- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tusi pan autor co jsou to mechanicke hodiny?
Podle fotky se zcela nepochybne jedna o hodiny elektricke. Vsak ani na tech nadrazich, na ktera se autor odvolava, uz davno mechanicke hodiny nenajdete.
Mozna nekde na kostelni vezi, tam ano.
Cesta z Václavského náměstí na Letiště dnes trvá 30 až 35 minut. Po zprovoznění metra V.A. bude stejná cesta trvat 33 až 37 minut (viz http://www.dpp.cz). TO SKUTEČNĚ ZA TĚCH 20 MILIARD STOJÍ. Nebo je to na Magistrátu již léta ...samej debil nebo blbeček. No koukejte:Debil, blbeček, debil, blbeček, debil, blbeček.... Jenom tamhle vzadu, to je snadjediná vyjímka, tam sedí dva blbečci vedle sebe......
Sakryš ten vyhledávač je ale zlej ;-) http://www.dpp.cz/novy-usek-metra-va-zrychli-dopravu-na-letiste-vaclava-havla/
Prosím vás jak se mohlo stát že zapomněli na eskalatory v tak důležité stanici?
Nikdo ho nezapomel. Zadny tam nemel byt.
Snad to bylo aspoň levný, když to není nic moc.V místech, kde se denně točí miliony lidí se může na architektuře připlati, určitě víc, než třeba za radnici městské části.
Pánové Kačer s Husičkou nechtějí cestovat metrem či tramvají se smradlavými občany a raději by svěřili stavbu podzemky soukromníkům... Jsou ale jistě i takoví, kteří by měli rádi heliporty v každé čtvrti nebo na každé křižovatce a těm byste ve svých plechovkách překáželi a ještě smrděli. Tož tak..
Oni by se divili, kdyby všichni ti mhdáři vlezli do auta. Tak by taky nikam nedojeli. Za každou korunu na mhd by měli hýkat radostí, protože se jim uvolní silnice.
Opravdu, nová stanice metra bez eskalátoru? U stanic starých 30 let mě to nepřekvapuje, ale u nové stanice metra je to ostuda!
Je to jen o tom kolik zaplatime. Nejen na investicich, ale i provoznich nakladech. Muzeme mit eskalator v kazdem podchodu, treba nahoru i dolu. Ale bude to stat vice nez nyni. Je to o standartu. Standart prazskeho metra neni dle mne spatne nastaveny.
Není pravda, že už nebude Dejvická konečná, metro bude ve všední den jezdit dále než do Dejvic pouze každé druhé. Jinak bude stále hlásit konečnou jako dosud. Tudíž bude jezdit zhruba stejně často jako o víkendu, možná i méně častěji. Poloviční metro za to rozhodně stálo :)
Konečné budou celkem 3. A prodloužení z nejvytížnější stanice v Praze, tedy z Dejvické, ppdle mě za to rozhodně stálo.
Dámské poprsí? Tak snad se to neuchytí, místní by stanici "Kozí díra" asi neocenili.
"Poprsí" tomu samozřejmě nikdo neříká. To je výmysl "novinářů". Spíš trochu jinak Zkuste si představit dělníka, jak používá výraz "poprsí"
Takže milánkové, bydlím kousek od metra a pracuji kousek od metra. Obě stanice jsou na stejné trase, není tedy potřeba přestupovat. Řeklo by se ideální podmínky pro cestování MHD. Cesta metrem trvá cca 20 min. + 10 min. chůze = 30 min.
Cesta autem (přes centrum a ve špičce) mi trvá cca 25 - 35 min., podle provozu. Navíc cestuji jako člověk, v autě mi nikdo nesmrdí, nikdo se na mě nemačká, sedím v pohodlí a nikdo tam na mě nevytáhne ani nůž, ani pistoli.
Ale to není všechno. Auto musíte koupit, platit povinné ručení, benzín, dálniční známku, servis atd. Někteří lidé rádi ušetří. A asi VHD tak špatná nebude když obsazenost stoupá (i u vlaků)? Já kdybych si mohl vybrat radši místo auta bych si koupil IN100 a můžu jezdit celý rok po republice vlakem bez jízdenky.
Architektonicky žádná sláva, takový šedý průměr s lehkým nádechem devadesátek. Jestli chcete vidět opravdovou architekturu, tak se podívejte na novou linku budapešťského metra.