Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové stanice metra zažívají ostrý provoz, na Veleslavíně nefungoval výtah

Čtyři nové stanice pražského metra v úterý zažily první ostrý nápor cestujících dopravujících se do zaměstnání. Nejvytíženější v tomto směru je stanice Nádraží Veleslavín, v níž lidé přestupují z blízké vlakové stanice a kam nově zajíždí většina autobusových linek, které dříve končily na Dejvické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D35a28n51i14e90l 58T40s97c69h57e39r62n16a97y 2415462239292

Co stanice to paskvil, proboha, kdo to projektoval ? To se nikdo nezamyslel nad funkcnosti stanic ? Ze on to zase stavel Tunelostav a na eskalatory ani strechy nezbylo. Az bude mit nekdo na odpovednych mistech mozek, dam na modleni. Tohle asi ridil Tonda Blanik

0/0
5.5.2015 11:00

J50a39n26a 25N47o59v75a56k68o87v66a 1739353810307

jela jsem z letiste 119 a skoncila na veleslavine, ty kritizovane schody jsou fakt uzke, kdyz se vam vyhrne 60 lidi z autobusu, tak je tam fakt zacpa a navic si mysli, ze kdyz je to nadrazi tak by tam ty jezdici schody meli byt, uz kvuli bezpecnosti, nastesti ted kufry nejsou tak tezke, ale stejne jit s kufem po schodech neni zas tak prijemne, a ten vytah, tak to musite prijit dve ulice, aby jste se k nemu dostali, pak jsem jela nazpatek a kdyz jsme vystoupili z metra tak se tam udelala docela velka fronta, ktera byla pomala, jelikoz tam jsou pomale jezdici schody, myslim si, ze ten veleslavin je proste spackany, ale zaplat pambuh za nej, ocekavam, ze se to prodlouzi na sarku, aby ty co jedou z letiste tak by to bylo jeste vice pohodlnejsi

0/0
15.4.2015 9:55

V23r16a26t81i67s76l30a19v 24K91u27l94h12á57n84e71k 1318824587842

Matematika je neúprosná, pro návrh eskalátorů je platný předpis, že se navrhují od výškového rozdílu 5 m, což na Veleslavíně není. Tak až všichni budete chtít být chytří, buďte chytří doopravdy a nepište přechytralé nesmysly.

0/−1
10.4.2015 1:32

V87r34a88t52i97s64l50a10v 69K71u87l80h26á20n33e16k 1138504987422

Malinko pro Neználky či pro nedoslýchavé: v televizi jste mohli slyšet, že se eskalátory navrhují až od výškového rozdílu 5 m, který není na Veleslavíně dosažen. Už vidím nějakého šťourala, jak při existenci eskalátoru žaluje všechny zúčastněné za to, že spotřebovali obecní finance v rozporu s normou a že je mohli využít účelněji.

0/0
10.4.2015 1:27

P29e30t12r 32F30o64j73t98a 2822261455900

Vraťte nám autobus 217 !!!!

0/0
8.4.2015 8:54

M76a95r42t87i26n 73P82i13š36t29o49r51a 8138458776909

Je to celkem pěkné. Ono zatám všechno, co jsem si kdy za 20 miliard koupil, bylo pěkné.

Další drobnost:

Je příjemné, že eskalátory na Petřinách vyjedou až na úroveň ulice. Má to dvě nevýhody:

1. Už tam těžko někdo dodělá rozumný podchod pod hlavní třídou, takže půlka Petřin bude přecházet po přechodu.

2. Dost tam fouká, podobně jako na Staroměstské (aka Fičíkova).

Pochybuji, že někdo prováděl nějaké termodynamické či aerodynamické výpočty toho schodiště, či celého systému. Ještě je naděje, že se to se změnou počasí či "aklimatizací" tunelů zlepší, ale malá. Spíše se to projevilo až s otevřením (doslova - těch dveří).

0/0
7.4.2015 23:10

F33r78a67n80t82i25š64e66k 32S66k32u43p90l51í27k 7532362961142

Tak, Praha přišla o poslední konečnou, kde končily vlaky už při otevření prvního úseku linky, navíc ražené stanice už přišly o "prsa a antiprsa"

+1/−1
7.4.2015 19:24

O59n28d83r85e81j 74K14o57d63a18d 1606413748

Těch nedostatků je tam zatím celá řada, ale všechno jsou to jen prkotinky (třeba to hlášení přestup na bus na letiště není ve vlaku skoro slyšet) proti těm chybějícím eskalátorům. To je zas megaostuda. Rv:-(

0/0
7.4.2015 19:18

K65a59r50e48l 22D83r12d94a 6253165417589

Nosiče jsem zažil na Hájích, když byl uzavřen bezbariérový výstup. Pomáhali s kočárky. Pomáhali stařečkům. U mladších ročníků by jejich pomoc byla kapku nepřiměřená. Takže ve výsledku to byla pro většinu lidí služba o ničem.

  Ale napadá mě vzor "Večernice". Pokud hupsnu portýrovi na záda a přidám i svá zavazadla, ponese jen mě a bude to mít lehčí. ;-D

  O víkendu jsem vyzrál na naháněče DPP! Úspěch. Jak nejezdila trasa C, tak DPP tvrdil, že to nejezdí z Muzea. Zavřené bylo samozřejmě i Hlavní nádraží a autobusy jely z magistrály od Hlaváče, ehm.

  A opět šipky posílaly všechny turisty na Hlaváku oklikou přes doupata místních bezdomovců. Nenechal jsem se zblbnout proradným prolhaným DPP a použil jsem neoznačený výtah přímo na stanici autobusu. Díky tedy za ty nesmyslné šipky... Rv

  Když jsem minul povadlé a tlusté zaměstnance DPP, musel jsem se pak radovat na Chodově z brigádnic najatými pro informování veřejnosti. Náctiletá blondýnka sice moc rozumných informací nezvládne, ale moc hezky se žádá o potřebné služby. Takže děkuji DPP za ty dary a doporučuji portýry doplnit perspektivními užitečnými dívkami. K portýrovi v MHD patří v Praze krásná hosteska! ;-DR^

+2/0
7.4.2015 18:45

M87í38š23a 86H18e64j85n71á 6473486571195

Krucinál, proč odpoledne končí to metro zase na Dejvické a dál jede jen každý druhý vlak??? To mi teda hodně pomůže, když autobusy odjíždějí z Bořislavky.... ;-€

+5/−1
7.4.2015 18:17

M75i22c94h71a87l 52K87v11ě77t 5403874283829

Nebylo by jednoduší do vyřešení eskalatoru na Veleslavině nechat ten autobus jezdit dál na Dejvickou?

+2/−1
7.4.2015 17:38

J31i96r84i 43J22a51v37u66r84e25k 7286502302526

Kde ten eskalátor taky není. No, to jste to vyřešil výborně.

+4/0
7.4.2015 18:30

J89o13s17e89f 98S53t27r87a69š22í21k 1577490941142

Portýr = dveřník

Popis pozice

Dveřník má na starost otvírání dveří vstupujícím nebo vycházejícím hostům. Po příjezdu návštěvníka volá nosiče zavazadel a je zodpovědný za čistotu celého prostoru okolo vstupních dveří hotelu, a to jak venku, tak i uvnitř budovy.

0/−1
7.4.2015 16:06

M85i67l10o38s34l95a30v 51U90r95b75a31n 2674103216221

A že tam jsou jen schody zjistili naši novináři, úředníci a Krnáčová až při otevření?

0/0
7.4.2015 15:57

J83a27n 85H37l79e24d17í84k 4889932638662

jestli by už nebylo aktuální požádat Andělu Merklovou o přičlenění k Německu, naši funkcionáři jsou nesvéprávná, zaostalá zato hrabivá individua, štítící se jakékoli  poctivé práce,- mající v hlavě zajímavé pyré z rozložených nervových buněk

+7/0
7.4.2015 15:28

A54n72t67o78n54í26n 65Z18e87l65e86n16ý 2694613261926

Němci, to je jiná třída. Mohli bychom se poučit třeba ze stavby Labské filharmonie nebo letiště W.Brandta.

+1/0
7.4.2015 20:32

J25o48s40e41f 62N95o27v38a96k 5758502436128

Hlavně mě zarazilo vyjádření města - na Veleslavíně vznikl přestupní uzel od Kladna. Předpokládané problémy s parkováním město vyřeší už na podzim - zavede parkovací zóny.

To je jak u blbejch na dvorečku. V Haagu v roce 2001 končila dálnice v obrovským parkovacím domě, který byl přímo na MHD. Proč se v Praze musí problém s parkováním "řešit" zavedením parkovacích zón a ne výstavbou podobnýho parkovacího domu, to fakt netuším. Obzvlášť u tak mamutí stavby, jako je metro...

+5/0
7.4.2015 15:07

E33v28ž40e78n 67P27o96l23á61k 3668438751183

Dům tam stát měl, proč se tak nestalo, nevím. Nicméně se obávám, že kdyby metro dovedli někam, kde je na parkovací dům místo, tak by hned vylezli chytráci nadávající, že metro vede do polí. Ono se nejde zavděčit všem.

+1/0
7.4.2015 15:34

J53o45s38e25f 87N91o93v57a72k 5268562736168

Tohle není o zavděčení se. Tohle je nekoncepční předražená debilita.

+2/0
7.4.2015 15:51

L87u57k48á54š 59T11o83m15á60š62e97k 1586355191349

Na parkovací dům nezbyly peníze. A obyvatelé se bouřili kvůli jeho výšce

+1/0
7.4.2015 18:21

J78a47n 52B75a86r36t70u70š44k89a 7746541691503

Tak nevím zda jsem něco nepřehlédl - jsou či nejsou schody z vestibulu metra Dejvická k (k nyní již bývalé) zastávce autobusu 119? Nejsou, nebyly, nikomu to nevadilo(?), nikdo se nepohoršoval. A proč je najednou takový humbuk na Veleslavíně?

+2/0
7.4.2015 15:03

M98a71r29e42k 49T65u32r96n98o49v80e92c 7815502730266

Protože to že tam nebyly byla kravina už na té Dejvické. Ale lidi si řekli - je to stará stanice a bylo by drahé to sem doplňovat. Tak to nějak zkousli. Ale všichni doufali, že když už se někde dělá stanice nová, která sama o sobě spolkne třeba 1-2 miliardy korun, že těch pár milionů na nějaký ten eskalátor je snad samozřejmost. No a když tam teď není, tak si klepou na čelo...

Už je Vám to jasnější?

Jinak vysvětlení je prosté - Nádraží Veleslavín mělo být přestupem na letiště jen krátce - tak na 2-3 roky - než by se otevřelo metro až na letiště. Proto to v původním projektu nebylo - že prý na ty 2-3 roky by se to nevyplatilo. Že se s metrem na letiště nepočítá už asi pět let a zainteresovaní to věděli a stejně projekt nebyli schopní upravit, to je věc další...

+9/0
7.4.2015 15:13

B59o28h24u61s49l42a53v 33K81r72á88l72í70k 2471710939136

Schody tam na Dejvické jsou určitě, naopak eskalátor tam není. Zato je tam aspoň výtah.

0/0
7.4.2015 15:44

T68o88m84á67š 75K51a90p80l48a13n 8943929543303

k těm chybějícím eskalátorům - já furt nechápu jednu věc - už asi před 20 lety MHD schválilo koncepci, že do roku 2025 bude metro kompletně bezbariérové, proto jsou postupně všechny stanice dovybavovány eskalátory či výtahem. Jak je tedy možné, že postaví novou stanici, která není bezbariérová a ještě tvrdí, že je to proto, že to od nich nikdo neobjednal?

0/−5
7.4.2015 15:00

E79v93a 77R72o58s64o71v34á 8319458748261

protože podle DP tam je bezbariérový výstup a blbci jsme my, když náš vadí, že nevede přímo k autobusu, ale ústí za křižovatkou

+2/0
7.4.2015 15:11

P65e68t42r 48L46u54d95a28n22e56k 1477264817663

ale ta stanice bezbariérová je, akorát pokud chcete ven bez schodů, tak do některých směrů musíte následně přes přechod, který je ale samo sebou také bezbariérový.

0/0
7.4.2015 19:38

M33a38r65t21i14n 95S60u49c81h14a72n 6886102446323

Dnes jsem jen busem na Nádraží Veleslavín. Fakt by mě zajímalo, který chytrák dal autobusovou zastávku až za semafory a 180° otočku na autobusák? 8-o

Pokud by byla zastávka hned v pravém pruhu před semaforem, ušetřila by se lidem půl minuta až minuta jízdy a cesta na metro by tak byla mnohem svižnější.

+4/0
7.4.2015 14:12

V54á69c90l24a33v 29H53o41s87c15h 8666358532371

za 20 miliard proste nemuzete ocekavat zadny zazraky, opakuju, zadny zazraky :-)))

+5/0
7.4.2015 14:14

E36v31ž63e69n 29P78o11l66á46k 3118618381743

Ještě lepší to je, když na přejezdu spadnou šraňky a vjezd do terminálu tak zablokuje kolona aut.

0/0
7.4.2015 15:35

M23a82r82t84i21n 55P54i73š91t18o94r57a 8418198346239

Očekávám, že ta odbočka bude muset být brzo dodělána.

+1/0
7.4.2015 16:51

J67a22k86u69b 75Š53a46f45a27n31d62a 7435457881511

To taky nechápu. To nemohli udělat sjezd na terminál rovnou z Evropské?

0/0
7.4.2015 18:16

K47l24á73r60a 93T64r61n73k63o93v18á 3764769724959

Já se těším na tu elektronickou registraci tržeb od ledna. Nějak nám tu příliš mnoho věcí od začátku nefunguje.

0/0
7.4.2015 12:47

P82a49v45e34l 35K30u84r70a14l 5691604180250

Především myslím že že každý automat metra který vytiskne lístek za 12 kč bude nutné připojit k internetu, online informovat ministerstvo, a bude muset tisknout daňové doklady nezávisle na jízdence...

to samé když si dám kafe v automatu.

0/0
7.4.2015 13:46

G24a80b80r56i80e53l 33H59o21r49t57e15n 9481339743674

Softwarová chyba výtahu, zajímavé.

{SET MaxSpeed = 0.4} /* ToDo - Pepo, tohle je v m/s nebo v km/s? */

:-)

+5/−1
7.4.2015 12:16

M90i42c55h46a22l 48C23h36a30l95u29p71a 6338380959763

To asi ne, ale třeba člověk zmáčkne čtvrté patro a vyjede do pátého a pak se diví, že tam bydlí někdo jiný...

0/0
7.4.2015 13:04
Foto

J36o45s37e91f 44M18o88u73č61k55a 9769438141471

V patočkově dle DPP.cz začala jezdit 184 a přestala 174... Mám pocit, že jsem jednu viděl :P Tak teď nevím jestli věřit DPP.cz  či iDnesu...

0/0
7.4.2015 12:05
Foto

M27i92c44h98a27l 80P36a60ř21í90z32e64k 8311633926251

Zajímavá je i informace o "nové" lince 168. Jede z Bořislavky do nemocnice Homolka. Pro lidi co tam musí jet je to sice o pár minut delší než metrem, ale přímý spoj. ;-)

+3/0
7.4.2015 11:51

M36a47r32e74k 28T36u25r65n78o75v22e68c 7795912330236

Přímý, ale s intervalem po většinu dne tak 30 minut. Takže pro nás mladé, neklidné a uspěchané to asi není. :-)

0/0
7.4.2015 15:18

P29e59t33r 26V17l98c28e57k 5382755345467

Pokud někdo cestuje letadlem či vlakem a neunese do schodů svůj kufr, musí být pro ně cestování strašným utrpením.....pak ale mohou zvolit jiný způsob přepravy třeba na letiště, v  Praze existuje více kombinací  (např. Zličín)

+11/−1
7.4.2015 11:46

P69e78t85r 34B80ř46é28ť38a 21N39o28v90á76k 8780293516680

a hlavně těch schodů je stejně jako na Dejvické tak nevim co blbnou ...

+6/−1
7.4.2015 12:05

M67a80r28t66i19n 45H71o40d75í17k 2375285738457

Rozdíl je v tom, že Dejvická je už stará stanice a tenkrát bezbariérovost nikdo moc neřešil. Na dnešní poměry je to ostuda a někdo by si měl dát facku a koukat někde najít peníze na eskalátor.

+1/0
7.4.2015 17:29

T51o12n77d95a 10H88e86j86l42í72k 1938113889407

I na Zličíně eskalátor není, pokud se nepletu :P

+3/0
7.4.2015 12:08

P42a48v38e79l 76K88u70r94a16l 5781594420240

na dejvice taky není

+1/0
7.4.2015 13:47

B93o14h38u90s19l47a93v 76K87r98á81l28í61k 2811790479556

V obou těch stanicích jsou výtahy.

0/0
7.4.2015 15:47

J72i17r55i 40J96a37v78u57r51e84k 7736552952986

Na Veleslavíně je výtah taky.

0/0
7.4.2015 16:49

M45a66r74t91i82n 13H80o84d63í94k 2635535498567

Ale kam.

0/0
7.4.2015 17:33

R60u24d16a 90S57l59a16v52í86k 5833958766591

Mohou jet na Florenc a odtamtud vlastní linkou na letiště. Popř. ať jede taxíkem.

0/0
7.4.2015 12:18

M43a67r61t29i30n 91H98o46d60í86k 2885965438737

A jinak jste zdravý?

0/0
7.4.2015 17:34

O86n53d59ř75e53j 87S32t95a36r77o82c97h 5450923922794

Ti nosiči nebyl Apríl?

+18/−1
7.4.2015 11:28

V90l95a15s53t47i26m11i74l 43F60i49a19l98a 1372271924

Já jsem si to taky myslel :-)

+6/0
7.4.2015 11:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.