Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec ťukancům, uličkami v centru se protáhnou nejmenší pražské autobusy

Projedou i úzkými ulicemi, kde po obou stranách parkují auta, vyberou ty nejostřejší zatáčky. Historické centrum Prahy od úterý křižují na nové lince 194 dva speciálně upravené minibusy. Od června by navíc oba mohly jezdit na plynový pohon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T67a94d63e38á51š 66H29a24v39l39í82k 6575642913838

Vrácení linky 192 (292) vítám, ale bylo by rozumné ji prodloužit aspoň k metru Malostranská (A) důvodem je snadnější přestup. Dále jezdí zde navíc tramvaje 5 a 18 linka by se dala vést v trase NEMOCNICE POD PETŘÍNEM - Malostranské náměstí - Staroměstská (A) - Právnická fakulta - Čechův most - Malostranská (A) - Malostranské náměstí - Nerudova - Šporkova - NEMOCNICE POD PETŘÍNEM.

0/0
8.4.2015 8:16

J43a80r33o93s26l18a87v 51M61a65r21e41k 3600382452978

Kdo není línej jak prase, tak tuto vzdálenost musí dojít pěšky.

+2/0
8.4.2015 8:16

H62o29n30z58a 73Š63l22e86z72i64n70g32r 8139931593532

Auta (rozuměj SUV) se zvětšila, musíme zmenšit autobusy.

0/0
8.4.2015 8:16

M46a15r61e18k 70T58ů43m22a 4782528116722

A nebylo by vůbec nejlepší ty nevytížené linky zrušit? Pár kroků z bodu A do bodu B nikoho nezabilo...

+9/−2
8.4.2015 0:36

M40a35r67t84i93n 40Š29t37ě43p42á20n79e67k 3457313613461

Tak Ropid uz prisel na to, co jim asi deset milionu lidi doporucilo. Super.

+1/0
7.4.2015 22:10

P65a48v66e16l 66M94a55r76e36š 2373148851181

Hele Pražáci konečně objevili Stratosy.Tyhle minibusy jezdí u nás pod Špilasem už dva roky...

+2/−6
7.4.2015 21:29

B78o30h61u49s56l47a95v 85K37r71á74l31í20k 2131940819496

Na pražské lince 262 jezdí Stratosy už od roku 2011. Ale je fakt, že Špilas v Praze nemají.

+4/0
8.4.2015 2:46

K35a36r81e74l 23W14a44t65z72k40o 9216187667136

Jenže proti špatně parkujícím debi*lům to stejně nepomůže.

+7/−4
7.4.2015 21:15

P24e51t34r 63Č88e27r28m87á82k 9648595379750

Hm super, už takhle se nedá pořádně v centru projet, tak tam ještě pošlou autobusy... Co na tom že na každém rohu je metro a tramvaje, veřejný rozpočet je přece bezedný... ;-)

+7/−5
7.4.2015 21:10

P91a83v56e90l 60K93r86á12l 5760139424658

Proč tam teda jezdí tolik aut, když je na každém rohu metru, tramvaj, autobus?

+10/−2
7.4.2015 22:57

B26o26h82u82s17l84a77v 70K68r59á79l84í49k 2151630319466

Bodejť by tam nebylo přecpáno, když se tam tolik lidí úplně zbytečně cpe autem.

+3/0
8.4.2015 2:48

M52i27c25h84a37l 52P81a26v48l60á23t 9793103474479

A nekteri jsou az tak bezohledni, ze si tam dovoli bydlet! :o)

0/0
8.4.2015 9:10

M91i96c72h11a45l 15P75a79v81l66á16t 9413143704519

PS: Pritom DP by tam nejradeji poslal kloubove autobusy..

0/0
8.4.2015 9:10

J54a39r65o65m33í85r 27K80a87p73l11a65n 7678334632904

Omyl, Dopravní podnik není organizátor dopravy. Nasadí takové autobusy, které od něj městský organizátor ROPID objedná. A navíc, linky 192 a 194 nejezdí Dopraví podnik, ale úplně jiná firma, společnost ABOUT ME s.r.o., píše se to i v tom článku ;-)

0/0
9.4.2015 8:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.