- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pár dní zpět, 9 začala nečekaně brzdit a já proletěl až do náruče dalšího cestujícího, co mě zachraňoval. Pro změnu Olšanská, přejezd přes koleje, kde loni zemřel mladý motorkář. Kousek od zastávky, takže tramvaj zcela jistě musela jet maximální rychlostí. (Policejní auto sešrotovala tramvaj až na následném přejezdu. Tam co následně rozporcovala 26 další seniorku... Kapku horror, ne? Nejspíš jde o klasický příběh "Krvavé žižkovské tramvaje".)
Před zastávkou je nečekané zastavování mazec. Připravovali jsme se k výstupu a do toho brzdění o překot a hned následný rozjezd. Tramvaj tedy umí zastavit na fleku a opět akcelerovat, pokud si řidič hraje na formuli 1 a kouká pro zábavu cvičit se zlomeninami cestujících. Jinak je to o nulové předvídavosti dopravní situace a normální bezohlednost řidiče vůči cestujícím i ostatním účastníkům silničního provozu.
A jen tak mimochodem, dnes opět nehoda. 5 nabrala auto na konci Senovážného. Opět. To je ta křižovatka, kde fandové tramvají hodlají napojit trať z Vinohrad vedoucí parkem kolem Hlavního nádraží. Aneb "bezpečnost pražských tramvají především", "tramvaj má vždy přednost" či "parky, auta a chodci musí tramvajím ustoupit".
Takže nejdřív nadáváš, že řidiči nebrzdí, bourají auta a přejíždějí chodce a pak ti vadí, když před překážkou zabrzdí.
Máš to těžkej život...
Když nebudu předvídat a budu bezohledný, mám za den tak 20 nezaviněných nehod a 10 přejetých chodců (info pro paranoiky - v reálu samozřejmě neproveditelné z důvodu stažení z vozu kvůli vyplňování stohů papírů...)...
9? Žižkov? V prvním čtvrtletí asi nebyl splněn plán přejetých chodců. Bylo třeba na tom zapracovat.
Co aby naopak na těch nehodách zapracoval DPP? Je těch mrtvých tady už nějak moc, ne? Co začít řidičům nenápadně vysvětlovat, že řidič má šestý smysl a tramvaj nemusí mít vždy přednost, třeba když jde o životy druhých.
Vypadá to, že je těžkou chybou pouštět takto nebezpečnou dopravu do středu zalidněného města.
obávám se, že tenhle sarkasmus většina lidí nepochopí...
Paní asi patřila do té generace, která si v Blesku přečetla že chodec má na přechodu přednost. Teď už ví, že to není pravda.
Desítky přihlížejících. Dokonce se zdrželi od večeře.
Paní asi zapomněla že na přechodu nemá přednost a nebo jak je u některých lidí zvykem, na přechodu nekoukám a jdu, co naplat že tramvaj má brzdnou dráhu dlouhou a nezaflekuje to na místě...