Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nosiči nejsou řešení, schody na Veleslavíně napravíme, slíbila Praha

Vedení Prahy chce řešit problém nešťastně řešeného vestibulu nové stanice metra Nádraží Veleslavín. Jak upozornil iDNES.cz, nejkratší výstup z metra k autobusům na letiště a do Kladna vede po úzkém pevném schodišti. Výtah je daleko, eskalátor tu není. Město zvažuje, že by doplnilo alespoň pás na zavazadla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V98l96a10d20i34m66í57r 20H68o72l56ý 8364811316567

Buď článek někdo aktualizoval, nebo je autor vizionář (kapitola provoz). 

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Chalupoida

0/0
15.4.2015 23:50

M75a82r41e22k 71Š94i40m88o31n 2864897938648

V Dejvicích eskalátor taky nebyl, tak proč se to najednou tak hrotí?

0/0
7.4.2015 1:20

O57t52a56k61a36r 69V70a72l23e32k 6666842375252

„Podle prvních informací, které jsem dostal, by se jednalo o úpravy již dokončeného projektu, a k těm povolení nepotřebujeme. Proto jsem již zadal pokyn příslušným odborům magistrátu, aby vypracovaly návrh, jakým způsobem se co nejrychleji a nejlevněji dobrat k cíli,“ uzavřel náměstek Dolínek.

Mozna by mel nekdo panu namestkovi vysvetlit, ze to byl prave pristup typu "nejrychleji a nejlevneji", ktery zpusobil tento problem. Holt, stareho psa novym kouskum nenaucis. ;-)

+1/0
4.4.2015 11:30

M92i76c35h33a77l 77Ř90e59z81n83í78č27e15k 1171848197740

Pseudoproblem, ktery vytvorilo letiste. Stanice je takova jak ma byt. Lidi by spise melo zajimat z jakych fondu letiste (statni podnik) plati portyra v metru.

+1/−4
4.4.2015 11:49

2622649482964

Letiště chce jen napravit to co blbouni z magistrátu potentili.Je třeba v Praqze volit ještě větší blby než nyní. Kocourkov nás nemine

0/0
4.4.2015 15:49

M60a92r85t38i18n 37H35o33d73í77k 2695765878857

To, že je v 21. století výrazně  bariérový výstup z metra ve stanici, kde důležitá stanice meziměstských autobusů je podle vás pseudoproblém. Nekulturnost tohoto národa je opravdu do nebe volající.

0/0
6.4.2015 15:55

A76n76t57o28n95í60n 35N62o25v50á88k 7691607970337

Vždyť tam je výtah.

0/0
7.4.2015 14:57

J72i18ř66í 83K42o52v61a94ř22í21k 5260190344209

To funguje pořád, jak za socialismu. Hledání viníků, potrestání nevinných, odměňování nezúčastněných.

0/0
10.4.2015 2:45

M71i60l69a98n 20J21i29r57a 2503383329389

Vše napravíme-za prachy občanů.Spíš by mě zajímalo,kdo ten šlendrián zavinil a jak bude postižen.Předpokládám,že (jak je ve tomto státě zvykem),tak nijak.

+2/0
4.4.2015 9:48

M75i66c21h42a70l 70Ř47e50z84n52í57č45e43k 1201928247740

Ktery slendrian mate na mysli? Stanice je takova jaka mela byt.

+1/−2
4.4.2015 11:25

J44a64n 22H51á98l41a 9636593147363

To mi připomnělo jak Bůh zakkopl a vysypal pytel blbců a debilů a říká: No, sbírat to nebudu, tady bude Praha.

+6/−1
4.4.2015 9:28

M19i55c72h23a94l 20Ř66e89z81n49í51č22e76k 1841108237290

Ze by intelektual z Brna.

+1/0
4.4.2015 11:25

E23v66ž62e82n 24P40o44l17á62k 3418118971903

Hahaha, to je tak nové.

+1/0
4.4.2015 16:36

J70a39n 83H89á79l26a 9846423337643

To mi připomnělo jak Bůh zakopl a vysypal pytel blbců a debilů a říká: Sbírat to nebudu, tady bude Praha.

0/0
4.4.2015 9:26

P30e11t79r 33N97o32v68á58k 5886503817286

Tak kufry cestujicich jsou vyreseny. Ted mozna zacit premyslet o dostupnosti metra pro invalidy a seniory... :-(

+3/−3
4.4.2015 8:11

M35i58c82h94a87l 19Ř40e80z79n31í81č29e18k 1491238857240

Stanice je bezbarierova

+4/−1
4.4.2015 8:23

P70e38t39r 43N50o77v50á89k 5756243157826

Pisu "Metra " -  naprosta vetsina stanic bohuzel ani v roce 2015 neni...

+1/−1
4.4.2015 8:32

P17e13t75r 31P21e49t42r 6183602898353

nečekal jste, že bezbariérovost bude zajištěna za jedno léto lusktnutím prstu a nejlíp za pár desetikorun...

+1/0
4.4.2015 8:57

P59e38t75r 20N70o98v53á75k 5496493507496

Necekal. A od ktereho leta se zacne?

+1/0
4.4.2015 10:49

P36e95t14r 63N29o53v61o47t40n89y 3899132179762

Na Dejvicke jsou dnes nějací nosiči?

0/0
4.4.2015 3:55

B46o10h45u47s63l12a31v 95K31r81á59l51í89k 2611100139446

Ne, výtah.

0/−1
4.4.2015 5:43

L82e63o37š 35N81a70v98r15á21t55i35l 9163150755375

jetamtoho... po celem svete jsou haldy stanic kde si kufr taham rucnestrucne... sportem k trvale invalidite

+2/−1
4.4.2015 0:07

A78l80e18x49a68n72d13r 49K13o87s42t12k42a 8332328796864

A je to běžné u stanice, přes kterou má jít většina cestujících na letiště hlavního města? Ne, tohle fakt běžné není.

+2/0
4.4.2015 0:29

M88i98c38h13a13l 41Ř62e46z18n22í80č40e32k 1891198357340

Vzdyt taky Veleslavin neni stanice, pres kterou ma jit vetsina cestujicich na letiste. Je to prestupni stanice mezi metrem a zeleznici, a odkud provizorne jezdi autobusy na letiste. Pred par tydny nevedel ropid odkud kam bude co jezdit.

+1/−2
4.4.2015 2:10

B45o83h84u71s34l63a74v 23K67r61á78l30í95k 2261780539926

To je právě ono. Že ti patlalové nevědí, co dělají.

0/0
4.4.2015 5:44

M81i82c95h50a89l 81Ř78e46z64n41í49č13e94k 1751608707190

Ja pisu o tom, ze stanice je takova, jaka mela byt. To, ze jedna stavba predbehla druhou je normalni. Puvodne mela zeleznice cekat dostavbu metra. Ted bude metro cekat na dostavbu zeleznice. Vyslednej stav bude stejny.

+1/0
4.4.2015 8:29

V42á22c53l62a52v 24S53v40o78b76o87d33a 5496598129

Měli by se opět zeptat primátorky: "A kdo to projektoval"? A ona by zase třeba řekla: "Asi nějaký de.il.";-D

+1/0
3.4.2015 22:58

A20l35e72x40a81n40d62r 11K87o31s43t81k94a 8752128306384

A zase by měla pravdu.

+1/−2
4.4.2015 0:30

J27a10n 50M27a81c82u49r70a 4526873462667

Cenu se nám pořadilo srazit o dvě miliardy. Ha ha.

Člověk by z toho usuzoval, že při zachování služeb cestujícím.

Že se ušetřilo na koordinaci prací, lidských silách, zmáčknutím dodavatelů či užitím stejně kvalitních, ale levnějších postupů a technologií.

Ovšem toto nekvalitní novináři z tohoto webu nedokáží analyzovat. Dále dotazovat, pitvat - nemají na to jednoduše buňky. Není jim ta "sleva" podezřelá.

Že se dva dny před otevřením nového úseku dovídám, že v rámci snížení ceny

se leckde upustilo od jezdících schodů (aby se tam potom platili poslíčkové), je skandální. 

Přece by ty schody nevyšly na tolik. Na kolik vyjde "Rok s portýrem"?

A co následné problémy? (falešní portýři atd.)? To stojí za to?

+1/−1
3.4.2015 22:42
Foto

M35a15r85t63i61n 79Š54u26b58r60t 1825681814715

No ona je sleva a sleva. To metro mělo stát původně tuším 18 miliard. Pak to vylezlo hodně přes 20 a teď se to zase stahuje. V rámci snížení ceny se od jezdících schodů neupustilo. Prostě tam být podle projektu neměly, protože to původně neměla být frekventovaná přestupní stanice natrvalo, ale max. na 2-3 roky a pak tam měly ty výstupy zarůst trávou ;-). Obecně na řadě stanic nemá každý výstup z vestibulu na povrch eskalátor, jen ty hodně frekventované. Pokud očekáváte, že 3 roky po otevření eskalátor vypnete a zrezne, tak to není dobrá investice. Pravda, když se dozvíte, že stanice bude přestupní na busy dlouho, podniknout by se něco mělo. K portýrovi by to dospět němělo, byť ho platí ne město ale soukromá firma.

+4/0
3.4.2015 22:50

J31a89n 22M64a19c44u94r91a 4566463382737

Já jen reaguji na to, co zde píše iDnes (v různých článcích). Nereaguji na skutečný stav věci. iDnes asi 20x v historii zmínila, že se "podařilo srazit cenu o dvě mld." (je jedno, z jaké sumy a jaká byla suma původní). Pak iDnes píše - jak uvádíte - že v původním zadání schody nebyly (a že metro mělo vést až na letiště a tak dále). No a pak iDnes také - schizofrenně - píše, že schody se neudělaly v rámci oné úspory - ony dvě "ušetřené" miliardy. Jednak proboha nemohly schody stát dvě mld., ani v této sumě nemohly hrát žádnou roli, druhak nechť se noviny teda laskavě rozhodnou, proč vlastně schody nebyly postaveny. Mám (bohužel?) komplexní uvažování a při čtení iDnes narážím na to, jak tento plátek často popírá sám sebe.

+2/0
3.4.2015 22:55
Foto

M35a32r22t98i56n 22Š40u45b42r96t 1245681704265

To ale pak nemůžete noviny číst vůbec ;-). Noviny jsou přece jen zábava ke kafi. Kdokoliv čte články v novinách ze svého oboru, tak ví, že obsahují maximálně 5 % skutečnosti a většinou žádné zhodnotitelné souvislosti ;-). A to nejen vinou autorů, ale i těch, kteří novinám informace poskytují v míře menší než malé a pak se diví, že se dočtou fabulace větší než velké ;-).

+1/0
3.4.2015 23:00

J44a40n 64M98a95c20u34r21a 4556733902407

Není to o tom, že na letiště se mělo jezdit jinak. Je to o tom, že noviny neanalyzují, jak přesně se ty dvě mld. ušetřily. No a co je skutečně problém je to, že "se" dávno ví, že metro končí v Motole, ale pět dnů před zprovozněním se přišlo na to, že není vyřešeno nastupování na 119 na letiště. A kdyby letiště nevydalo samo od sebe tiskovou zprávu, tak to ani MF neví. A kdyby  letiště nepřišlo s tak směšným řešením - poslíček - tak by se to určitě neřešilo vůbec.

Když bych šel dál, tak ani na Zličíně, kde také nosí plno lidí kufry, nejsou jezdící schody. Také to lidé musí tahat po schodech. Přitom i to je velmi vytížená stanice, i odtud se jezdí z/na letiště, ale i na Plzeň atd. Navíc je to poměrně nová stanice (nemysleli opět na to), mělká až nadzemní a schodiště je široké, takže by se tam pás dodělat mohl. Ale to nikoho nenapadne, to by se musela sepsat žádost, stížnost, petice... Zličín jako reprezentace Prahy je také otřesný. Jde o to, že ti, kteří rozhodují, tento život nežijí - a tudíž tyto věci nevidí.

+2/0
3.4.2015 23:02
Foto

T40o62m68a22s 16C97a31b55a85k 8705975574569

Milý pane, byl jste někdy na Zličíně ? Asi ne, ze ? Pokud ano, tak jste poněkud pozapomenul,ze primo vedle schodů ven směrem na bus na letiště JE VYTAH. Takže kdo tahá kufr na Zličíně po schodech je oslik, který  nevidí na 3m doprava doleva.

0/0
6.4.2015 13:45

A69l20e69x78a60n31d96r 52K71o96s15t23k73a 8442408846284

Použitím nekvalitních součástek, materiálů, nevybudováním eskelátorů a podobně se ušetřilo tak 10 miliard. Z toho 8 rozkradli kamarádi, ze 2 se udělalo obrovské "šetření". Co na tom, že náprava a náklady na údržbu budou astronomické.

0/0
3.4.2015 22:51

M17i75c21h34a40l 49Ř94e80z48n83í54č81e21k 1461198197230

To je blabol, co

0/0
4.4.2015 2:03

A34l22e75x64a85n63d30r 61K78o40s71t69k43a 8102258416224

Částka nadsazená. Ale princip jak tito "lidé" šetřili bohužel popsaný přesně. Kalousekm "ušetřená" koruna znamená, ženěkdo ukradl 2 koruny a nás to ve výsledku bude stát minimálně 5 kč.A "ušetřil" kdovíkolik miliard!

0/0
4.4.2015 6:39

M36i67c72h37a61l 43Ř58e53z30n80í11č71e33k 1221598407610

Pokud vite o nekom, ze neco ukradl, podejte trestni oznameni. Je to vase obcanska povinnost

0/0
4.4.2015 8:25

A97l30e74x15a82n63d45r 69K54o85s74t29k68a 8532828226764

To nemá smysl, udávat ODsáky a Topkaře je ztráta času, zahrají to pod koberec.

0/0
4.4.2015 8:36

A76l11e97x54a12n36d33r 29K71o17s58t58k70a 8962208876654

PS: a co jsem viděl konkrétní zlodějinu, kde bych mohl jmenovat, tak na to nemam odvahu. Ten člověk JE mafián a já se mám docela rád.

0/0
4.4.2015 8:39

J18a42n 42M30a66c12u21r19a 4936213242657

To je jako když na Suchdole byla nástupní zastávka od univerzity (tisíce mladých zbrklých lidí) do centra přes rušnou křižovatku. Přitom na straně u školy (žádné přecházení) byla stará nevyužívaná zastávka. Chodilo se na bus přes onu křižovatku, auta to zdržovalo, lidi ohrožovalo. Až po té, co tam zabili tři dívky, někoho - hurá - napadlo obnovit tu starou zastávku, kde odpadá jedno přecházení navíc. Vono to totiž nejde po dobrým a mozkem. Vono se na to musí přitlačit. Smutné je, že tento stav je setrvalý a ani v "moderní" době se nemyslí moderně. Úzké pevné schodiště a výtah za křižovatkou toho budiž příkladem. A výmluvy, že výjimku vyžádat nelze, jsou směšné a takto neschopní úředníci by to ani neměli pouštět z úst. V normálně fungující firmě by pro neschopnost letěli.

+3/0
3.4.2015 22:22

B56o37h75u51s68l17a14v 14K54r49á58l33í82k 2631440549556

Tak ono to původní umístění bylo asi hlavně proto, aby obě zastávky směrem do Prahy byly navzájem co nejblíž, a tedy aby ti zbrklí studenti pod něco nespadli při přebíhání mezi nimi.

0/−1
4.4.2015 5:47

A29d88a82m 73S75t20a10v28a 5938707796501

Z Veleslavína prodloužit metro na letiště a žádnou jakousi rychlodráhu. Vždyť to je nesmysl!!!!  Jediné inteligentní  řešení  je metro na letiště!

+4/−8
3.4.2015 22:11

J54a38n 33M40a54c73u64r13a 4286153972317

To říkají i odborníci - současní i bývalí zaměstnanci letiště. Jenomže pochybuju, že na to Adriana nebo kdokoliv jiný má buňky. A ostatní se budou rozhodovat tím směrem, odkud poteče více úplatků (taxikářská lobby).

+3/−1
3.4.2015 22:13

M61i25c11h37a38l 75Ř26e53z87n36í40č76e68k 1201378487920

Kteri odbornici?

+1/0
3.4.2015 22:35
Foto

M77a92r96t14i84n 60Š77u77b81r38t 1345211244115

Nejméně 99,5 % odborníků považuje metro na letiště za nesmysl. Všechny studie zlepšení kvality dopravy pro region, letiště, Dědinu i Prahu 6 dopadly jednoznačně pro vlak, který výhledově umožňuje nejen spojení do centra, ale i na Hradčanskou, Vltavskou, Florenc, Masaryčku, výhledově po Hlavní, Vršovice, Kačerov, Modřany, Radotín, Eden, Zahradní Město, Hostivař atd. a ještě i spojení rovnou do celé republiky. Za polovičních, maximálně dvoutřetinových nákladů, než stojí metro na letiště. A za polovičních, až třetinových provozních nákladů. A letiště bojuje za vlak už od roku 1992.

+5/0
3.4.2015 22:57

J54i34ř78í 54P69r21a78ž66á77k 9690522221782

Z toho je vidět kdo v Praze vládne. Už 6 studií železnice během 19 let, ale žádná schválená. Zeptejte se, komu vyhovuje, že z letiště nevede ani železnice ani metro a kdo tedy spostředkovaně vládne v Praze. Praha je výjimka tím, že nemá na letiště železnici. Železnice na Kladno by současně zhodnotila pozemky v okolí, u každé stanice by bylo P+R, takže by nebylo třeba v Praze stavět centrální P+R,.....  Samá pozitiva, jen pár sobců podél železnice se bouří a neuvědomují si, že modernizovaná železnice by splňovala hlukové limity a měla nulové emise. Proč se se stavbou váhá?

+1/0
4.4.2015 7:10

J21a78n 52Z27e42m86a43n 1186775594376

Věříte tomu, že by ta modernizace proběhla až na Kladno? Postavili by rychlodráhu na letiště a pak řekli, že na další prodloužení nejsou peníze ani dopravní poptávka.

0/0
4.4.2015 9:10

J83i31ř14í 33P52r24a47ž74á15k 9970152651542

Věřím, že budou stavět po etapách. Potřebují utratit peníze z EU nejpozději do 2020. Pak už žádné nebudou! 1. etapa Veleslavín Letiště přes Jeneček, 2. etapa do Kladna - ta bude nejrychlejší, nejlevnější. 3. etapa Veleslavín-Masaryčka.  Vyřeší se i napojení Dědiny a nového plánovaného sídliště pod Hvězdou na koleje.

+1/0
4.4.2015 9:22

J18i81ř24í 23P32r32a84ž34á28k 9810182351682

Železnice by byla lepší. To je fakt. Ale existuje i kočkopes, např. v Athénách. Každých 30 minut pokračuje metro na letiště další 2 stanice z konečné po povrchu. Bez přestupu, speciální souprava se sníženým počtem sedadel a označená logem letadla.

0/0
4.4.2015 7:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.