- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je toho. Kdyby tam nedřepěla "redaktorka", tak se o tom ani nedozvíme.
V Praze je to uz takova klasika, kdyz autobus nehori, tak mu praska karosie a ted do konce upadlo kolo :-D . Je to jen lajdactvim DP a stylem, kterym tam jezdi ridici MHD. Jeste jednen DP zanedbava sve vozy a to v Usti nad Labem, naposledy tam horel bus MHD. Kdyby se o to staraly radnym zpusobem, tak by se to nestalo. Navic, kdyz si Praha nakoupila autobusy znacky SOR tak se nemuze pak divit, ze jsou tyto vozy nekvalitni - co taky cekaly za ty penize? Kvalitu jako od Setry ci Mercedesu?
Další možnost je že mechanik přetahl matky potom se to ohřeje šteffy prasknou stačí dva, párkrát šlápne na brzdu a je bez kola
a četl jste ten článek?
„Když se ho pak lidé ptali, zda zvuky zpod autobusu slyšel, řekl jen, že to tam rachotilo už déle,“
Jako omlouvám se, ale tohle je čistokrevné lajdáctví řidiče, lajdáctví křížený s naprostou blbostí, neb sice nejsem kdovíjaký řidič, ale vím, že lajdák jsem byl ve škole a mohl jsem jím být, protože o nic nešlo. V práci si to ale nedovolím, když vím, že tím mohu zabít
no, tak jestli tam měl tuplák na jedný matce, tak se nedivím :)
nápis v pneuservisu a pravidlo všem dobrým šoférům známé: Po ujetí asi 50km zkontrolujte utažení šroubů kol. Vždy když se sundává kolo tak po jeho našroubování je nutné tento úkon po 50 nebo třeba až po stech kilometrech provést. Jde o to, že pokud se na autě střídá více šoférů, tak informaci o tom že bylo některé kolo sundáno a kdy je potřeba předat. No a pokud slyšel z kola zvuky delší dobu jak uvedl, tak už na jeho obhajobu nelze říct nic, prostě je to lajdák, který to zanedbal. Může být rád, že kolo nikoho nezabilo. A také nechápu tu reakci že na informaci o upadnutém kole jel ještě několik set metrů, s tímto se zastavuje hned, už proto že druhé kolo z dvoumontáže nebylo ničím jištěný a je tedy zázrak že neupadlo i to.
167 - zrušil bych ten její BUS pruh. Jede tam max. 10 spojů za hodinu - ale kolony jsou až do Motola. Ať žije ekologie....
Není třeba rušit vyhrazený pruh. Praha není jen pro auta.
Pravda je ze kazdy ridic by si mel spravne pred jizdou zkontrolovat vizualne vuz. Popravde kdo to dela. Spis si myslim ze je to vina nejakeho automechanika v depu. Uz vidim ridice jak bere za kola jestli se mu nevyklaji nebo pred jizdou dotahuje vsechny srouby na autobusu a jeste kloubovem. Ridic by mel ale byt natolik zkuseny aby vedel co se deje s autobusem.
proč by řidič ty cestující měl poslouchat to nevíte že za jízdy se s řidičem nemluví
Ty vado, to je událost. Sice se nic nestalo, ale ještě se k tomu měli vyjádřit zasahující policisté, velitel hasičské čety, která lidi evakuovala a nejméně 3 očití svědci, aby byly ony horké chvilky řádně popsány
Letadlu také občas upadne motor a posádka to neví
Bohužel jde o životy.