Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové stanice metra zažívají ostrý provoz, na Veleslavíně nefungoval výtah

Čtyři nové stanice pražského metra v úterý zažily první ostrý nápor cestujících dopravujících se do zaměstnání. Nejvytíženější v tomto směru je stanice Nádraží Veleslavín, v níž lidé přestupují z blízké vlakové stanice a kam nově zajíždí většina autobusových linek, které dříve končily na Dejvické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D45a68n29i80e45l 57T91s30c84h87e43r36n46a64y 2265922249332

Co stanice to paskvil, proboha, kdo to projektoval ? To se nikdo nezamyslel nad funkcnosti stanic ? Ze on to zase stavel Tunelostav a na eskalatory ani strechy nezbylo. Az bude mit nekdo na odpovednych mistech mozek, dam na modleni. Tohle asi ridil Tonda Blanik

0/0
5.5.2015 11:00

J58a76n62a 83N23o92v23a73k58o91v42a 1859283100877

jela jsem z letiste 119 a skoncila na veleslavine, ty kritizovane schody jsou fakt uzke, kdyz se vam vyhrne 60 lidi z autobusu, tak je tam fakt zacpa a navic si mysli, ze kdyz je to nadrazi tak by tam ty jezdici schody meli byt, uz kvuli bezpecnosti, nastesti ted kufry nejsou tak tezke, ale stejne jit s kufem po schodech neni zas tak prijemne, a ten vytah, tak to musite prijit dve ulice, aby jste se k nemu dostali, pak jsem jela nazpatek a kdyz jsme vystoupili z metra tak se tam udelala docela velka fronta, ktera byla pomala, jelikoz tam jsou pomale jezdici schody, myslim si, ze ten veleslavin je proste spackany, ale zaplat pambuh za nej, ocekavam, ze se to prodlouzi na sarku, aby ty co jedou z letiste tak by to bylo jeste vice pohodlnejsi

0/0
15.4.2015 9:55

V55r81a89t89i84s13l72a41v 26K75u42l59h75á20n95e36k 1398264857942

Matematika je neúprosná, pro návrh eskalátorů je platný předpis, že se navrhují od výškového rozdílu 5 m, což na Veleslavíně není. Tak až všichni budete chtít být chytří, buďte chytří doopravdy a nepište přechytralé nesmysly.

0/−1
10.4.2015 1:32

V14r22a63t77i39s95l41a84v 59K14u18l55h83á60n35e68k 1888634967472

Malinko pro Neználky či pro nedoslýchavé: v televizi jste mohli slyšet, že se eskalátory navrhují až od výškového rozdílu 5 m, který není na Veleslavíně dosažen. Už vidím nějakého šťourala, jak při existenci eskalátoru žaluje všechny zúčastněné za to, že spotřebovali obecní finance v rozporu s normou a že je mohli využít účelněji.

0/0
10.4.2015 1:27

P63e71t49r 30F45o62j27t41a 2732421385770

Vraťte nám autobus 217 !!!!

0/0
8.4.2015 8:54
Foto

M71a26r37t30i23n 11P36i86š65t19o69r76a 8558968956579

Je to celkem pěkné. Ono zatám všechno, co jsem si kdy za 20 miliard koupil, bylo pěkné.

Další drobnost:

Je příjemné, že eskalátory na Petřinách vyjedou až na úroveň ulice. Má to dvě nevýhody:

1. Už tam těžko někdo dodělá rozumný podchod pod hlavní třídou, takže půlka Petřin bude přecházet po přechodu.

2. Dost tam fouká, podobně jako na Staroměstské (aka Fičíkova).

Pochybuji, že někdo prováděl nějaké termodynamické či aerodynamické výpočty toho schodiště, či celého systému. Ještě je naděje, že se to se změnou počasí či "aklimatizací" tunelů zlepší, ale malá. Spíše se to projevilo až s otevřením (doslova - těch dveří).

0/0
7.4.2015 23:10

F31r93a11n48t23i78š76e91k 49S76k13u18p75l75í89k 7362612571862

Tak, Praha přišla o poslední konečnou, kde končily vlaky už při otevření prvního úseku linky, navíc ražené stanice už přišly o "prsa a antiprsa"

+1/−1
7.4.2015 19:24

O12n56d46r93e61j 58K34o84d93a57d 8791673591187

Těch nedostatků je tam zatím celá řada, ale všechno jsou to jen prkotinky (třeba to hlášení přestup na bus na letiště není ve vlaku skoro slyšet) proti těm chybějícím eskalátorům. To je zas megaostuda. Rv:-(

0/0
7.4.2015 19:18

K97a52r11e25l 24D38r35d73a 6763165737389

Nosiče jsem zažil na Hájích, když byl uzavřen bezbariérový výstup. Pomáhali s kočárky. Pomáhali stařečkům. U mladších ročníků by jejich pomoc byla kapku nepřiměřená. Takže ve výsledku to byla pro většinu lidí služba o ničem.

  Ale napadá mě vzor "Večernice". Pokud hupsnu portýrovi na záda a přidám i svá zavazadla, ponese jen mě a bude to mít lehčí. ;-D

  O víkendu jsem vyzrál na naháněče DPP! Úspěch. Jak nejezdila trasa C, tak DPP tvrdil, že to nejezdí z Muzea. Zavřené bylo samozřejmě i Hlavní nádraží a autobusy jely z magistrály od Hlaváče, ehm.

  A opět šipky posílaly všechny turisty na Hlaváku oklikou přes doupata místních bezdomovců. Nenechal jsem se zblbnout proradným prolhaným DPP a použil jsem neoznačený výtah přímo na stanici autobusu. Díky tedy za ty nesmyslné šipky... Rv

  Když jsem minul povadlé a tlusté zaměstnance DPP, musel jsem se pak radovat na Chodově z brigádnic najatými pro informování veřejnosti. Náctiletá blondýnka sice moc rozumných informací nezvládne, ale moc hezky se žádá o potřebné služby. Takže děkuji DPP za ty dary a doporučuji portýry doplnit perspektivními užitečnými dívkami. K portýrovi v MHD patří v Praze krásná hosteska! ;-DR^

+2/0
7.4.2015 18:45

M41í33š74a 29H75e38j45n49á 6223336511105

Krucinál, proč odpoledne končí to metro zase na Dejvické a dál jede jen každý druhý vlak??? To mi teda hodně pomůže, když autobusy odjíždějí z Bořislavky.... ;-€

+5/−1
7.4.2015 18:17

M32i98c49h51a28l 72K69v38ě79t 5433514243179

Nebylo by jednoduší do vyřešení eskalatoru na Veleslavině nechat ten autobus jezdit dál na Dejvickou?

+2/−1
7.4.2015 17:38

J85i29r51i 61J43a22v51u60r35e34k 7446522382166

Kde ten eskalátor taky není. No, to jste to vyřešil výborně.

+4/0
7.4.2015 18:30

J97o31s38e31f 55S37t92r38a93š85í72k 1397630641232

Portýr = dveřník

Popis pozice

Dveřník má na starost otvírání dveří vstupujícím nebo vycházejícím hostům. Po příjezdu návštěvníka volá nosiče zavazadel a je zodpovědný za čistotu celého prostoru okolo vstupních dveří hotelu, a to jak venku, tak i uvnitř budovy.

0/−1
7.4.2015 16:06

M13i16l88o32s89l68a39v 24U20r89b77a24n 2174923146631

A že tam jsou jen schody zjistili naši novináři, úředníci a Krnáčová až při otevření?

0/0
7.4.2015 15:57

J77a87n 19H14l25e76d36í62k 4919272278882

jestli by už nebylo aktuální požádat Andělu Merklovou o přičlenění k Německu, naši funkcionáři jsou nesvéprávná, zaostalá zato hrabivá individua, štítící se jakékoli  poctivé práce,- mající v hlavě zajímavé pyré z rozložených nervových buněk

+7/0
7.4.2015 15:28

A37n51t52o44n37í53n 41Z30e80l73e50n96ý 2924163611936

Němci, to je jiná třída. Mohli bychom se poučit třeba ze stavby Labské filharmonie nebo letiště W.Brandta.

+1/0
7.4.2015 20:32

J92o45s74e21f 14N58o30v86a29k 5368682706858

Hlavně mě zarazilo vyjádření města - na Veleslavíně vznikl přestupní uzel od Kladna. Předpokládané problémy s parkováním město vyřeší už na podzim - zavede parkovací zóny.

To je jak u blbejch na dvorečku. V Haagu v roce 2001 končila dálnice v obrovským parkovacím domě, který byl přímo na MHD. Proč se v Praze musí problém s parkováním "řešit" zavedením parkovacích zón a ne výstavbou podobnýho parkovacího domu, to fakt netuším. Obzvlášť u tak mamutí stavby, jako je metro...

+5/0
7.4.2015 15:07

E17v57ž48e70n 45P18o58l94á83k 3788418811983

Dům tam stát měl, proč se tak nestalo, nevím. Nicméně se obávám, že kdyby metro dovedli někam, kde je na parkovací dům místo, tak by hned vylezli chytráci nadávající, že metro vede do polí. Ono se nejde zavděčit všem.

+1/0
7.4.2015 15:34

J14o56s10e88f 77N55o15v50a54k 5438782556538

Tohle není o zavděčení se. Tohle je nekoncepční předražená debilita.

+2/0
7.4.2015 15:51

L28u92k56á60š 58T21o59m30á76š26e49k 1176255591559

Na parkovací dům nezbyly peníze. A obyvatelé se bouřili kvůli jeho výšce

+1/0
7.4.2015 18:21

J53a48n 11B95a65r60t39u37š39k68a 7776571211643

Tak nevím zda jsem něco nepřehlédl - jsou či nejsou schody z vestibulu metra Dejvická k (k nyní již bývalé) zastávce autobusu 119? Nejsou, nebyly, nikomu to nevadilo(?), nikdo se nepohoršoval. A proč je najednou takový humbuk na Veleslavíně?

+2/0
7.4.2015 15:03

M40a40r97e63k 30T57u12r51n44o76v45e25c 7485732290706

Protože to že tam nebyly byla kravina už na té Dejvické. Ale lidi si řekli - je to stará stanice a bylo by drahé to sem doplňovat. Tak to nějak zkousli. Ale všichni doufali, že když už se někde dělá stanice nová, která sama o sobě spolkne třeba 1-2 miliardy korun, že těch pár milionů na nějaký ten eskalátor je snad samozřejmost. No a když tam teď není, tak si klepou na čelo...

Už je Vám to jasnější?

Jinak vysvětlení je prosté - Nádraží Veleslavín mělo být přestupem na letiště jen krátce - tak na 2-3 roky - než by se otevřelo metro až na letiště. Proto to v původním projektu nebylo - že prý na ty 2-3 roky by se to nevyplatilo. Že se s metrem na letiště nepočítá už asi pět let a zainteresovaní to věděli a stejně projekt nebyli schopní upravit, to je věc další...

+9/0
7.4.2015 15:13

B30o98h97u93s84l23a13v 79K91r33á70l90í15k 2251800759436

Schody tam na Dejvické jsou určitě, naopak eskalátor tam není. Zato je tam aspoň výtah.

0/0
7.4.2015 15:44

T80o12m96á78š 86K26a61p61l67a34n 8963259733373

k těm chybějícím eskalátorům - já furt nechápu jednu věc - už asi před 20 lety MHD schválilo koncepci, že do roku 2025 bude metro kompletně bezbariérové, proto jsou postupně všechny stanice dovybavovány eskalátory či výtahem. Jak je tedy možné, že postaví novou stanici, která není bezbariérová a ještě tvrdí, že je to proto, že to od nich nikdo neobjednal?

0/−5
7.4.2015 15:00

E68v46a 34R52o96s80o76v82á 8389438288751

protože podle DP tam je bezbariérový výstup a blbci jsme my, když náš vadí, že nevede přímo k autobusu, ale ústí za křižovatkou

+2/0
7.4.2015 15:11

P13e95t49r 83L19u78d29a51n21e15k 1827464767123

ale ta stanice bezbariérová je, akorát pokud chcete ven bez schodů, tak do některých směrů musíte následně přes přechod, který je ale samo sebou také bezbariérový.

0/0
7.4.2015 19:38

M26a27r11t84i68n 61S25u29c74h50a31n 6156112556913

Dnes jsem jen busem na Nádraží Veleslavín. Fakt by mě zajímalo, který chytrák dal autobusovou zastávku až za semafory a 180° otočku na autobusák? 8-o

Pokud by byla zastávka hned v pravém pruhu před semaforem, ušetřila by se lidem půl minuta až minuta jízdy a cesta na metro by tak byla mnohem svižnější.

+4/0
7.4.2015 14:12

V69á95c24l42a19v 23H44o44s65c49h 8386638572171

za 20 miliard proste nemuzete ocekavat zadny zazraky, opakuju, zadny zazraky :-)))

+5/0
7.4.2015 14:14

E92v94ž13e46n 94P34o84l23á41k 3298858661893

Ještě lepší to je, když na přejezdu spadnou šraňky a vjezd do terminálu tak zablokuje kolona aut.

0/0
7.4.2015 15:35
Foto

M60a15r27t69i50n 65P93i13š21t86o43r40a 8168918416879

Očekávám, že ta odbočka bude muset být brzo dodělána.

+1/0
7.4.2015 16:51

J52a49k74u58b 38Š23a45f13a45n59d89a 7965667841361

To taky nechápu. To nemohli udělat sjezd na terminál rovnou z Evropské?

0/0
7.4.2015 18:16

K98l78á16r52a 12T76r96n87k87o97v78á 3794599984109

Já se těším na tu elektronickou registraci tržeb od ledna. Nějak nám tu příliš mnoho věcí od začátku nefunguje.

0/0
7.4.2015 12:47

P45a44v86e56l 56K91u85r86a82l 5181124500710

Především myslím že že každý automat metra který vytiskne lístek za 12 kč bude nutné připojit k internetu, online informovat ministerstvo, a bude muset tisknout daňové doklady nezávisle na jízdence...

to samé když si dám kafe v automatu.

0/0
7.4.2015 13:46

G62a77b94r34i41e36l 43H39o70r56t53e41n 9941579883714

Softwarová chyba výtahu, zajímavé.

{SET MaxSpeed = 0.4} /* ToDo - Pepo, tohle je v m/s nebo v km/s? */

:-)

+5/−1
7.4.2015 12:16

M55i15c42h62a73l 96C22h11a41l52u10p65a 6498440949573

To asi ne, ale třeba člověk zmáčkne čtvrté patro a vyjede do pátého a pak se diví, že tam bydlí někdo jiný...

0/0
7.4.2015 13:04
Foto

J45o11s40e98f 36M32o73u26č46k36a 9479328851241

V patočkově dle DPP.cz začala jezdit 184 a přestala 174... Mám pocit, že jsem jednu viděl :P Tak teď nevím jestli věřit DPP.cz  či iDnesu...

0/0
7.4.2015 12:05
Foto

M14i91c30h47a47l 22P53a14ř70í31z78e68k 8111663206951

Zajímavá je i informace o "nové" lince 168. Jede z Bořislavky do nemocnice Homolka. Pro lidi co tam musí jet je to sice o pár minut delší než metrem, ale přímý spoj. ;-)

+3/0
7.4.2015 11:51

M12a32r34e67k 26T90u65r67n34o17v91e88c 7575122740436

Přímý, ale s intervalem po většinu dne tak 30 minut. Takže pro nás mladé, neklidné a uspěchané to asi není. :-)

0/0
7.4.2015 15:18

P42e40t84r 89V69l47c22e69k 5882285205737

Pokud někdo cestuje letadlem či vlakem a neunese do schodů svůj kufr, musí být pro ně cestování strašným utrpením.....pak ale mohou zvolit jiný způsob přepravy třeba na letiště, v  Praze existuje více kombinací  (např. Zličín)

+11/−1
7.4.2015 11:46

P40e12t25r 80B37ř88é34ť72a 87N52o82v28á11k 8600983356520

a hlavně těch schodů je stejně jako na Dejvické tak nevim co blbnou ...

+6/−1
7.4.2015 12:05

M63a84r60t56i47n 66H84o85d81í17k 2765595468247

Rozdíl je v tom, že Dejvická je už stará stanice a tenkrát bezbariérovost nikdo moc neřešil. Na dnešní poměry je to ostuda a někdo by si měl dát facku a koukat někde najít peníze na eskalátor.

+1/0
7.4.2015 17:29

T43o71n63d17a 34H80e49j34l71í51k 1278943749557

I na Zličíně eskalátor není, pokud se nepletu :P

+3/0
7.4.2015 12:08

P98a17v61e69l 61K33u73r84a47l 5201324760430

na dejvice taky není

+1/0
7.4.2015 13:47

B41o13h26u81s55l92a77v 37K29r93á97l39í73k 2281880109226

V obou těch stanicích jsou výtahy.

0/0
7.4.2015 15:47

J25i88r50i 54J78a90v94u14r52e46k 7156522682196

Na Veleslavíně je výtah taky.

0/0
7.4.2015 16:49

M94a17r30t44i71n 38H80o79d85í14k 2545385708737

Ale kam.

0/0
7.4.2015 17:33

R57u79d37a 78S93l50a23v81í36k 5203688536521

Mohou jet na Florenc a odtamtud vlastní linkou na letiště. Popř. ať jede taxíkem.

0/0
7.4.2015 12:18

M73a23r90t33i73n 64H36o64d25í48k 2615305288947

A jinak jste zdravý?

0/0
7.4.2015 17:34

O11n17d24ř43e19j 46S51t39a39r55o81c78h 5140813402904

Ti nosiči nebyl Apríl?

+18/−1
7.4.2015 11:28

V81l81a51s20t84i77m78i88l 20F28i34a32l27a 1502801964

Já jsem si to taky myslel :-)

+6/0
7.4.2015 11:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.