Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nosiči nejsou řešení, schody na Veleslavíně napravíme, slíbila Praha

Vedení Prahy chce řešit problém nešťastně řešeného vestibulu nové stanice metra Nádraží Veleslavín. Jak upozornil iDNES.cz, nejkratší výstup z metra k autobusům na letiště a do Kladna vede po úzkém pevném schodišti. Výtah je daleko, eskalátor tu není. Město zvažuje, že by doplnilo alespoň pás na zavazadla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V37l88a66d40i41m43í62r 56H30o30l61ý 8144611506347

Buď článek někdo aktualizoval, nebo je autor vizionář (kapitola provoz). 

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Chalupoida

0/0
15.4.2015 23:50

M44a26r67e55k 87Š83i11m10o57n 2514947638548

V Dejvicích eskalátor taky nebyl, tak proč se to najednou tak hrotí?

0/0
7.4.2015 1:20

O73t13a97k85a40r 88V66a42l28e60k 6976252205142

„Podle prvních informací, které jsem dostal, by se jednalo o úpravy již dokončeného projektu, a k těm povolení nepotřebujeme. Proto jsem již zadal pokyn příslušným odborům magistrátu, aby vypracovaly návrh, jakým způsobem se co nejrychleji a nejlevněji dobrat k cíli,“ uzavřel náměstek Dolínek.

Mozna by mel nekdo panu namestkovi vysvetlit, ze to byl prave pristup typu "nejrychleji a nejlevneji", ktery zpusobil tento problem. Holt, stareho psa novym kouskum nenaucis. ;-)

+1/0
4.4.2015 11:30

M12i79c52h25a47l 78Ř93e15z45n33í10č63e32k 1781468717750

Pseudoproblem, ktery vytvorilo letiste. Stanice je takova jak ma byt. Lidi by spise melo zajimat z jakych fondu letiste (statni podnik) plati portyra v metru.

+1/−4
4.4.2015 11:49

2852699592584

Letiště chce jen napravit to co blbouni z magistrátu potentili.Je třeba v Praqze volit ještě větší blby než nyní. Kocourkov nás nemine

0/0
4.4.2015 15:49

M43a88r72t46i29n 31H72o45d11í56k 2515855138587

To, že je v 21. století výrazně  bariérový výstup z metra ve stanici, kde důležitá stanice meziměstských autobusů je podle vás pseudoproblém. Nekulturnost tohoto národa je opravdu do nebe volající.

0/0
6.4.2015 15:55

A83n19t72o10n57í19n 50N13o43v63á60k 7511947660417

Vždyť tam je výtah.

0/0
7.4.2015 14:57

J90i48ř66í 76K24o38v42a33ř92í74k 5420920574939

To funguje pořád, jak za socialismu. Hledání viníků, potrestání nevinných, odměňování nezúčastněných.

0/0
10.4.2015 2:45

M46i95l14a47n 69J73i70r28a 2753293569249

Vše napravíme-za prachy občanů.Spíš by mě zajímalo,kdo ten šlendrián zavinil a jak bude postižen.Předpokládám,že (jak je ve tomto státě zvykem),tak nijak.

+2/0
4.4.2015 9:48

M78i38c30h51a61l 89Ř80e96z44n79í36č57e70k 1341908447400

Ktery slendrian mate na mysli? Stanice je takova jaka mela byt.

+1/−2
4.4.2015 11:25

J17a98n 25H13á16l39a 9266903777333

To mi připomnělo jak Bůh zakkopl a vysypal pytel blbců a debilů a říká: No, sbírat to nebudu, tady bude Praha.

+6/−1
4.4.2015 9:28

M48i64c71h90a52l 96Ř85e17z89n70í13č92e45k 1571778677880

Ze by intelektual z Brna.

+1/0
4.4.2015 11:25

E34v79ž55e35n 43P63o28l60á25k 3498848621473

Hahaha, to je tak nové.

+1/0
4.4.2015 16:36

J52a27n 23H34á19l16a 9916823497493

To mi připomnělo jak Bůh zakopl a vysypal pytel blbců a debilů a říká: Sbírat to nebudu, tady bude Praha.

0/0
4.4.2015 9:26

P80e63t86r 50N93o58v31á57k 5246813587696

Tak kufry cestujicich jsou vyreseny. Ted mozna zacit premyslet o dostupnosti metra pro invalidy a seniory... :-(

+3/−3
4.4.2015 8:11

M65i44c69h29a14l 55Ř50e66z43n48í63č71e56k 1781838397650

Stanice je bezbarierova

+4/−1
4.4.2015 8:23

P94e27t48r 53N25o67v83á48k 5146953137116

Pisu "Metra " -  naprosta vetsina stanic bohuzel ani v roce 2015 neni...

+1/−1
4.4.2015 8:32

P67e35t91r 80P18e57t92r 6293622648343

nečekal jste, že bezbariérovost bude zajištěna za jedno léto lusktnutím prstu a nejlíp za pár desetikorun...

+1/0
4.4.2015 8:57

P48e10t84r 18N16o18v66á64k 5926363397746

Necekal. A od ktereho leta se zacne?

+1/0
4.4.2015 10:49

P38e43t11r 81N94o65v33o11t54n82y 3419502669552

Na Dejvicke jsou dnes nějací nosiči?

0/0
4.4.2015 3:55

B24o62h58u30s73l40a55v 27K62r44á19l59í26k 2821200699726

Ne, výtah.

0/−1
4.4.2015 5:43

L35e38o91š 90N98a23v90r69á28t18i80l 9913970425395

jetamtoho... po celem svete jsou haldy stanic kde si kufr taham rucnestrucne... sportem k trvale invalidite

+2/−1
4.4.2015 0:07

A93l52e58x46a89n61d79r 22K22o92s33t51k64a 8212548636374

A je to běžné u stanice, přes kterou má jít většina cestujících na letiště hlavního města? Ne, tohle fakt běžné není.

+2/0
4.4.2015 0:29

M29i53c49h59a66l 42Ř32e92z40n22í91č48e57k 1831328507650

Vzdyt taky Veleslavin neni stanice, pres kterou ma jit vetsina cestujicich na letiste. Je to prestupni stanice mezi metrem a zeleznici, a odkud provizorne jezdi autobusy na letiste. Pred par tydny nevedel ropid odkud kam bude co jezdit.

+1/−2
4.4.2015 2:10

B10o79h92u58s88l60a22v 45K67r49á44l11í46k 2161890879376

To je právě ono. Že ti patlalové nevědí, co dělají.

0/0
4.4.2015 5:44

M52i47c74h96a70l 59Ř27e34z96n23í32č38e88k 1521678507840

Ja pisu o tom, ze stanice je takova, jaka mela byt. To, ze jedna stavba predbehla druhou je normalni. Puvodne mela zeleznice cekat dostavbu metra. Ted bude metro cekat na dostavbu zeleznice. Vyslednej stav bude stejny.

+1/0
4.4.2015 8:29

V28á95c73l76a16v 18S81v20o32b40o85d85a 5506338649

Měli by se opět zeptat primátorky: "A kdo to projektoval"? A ona by zase třeba řekla: "Asi nějaký de.il.";-D

+1/0
3.4.2015 22:58

A94l19e18x35a79n15d81r 54K94o45s65t32k33a 8922988976594

A zase by měla pravdu.

+1/−2
4.4.2015 0:30
Foto

J81a50n 41M23a81c29u69r37a 4526663842737

Cenu se nám pořadilo srazit o dvě miliardy. Ha ha.

Člověk by z toho usuzoval, že při zachování služeb cestujícím.

Že se ušetřilo na koordinaci prací, lidských silách, zmáčknutím dodavatelů či užitím stejně kvalitních, ale levnějších postupů a technologií.

Ovšem toto nekvalitní novináři z tohoto webu nedokáží analyzovat. Dále dotazovat, pitvat - nemají na to jednoduše buňky. Není jim ta "sleva" podezřelá.

Že se dva dny před otevřením nového úseku dovídám, že v rámci snížení ceny

se leckde upustilo od jezdících schodů (aby se tam potom platili poslíčkové), je skandální. 

Přece by ty schody nevyšly na tolik. Na kolik vyjde "Rok s portýrem"?

A co následné problémy? (falešní portýři atd.)? To stojí za to?

+1/−1
3.4.2015 22:42
Foto

M76a10r42t27i23n 30Š63u71b62r67t 1395331604175

No ona je sleva a sleva. To metro mělo stát původně tuším 18 miliard. Pak to vylezlo hodně přes 20 a teď se to zase stahuje. V rámci snížení ceny se od jezdících schodů neupustilo. Prostě tam být podle projektu neměly, protože to původně neměla být frekventovaná přestupní stanice natrvalo, ale max. na 2-3 roky a pak tam měly ty výstupy zarůst trávou ;-). Obecně na řadě stanic nemá každý výstup z vestibulu na povrch eskalátor, jen ty hodně frekventované. Pokud očekáváte, že 3 roky po otevření eskalátor vypnete a zrezne, tak to není dobrá investice. Pravda, když se dozvíte, že stanice bude přestupní na busy dlouho, podniknout by se něco mělo. K portýrovi by to dospět němělo, byť ho platí ne město ale soukromá firma.

+4/0
3.4.2015 22:50
Foto

J54a81n 25M81a21c72u57r45a 4536363512457

Já jen reaguji na to, co zde píše iDnes (v různých článcích). Nereaguji na skutečný stav věci. iDnes asi 20x v historii zmínila, že se "podařilo srazit cenu o dvě mld." (je jedno, z jaké sumy a jaká byla suma původní). Pak iDnes píše - jak uvádíte - že v původním zadání schody nebyly (a že metro mělo vést až na letiště a tak dále). No a pak iDnes také - schizofrenně - píše, že schody se neudělaly v rámci oné úspory - ony dvě "ušetřené" miliardy. Jednak proboha nemohly schody stát dvě mld., ani v této sumě nemohly hrát žádnou roli, druhak nechť se noviny teda laskavě rozhodnou, proč vlastně schody nebyly postaveny. Mám (bohužel?) komplexní uvažování a při čtení iDnes narážím na to, jak tento plátek často popírá sám sebe.

+2/0
3.4.2015 22:55
Foto

M35a80r64t68i94n 41Š15u54b61r27t 1525111694305

To ale pak nemůžete noviny číst vůbec ;-). Noviny jsou přece jen zábava ke kafi. Kdokoliv čte články v novinách ze svého oboru, tak ví, že obsahují maximálně 5 % skutečnosti a většinou žádné zhodnotitelné souvislosti ;-). A to nejen vinou autorů, ale i těch, kteří novinám informace poskytují v míře menší než malé a pak se diví, že se dočtou fabulace větší než velké ;-).

+1/0
3.4.2015 23:00
Foto

J46a40n 29M58a88c34u68r98a 4146863262787

Není to o tom, že na letiště se mělo jezdit jinak. Je to o tom, že noviny neanalyzují, jak přesně se ty dvě mld. ušetřily. No a co je skutečně problém je to, že "se" dávno ví, že metro končí v Motole, ale pět dnů před zprovozněním se přišlo na to, že není vyřešeno nastupování na 119 na letiště. A kdyby letiště nevydalo samo od sebe tiskovou zprávu, tak to ani MF neví. A kdyby  letiště nepřišlo s tak směšným řešením - poslíček - tak by se to určitě neřešilo vůbec.

Když bych šel dál, tak ani na Zličíně, kde také nosí plno lidí kufry, nejsou jezdící schody. Také to lidé musí tahat po schodech. Přitom i to je velmi vytížená stanice, i odtud se jezdí z/na letiště, ale i na Plzeň atd. Navíc je to poměrně nová stanice (nemysleli opět na to), mělká až nadzemní a schodiště je široké, takže by se tam pás dodělat mohl. Ale to nikoho nenapadne, to by se musela sepsat žádost, stížnost, petice... Zličín jako reprezentace Prahy je také otřesný. Jde o to, že ti, kteří rozhodují, tento život nežijí - a tudíž tyto věci nevidí.

+2/0
3.4.2015 23:02
Foto

T18o48m29a50s 58C96a91b41a64k 8945765314629

Milý pane, byl jste někdy na Zličíně ? Asi ne, ze ? Pokud ano, tak jste poněkud pozapomenul,ze primo vedle schodů ven směrem na bus na letiště JE VYTAH. Takže kdo tahá kufr na Zličíně po schodech je oslik, který  nevidí na 3m doprava doleva.

0/0
6.4.2015 13:45

A84l70e42x64a52n22d93r 45K79o52s98t55k29a 8672518416474

Použitím nekvalitních součástek, materiálů, nevybudováním eskelátorů a podobně se ušetřilo tak 10 miliard. Z toho 8 rozkradli kamarádi, ze 2 se udělalo obrovské "šetření". Co na tom, že náprava a náklady na údržbu budou astronomické.

0/0
3.4.2015 22:51

M64i84c59h55a21l 63Ř94e64z34n21í46č74e52k 1251778447870

To je blabol, co

0/0
4.4.2015 2:03

A56l68e25x85a19n51d45r 36K19o92s10t81k17a 8642548766784

Částka nadsazená. Ale princip jak tito "lidé" šetřili bohužel popsaný přesně. Kalousekm "ušetřená" koruna znamená, ženěkdo ukradl 2 koruny a nás to ve výsledku bude stát minimálně 5 kč.A "ušetřil" kdovíkolik miliard!

0/0
4.4.2015 6:39

M44i31c19h97a89l 15Ř17e53z15n47í51č30e12k 1181218977590

Pokud vite o nekom, ze neco ukradl, podejte trestni oznameni. Je to vase obcanska povinnost

0/0
4.4.2015 8:25

A51l65e31x95a28n58d50r 61K21o81s87t10k79a 8442668406304

To nemá smysl, udávat ODsáky a Topkaře je ztráta času, zahrají to pod koberec.

0/0
4.4.2015 8:36

A15l79e54x81a48n25d19r 48K67o30s43t28k97a 8932498396514

PS: a co jsem viděl konkrétní zlodějinu, kde bych mohl jmenovat, tak na to nemam odvahu. Ten člověk JE mafián a já se mám docela rád.

0/0
4.4.2015 8:39
Foto

J42a58n 57M30a92c69u97r25a 4126153372187

To je jako když na Suchdole byla nástupní zastávka od univerzity (tisíce mladých zbrklých lidí) do centra přes rušnou křižovatku. Přitom na straně u školy (žádné přecházení) byla stará nevyužívaná zastávka. Chodilo se na bus přes onu křižovatku, auta to zdržovalo, lidi ohrožovalo. Až po té, co tam zabili tři dívky, někoho - hurá - napadlo obnovit tu starou zastávku, kde odpadá jedno přecházení navíc. Vono to totiž nejde po dobrým a mozkem. Vono se na to musí přitlačit. Smutné je, že tento stav je setrvalý a ani v "moderní" době se nemyslí moderně. Úzké pevné schodiště a výtah za křižovatkou toho budiž příkladem. A výmluvy, že výjimku vyžádat nelze, jsou směšné a takto neschopní úředníci by to ani neměli pouštět z úst. V normálně fungující firmě by pro neschopnost letěli.

+3/0
3.4.2015 22:22

B48o17h30u24s31l62a38v 59K43r41á26l63í74k 2841400529666

Tak ono to původní umístění bylo asi hlavně proto, aby obě zastávky směrem do Prahy byly navzájem co nejblíž, a tedy aby ti zbrklí studenti pod něco nespadli při přebíhání mezi nimi.

0/−1
4.4.2015 5:47

A70d51a46m 66S31t85a46v46a 5608177636521

Z Veleslavína prodloužit metro na letiště a žádnou jakousi rychlodráhu. Vždyť to je nesmysl!!!!  Jediné inteligentní  řešení  je metro na letiště!

+4/−8
3.4.2015 22:11
Foto

J76a21n 16M70a41c46u15r21a 4646683442157

To říkají i odborníci - současní i bývalí zaměstnanci letiště. Jenomže pochybuju, že na to Adriana nebo kdokoliv jiný má buňky. A ostatní se budou rozhodovat tím směrem, odkud poteče více úplatků (taxikářská lobby).

+3/−1
3.4.2015 22:13

M97i34c77h82a71l 88Ř50e12z36n73í64č47e15k 1321118697690

Kteri odbornici?

+1/0
3.4.2015 22:35
Foto

M17a67r20t61i47n 36Š70u84b27r68t 1725751824325

Nejméně 99,5 % odborníků považuje metro na letiště za nesmysl. Všechny studie zlepšení kvality dopravy pro region, letiště, Dědinu i Prahu 6 dopadly jednoznačně pro vlak, který výhledově umožňuje nejen spojení do centra, ale i na Hradčanskou, Vltavskou, Florenc, Masaryčku, výhledově po Hlavní, Vršovice, Kačerov, Modřany, Radotín, Eden, Zahradní Město, Hostivař atd. a ještě i spojení rovnou do celé republiky. Za polovičních, maximálně dvoutřetinových nákladů, než stojí metro na letiště. A za polovičních, až třetinových provozních nákladů. A letiště bojuje za vlak už od roku 1992.

+5/0
3.4.2015 22:57

J65i53ř21í 87P47r24a56ž95á58k 9790892861382

Z toho je vidět kdo v Praze vládne. Už 6 studií železnice během 19 let, ale žádná schválená. Zeptejte se, komu vyhovuje, že z letiště nevede ani železnice ani metro a kdo tedy spostředkovaně vládne v Praze. Praha je výjimka tím, že nemá na letiště železnici. Železnice na Kladno by současně zhodnotila pozemky v okolí, u každé stanice by bylo P+R, takže by nebylo třeba v Praze stavět centrální P+R,.....  Samá pozitiva, jen pár sobců podél železnice se bouří a neuvědomují si, že modernizovaná železnice by splňovala hlukové limity a měla nulové emise. Proč se se stavbou váhá?

+1/0
4.4.2015 7:10

J15a83n 68Z70e76m97a53n 1546175954786

Věříte tomu, že by ta modernizace proběhla až na Kladno? Postavili by rychlodráhu na letiště a pak řekli, že na další prodloužení nejsou peníze ani dopravní poptávka.

0/0
4.4.2015 9:10

J37i49ř60í 24P97r23a66ž78á70k 9300532591672

Věřím, že budou stavět po etapách. Potřebují utratit peníze z EU nejpozději do 2020. Pak už žádné nebudou! 1. etapa Veleslavín Letiště přes Jeneček, 2. etapa do Kladna - ta bude nejrychlejší, nejlevnější. 3. etapa Veleslavín-Masaryčka.  Vyřeší se i napojení Dědiny a nového plánovaného sídliště pod Hvězdou na koleje.

+1/0
4.4.2015 9:22

J17i54ř73í 20P37r77a32ž33á41k 9510112231492

Železnice by byla lepší. To je fakt. Ale existuje i kočkopes, např. v Athénách. Každých 30 minut pokračuje metro na letiště další 2 stanice z konečné po povrchu. Bez přestupu, speciální souprava se sníženým počtem sedadel a označená logem letadla.

0/0
4.4.2015 7:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.