Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nosiči nejsou řešení, schody na Veleslavíně napravíme, slíbila Praha

Vedení Prahy chce řešit problém nešťastně řešeného vestibulu nové stanice metra Nádraží Veleslavín. Jak upozornil iDNES.cz, nejkratší výstup z metra k autobusům na letiště a do Kladna vede po úzkém pevném schodišti. Výtah je daleko, eskalátor tu není. Město zvažuje, že by doplnilo alespoň pás na zavazadla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V76l74a60d93i21m65í37r 80H34o46l62ý 8834541666517

Buď článek někdo aktualizoval, nebo je autor vizionář (kapitola provoz). 

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Chalupoida

0/0
15.4.2015 23:50

M32a55r31e74k 29Š97i22m61o43n 2684507388438

V Dejvicích eskalátor taky nebyl, tak proč se to najednou tak hrotí?

0/0
7.4.2015 1:20

O90t76a53k50a83r 55V30a32l87e54k 6536912115442

„Podle prvních informací, které jsem dostal, by se jednalo o úpravy již dokončeného projektu, a k těm povolení nepotřebujeme. Proto jsem již zadal pokyn příslušným odborům magistrátu, aby vypracovaly návrh, jakým způsobem se co nejrychleji a nejlevněji dobrat k cíli,“ uzavřel náměstek Dolínek.

Mozna by mel nekdo panu namestkovi vysvetlit, ze to byl prave pristup typu "nejrychleji a nejlevneji", ktery zpusobil tento problem. Holt, stareho psa novym kouskum nenaucis. ;-)

+1/0
4.4.2015 11:30

M83i83c47h55a24l 17Ř46e44z77n58í82č44e98k 1241418907520

Pseudoproblem, ktery vytvorilo letiste. Stanice je takova jak ma byt. Lidi by spise melo zajimat z jakych fondu letiste (statni podnik) plati portyra v metru.

+1/−4
4.4.2015 11:49

2952779382344

Letiště chce jen napravit to co blbouni z magistrátu potentili.Je třeba v Praqze volit ještě větší blby než nyní. Kocourkov nás nemine

0/0
4.4.2015 15:49

M43a63r76t11i39n 72H84o23d37í24k 2875535428907

To, že je v 21. století výrazně  bariérový výstup z metra ve stanici, kde důležitá stanice meziměstských autobusů je podle vás pseudoproblém. Nekulturnost tohoto národa je opravdu do nebe volající.

0/0
6.4.2015 15:55

A98n22t27o69n15í84n 40N88o41v44á71k 7311547960627

Vždyť tam je výtah.

0/0
7.4.2015 14:57

J87i16ř18í 31K80o53v69a42ř47í85k 5970310704109

To funguje pořád, jak za socialismu. Hledání viníků, potrestání nevinných, odměňování nezúčastněných.

0/0
10.4.2015 2:45

M53i46l20a90n 32J33i85r21a 2893923969449

Vše napravíme-za prachy občanů.Spíš by mě zajímalo,kdo ten šlendrián zavinil a jak bude postižen.Předpokládám,že (jak je ve tomto státě zvykem),tak nijak.

+2/0
4.4.2015 9:48

M12i28c15h79a83l 74Ř31e35z31n15í66č72e88k 1311658737400

Ktery slendrian mate na mysli? Stanice je takova jaka mela byt.

+1/−2
4.4.2015 11:25

J70a83n 23H40á44l94a 9346793977303

To mi připomnělo jak Bůh zakkopl a vysypal pytel blbců a debilů a říká: No, sbírat to nebudu, tady bude Praha.

+6/−1
4.4.2015 9:28

M20i51c96h22a20l 85Ř77e34z63n62í62č21e76k 1941498937860

Ze by intelektual z Brna.

+1/0
4.4.2015 11:25

E72v30ž69e65n 58P55o49l16á78k 3668988171933

Hahaha, to je tak nové.

+1/0
4.4.2015 16:36

J34a80n 62H63á78l38a 9186943807933

To mi připomnělo jak Bůh zakopl a vysypal pytel blbců a debilů a říká: Sbírat to nebudu, tady bude Praha.

0/0
4.4.2015 9:26

P63e66t13r 21N29o93v87á73k 5466573317136

Tak kufry cestujicich jsou vyreseny. Ted mozna zacit premyslet o dostupnosti metra pro invalidy a seniory... :-(

+3/−3
4.4.2015 8:11

M20i41c71h64a11l 89Ř43e53z85n70í40č38e80k 1981568967660

Stanice je bezbarierova

+4/−1
4.4.2015 8:23

P40e98t16r 77N66o12v62á47k 5356553287146

Pisu "Metra " -  naprosta vetsina stanic bohuzel ani v roce 2015 neni...

+1/−1
4.4.2015 8:32

P30e51t85r 89P24e48t90r 6973772478743

nečekal jste, že bezbariérovost bude zajištěna za jedno léto lusktnutím prstu a nejlíp za pár desetikorun...

+1/0
4.4.2015 8:57

P50e93t33r 32N37o31v21á72k 5956303427466

Necekal. A od ktereho leta se zacne?

+1/0
4.4.2015 10:49

P51e52t46r 17N78o33v39o54t71n38y 3339442849502

Na Dejvicke jsou dnes nějací nosiči?

0/0
4.4.2015 3:55

B24o42h18u58s29l28a65v 57K21r54á43l73í40k 2361620599966

Ne, výtah.

0/−1
4.4.2015 5:43

L70e82o98š 42N53a17v68r67á68t32i75l 9453270595485

jetamtoho... po celem svete jsou haldy stanic kde si kufr taham rucnestrucne... sportem k trvale invalidite

+2/−1
4.4.2015 0:07

A81l23e88x12a23n76d11r 76K88o40s97t12k42a 8482968766944

A je to běžné u stanice, přes kterou má jít většina cestujících na letiště hlavního města? Ne, tohle fakt běžné není.

+2/0
4.4.2015 0:29

M74i66c50h44a51l 95Ř16e72z50n89í96č52e29k 1401608157610

Vzdyt taky Veleslavin neni stanice, pres kterou ma jit vetsina cestujicich na letiste. Je to prestupni stanice mezi metrem a zeleznici, a odkud provizorne jezdi autobusy na letiste. Pred par tydny nevedel ropid odkud kam bude co jezdit.

+1/−2
4.4.2015 2:10

B59o50h33u48s82l94a93v 92K67r43á51l73í30k 2701900369106

To je právě ono. Že ti patlalové nevědí, co dělají.

0/0
4.4.2015 5:44

M77i76c25h95a84l 17Ř25e61z33n79í58č56e58k 1791918497820

Ja pisu o tom, ze stanice je takova, jaka mela byt. To, ze jedna stavba predbehla druhou je normalni. Puvodne mela zeleznice cekat dostavbu metra. Ted bude metro cekat na dostavbu zeleznice. Vyslednej stav bude stejny.

+1/0
4.4.2015 8:29

V96á72c37l22a79v 72S56v75o18b54o42d52a 5796978699

Měli by se opět zeptat primátorky: "A kdo to projektoval"? A ona by zase třeba řekla: "Asi nějaký de.il.";-D

+1/0
3.4.2015 22:58

A51l50e62x45a19n75d52r 35K70o24s13t45k46a 8442878506114

A zase by měla pravdu.

+1/−2
4.4.2015 0:30
Foto

J90a32n 96M63a24c30u15r29a 4486873402737

Cenu se nám pořadilo srazit o dvě miliardy. Ha ha.

Člověk by z toho usuzoval, že při zachování služeb cestujícím.

Že se ušetřilo na koordinaci prací, lidských silách, zmáčknutím dodavatelů či užitím stejně kvalitních, ale levnějších postupů a technologií.

Ovšem toto nekvalitní novináři z tohoto webu nedokáží analyzovat. Dále dotazovat, pitvat - nemají na to jednoduše buňky. Není jim ta "sleva" podezřelá.

Že se dva dny před otevřením nového úseku dovídám, že v rámci snížení ceny

se leckde upustilo od jezdících schodů (aby se tam potom platili poslíčkové), je skandální. 

Přece by ty schody nevyšly na tolik. Na kolik vyjde "Rok s portýrem"?

A co následné problémy? (falešní portýři atd.)? To stojí za to?

+1/−1
3.4.2015 22:42
Foto

M71a81r35t19i16n 15Š94u44b82r73t 1395701114235

No ona je sleva a sleva. To metro mělo stát původně tuším 18 miliard. Pak to vylezlo hodně přes 20 a teď se to zase stahuje. V rámci snížení ceny se od jezdících schodů neupustilo. Prostě tam být podle projektu neměly, protože to původně neměla být frekventovaná přestupní stanice natrvalo, ale max. na 2-3 roky a pak tam měly ty výstupy zarůst trávou ;-). Obecně na řadě stanic nemá každý výstup z vestibulu na povrch eskalátor, jen ty hodně frekventované. Pokud očekáváte, že 3 roky po otevření eskalátor vypnete a zrezne, tak to není dobrá investice. Pravda, když se dozvíte, že stanice bude přestupní na busy dlouho, podniknout by se něco mělo. K portýrovi by to dospět němělo, byť ho platí ne město ale soukromá firma.

+4/0
3.4.2015 22:50
Foto

J19a43n 35M21a86c66u52r51a 4296813442557

Já jen reaguji na to, co zde píše iDnes (v různých článcích). Nereaguji na skutečný stav věci. iDnes asi 20x v historii zmínila, že se "podařilo srazit cenu o dvě mld." (je jedno, z jaké sumy a jaká byla suma původní). Pak iDnes píše - jak uvádíte - že v původním zadání schody nebyly (a že metro mělo vést až na letiště a tak dále). No a pak iDnes také - schizofrenně - píše, že schody se neudělaly v rámci oné úspory - ony dvě "ušetřené" miliardy. Jednak proboha nemohly schody stát dvě mld., ani v této sumě nemohly hrát žádnou roli, druhak nechť se noviny teda laskavě rozhodnou, proč vlastně schody nebyly postaveny. Mám (bohužel?) komplexní uvažování a při čtení iDnes narážím na to, jak tento plátek často popírá sám sebe.

+2/0
3.4.2015 22:55
Foto

M30a45r42t95i31n 44Š78u62b88r88t 1925391414495

To ale pak nemůžete noviny číst vůbec ;-). Noviny jsou přece jen zábava ke kafi. Kdokoliv čte články v novinách ze svého oboru, tak ví, že obsahují maximálně 5 % skutečnosti a většinou žádné zhodnotitelné souvislosti ;-). A to nejen vinou autorů, ale i těch, kteří novinám informace poskytují v míře menší než malé a pak se diví, že se dočtou fabulace větší než velké ;-).

+1/0
3.4.2015 23:00
Foto

J53a67n 37M60a60c95u50r14a 4866793182617

Není to o tom, že na letiště se mělo jezdit jinak. Je to o tom, že noviny neanalyzují, jak přesně se ty dvě mld. ušetřily. No a co je skutečně problém je to, že "se" dávno ví, že metro končí v Motole, ale pět dnů před zprovozněním se přišlo na to, že není vyřešeno nastupování na 119 na letiště. A kdyby letiště nevydalo samo od sebe tiskovou zprávu, tak to ani MF neví. A kdyby  letiště nepřišlo s tak směšným řešením - poslíček - tak by se to určitě neřešilo vůbec.

Když bych šel dál, tak ani na Zličíně, kde také nosí plno lidí kufry, nejsou jezdící schody. Také to lidé musí tahat po schodech. Přitom i to je velmi vytížená stanice, i odtud se jezdí z/na letiště, ale i na Plzeň atd. Navíc je to poměrně nová stanice (nemysleli opět na to), mělká až nadzemní a schodiště je široké, takže by se tam pás dodělat mohl. Ale to nikoho nenapadne, to by se musela sepsat žádost, stížnost, petice... Zličín jako reprezentace Prahy je také otřesný. Jde o to, že ti, kteří rozhodují, tento život nežijí - a tudíž tyto věci nevidí.

+2/0
3.4.2015 23:02
Foto

T30o87m31a52s 98C90a63b84a69k 8615475614389

Milý pane, byl jste někdy na Zličíně ? Asi ne, ze ? Pokud ano, tak jste poněkud pozapomenul,ze primo vedle schodů ven směrem na bus na letiště JE VYTAH. Takže kdo tahá kufr na Zličíně po schodech je oslik, který  nevidí na 3m doprava doleva.

0/0
6.4.2015 13:45

A59l18e22x33a25n13d93r 70K43o97s24t89k67a 8852928506424

Použitím nekvalitních součástek, materiálů, nevybudováním eskelátorů a podobně se ušetřilo tak 10 miliard. Z toho 8 rozkradli kamarádi, ze 2 se udělalo obrovské "šetření". Co na tom, že náprava a náklady na údržbu budou astronomické.

0/0
3.4.2015 22:51

M64i34c44h10a56l 56Ř20e88z96n39í53č70e87k 1151168987100

To je blabol, co

0/0
4.4.2015 2:03

A52l82e26x88a82n85d46r 27K31o72s41t83k23a 8962228516154

Částka nadsazená. Ale princip jak tito "lidé" šetřili bohužel popsaný přesně. Kalousekm "ušetřená" koruna znamená, ženěkdo ukradl 2 koruny a nás to ve výsledku bude stát minimálně 5 kč.A "ušetřil" kdovíkolik miliard!

0/0
4.4.2015 6:39

M36i13c60h80a13l 96Ř32e36z85n59í33č82e37k 1911258887250

Pokud vite o nekom, ze neco ukradl, podejte trestni oznameni. Je to vase obcanska povinnost

0/0
4.4.2015 8:25

A12l76e61x59a78n86d26r 77K83o25s36t74k10a 8262118646604

To nemá smysl, udávat ODsáky a Topkaře je ztráta času, zahrají to pod koberec.

0/0
4.4.2015 8:36

A12l54e28x96a55n60d89r 12K33o62s63t89k39a 8572518676204

PS: a co jsem viděl konkrétní zlodějinu, kde bych mohl jmenovat, tak na to nemam odvahu. Ten člověk JE mafián a já se mám docela rád.

0/0
4.4.2015 8:39
Foto

J29a60n 91M36a48c86u81r95a 4866703562357

To je jako když na Suchdole byla nástupní zastávka od univerzity (tisíce mladých zbrklých lidí) do centra přes rušnou křižovatku. Přitom na straně u školy (žádné přecházení) byla stará nevyužívaná zastávka. Chodilo se na bus přes onu křižovatku, auta to zdržovalo, lidi ohrožovalo. Až po té, co tam zabili tři dívky, někoho - hurá - napadlo obnovit tu starou zastávku, kde odpadá jedno přecházení navíc. Vono to totiž nejde po dobrým a mozkem. Vono se na to musí přitlačit. Smutné je, že tento stav je setrvalý a ani v "moderní" době se nemyslí moderně. Úzké pevné schodiště a výtah za křižovatkou toho budiž příkladem. A výmluvy, že výjimku vyžádat nelze, jsou směšné a takto neschopní úředníci by to ani neměli pouštět z úst. V normálně fungující firmě by pro neschopnost letěli.

+3/0
3.4.2015 22:22

B68o58h67u31s35l46a96v 91K69r51á86l58í35k 2261330359486

Tak ono to původní umístění bylo asi hlavně proto, aby obě zastávky směrem do Prahy byly navzájem co nejblíž, a tedy aby ti zbrklí studenti pod něco nespadli při přebíhání mezi nimi.

0/−1
4.4.2015 5:47

A36d72a67m 63S79t65a18v38a 5218247726311

Z Veleslavína prodloužit metro na letiště a žádnou jakousi rychlodráhu. Vždyť to je nesmysl!!!!  Jediné inteligentní  řešení  je metro na letiště!

+4/−8
3.4.2015 22:11
Foto

J19a83n 13M63a43c74u93r42a 4646913592597

To říkají i odborníci - současní i bývalí zaměstnanci letiště. Jenomže pochybuju, že na to Adriana nebo kdokoliv jiný má buňky. A ostatní se budou rozhodovat tím směrem, odkud poteče více úplatků (taxikářská lobby).

+3/−1
3.4.2015 22:13

M97i68c42h12a66l 19Ř25e60z42n69í23č12e91k 1551138497380

Kteri odbornici?

+1/0
3.4.2015 22:35
Foto

M19a20r73t75i81n 84Š47u33b25r60t 1315901704565

Nejméně 99,5 % odborníků považuje metro na letiště za nesmysl. Všechny studie zlepšení kvality dopravy pro region, letiště, Dědinu i Prahu 6 dopadly jednoznačně pro vlak, který výhledově umožňuje nejen spojení do centra, ale i na Hradčanskou, Vltavskou, Florenc, Masaryčku, výhledově po Hlavní, Vršovice, Kačerov, Modřany, Radotín, Eden, Zahradní Město, Hostivař atd. a ještě i spojení rovnou do celé republiky. Za polovičních, maximálně dvoutřetinových nákladů, než stojí metro na letiště. A za polovičních, až třetinových provozních nákladů. A letiště bojuje za vlak už od roku 1992.

+5/0
3.4.2015 22:57

J75i23ř68í 94P47r62a51ž28á95k 9630402601942

Z toho je vidět kdo v Praze vládne. Už 6 studií železnice během 19 let, ale žádná schválená. Zeptejte se, komu vyhovuje, že z letiště nevede ani železnice ani metro a kdo tedy spostředkovaně vládne v Praze. Praha je výjimka tím, že nemá na letiště železnici. Železnice na Kladno by současně zhodnotila pozemky v okolí, u každé stanice by bylo P+R, takže by nebylo třeba v Praze stavět centrální P+R,.....  Samá pozitiva, jen pár sobců podél železnice se bouří a neuvědomují si, že modernizovaná železnice by splňovala hlukové limity a měla nulové emise. Proč se se stavbou váhá?

+1/0
4.4.2015 7:10

J39a34n 65Z32e54m28a83n 1776235304186

Věříte tomu, že by ta modernizace proběhla až na Kladno? Postavili by rychlodráhu na letiště a pak řekli, že na další prodloužení nejsou peníze ani dopravní poptávka.

0/0
4.4.2015 9:10

J85i15ř87í 34P89r85a93ž10á42k 9960182491972

Věřím, že budou stavět po etapách. Potřebují utratit peníze z EU nejpozději do 2020. Pak už žádné nebudou! 1. etapa Veleslavín Letiště přes Jeneček, 2. etapa do Kladna - ta bude nejrychlejší, nejlevnější. 3. etapa Veleslavín-Masaryčka.  Vyřeší se i napojení Dědiny a nového plánovaného sídliště pod Hvězdou na koleje.

+1/0
4.4.2015 9:22

J19i23ř55í 42P24r85a13ž37á25k 9850362641672

Železnice by byla lepší. To je fakt. Ale existuje i kočkopes, např. v Athénách. Každých 30 minut pokračuje metro na letiště další 2 stanice z konečné po povrchu. Bez přestupu, speciální souprava se sníženým počtem sedadel a označená logem letadla.

0/0
4.4.2015 7:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.