Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stropnický chce spojit pražské popeláře třeba s MHD, aby uhájil spalovnu

Náměstek pražské primátorky Matěj Stropnický ze Strany zelených chystá jednu z největších firemních fúzí posledních let: sloučení Pražských služeb s dopravním podnikem nebo jinou velkou společností. Jde o „drsnější“ cestu, jak chce magistrát získat stoprocentní kontrolu nad lukrativním byznysem s odpadky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K86a64r67e80l 54K98u76t33t20e59l64w25a50s51c82h17e28r 2261441514233

Vážení diskutující, v záloze číhá Daniel Křetínský s kabelou a skoroprimátorka Krnáčová na pokyn neestébáka jistě "najde" řešení, jak uspokojit Křetínského ambice.Vždyť má praxi v TI, což nedávno zdatně prokázala.Pozoruhodné je i to, že jediný Křetínský potvrdil "darování" náhrdelníku Nagyové.Proč asi?Ištván by ho měl za podplácení okamžitě nechat zavřít.Sám se k tomu chudáček Křetínský přiznal.Jinak Stropnický je zelený ekoterorista a podlézač neestébáka, ale v tomto případě má pravdu.

0/0
5.4.2015 20:53

M15i44l86a48n 91V44á86c61h96a 4525914951197

Bylo by velmi záslužné recyklovat celé současné vedení Prahy včetně Matěje i Krndy a čekat co z toho po té recyklaci vyleze. Po všech zkušenostech s vedením Prahy ale lze jen těžko očekávat nějaký zázrak. ;-D

+2/0
4.4.2015 22:09

J88o25z71e63f 97S88t70e32b55i73l11a 3225757925197

"Jde o „drsnější“ cestu, jak chce magistrát získat stoprocentní kontrolu nad lukrativním byznysem s odpadky" - tak ať radni z magistrátu vyrazí vyvážet popelnice, budou to mít 100%tně ve vlastních rukách :-)

0/0
4.4.2015 15:31

V37á36c61l98a28v 68Č66e46r87m60á90k 4913790457974

Tenhle odpornej skřet by tam odtud měl co nejrychleji zmizet.

Bém je sice asi zloděj a nejspíš patří do kriminálu, ale proti tomuhle byl zlatej.

+3/0
4.4.2015 13:37

M40a51r69t15i21n 87B50u40r44á47k 2380503602720

alespon nekdo pochopil, ze mesto muze byt v mnoha vecech samostatne a vsechny sluzby se nemusi outsourcouvat. navic tim muze krasne spojit i uslechtile zaclenovani dlouhodobe nezamestnanych do pracovne vytizene majority diky spolupracu s UP.

doted jsem nepochopil, proc si politicke elity mysli, ze soukromy investor muze byt ziskovy, ale mesto ne.

+1/−1
4.4.2015 10:37

L97i18b91o12r 64F67i47l97á49k 3810615853953

Autobusy mohou tahat kukavozy, ať se ušetří za naftu.:-)

+4/0
4.4.2015 9:50

M15i36l40a92n 94M29a41j50e32r60č66í15k 1450760644296

Dovolím si tu připomenout část historie dnešního Dopravního podniku hl.m. Prahy - http://www.dpp.cz/historie/  :

".................

15. 7. 1942 Elektrické podniky byly společně s plynárnami a vodárnami začleněny do Městských podniků pražských. 7. 3. 1946 Po znárodnění elektráren a plynáren a oddělení vodáren tvoří Městské podniky pražské jen složka Veřejná doprava. 1. 1. 1949 Zřízen Dopravní podnik hl. m. Prahy, komunální podnik. 1. 7. 1953 Dopravní podnik byl přeměněn na tzv. podnik komunálního hospodářství. ...................

1. 7. 1977 DP zajišťují veškerou péči o komunikace (opravy i úklid), zajišťují také svoz a likvidaci komunálního odpadu. 1988–1989 Postupné oddělování některých činností z DP do samostatných podniků. Byly odděleny především komunikace, odpadové hospodářství, taxislužba, půjčovna automobilů, projektování metra apod. .................."

= historicky tu určitě (asi dokonce nejednou) už byla situace, o jejíž opětovné realizaci je obsah článku!!!!

0/0
3.4.2015 21:44

M50i92l93a84n 13M75a18j85e67r22č24í23k 1160790314526

Další věc je že uvedené sloučení by mělo být výhodné provozně:

1.) Jedna "společná" skupina mechaniků by se starala o tisíce autoBUSů i stovky nákladních aut a jiné techniky (DPP by konečně přestal s tím nesmyslem po "Dvořáko-Bémovině" = outsourcingem nákladní dopravy, kterou má pro správu tratí metra i tramvají)

2.) odpovědní v současném DPP by se "přiučili" (či "by byli odejiti"), že i městský (= komunální/obecní) podnik může provozovat kvalitní silniční vozidla!!!! = proč "pitomí" popeláři můžou jezdit v "Meďácích" a nejen řidiči, ale zejména cestující veřejnost je nucena používat rozpadající se SORky???

0/0
3.4.2015 21:58

M59i68l77a21n 76M74a69j68e45r51č62í90k 1390280544816

Dále je vhodné se ještě jednou vrátit k části historie dnešního Dopravního podniku hl.m. Prahy - http://www.dpp.cz/historie/  :"...........1. 4. 1991 Dopravní podnik hlavního města Prahy se stal akciovou společností, v jejímž rámci byly ustaveny odštěpné závody. Pokračovalo oddělování dalších činností do dceřiných společností (lodní doprava, výroba kolejových konstrukcí apod.)....................."= (částečně) po vzoru existence firmy Pražská strojírenská (vyrábějící kolejové konstrukce nejen pro svého vlastníka - DPP, ale i zahraniční provozovatele tramvajových provozů), jenž je dceřinou společností DPP by po sloučení Pražských služeb s DPP by z tohoto podniku měla být vyčleněna spalovna v Malešicích do samostatné firmy (např. s názvem Pražská spalovna či Likvidace odpadu Praha), kterou by ovšem v tomto případě mělo vlastnit (přímo) město, protože na rozdíl od Pražské strojírenské není (potenciálním) dodavatelem DPP, ale naopak potencionálním odběratelem služeb poskytovaných DPP (zajišťujícím "staronově" svoz odpadu)!

0/0
3.4.2015 22:16

J91a88n54a 16P47e84t85r10o26v28á 7375402467434

Pražané 

by si opět mohli zvolit Béma a celou tu jeho mafiozni partičku z ODS co Praze vládla téměř 25 let. Obávám se ale že dalších 25 let tunelování by Praha nepřežila

0/−4
3.4.2015 19:38

T71o36m62á98š 31Z86e23m42a91n 3595208954655

Občas na Béma vzpoménám.. pomalu to začíná být s láskou..možná to byl mafián, ale orzhodně ne sjetá exot jako profesionální syn Stropnické nebo národnostní mutant Krnda.

+12/0
3.4.2015 20:22

T90o93m15á17š 71Z23e73m63a29n 3165538324105

Omlouvám se za to kvantum překlepů..

0/0
3.4.2015 21:55

J10a65k15u87b 92R39o49u54s 3863750304682

Nepřežijeme vládu ANO.

+2/0
3.4.2015 20:38

M50a91r66t63i77n 83S14v12o16b78o36d65a 2566408500112

Stropnický - to je ten z té taneční skupiny "Zelení" ti kteří chtějí topit v kamnech biomasou z bio vepřů. Chacha tak jejich bývalí vůdce Bursík je již opustil a vstoupil do své 9. politické strany. Naši "Zelení" jsou jediní pravicoví zelení na světě.

+10/0
3.4.2015 19:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.