Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec ťukancům, uličkami v centru se protáhnou nejmenší pražské autobusy

Projedou i úzkými ulicemi, kde po obou stranách parkují auta, vyberou ty nejostřejší zatáčky. Historické centrum Prahy od úterý křižují na nové lince 194 dva speciálně upravené minibusy. Od června by navíc oba mohly jezdit na plynový pohon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T72a76d81e60á33š 59H53a90v37l88í73k 6235632273548

Vrácení linky 192 (292) vítám, ale bylo by rozumné ji prodloužit aspoň k metru Malostranská (A) důvodem je snadnější přestup. Dále jezdí zde navíc tramvaje 5 a 18 linka by se dala vést v trase NEMOCNICE POD PETŘÍNEM - Malostranské náměstí - Staroměstská (A) - Právnická fakulta - Čechův most - Malostranská (A) - Malostranské náměstí - Nerudova - Šporkova - NEMOCNICE POD PETŘÍNEM.

0/0
8.4.2015 8:16

J96a31r27o67s62l76a78v 28M70a94r21e23k 3430962422798

Kdo není línej jak prase, tak tuto vzdálenost musí dojít pěšky.

+2/0
8.4.2015 8:16

H81o90n93z19a 20Š90l41e33z85i77n69g59r 8429631913142

Auta (rozuměj SUV) se zvětšila, musíme zmenšit autobusy.

0/0
8.4.2015 8:16

M88a57r35e23k 97T95ů13m24a 4112808706462

A nebylo by vůbec nejlepší ty nevytížené linky zrušit? Pár kroků z bodu A do bodu B nikoho nezabilo...

+9/−2
8.4.2015 0:36

M89a61r20t20i55n 96Š79t13ě52p36á23n72e44k 3487963123431

Tak Ropid uz prisel na to, co jim asi deset milionu lidi doporucilo. Super.

+1/0
7.4.2015 22:10

P25a35v66e15l 62M87a29r97e46š 2763668891221

Hele Pražáci konečně objevili Stratosy.Tyhle minibusy jezdí u nás pod Špilasem už dva roky...

+2/−6
7.4.2015 21:29

B48o73h10u78s22l74a31v 71K79r38á20l65í89k 2261230859266

Na pražské lince 262 jezdí Stratosy už od roku 2011. Ale je fakt, že Špilas v Praze nemají.

+4/0
8.4.2015 2:46

K95a61r87e88l 44W74a17t58z70k63o 9736437887176

Jenže proti špatně parkujícím debi*lům to stejně nepomůže.

+7/−4
7.4.2015 21:15

P66e64t78r 35Č44e59r68m26á34k 9328145159680

Hm super, už takhle se nedá pořádně v centru projet, tak tam ještě pošlou autobusy... Co na tom že na každém rohu je metro a tramvaje, veřejný rozpočet je přece bezedný... ;-)

+7/−5
7.4.2015 21:10

P75a88v49e11l 12K12r83á88l 5760559474408

Proč tam teda jezdí tolik aut, když je na každém rohu metru, tramvaj, autobus?

+10/−2
7.4.2015 22:57

B25o39h24u48s41l42a64v 22K73r40á39l55í66k 2531680909726

Bodejť by tam nebylo přecpáno, když se tam tolik lidí úplně zbytečně cpe autem.

+3/0
8.4.2015 2:48

M56i82c29h67a85l 66P56a67v61l88á54t 9213613294339

A nekteri jsou az tak bezohledni, ze si tam dovoli bydlet! :o)

0/0
8.4.2015 9:10

M63i95c29h21a37l 82P69a20v40l73á39t 9303323944419

PS: Pritom DP by tam nejradeji poslal kloubove autobusy..

0/0
8.4.2015 9:10

J21a38r37o16m57í86r 60K73a67p71l62a58n 7858314132914

Omyl, Dopravní podnik není organizátor dopravy. Nasadí takové autobusy, které od něj městský organizátor ROPID objedná. A navíc, linky 192 a 194 nejezdí Dopraví podnik, ale úplně jiná firma, společnost ABOUT ME s.r.o., píše se to i v tom článku ;-)

0/0
9.4.2015 8:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.