Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobusu MHD za jízdy upadlo kolo, řidiče na to upozornili až cestující

Horké chvilky dopoledne prožilo několik desítek cestujících v autobusu pražské městské dopravy na lince 167. Při cestě od nemocnice na Homolce směrem na Anděl totiž kloubovému vozu upadlo za jízdy kolo. Řidič si závady nevšiml, upozornili ho na ni až lidé v autobuse. Nikomu se nic nestalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45a66n 92K45a95č30e20r 4630809569103

To je toho. Kdyby tam nedřepěla "redaktorka", tak se o tom ani nedozvíme.:-P

+1/0
31.3.2015 21:52

J65i55ř11í 92J68o17z52a 3558523330451

V Praze je to uz takova klasika, kdyz autobus nehori, tak mu praska karosie a ted do konce upadlo kolo :-D . Je to jen lajdactvim DP a stylem, kterym tam jezdi ridici MHD. Jeste jednen DP zanedbava sve vozy a to v Usti nad Labem, naposledy tam horel bus MHD. Kdyby se o to staraly radnym zpusobem, tak by se to nestalo. Navic, kdyz si Praha nakoupila autobusy znacky SOR tak se nemuze pak divit, ze jsou tyto vozy nekvalitni - co taky cekaly za ty penize? Kvalitu jako od Setry ci Mercedesu?

0/−3
31.3.2015 20:49

M95i25r22o29s32l96a55v 14S78t92r24á13n23s26k70ý 5636592380217

Další možnost je že mechanik přetahl matky potom se to ohřeje šteffy prasknou stačí dva, párkrát šlápne na brzdu  a je bez kola

0/0
31.3.2015 19:58

J93i97ř36í 96K40u50č82e28r78a 9435441988

a četl jste ten článek?

„Když se ho pak lidé ptali, zda zvuky zpod autobusu slyšel, řekl jen, že to tam rachotilo už déle,“

Jako omlouvám se, ale tohle je čistokrevné lajdáctví řidiče, lajdáctví křížený s naprostou blbostí, neb sice nejsem kdovíjaký řidič, ale vím, že lajdák jsem byl ve škole a mohl jsem jím být, protože o nic nešlo. V práci si to ale nedovolím, když vím, že tím mohu zabít

0/−1
31.3.2015 20:30

M69a25r48e80k 18T89u40r82n10o95v86e62c 7855892540896

Tak když Vám něco rachtá v osobáku tak jasně, s tím by to chtělo něco dělat. Ale těmito autobusy docela často jezdím (jako cestující) a ono tam dost často něco různě rachtá a mlátí. Zvlášť v úseku zrovna před touhle zastávkou je to pěkný tankodrom. A tím víc ještě tyhle plastové SORy...

0/0
31.3.2015 22:48

M90a91r93t34i64n 82H97o88r24ň88á81k 7231361342

no, tak jestli tam měl tuplák na jedný matce, tak se nedivím :)

0/0
31.3.2015 19:34

J44i58ř24í 42K97u77č89e55r68a 9975371408

nápis v pneuservisu a pravidlo všem dobrým šoférům známé: Po ujetí asi 50km zkontrolujte utažení šroubů kol. Vždy když se sundává kolo tak po jeho našroubování je nutné tento úkon po 50 nebo třeba až po stech kilometrech provést. Jde o to, že pokud se na autě střídá více šoférů, tak informaci o tom že bylo některé kolo sundáno a kdy je potřeba předat. No a pokud slyšel z kola zvuky delší dobu jak uvedl, tak už na jeho obhajobu nelze říct nic, prostě je to lajdák, který to zanedbal. Může být rád, že kolo nikoho nezabilo. A také nechápu tu reakci že na informaci o upadnutém kole jel ještě několik set metrů, s tímto se zastavuje hned, už proto že druhé kolo z dvoumontáže nebylo ničím jištěný a je tedy zázrak že neupadlo i to.

0/0
31.3.2015 18:30

Z21d73e21n50ě94k 91Z46a87b50a49v74a 1152424496904

167 - zrušil bych ten její BUS pruh. Jede tam max. 10 spojů za hodinu - ale kolony jsou až do Motola. Ať žije ekologie....;-O

+3/−2
31.3.2015 17:58

B11r58o69n73i70s51l14a70v 56G56a22b91r44y33š 6955964330

Není třeba rušit vyhrazený pruh. Praha není jen pro auta.

+2/−1
31.3.2015 19:08

M84i86r25o13s48l85a31v 89B45u93d18a 9492372657372

Město je pro lidi a lidé si svobodně vyberou, čím se chtějí dopravovat!

+1/0
1.4.2015 9:59

B97r62o66n49i67s66l36a68v 68G49a92b48r79y54š 6525274520

Pokud bude jezdit v Praze aut stejně jako je počet obyvatel, tak si té svobody moc neužijí. Já mám takový pocit, že ignorujete realitu a nevidíte ty každodenní zácpy. ;-D

0/−1
1.4.2015 10:30

M76i81c56h62a75l 88Z62e71t48e83k 3348572940317

Právě naplzeňské a Vrchlické jsou ty zácpy díky BUS pruhu mnohem horší.

+1/0
1.4.2015 12:56

L74a31d72i14s76l29a82v 11H21o73l27í73k 5562952599701

A čemu tím pomůžete? Buď pojedete autem z Kotlářky na Anděl 20 minut, nebo pojedete z Klamovky na Anděl 20 minut... Křižovatka u Anděla má svou kapacitu a pokud zrušíte pruh pro autobusy, který k té křižovatce ani nevede a končí dlouho před ní, kapacitu křižovatky nezvýšíte.

+2/0
31.3.2015 19:58

M81a19r71e19k 61T79u20r82n56o16v80e45c 7795882540846

Jasně, 10 spojů za hodinu, když třeba v ranní špičce jezdí po pěti minutách...

Já tu Plzeňskou mám naježděnou docela dost - tramvají, autobusem, na kole i autem. Tyhle kecy o rušení vyhrazeného pruhu obvykle vypouštějí jen ti, co se po Praze neumí pohybovat jinak než autem... Spoustě lidí tohle opatření dost zrychlilo cestování z práce (některým možná i do práce).

Pamatuji si i doby, kdy tam ten vyhrazený pruh nebyl. Rozdíl byl v tom, že se pomaličku popojíždělo skoro celou ulicí Vrchlického. Ulice na Andělu ty auta nějak nepobraly. Teď je úzké hrdlo u Kotlářky - ale pak jak je to v tom jednom pruhu, tak už se jede dál až na Anděla plynuleji než dřív...

+1/−1
31.3.2015 22:44

M44i69l39o43s68l10a74v 85M86l60e98j26n37e41k 9518383480891

Pravda je ze kazdy ridic by si mel spravne pred jizdou zkontrolovat vizualne vuz. Popravde kdo to dela. Spis si myslim ze je to vina nejakeho automechanika v depu. Uz vidim ridice jak bere za kola jestli se mu nevyklaji nebo pred jizdou dotahuje vsechny srouby na autobusu a jeste kloubovem. Ridic by mel ale byt natolik zkuseny aby vedel co se deje s autobusem.

+2/0
31.3.2015 17:38

J97a67n 10V60a55l68a16l78í80k 6596739710436

proč by řidič ty cestující měl poslouchat to nevíte že za jízdy se s řidičem nemluví ;-D

+3/−3
31.3.2015 16:47

L74i43b21o22r 60G80o82n81d64e56k 2157133470597

Ty vado, to je událost. Sice se nic nestalo, ale ještě se k tomu měli vyjádřit zasahující policisté, velitel hasičské čety, která lidi evakuovala a nejméně 3 očití svědci, aby byly ony horké chvilky řádně popsány!!

+3/0
31.3.2015 16:42

A47l65e39š 35K37r60e35j78č44í 6171321843649

Letadlu také občas upadne motor a posádka to neví :-)

Bohužel jde o životy.

0/0
31.3.2015 16:35

J67a63n 81Š38t11o41č60e82k 5830455240524

Tak řidič může bejt rád, že se nikdo nezranil. Jinak by mohl dostat §53 a zaměstnavatel by po něm mohl chtít ještě uhradit škodu ve výši 4 a půl násobku jeho průměrné mzdy, pokud nemá pojistku "na blbost". Což je naprosto v pořádku ;-);-). A případná jeho budoucnost - půjčky či dlouhodobě bez práce ? Má se starat sám o sebe !!!! Furt to na na diskuzích píšu: Lidé se mají starat sami o sebe.

0/0
31.3.2015 16:35

R24o76m31a38n 87P25o33l75á21č44e97k 5266799745

A jak se prosím u stojícího busu zjistí lehce uvolněné kolo, které se pak na několika desítkách děr povolí?

Děkuji zdejším odborníkům za odpověd...

+3/−3
31.3.2015 16:21

M85a33r63t75i77n 71P38i56š65t88o32r94a 8958948536889

Momentovým klíčem.

0/−1
31.3.2015 18:11

M25i81c22h82a14l 50Z56e91t97e18k 3538322640647

Autobusak musí před každým vyjetim z garáží zkontrolovat utažení kol. Má na to v autobuse klíč.

0/−1
31.3.2015 18:58

M35i55r36o28s18l67a52v 24S66t20r41á15n92s29k38ý 5326312810787

Velice jednoduché pokud je kolo povolené okolo matek jsou na disku vyleštěné plošky

+1/0
31.3.2015 20:03

R10u96d61o12l28f 22R29u84b72e30š 3139435341674

Nešlo o technickou závadu? Kdo se o autobusy stará? To si ty kola měnil řidič sám? To jsou zase kecy.

+9/0
31.3.2015 16:16

R46a69d49o26s69l53a60v 72K67l55a72u72d45a 5634728694852

Ten řidič by měl být na hodinu propuštěný. Jakmile zjistil závadu na autobusu, okamžitě měl kontaktovat dispečink. Autobus musí být ve výborném technickém stavu za každé situaci. To není jako když jede dědek ve stodvacítce do Lidlu a něco mu tam rachtá.  No a pak kašlal na cestující, které musel slyšet.

+1/−13
31.3.2015 15:05

P31a50v84e63l 60K72r52a18l 4168889819792

Jak kašlal? Přece s nimi nepojede bez kola. Já bych jim taky řekl, ať vystoupí.

+4/−1
31.3.2015 16:34

M92a62r76t16i47n 56K58o87t15o61u37č 9287379397160

Dispečink kontakoval ihned po tom, co bezpečně zastavil autobus a řidič už po 3 měnění busu nemá čas i náladu celý bus znova kontrolovat..;-O

+2/0
31.3.2015 23:30

M39a55r76t64i22n 12W44a81l91l49n13e84r 6955960184620

No co, nikomu se nic nestalo, žádní zranění, takže v pohodě.

+1/0
31.3.2015 14:53

R64o77b91e73r91t 94H65o97m17o23l80k79a 2680232662351

A co měl jako podle cestujících dělat? Zabrzdit smykem a nechat je vystoupit někde uprostřed pole? Dojet na nejbližší zastávku je (v případě že autobus nehoří) podle mě nejlepší řešení.

+22/−4
31.3.2015 14:45

T30o66m22á61š 39B33a68r76á58k 1803842660436

Autobus byl v tu chvíli nezpůsobilý k provozu. Měl okamžitě zastavit, zvlášť pokud v autobuse s takto vážnou závadou vezl lidi.

+4/−11
31.3.2015 14:51

M70a62r90t96i97n 71W49a44l65l23n44e88r 6775570984300

No, uprostřed pole:-P.

Ale jinak máš pravdu, zvláště pokud ta zastávka byla v blízkosti (což předpokládám)

+2/0
31.3.2015 14:54

R64a23d78o81s76l64a39v 83K55l33a40u18d25a 5244218204982

Ta zastávka jsou jen čáry v jízdním pruhu. Klideně mohl zastavit 100,200, 500 metrů před ní a bylo by to stejné. I kdyby se to stalo mimo Prahu v poli, musí zastavit.

+2/−3
31.3.2015 15:08

M63i45c60h89a81l 69Z50e27t90e64k 3528772710607

Nebylo, před tou křižovatkou je poměrně úzká ulice se zaparkovanými auty u kraje. Kdyby tam zůstal stát s BUSem, zablokuje celou půlku vozovky pro jeden směr jízdy.

+4/0
31.3.2015 15:15

M74a69r55e93k 67T15u83r66n15o32v17e50c 7745412400296

Nejen pro jeden směr jízdy - před touhle zastávkou jsou úseky, kdeje to tak úzké, že se tam nevejdou vedle sebe dva autobusy a tak se tam vždycky nějak navzájem pouští...

0/0
31.3.2015 22:34

J50a12n 33F89i24a22l48a 7404817525379

Nebylo by to stejné. Za cestující, kteří vystoupí mimo zastávku je řidič zodpovědný.

+6/0
31.3.2015 15:15

R85a15d83o72s64l48a69v 30K53l14a24u96d39a 5374828414942

Ale prdlajs. Autobus měl prokaztelně závadu, která mu znemožňovala další jízdu. Tady je pochopitelně zastavení mimo autobus pochopitelné a správné.

+1/−7
31.3.2015 15:23

I19v85a70n 24H49o54l80a46s 5627307248227

Pán zná přesně technické specifikace a manuál k danému typu autobusu?

0/0
31.3.2015 15:28

R24a76d29o79s16l46a11v 66K11l75a90u58d29a 5584288754262

Co o meleš?8-o Jakmile upadne kolo u jakéhokoliv dopravního prostředku, ten kdo ho řídí, nebo obsluhuje, musí neprodleně zastavit.

0/−5
31.3.2015 15:31

L81a21d57i50s57l28a77v 24H84o46l60í12k 5362122279541

Takže až pojedu v prostředním pruhu na dálnici a upadne mi kolo, mám prostě uprostřed dálnice zastavit a kolo zase namontovat? 8-o

+1/0
31.3.2015 20:00

A18d39a36m 93K26ř33i90v80s73k92ý 1423934210933

Očividně ta závada další jízdu neznemožňovala, když dojel na další zastávku...

+2/0
31.3.2015 16:54

S90o35f15i29e 80K19l66e70n65n58e50r65o30v98á 1503637741723

"....řekl jen: "Vystupte si, upadlo mi kolo,´“

 Hm, známka toho, že neztratil hlavu...;-)

+23/0
31.3.2015 14:25

M73i14c21h29a90l 80C98h57a30l75u75p64a 6848830129893

Prostě profesionál, co vždy zachová klid.

+2/0
31.3.2015 16:22

M55a34r95t17i30n 17H86a46v72l77í53k 4600125907403

Horké chvilky asi těžko lupo, když závada byla tak vážná, že se ani neprojevila na jízdních vlastnostech. .... ;-D;-(  Trapácké bulvárství

+20/−2
31.3.2015 14:14

M20i27c69h30a17l 81Z70e43t33e29k 3328882900947

Tohle půjde na triko autobusákovi, protože řidič je povinen před vyjetím z garáže zkontrolovat utažení kol.:-/

+2/−6
31.3.2015 13:55

M10i72c66h62a39l 53Z25e67t67e52k 3658272740557

Ty mínusy jsou zde naprosto mimo mísu.

0/0
31.3.2015 17:35

M23i37r48o55s38l44a65v 47B25u62d94a 9182832907722

Já to říkám pořád že je lepší jezdit vlastním autem a ne "mastnou tyčí" v neznámém technickém stavu s řidičem neznámých kvalit:-) Bohužel, všichni tuto možnost nemají.

+5/−19
31.3.2015 13:47

M86i97l28o94s50l72a15v 85K96a72n46t25o51r59e26k 1649897171259

No nikde není napsáno, že kolo od mastné tyče nesestřelí zrovna vaše auto nebo ho přímo nezavalí mastná tyč nebo dokonce nebrzdí tramvaj;-D

+5/0
31.3.2015 14:04

M30i94l79o76s59l56a39v 62K56a14n67t31o69r33e93k 1799537471319

sakra "nebrzdící"

0/−1
31.3.2015 14:04

M81i17r51o51s81l91a28v 23B87u97d97a 9152102677692

"ne "mastnou tyčí" v neznámém technickém stavu s řidičem neznámých kvalit"

Čemu nerozumíte?

0/0
1.4.2015 10:01

B76r17o30n67i48s21l20a57v 81G38a50b76r90y57š 6785724260

O tom jsme se dneska přesvědčili, když napadlo trochu sněhu a stála dálnice. A přesvědčili se o tom předminulý víkend i ti spolucestující, kteří nasedli opilému šoférovi do auta.

0/0
31.3.2015 19:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.