikace a manuál k danému typu autobusu?

0/0
31.3.2015 15:28

R85a65d68o12s84l18a89v 24K87l25a58u36d21a 5834278594472

Co o meleš?8-o Jakmile upadne kolo u jakéhokoliv dopravního prostředku, ten kdo ho řídí, nebo obsluhuje, musí neprodleně zastavit.

0/−5
31.3.2015 15:31

L49a83d55i18s82l35a55v 54H47o73l63í92k 5282652449781

Takže až pojedu v prostředním pruhu na dálnici a upadne mi kolo, mám prostě uprostřed dálnice zastavit a kolo zase namontovat? 8-o

+1/0
31.3.2015 20:00

A91d18a70m 35K18ř81i59v12s21k66ý 1103934170673

Očividně ta závada další jízdu neznemožňovala, když dojel na další zastávku...

+2/0
31.3.2015 16:54

S41o40f53i40e 64K37l36e65n13n40e22r57o46v44á 1353317691583

"....řekl jen: "Vystupte si, upadlo mi kolo,´“

 Hm, známka toho, že neztratil hlavu...;-)

+23/0
31.3.2015 14:25

M24i56c29h74a56l 34C39h66a33l52u95p26a 6348610479783

Prostě profesionál, co vždy zachová klid.

+2/0
31.3.2015 16:22

M41a32r48t87i11n 16H52a35v15l40í22k 4600445257753

Horké chvilky asi těžko lupo, když závada byla tak vážná, že se ani neprojevila na jízdních vlastnostech. .... ;-D;-(  Trapácké bulvárství

+20/−2
31.3.2015 14:14

M88i96c50h78a59l 48Z65e83t29e11k 3968142820687

Tohle půjde na triko autobusákovi, protože řidič je povinen před vyjetím z garáže zkontrolovat utažení kol.:-/

+2/−6
31.3.2015 13:55

M85i15c59h20a67l 12Z13e81t81e57k 3188132920687

Ty mínusy jsou zde naprosto mimo mísu.

0/0
31.3.2015 17:35

M26i21r78o31s18l75a17v 29B82u82d86a 9392742477292

Já to říkám pořád že je lepší jezdit vlastním autem a ne "mastnou tyčí" v neznámém technickém stavu s řidičem neznámých kvalit:-) Bohužel, všichni tuto možnost nemají.

+5/−19
31.3.2015 13:47

M85i13l12o68s65l29a34v 61K50a76n23t72o17r25e92k 1709557551969

No nikde není napsáno, že kolo od mastné tyče nesestřelí zrovna vaše auto nebo ho přímo nezavalí mastná tyč nebo dokonce nebrzdí tramvaj;-D

+5/0
31.3.2015 14:04

M67i17l31o75s94l17a61v 66K32a76n32t38o36r64e62k 1949537151449

sakra "nebrzdící"

0/−1
31.3.2015 14:04

M36i49r90o59s38l54a93v 12B10u14d89a 9212402827772

"ne "mastnou tyčí" v neznámém technickém stavu s řidičem neznámých kvalit"

Čemu nerozumíte?

0/0
1.4.2015 10:01
Foto

B79r21o63n37i16s61l14a61v 11G83a27b47r86y18š 2532299481

O tom jsme se dneska přesvědčili, když napadlo trochu sněhu a stála dálnice. A přesvědčili se o tom předminulý víkend i ti spolucestující, kteří nasedli opilému šoférovi do auta.

0/0
31.3.2015 19:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.