Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové stanice metra zažívají ostrý provoz, na Veleslavíně nefungoval výtah

Čtyři nové stanice pražského metra v úterý zažily první ostrý nápor cestujících dopravujících se do zaměstnání. Nejvytíženější v tomto směru je stanice Nádraží Veleslavín, v níž lidé přestupují z blízké vlakové stanice a kam nově zajíždí většina autobusových linek, které dříve končily na Dejvické.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D83a11n49i89e72l 38T87s69c11h34e78r39n73a12y 2375842289312

Co stanice to paskvil, proboha, kdo to projektoval ? To se nikdo nezamyslel nad funkcnosti stanic ? Ze on to zase stavel Tunelostav a na eskalatory ani strechy nezbylo. Az bude mit nekdo na odpovednych mistech mozek, dam na modleni. Tohle asi ridil Tonda Blanik

0/0
5.5.2015 11:00

J16a79n89a 43N11o50v89a95k41o47v80a 1919123100607

jela jsem z letiste 119 a skoncila na veleslavine, ty kritizovane schody jsou fakt uzke, kdyz se vam vyhrne 60 lidi z autobusu, tak je tam fakt zacpa a navic si mysli, ze kdyz je to nadrazi tak by tam ty jezdici schody meli byt, uz kvuli bezpecnosti, nastesti ted kufry nejsou tak tezke, ale stejne jit s kufem po schodech neni zas tak prijemne, a ten vytah, tak to musite prijit dve ulice, aby jste se k nemu dostali, pak jsem jela nazpatek a kdyz jsme vystoupili z metra tak se tam udelala docela velka fronta, ktera byla pomala, jelikoz tam jsou pomale jezdici schody, myslim si, ze ten veleslavin je proste spackany, ale zaplat pambuh za nej, ocekavam, ze se to prodlouzi na sarku, aby ty co jedou z letiste tak by to bylo jeste vice pohodlnejsi

0/0
15.4.2015 9:55

V87r37a17t85i78s35l96a73v 15K23u72l44h22á78n31e11k 1888504217552

Matematika je neúprosná, pro návrh eskalátorů je platný předpis, že se navrhují od výškového rozdílu 5 m, což na Veleslavíně není. Tak až všichni budete chtít být chytří, buďte chytří doopravdy a nepište přechytralé nesmysly.

0/−1
10.4.2015 1:32

V38r19a94t73i41s13l93a12v 89K94u95l21h15á94n61e32k 1168834387792

Malinko pro Neználky či pro nedoslýchavé: v televizi jste mohli slyšet, že se eskalátory navrhují až od výškového rozdílu 5 m, který není na Veleslavíně dosažen. Už vidím nějakého šťourala, jak při existenci eskalátoru žaluje všechny zúčastněné za to, že spotřebovali obecní finance v rozporu s normou a že je mohli využít účelněji.

0/0
10.4.2015 1:27

P93e34t60r 33F15o76j57t92a 2472441895950

Vraťte nám autobus 217 !!!!

0/0
8.4.2015 8:54
Foto

M16a87r54t91i75n 83P78i94š95t27o78r80a 8618488386459

Je to celkem pěkné. Ono zatám všechno, co jsem si kdy za 20 miliard koupil, bylo pěkné.

Další drobnost:

Je příjemné, že eskalátory na Petřinách vyjedou až na úroveň ulice. Má to dvě nevýhody:

1. Už tam těžko někdo dodělá rozumný podchod pod hlavní třídou, takže půlka Petřin bude přecházet po přechodu.

2. Dost tam fouká, podobně jako na Staroměstské (aka Fičíkova).

Pochybuji, že někdo prováděl nějaké termodynamické či aerodynamické výpočty toho schodiště, či celého systému. Ještě je naděje, že se to se změnou počasí či "aklimatizací" tunelů zlepší, ale malá. Spíše se to projevilo až s otevřením (doslova - těch dveří).

0/0
7.4.2015 23:10

F31r38a62n54t59i24š48e50k 64S12k97u57p34l97í15k 7722262251592

Tak, Praha přišla o poslední konečnou, kde končily vlaky už při otevření prvního úseku linky, navíc ražené stanice už přišly o "prsa a antiprsa"

+1/−1
7.4.2015 19:24

O66n66d25r10e77j 30K83o29d79a84d 8201683131777

Těch nedostatků je tam zatím celá řada, ale všechno jsou to jen prkotinky (třeba to hlášení přestup na bus na letiště není ve vlaku skoro slyšet) proti těm chybějícím eskalátorům. To je zas megaostuda. Rv:-(

0/0
7.4.2015 19:18

K10a67r49e38l 27D79r89d38a 6873355597829

Nosiče jsem zažil na Hájích, když byl uzavřen bezbariérový výstup. Pomáhali s kočárky. Pomáhali stařečkům. U mladších ročníků by jejich pomoc byla kapku nepřiměřená. Takže ve výsledku to byla pro většinu lidí služba o ničem.

  Ale napadá mě vzor "Večernice". Pokud hupsnu portýrovi na záda a přidám i svá zavazadla, ponese jen mě a bude to mít lehčí. ;-D

  O víkendu jsem vyzrál na naháněče DPP! Úspěch. Jak nejezdila trasa C, tak DPP tvrdil, že to nejezdí z Muzea. Zavřené bylo samozřejmě i Hlavní nádraží a autobusy jely z magistrály od Hlaváče, ehm.

  A opět šipky posílaly všechny turisty na Hlaváku oklikou přes doupata místních bezdomovců. Nenechal jsem se zblbnout proradným prolhaným DPP a použil jsem neoznačený výtah přímo na stanici autobusu. Díky tedy za ty nesmyslné šipky... Rv

  Když jsem minul povadlé a tlusté zaměstnance DPP, musel jsem se pak radovat na Chodově z brigádnic najatými pro informování veřejnosti. Náctiletá blondýnka sice moc rozumných informací nezvládne, ale moc hezky se žádá o potřebné služby. Takže děkuji DPP za ty dary a doporučuji portýry doplnit perspektivními užitečnými dívkami. K portýrovi v MHD patří v Praze krásná hosteska! ;-DR^

+2/0
7.4.2015 18:45

M11í74š22a 96H98e94j50n78á 6353666311695

Krucinál, proč odpoledne končí to metro zase na Dejvické a dál jede jen každý druhý vlak??? To mi teda hodně pomůže, když autobusy odjíždějí z Bořislavky.... ;-€

+5/−1
7.4.2015 18:17

M23i25c42h44a57l 21K76v75ě48t 5733324323929

Nebylo by jednoduší do vyřešení eskalatoru na Veleslavině nechat ten autobus jezdit dál na Dejvickou?

+2/−1
7.4.2015 17:38

J74i26r29i 18J86a40v58u78r18e16k 7686862452366

Kde ten eskalátor taky není. No, to jste to vyřešil výborně.

+4/0
7.4.2015 18:30

J98o91s36e39f 36S45t26r45a52š62í70k 1307100931112

Portýr = dveřník

Popis pozice

Dveřník má na starost otvírání dveří vstupujícím nebo vycházejícím hostům. Po příjezdu návštěvníka volá nosiče zavazadel a je zodpovědný za čistotu celého prostoru okolo vstupních dveří hotelu, a to jak venku, tak i uvnitř budovy.

0/−1
7.4.2015 16:06

M14i92l68o53s20l62a68v 51U86r98b37a94n 2344963786881

A že tam jsou jen schody zjistili naši novináři, úředníci a Krnáčová až při otevření?

0/0
7.4.2015 15:57

J80a86n 89H76l81e47d68í39k 4639482638632

jestli by už nebylo aktuální požádat Andělu Merklovou o přičlenění k Německu, naši funkcionáři jsou nesvéprávná, zaostalá zato hrabivá individua, štítící se jakékoli  poctivé práce,- mající v hlavě zajímavé pyré z rozložených nervových buněk

+7/0
7.4.2015 15:28

A60n65t10o41n30í83n 82Z19e88l96e63n48ý 2184253531906

Němci, to je jiná třída. Mohli bychom se poučit třeba ze stavby Labské filharmonie nebo letiště W.Brandta.

+1/0
7.4.2015 20:32

J66o15s62e96f 87N98o20v64a10k 5618792306198

Hlavně mě zarazilo vyjádření města - na Veleslavíně vznikl přestupní uzel od Kladna. Předpokládané problémy s parkováním město vyřeší už na podzim - zavede parkovací zóny.

To je jak u blbejch na dvorečku. V Haagu v roce 2001 končila dálnice v obrovským parkovacím domě, který byl přímo na MHD. Proč se v Praze musí problém s parkováním "řešit" zavedením parkovacích zón a ne výstavbou podobnýho parkovacího domu, to fakt netuším. Obzvlášť u tak mamutí stavby, jako je metro...

+5/0
7.4.2015 15:07

E59v63ž22e97n 29P42o71l54á45k 3388288431803

Dům tam stát měl, proč se tak nestalo, nevím. Nicméně se obávám, že kdyby metro dovedli někam, kde je na parkovací dům místo, tak by hned vylezli chytráci nadávající, že metro vede do polí. Ono se nejde zavděčit všem.

+1/0
7.4.2015 15:34

J10o80s76e35f 76N29o66v48a29k 5138832516648

Tohle není o zavděčení se. Tohle je nekoncepční předražená debilita.

+2/0
7.4.2015 15:51

L40u32k37á86š 83T55o64m74á18š96e82k 1716825481349

Na parkovací dům nezbyly peníze. A obyvatelé se bouřili kvůli jeho výšce

+1/0
7.4.2015 18:21

J34a27n 85B58a23r46t44u78š41k71a 7746941741533

Tak nevím zda jsem něco nepřehlédl - jsou či nejsou schody z vestibulu metra Dejvická k (k nyní již bývalé) zastávce autobusu 119? Nejsou, nebyly, nikomu to nevadilo(?), nikdo se nepohoršoval. A proč je najednou takový humbuk na Veleslavíně?

+2/0
7.4.2015 15:03

M84a55r25e25k 57T59u33r29n21o20v42e84c 7665622460976

Protože to že tam nebyly byla kravina už na té Dejvické. Ale lidi si řekli - je to stará stanice a bylo by drahé to sem doplňovat. Tak to nějak zkousli. Ale všichni doufali, že když už se někde dělá stanice nová, která sama o sobě spolkne třeba 1-2 miliardy korun, že těch pár milionů na nějaký ten eskalátor je snad samozřejmost. No a když tam teď není, tak si klepou na čelo...

Už je Vám to jasnější?

Jinak vysvětlení je prosté - Nádraží Veleslavín mělo být přestupem na letiště jen krátce - tak na 2-3 roky - než by se otevřelo metro až na letiště. Proto to v původním projektu nebylo - že prý na ty 2-3 roky by se to nevyplatilo. Že se s metrem na letiště nepočítá už asi pět let a zainteresovaní to věděli a stejně projekt nebyli schopní upravit, to je věc další...

+9/0
7.4.2015 15:13

B93o14h53u70s73l75a28v 37K35r48á82l71í14k 2661710449326

Schody tam na Dejvické jsou určitě, naopak eskalátor tam není. Zato je tam aspoň výtah.

0/0
7.4.2015 15:44

T88o50m43á45š 73K88a43p79l62a53n 8193399843203

k těm chybějícím eskalátorům - já furt nechápu jednu věc - už asi před 20 lety MHD schválilo koncepci, že do roku 2025 bude metro kompletně bezbariérové, proto jsou postupně všechny stanice dovybavovány eskalátory či výtahem. Jak je tedy možné, že postaví novou stanici, která není bezbariérová a ještě tvrdí, že je to proto, že to od nich nikdo neobjednal?

0/−5
7.4.2015 15:00

E95v94a 68R66o17s33o39v30á 8949158808791

protože podle DP tam je bezbariérový výstup a blbci jsme my, když náš vadí, že nevede přímo k autobusu, ale ústí za křižovatkou

+2/0
7.4.2015 15:11

P82e70t89r 48L58u65d32a54n81e51k 1507124347473

ale ta stanice bezbariérová je, akorát pokud chcete ven bez schodů, tak do některých směrů musíte následně přes přechod, který je ale samo sebou také bezbariérový.

0/0
7.4.2015 19:38

M46a47r44t54i33n 32S54u68c98h10a24n 6286232786103

Dnes jsem jen busem na Nádraží Veleslavín. Fakt by mě zajímalo, který chytrák dal autobusovou zastávku až za semafory a 180° otočku na autobusák? 8-o

Pokud by byla zastávka hned v pravém pruhu před semaforem, ušetřila by se lidem půl minuta až minuta jízdy a cesta na metro by tak byla mnohem svižnější.

+4/0
7.4.2015 14:12

V44á68c91l94a70v 63H94o43s24c19h 8646168622651

za 20 miliard proste nemuzete ocekavat zadny zazraky, opakuju, zadny zazraky :-)))

+5/0
7.4.2015 14:14

E36v94ž67e52n 88P19o59l30á60k 3458878841223

Ještě lepší to je, když na přejezdu spadnou šraňky a vjezd do terminálu tak zablokuje kolona aut.

0/0
7.4.2015 15:35
Foto

M16a93r14t43i56n 67P48i29š85t23o17r65a 8948568376839

Očekávám, že ta odbočka bude muset být brzo dodělána.

+1/0
7.4.2015 16:51

J33a72k85u65b 82Š86a92f30a23n78d32a 7425957491161

To taky nechápu. To nemohli udělat sjezd na terminál rovnou z Evropské?

0/0
7.4.2015 18:16

K63l97á10r85a 85T34r40n43k75o98v53á 3184739314749

Já se těším na tu elektronickou registraci tržeb od ledna. Nějak nám tu příliš mnoho věcí od začátku nefunguje.

0/0
7.4.2015 12:47

P40a37v87e64l 95K81u13r58a18l 5921284560310

Především myslím že že každý automat metra který vytiskne lístek za 12 kč bude nutné připojit k internetu, online informovat ministerstvo, a bude muset tisknout daňové doklady nezávisle na jízdence...

to samé když si dám kafe v automatu.

0/0
7.4.2015 13:46

G36a15b52r85i69e97l 90H72o80r96t55e45n 9181889823794

Softwarová chyba výtahu, zajímavé.

{SET MaxSpeed = 0.4} /* ToDo - Pepo, tohle je v m/s nebo v km/s? */

:-)

+5/−1
7.4.2015 12:16

M37i84c37h94a31l 10C15h89a95l29u21p64a 6178360149883

To asi ne, ale třeba člověk zmáčkne čtvrté patro a vyjede do pátého a pak se diví, že tam bydlí někdo jiný...

0/0
7.4.2015 13:04
Foto

J77o94s34e86f 25M72o79u88č93k79a 9189378811731

V patočkově dle DPP.cz začala jezdit 184 a přestala 174... Mám pocit, že jsem jednu viděl :P Tak teď nevím jestli věřit DPP.cz  či iDnesu...

0/0
7.4.2015 12:05
Foto

M10i62c91h92a10l 65P23a67ř52í41z79e65k 8701953286111

Zajímavá je i informace o "nové" lince 168. Jede z Bořislavky do nemocnice Homolka. Pro lidi co tam musí jet je to sice o pár minut delší než metrem, ale přímý spoj. ;-)

+3/0
7.4.2015 11:51

M78a11r88e28k 62T44u88r30n87o44v83e70c 7815632560736

Přímý, ale s intervalem po většinu dne tak 30 minut. Takže pro nás mladé, neklidné a uspěchané to asi není. :-)

0/0
7.4.2015 15:18

P20e40t57r 24V46l15c57e13k 5102595425897

Pokud někdo cestuje letadlem či vlakem a neunese do schodů svůj kufr, musí být pro ně cestování strašným utrpením.....pak ale mohou zvolit jiný způsob přepravy třeba na letiště, v  Praze existuje více kombinací  (např. Zličín)

+11/−1
7.4.2015 11:46

P96e94t84r 45B14ř32é97ť54a 79N18o62v68á14k 8760563946180

a hlavně těch schodů je stejně jako na Dejvické tak nevim co blbnou ...

+6/−1
7.4.2015 12:05

M19a67r92t98i88n 67H75o21d81í96k 2555135438477

Rozdíl je v tom, že Dejvická je už stará stanice a tenkrát bezbariérovost nikdo moc neřešil. Na dnešní poměry je to ostuda a někdo by si měl dát facku a koukat někde najít peníze na eskalátor.

+1/0
7.4.2015 17:29

T53o80n30d25a 20H86e88j62l71í94k 1638733309717

I na Zličíně eskalátor není, pokud se nepletu :P

+3/0
7.4.2015 12:08

P81a12v63e17l 11K10u65r21a87l 5181764780730

na dejvice taky není

+1/0
7.4.2015 13:47

B57o25h69u35s58l26a43v 41K96r31á74l91í86k 2161190119806

V obou těch stanicích jsou výtahy.

0/0
7.4.2015 15:47

J20i80r90i 96J46a33v81u85r76e83k 7316192492336

Na Veleslavíně je výtah taky.

0/0
7.4.2015 16:49

M92a45r94t11i55n 62H93o81d63í49k 2795845658407

Ale kam.

0/0
7.4.2015 17:33

R35u24d32a 81S89l77a68v53í84k 5383628236231

Mohou jet na Florenc a odtamtud vlastní linkou na letiště. Popř. ať jede taxíkem.

0/0
7.4.2015 12:18

M72a64r44t79i90n 26H46o19d61í60k 2905855298907

A jinak jste zdravý?

0/0
7.4.2015 17:34

O42n21d47ř21e17j 69S68t72a14r28o86c39h 5570163562354

Ti nosiči nebyl Apríl?

+18/−1
7.4.2015 11:28

V42l49a63s76t73i89m31i38l 42F72i57a69l66a 1502281624

Já jsem si to taky myslel :-)

+6/0
7.4.2015 11:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.