Diskuze

Autobusu MHD za jízdy upadlo kolo, řidiče na to upozornili až cestující

Horké chvilky dopoledne prožilo několik desítek cestujících v autobusu pražské městské dopravy na lince 167. Při cestě od nemocnice na Homolce směrem na Anděl totiž kloubovému vozu upadlo za jízdy kolo. Řidič si závady nevšiml, upozornili ho na ni až lidé v autobuse. Nikomu se nic nestalo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J49a57n 30K43a49č97e71r

31. 3. 2015 21:52

To je toho. Kdyby tam nedřepěla "redaktorka", tak se o tom ani nedozvíme.:-P

1 0
možnosti
JJ

J96i33ř72í 14J74o75z68a

31. 3. 2015 20:49

V Praze je to uz takova klasika, kdyz autobus nehori, tak mu praska karosie a ted do konce upadlo kolo :-D . Je to jen lajdactvim DP a stylem, kterym tam jezdi ridici MHD. Jeste jednen DP zanedbava sve vozy a to v Usti nad Labem, naposledy tam horel bus MHD. Kdyby se o to staraly radnym zpusobem, tak by se to nestalo. Navic, kdyz si Praha nakoupila autobusy znacky SOR tak se nemuze pak divit, ze jsou tyto vozy nekvalitni - co taky cekaly za ty penize? Kvalitu jako od Setry ci Mercedesu?

0 3
možnosti
MS

Další možnost je že mechanik přetahl matky potom se to ohřeje šteffy prasknou stačí dva, párkrát šlápne na brzdu  a je bez kola

0 0
možnosti
JK

a četl jste ten článek?

„Když se ho pak lidé ptali, zda zvuky zpod autobusu slyšel, řekl jen, že to tam rachotilo už déle,“

Jako omlouvám se, ale tohle je čistokrevné lajdáctví řidiče, lajdáctví křížený s naprostou blbostí, neb sice nejsem kdovíjaký řidič, ale vím, že lajdák jsem byl ve škole a mohl jsem jím být, protože o nic nešlo. V práci si to ale nedovolím, když vím, že tím mohu zabít

0 1
možnosti
MH

no, tak jestli tam měl tuplák na jedný matce, tak se nedivím :)

0 0
možnosti
JK

nápis v pneuservisu a pravidlo všem dobrým šoférům známé: Po ujetí asi 50km zkontrolujte utažení šroubů kol. Vždy když se sundává kolo tak po jeho našroubování je nutné tento úkon po 50 nebo třeba až po stech kilometrech provést. Jde o to, že pokud se na autě střídá více šoférů, tak informaci o tom že bylo některé kolo sundáno a kdy je potřeba předat. No a pokud slyšel z kola zvuky delší dobu jak uvedl, tak už na jeho obhajobu nelze říct nic, prostě je to lajdák, který to zanedbal. Může být rád, že kolo nikoho nezabilo. A také nechápu tu reakci že na informaci o upadnutém kole jel ještě několik set metrů, s tímto se zastavuje hned, už proto že druhé kolo z dvoumontáže nebylo ničím jištěný a je tedy zázrak že neupadlo i to.

0 0
možnosti
ZZ

167 - zrušil bych ten její BUS pruh. Jede tam max. 10 spojů za hodinu - ale kolony jsou až do Motola. Ať žije ekologie....;-O

3 2
možnosti
BG

Není třeba rušit vyhrazený pruh. Praha není jen pro auta.

2 1
možnosti
MM

Pravda je ze kazdy ridic by si mel spravne pred jizdou zkontrolovat vizualne vuz. Popravde kdo to dela. Spis si myslim ze je to vina nejakeho automechanika v depu. Uz vidim ridice jak bere za kola jestli se mu nevyklaji nebo pred jizdou dotahuje vsechny srouby na autobusu a jeste kloubovem. Ridic by mel ale byt natolik zkuseny aby vedel co se deje s autobusem.

2 0
možnosti
Foto

J63a56n 24V85a36l73a60l79í35k

31. 3. 2015 16:47

proč by řidič ty cestující měl poslouchat to nevíte že za jízdy se s řidičem nemluví ;-D

3 3
možnosti
LG

Ty vado, to je událost. Sice se nic nestalo, ale ještě se k tomu měli vyjádřit zasahující policisté, velitel hasičské čety, která lidi evakuovala a nejméně 3 očití svědci, aby byly ony horké chvilky řádně popsány!!

3 0
možnosti
AK

Letadlu také občas upadne motor a posádka to neví :-)

Bohužel jde o životy.

0 0
možnosti