Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec ťukancům, uličkami v centru se protáhnou nejmenší pražské autobusy

Projedou i úzkými ulicemi, kde po obou stranách parkují auta, vyberou ty nejostřejší zatáčky. Historické centrum Prahy od úterý křižují na nové lince 194 dva speciálně upravené minibusy. Od června by navíc oba mohly jezdit na plynový pohon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T40a60d89e84á54š 63H46a33v62l34í46k 6485732463978

Vrácení linky 192 (292) vítám, ale bylo by rozumné ji prodloužit aspoň k metru Malostranská (A) důvodem je snadnější přestup. Dále jezdí zde navíc tramvaje 5 a 18 linka by se dala vést v trase NEMOCNICE POD PETŘÍNEM - Malostranské náměstí - Staroměstská (A) - Právnická fakulta - Čechův most - Malostranská (A) - Malostranské náměstí - Nerudova - Šporkova - NEMOCNICE POD PETŘÍNEM.

0/0
8.4.2015 8:16

J71a72r22o58s64l65a13v 97M15a23r61e18k 3120272792528

Kdo není línej jak prase, tak tuto vzdálenost musí dojít pěšky.

+2/0
8.4.2015 8:16

H80o13n43z55a 60Š46l72e37z46i78n39g49r 8689201213312

Auta (rozuměj SUV) se zvětšila, musíme zmenšit autobusy.

0/0
8.4.2015 8:16

M12a14r85e58k 42T70ů88m97a 4702578976222

A nebylo by vůbec nejlepší ty nevytížené linky zrušit? Pár kroků z bodu A do bodu B nikoho nezabilo...

+9/−2
8.4.2015 0:36

M81a33r89t20i60n 16Š88t57ě14p52á78n94e19k 3447733763171

Tak Ropid uz prisel na to, co jim asi deset milionu lidi doporucilo. Super.

+1/0
7.4.2015 22:10

P68a52v72e50l 89M51a57r55e49š 2203248451831

Hele Pražáci konečně objevili Stratosy.Tyhle minibusy jezdí u nás pod Špilasem už dva roky...

+2/−6
7.4.2015 21:29

B12o47h60u64s63l54a49v 39K17r14á32l72í97k 2601170639336

Na pražské lince 262 jezdí Stratosy už od roku 2011. Ale je fakt, že Špilas v Praze nemají.

+4/0
8.4.2015 2:46

K36a25r31e63l 87W55a48t31z91k81o 9416637217946

Jenže proti špatně parkujícím debi*lům to stejně nepomůže.

+7/−4
7.4.2015 21:15

P74e22t29r 49Č40e44r53m79á28k 9368765609480

Hm super, už takhle se nedá pořádně v centru projet, tak tam ještě pošlou autobusy... Co na tom že na každém rohu je metro a tramvaje, veřejný rozpočet je přece bezedný... ;-)

+7/−5
7.4.2015 21:10

P91a89v50e91l 26K83r98á23l 5290239914218

Proč tam teda jezdí tolik aut, když je na každém rohu metru, tramvaj, autobus?

+10/−2
7.4.2015 22:57

B71o72h17u75s95l18a56v 60K77r20á75l29í78k 2551950939856

Bodejť by tam nebylo přecpáno, když se tam tolik lidí úplně zbytečně cpe autem.

+3/0
8.4.2015 2:48

M37i16c96h54a98l 90P90a71v94l21á75t 9973103354489

A nekteri jsou az tak bezohledni, ze si tam dovoli bydlet! :o)

0/0
8.4.2015 9:10

M32i21c18h54a29l 11P64a40v92l25á24t 9783743714469

PS: Pritom DP by tam nejradeji poslal kloubove autobusy..

0/0
8.4.2015 9:10

J37a12r29o42m85í85r 23K87a71p80l26a13n 7118954802624

Omyl, Dopravní podnik není organizátor dopravy. Nasadí takové autobusy, které od něj městský organizátor ROPID objedná. A navíc, linky 192 a 194 nejezdí Dopraví podnik, ale úplně jiná firma, společnost ABOUT ME s.r.o., píše se to i v tom článku ;-)

0/0
9.4.2015 8:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.