Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Test cesty na letiště. S novým metrem trvala o pět minut déle

Cestující se dostanou na letiště rychleji a pohodlněji, hlásili po otevření nového metra pražští politici. iDNES.cz vyzkoušel, o kolik se cesta do Ruzyně zkrátila poté, co byla konečná „letištního“ autobusu 119 přesunuta z Dejvické na Nádraží Veleslavín. Trasu jsme projeli se stopkami a kamerou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A47d62a62m 70S94t55a96v32a 5208837126901

"....o pět minut déle...": Pět minut sem, pět minut tam. Jde ale o komfort cestování a ne se honit na nějakou rychlodráhu  s kdovíjak pofidérním přestupem!!!

0/0
21.4.2015 21:19

J11i84ř79í 14C36e83r12m62a23n 9346903868813

Autor videa porovnává neporovnatelné. V prvním příadě, kdy jede autobusem již z Dejvické, tam chybí (logicky) vstup (nebo spíš sestup) do metra a potom přestup metro - autobus. Ano, pro cestující bydlící na kulaťáku se to teď zhoršilo. Autor měl porovnat cestu začínající, řekněme, na náměstí Míru. V tom případě by byl vstup do metra i přestup na autobus nutný v obou případech a jiná by byla opravdu jen cesta mezi kulaťákem a Veleslavínem.

0/0
15.4.2015 16:14

M66a14r15t63i85n 31R73u86z95i75c33k24a 1242388706607

Tak jsem si to projel, cesta je casove delsi, ale take spise proto, ze bus z terminalu musi na evropskou pres krizovatku, cekani asi 2min. (dejvicka - pouze zarazeni do jizdniho pruhu - bez cekani), vystup z metra trva dele (take cca 4min.) - stanice je hloubeji a u eskalatoru se houfuji lide (neprijemna snaha se radit jen pravou stranu a pulka eskalatoru je nevyuzita - na dejvicke cca 2min.), jizdni usek veleslavin-letiste je stejny, ale pravdou je, ze jsme jeli zretelne pomaleji nez jsem zvykly (nebo se mi to zdalo?), stali jsme na kazde zastavce - na jedne dokonce cca 1min., coz by odpovidalo spise prodlouzene dobe jizdy.

Problem s eskalatorem na me prijde nadneseny, jde o par schodu a ty byly i na dejvicke, navic vytah je hned pres prechod. V budoucnu se ma na letiste postavit zeleznice Praha-Kladno, pak zas bude eskalator prakticky nevyuzivan - i kdyz 119 bude jezdit nadale.

0/0
13.4.2015 19:23

J72a36n 28U44l53r69y13c78h 4581217930878

"nepříjemná" snaha řadit se na eskalátorech jen do pravého pruhu je naprosto OK - většina cestujících už naštěstí pochopila a respektuje, že místo vlevo je pro ty, co chtějí (potřebují) do/ze schodů šlapat - zaplaťpánbu to v metru už tak celkem funguje (když je lidí opravdu moc, tak zaplní i ten prostor vlevo, buďte v klidu)

0/0
14.4.2015 12:57

V10á41c34l37a71v 82D23a87v91i26d 5565969804265

Pokud jde o stavbu metra přímo na letiště, metro na letiště není v žádném případě standard v rámci Evropy. Nabízím určitý přehled:

Berlín: Schönefeld - vlak, Tegel pouze bus; Mnichov: vlak (S-Bahn); Dusseldorf: vlak S-Bahn přímo k terminálu, dále závěsný monorail (Sky-train) k nádraží, kde staví i dálkové vlaky; Frankfurt nad Mohanem: vlak (S-Bahn, ale i dálkové vlaky včetně ICE); Kolín nad Rýnem+Bonn: vlak (včetně dálkových); Lipsko+Halle: vlak (včetně dálkových)

Amsterdam: Vlak, letiště Schiphool má přímé spojení i do dalších nizozemských měst

Paříž: Charles de Gaulle - vlak (příměstský RER i TGV), Orly - vlak (vč. TGV), tramvaj a minimetro Orlyval, Beauvais - pouze bus

Londýn: Stansted - vlak, Heathrow - vlak i metro, Gatwick - vlak

Lyon: tramvaj; Toulouse: tramvaj; Curych: tramvaj; Ženeva: trolejbus; Madrid: metro

Barcelona: vlak; Lisabon: metro; Atény: vlak i metro; Vídeň: vlak; Varšava: vlak; Kodaň: vlak; Belehrad: pouze bus; Budapešť: vlak, staví 200 metrů od Terminálu 1 a mnohem dál od 2, dále bus; Milán: Malpensa - vlak, Linate - metro, Bergamo - bus; Řím: vlak; Stockholm: vlak nebo bus; Helsinki: bus; Oslo: vlak; Vilno: vlak; Riga: bus; Tallin: bus, staví se tramvajová trať, letiště je hodně blízko centra

Metro tedy mají jen největší letiště (Heathrow), letiště blízko centra (City, Linate), nebo letiště v zemích, které jsou beznadějně zadlužené (Atény, Lisabon, Madrid).

+2/0
11.4.2015 0:54

M24i87c14h80a21l 68C73h90a61l60u63p67a 6468220449113

V Kodani jede na letiště metro i vlak.

0/0
12.4.2015 14:48

M83i37c19h79a97l 94C43h98a85l52u54p57a 6728800199713

V Kodani vede na letiště metro i vlak.

0/0
12.4.2015 14:49

V47á72c52l88a89v 53D40a81v29i35d 5495719754185

Kolik % cestujících jezdí na letiště z Dejvické? Většina lidí má výchozí bod někde jinde a z metra na bus by přestupovala tak jako tak.

+2/−2
11.4.2015 0:41

P25a75v74e57l 25T71u69l70a46c25h 8912695801356

Autor tohoto článku je ukázkou naprostého úpadku české žurnalistiky a měl by být vyhozen i z idnes!  Větší blábol jsem dlouho nečetl

+4/−1
10.4.2015 23:32

T26o29m43á88š 79Z54e94m98a49n 3905218934825

Až pojedete z centra, tak to bude zas jinak..

0/0
10.4.2015 20:53

P78e97t78r 68K93u36b19i44š38t80a 7969328925101

Asi tak - proč nejeli třeba z Můstku? To by mělo daleko větší vypovídající hodnotu.

0/0
15.4.2015 11:59
Foto

M76a12r16t73i96n 82P58i56š13t16o16r82a 8948638306759

Čím je doprava hromadnější, tím je pomalejší.

Kdo tomu nevěří, ať si představí mezní případ, kdy bykapacita vlaku byla velká tak, že by pobral zájemce za celý den. Takže byjezdil jednou denně. Průměrná doba přepravy by byla půl dne čekání plus dobajízdy.

Na novém úseku metra se v době dlouhých intervalů tentoefekt už projevuje. Metro má sice výhodu v rychlejší jízdě, ale má inevýhody. Je to pár minut navíc na sfárání/vyfárání z povrchu na nástupiště.Metro má také řidší stanice, takže průměrná doba přesunu od dveří bytu kestanici je větší.

I tak nejspíš v průměru ke zrychlení o nějakou minutkudošlo. Když se ale proti tomu postaví 20 miliard, zdá se, že je to luxus.

+1/0
10.4.2015 18:03

E34d66a 14D76r85á91b47e45k 7329752533257

metro není asi ani tak důležité kvůli rychlosti, ale že svou značnou kapacitou odsaje hodně cestujících z tramvají, které nemusí jezdit narvané k prasknutí na hranici možností.

0/0
10.4.2015 23:15
Foto

M81a90r61t90i57n 60P93i32š47t83o46r95a 8108298516759

Ano, má i další výhody, vždyť proto se staví.

Ale tady v tom članku a diskusi se řeší doba přepravy. A ta, pro někoho překvapivě, nemusí být kratší.

A má i další nevýhody, třeba méně zajímavý výhled z okna ;-). A zdá se, že i více stání - třeba na eskalátorech je povinné.

0/0
11.4.2015 1:00

M62i86c53h23a80l 18C14h71a65l88u33p89a 6198670389733

To je blbost, na schodech se dá chodit, pokud to není moc narvané. Ještě jsem neviděl, že by někoho stíhali za to, že šel po eskalátoru.

0/0
12.4.2015 14:52
Foto

M16a15r40t31i25n 54P91i47š12t35o53r86a 8818668796859

Chůze je jen jiná forma stání, jde o to, že nemůžete sedět.

Chtěl jsem upozornit na snížení komfortu v metru oproti tramvajím.

Starší cestující nastoupil bezbariérově do tramvaje a prakticky hned si mohl sednout.

Cestou do metra musí stát 2 minuty na schodech (např. na Petřinách).

Počet míst k sezení na nástupišti je také malý. To lze sice eliminovat načasováním na přesný vlak, ale to důchodci běžně nedělají.

Ledaže by DP zavedl rezervační systém na to jedno sedátko ve výtahu. I před výtahem se stojí.

Stručně: tramvají může jet důchodce tak, že skoro celou cestu sedí, metrem se musí několik minut stát a pak rychle jede. Pokud není prioritou rychlost, ale komfort, jde o zhoršení.

0/0
13.4.2015 9:26

M71i95c69h69a87l 10C11h11a81l56u28p90a 6708700419373

U spousty zastávek na tram a bus se taky musí stát. To stání na eskalátorech snad není tak náročné, myslím že pro staré lidi je náročnější chůze než chvíli stát a při tom si odpočinout. V metru jsou nějaké sedačky na každé zastávce a slušní lidi by je měli pustit. Že by tam přijelo najednou 30 důchodců a neměli si kam sednout snad tak běžné není.

0/0
13.4.2015 10:25

J25a18n 32S92t24o20d54o47l42a 7611740773820

Ještě k metru na letiště. V Praze to trvá při využití MHD cca 30 minut do centra. Od zavazadel k zastávce je to dejme tomu 10 minut pro toho, kdo jede jednou za dlouhou dobu (aby se zorientoval). Pak může dejme tomu 10 minut čekat na bus. Nakonec těch 30 minut bus + metro, kde je přestup už zohledněn. Celkem 50 minut od zavazadel do centra bez spěchu (40 minut je nejrychlejší možnost).

Když to porovnám z většinou letišť, tak je to nadstandardně krátká doba a ta cesta je spolehlivá, zácpy na trase až na výjimky nejsou. 

Do Prahy létá relativně málo lidí, letiště je malé. 

Tudíž investice do metra na letiště by se nevyplatila. Možná vlak, který by stačilo zmodernizovat a dostavět kousek kolejí k terminálu (ten by ale stejně jezdil max. jednou za půl hodiny). Přijde mi, že současné spojení na letiště je naprosto výborné v porovnání s drtivým množstvím ostatních měst a letišť. Metro by bylo samozřejmě výborné, ale nevím, jestli to stojí z takovou investici.

+5/0
10.4.2015 13:24

A60n84d83r31e52j 13O47l71e67k14s28a 3145381297421

Přes 11 mio cestujících ročně, není málo, to je nějakých 30 000 lidí denně. Na metro je to tak na hraně efektivity, ale nesměla být to být tak distancovaná lokalita a ještě v kombinaci s běžným městským provozem na trase.

Proč myslíte, že ve světě, na ta opravdu velká letiště, vedou různé speciální dráhy, monoraily, maglevy, S-bahny apod.

0/0
10.4.2015 13:38

J96a73n 56S41t63o22d59o65l58a 7571920573850

Protože se tam jinak do města nedá dostat. Třeba Šeremetěvo, mimochodem, už tu dráhu dostavěli? Šanghai, tak se po silnici nedá vůbec, zácpa 24 hodin denně. SFO to samé, všechna letiště v NYC taky. 

Já nejsem proti metru, jen to je - i podle vás - na hraně efektivity. Nějaký monorail apod. je na tom stejně.

+4/0
10.4.2015 13:51

M24a31r55e48k 35H32r98u95b42y 6177492281378

Asie, Amerika je trochu jiny pripad - treba ve Statech se daleko vic pocita s individualni dopravou. Tu ma mmch LKPR vyresenou taky pekne mizerne.

Evropska letiste naopak s hromadou dopravou pocitaji hodne - Schiphol, Frankfurt, Berlin - tam vsude se dostanete rychle a pohodlne MHD.

A kdyz uz se to jednou dela, proc to tedy neudelat _dobre_? :-P

0/0
10.4.2015 14:38

J89a53n 49S27t74o19d80o34l15a 7451870283450

V Amsterdamu jsem vlakem jel, je to cca podobné, jako to naše spojení busem a metrem, rychlejší to nebylo. Výhodou je nepřestupování, nevýhodou cena. 

Frankfurt je přestupní letiště, moc lidí tam nelétá kvůli městu samotnému. Navíc tam mají na letišti nádraží dálkových vlaků, což je samozřejmě skvělé. To ale Buštěhradská dráha zajistit nemůže.

Nový Berlín neznám. 

V US je právě individuální resp. silniční doprava z letiště do města nepoužitelná kvůli příšerným zácpám. Nedávno v SFO hodina v zácpě, a to v době, kdy už je tam celkem volno. Proto budují vlaky/metro z letiště.

Oproti nemocnici v Motole je letiště o dost dál, stavba by byla velmi drahá, jezdilo by tam každé kdovíkolikáté metro, takže nakonec by se spojení nijak neurychlilo.

Já jsem pro zprovoznění všech možných pražských tratí tak, aby vytvořily jakýsi S-bahn. To by nebylo drahé, možná nové soupravy, zdvojkolejnění, a jinak už to je hotové. To by Praze výrazně pomohlo. Jisté náznaky už fungují, jen by to chtělo výrazně rozšířit, včetně S-bahnu na letiště.

+2/0
10.4.2015 14:51

M28a47r35e28k 72H93r19u88b84y 6527822711658

Souhlas, jenom by to konecne chtelo koncepci a taky zacit neco delat. Rychlodraha jeste neni ani namalovana a VI.A je taky dost v lufte. Takze se obavam, ze nez bude rozumna doprava na letiste, lidstvo vynalezne teleporty :-/

0/0
10.4.2015 14:59

M13i96c43h11a40l 49Ř91e45z83n68í21č19e39k 1281478147890

Projekt na rychlodrahu byl hotovy drive nez projekt prodlouzeni metra. V provozu mela byt v 2012. Ale Praha 6 a 7 to blokly

+2/0
10.4.2015 15:38

A26n20d59r17e85j 79O57l17e87k76s33a 3275101687951

Přesněji, Bém a Chalupa (P6), v zájmu rezidentů a jejich zájmů na Ořechovce. Byla spuštěna kampaň, za kterou by se nemusela stydět dezinformační kancelář v Moskvě. Nazývala se "Chceme metro, ne rychlodráhu!".

Kdo to metro chtěl a proč? No důchodci z Petřin a Červeňáku, posloužili jen jako užiteční idioti. Dnešní stav je takový, že metro se sídliště jen na okraji dotýká a ještě se jmenuje Bořislavka Rv

+1/0
10.4.2015 15:54

M44a12r52e77k 37H71r43u56b78y 6537822631658

Letiste odbavi 22x tolik pasazeru nez kolik se pocita v Motole.

A sice by samozrejme vsichni nejeli metrem, ale i tak je rozdil obrovsky. Nemluve o tom, ze pri soucasnem vystaveni P+R by ho mohli pouzit i lide z Kladna, Slaneho apod. a to by mohlo i vyrazne ulevit doprave v Praze.

Jenze to by se apk treba mohlo prijit na to, ze je Blanka zbytecna :-P

0/0
10.4.2015 14:36

M16a62r64e90k 50T79u62r65n61o15v94e20c 7625522320606

To množství - tedy 22x méně - můžete mi říct, z jakého přesně čísla vycházíte co se týká počtu pasažérů do Motola?

Co se týče přepranví poptávky do Ruzyně, tam jsem už kdysi někde viděl číslo i 50 tisíc lidí denně. Tady v diskuzi někdo napsal údaj 30 tisíc denně - což asi vychází z počtu odbavených pasažérů za rok (11 miliónů, děleno 365). Ono ale na letiště jezdí i docela dost lidí, co tam pracují - zrovna Letiště Praha bylo také jedním z těch největších zaměstnavatelů v Praze...

Vezmu-li tedy to Vaše číslo - 22x méně - než dejme tomu těch 30 tisíc, vychází mi asi 1300 lidí. Opravdu máte pocit, že do Motola jezdí jen 2000 lidí denně? Jen zaměstnanců má Motol už skoro 6000. Opravdu nejezdí v Motole všichni do práce autem - ono by je totiž v Motole ani nebylo kam dávat. Množství pacientů to také podle mě daleko převyšuje. V roce 2014 mělo být v Motole asi 750 tisíc ambulantních výkonů. Někdy teoreticky jeden pacient je objednán do více ambulancí v jeden den, ale myslím, že takových je spíš menšina. Každopádně by to bylo 2000 pacientů denně jen na ambulantní výkony. Hodně tam jezdí rodiče s dětmi - takže sice jakože jeden pacient, ale jednou tam 2 nebo 3 lidé (zdaleka ne vždy autem).

Mně prostě to Vaše "22x méně" přijde jako nějaké hausnumero střelené úplně od boku - ale samozřejmě pokud tomu tak není, tak by mě zajímalo, kde jste taková čísla našel...

Já si jinak o výhodnosti stavby metra do Motola také myslím svoje - podle mně trasa D byla potřebnější - ale jednou už se to začalo stavět (resp. dostavělo) - tak ať se to teď aspoň využívá co nejvíc. A tak jsem se i bál, jak to metro bude za Dejvicemi nebo Veleslavínem prázdné - ale už jsem s ním několikrát jel a prázdné tedy v žádném případě není. Nejen v ranní špičce, ale kupodivu třeba i po šesté večer. Dokonce jak se teď nacházejí chybičky na skoro každé z nových stanic, tak bych si troufnul podotknout, že to schodiště v Motole je také dost úzké, ráno to často nestačí...

+2/0
10.4.2015 15:22

J25i21ř65í 67Č52e22r94n26ý 7932366621

Novináři jsou rejpalové .

0/0
10.4.2015 13:23

J54a75n 13S37t42o95d92o50l81a 7231680363580

Pokud je cesta s přestupem na autobus, nedá se nijak výrazně zrychlit. Pro porovnání staré a současné možnosti bych změřil, jak dlouho ve skutečnosti trvá chůze z prostředních dveří soupravy metra k prostředním dveřím autobusu 119 na obou stanicích metra. Pak případná trvalá dopravní omezení autobusu, které autor zohlednil. Každé druhé metro v průměru dorovná výhodu rychlejšího přesunu po nové trase metra. Můj odhad je, že s přihlédnutím k 50% pravděpodobnosti každého druhého metra je třeba počítat na cestu stejný čas, ledaže by na Veleslavíně bylo výrazně blíže k autobusu - ještě jsem tam nebyl.

Rozhodně ale není cesta přes Veleslavín pomalejší, a nejméně v 50% případů je o cca 5 minut rychlejší.

0/0
10.4.2015 13:14

P87e43t77r 49M47i81c27h18a89l 2340284381712

A neměl by výchozí bod být spíš na Florenci nebo na Hlavním nádraží? Jinak metro mělo už dávno jezdit až na letiště.

+6/0
10.4.2015 13:13

A97n96d63r50e69j 74O56l53e98k21s85a 3125671767651

Měl; nemělo.

+2/0
10.4.2015 13:31

R59o81b78e12r52t 39H19o64m78o26l75k56a 2540452452841

Tak když čekání, tak i na Dejvické. Pokud už budu v metru (jízda třeba ze Želivského), tak na bus budu čekat tak jako tak (a je jedno kde). Rozdeíl pak bude minimální nebo žádný.

+2/0
10.4.2015 13:10
Foto

T78o19m13á34š 94F52l27a72š98k61a 5125435436661

Je to tak, jak píše již nejeden můj předchůdce. Naprosto neobjektivní, zavádějící. Hlavně že titulek přitáhne čtenáře. A o to asi Babišnovinám jde, že? 90% lidí pojede metrem z centra. Takže když už to chtěl autor porovnávat z Dejvické, tak neměl startovat na stanici autobusu, ale na nástupišti metra v okamžiku příjezdu soupravy z centra, která hned dále pokračovala do Veleslavína. Pak by to srovnání bylo objektivní. Ale mám obavy, že to autor ví, ale pak by to nebyla taková bomba na čtení.

+14/0
10.4.2015 12:21

J63a44n 24S49t52o40d51o48l36a 7281670873980

Kolik lidí začíá cestu na letiště na Dejvické? 90% lidí tam přijelo metrem, 9,99% tramvají a jen nepatrných pár jednotlivců bydlí/pracuje v pěší vzdálenosti od Dejvické. Tramvaje snad pořád jedou na Veleslavín, takže tato situace platí jen pro lidi z Kulaťáku a hotel Diplomat, odkud ale většina jezdí taxikem.

Test měl být třeba z Muzea nebo lépe z Můstku, to by otestovalo reálnou cestu z/na letiště. Tohle je manipulativní titulek. Autor cestu si záměrně vybral výchozí bod, který nikdo nepoužije a titulek tuto nepravděpodobnou situaci zobecňuje.

+11/0
10.4.2015 12:08

O70l53d97ř98i98c63h 75J10a33n57e73č40e63k 8389606383521

a aby toho nebylo málo, v prvním případě mu autobus jel hned, jak přišel na zastávku, v druhém strávil asi 4 minuty čekáním na metro ;-D

+7/0
10.4.2015 12:11
Foto

P76a16v30e45l 58F22r22u39m95e91r54t 5367694767168

Řešit, jestli se cesta na letiště o nějakou tu minutu zkrátí či prodlouží je i vzhledem k době, co cestující na letišti před odletem stráví, úplná magořina.

Mnohem důležitější je, že se část cesty nepohodlným autobusem (95% sedadel na vysokých podestách, bez klimy a s neustálým drncáním a otřesy - vzhledem ke stavu našich silnic) přesune na cestu mnohem pohodlnějším a prostornějším metrem.

+3/0
10.4.2015 11:30

I36v64o 28P11r55o62c13h44á78z89k62a 4201652754222

Pořád nemůžu pochopit proč nejde prodloužit metro na letiště když teď v podstatě jezdí "okolo" a stavět nějakou rychlodráhu. Jen aby z toho nebyla druhá Blanka.

+1/−2
10.4.2015 11:13

A76n23d87r96e74j 90O80l78e35k93s84a 3855681677831

Právě proto - aby z toho nebyla druhá Blanka.

+1/0
10.4.2015 11:17

P55e96t86r 95Ž34á36k 1738422375969

kde okolo letiště jezdí metro?

+2/0
10.4.2015 12:56
Foto

T23o13m85á65š 68J58á12r73a29i 7797766229812

co tam pet minut pozdeji ci driv ale pohodli, mensi provoz na evropske, to je co je pro mne dulezite.

+5/−1
10.4.2015 10:51

J78a40k45u82b 49K74ý60z77l 1279745219167

To si delate legraci. Tomu tedy rikam test. O cem ma jako tenhle pseodotest vypovidat a o cem je clanek?

+5/0
10.4.2015 10:39

J17i23ř77í 78M86a49r49e54č69e77k 3769771912

O cestě na letiště.

+1/0
10.4.2015 11:11

O69n35d36r83e93j 47K13u77r83c 9156262935898

Ono, když na Veleslavín jede každé 2.-3. metro, tak i kdyby jel z druhé strany Prahy, výsledek bude stejný, ne-li horší..

+2/−6
10.4.2015 10:33

A89n92d61r45e45j 84O20l53e61k51s87a 3945501917361

Přesně. Cestujícímu na letiště totiž přibyl jeden nucený přestup - na Dejvické. Když bude mít štěstí, vlak pojede až DO Veleslavína a tam musí cestující po dvou eskalátorech a jedněch dlouhých pevných schodech, zatímco na Dejvické je metro pod povrchem a k autobusu je cesta rozhodně kratší.

+2/−6
10.4.2015 10:54

M72a36r19t62i68n 14L56u15k35e50š 3426791721125

Nesmysl. Když bude turista alespoň průměrně inteligentní, tak vleze do metra na Veleslavín už ve své nástupní zastávce. Pokud je podprůměrně inteligentní, tak je to idiot a jeho starosti by neměly ostatní zatěžovat.

0/−2
10.4.2015 12:18

A38n38d72r61e92j 59O58l60e17k41s40a 3915811257721

Jistě. I průměrnému idiotovi ale dojde, že když přijíždějící souprava bude končit na Dejvické, bude muset počkat na další. To čekání na další, je zdržení, které se musí započítat do časového plánu.

Reagoval na fakt, že cestujícímu na letiště metrem z centra, se staví do cesty jedna proměnná navíc - stopka na Dejvické a čekání na další soupravu.

+2/0
10.4.2015 12:22

M83a94r98t96i21n 50L20u77k17e40š 3316841461555

Reagoval jsem na slova o nuceném přestupu. To je jako kdybyste tvrdil, že na refýži musíte vlézt do jiné tramvaje než chcete a na další zastávce vystoupit a počkat na tu svojí ;-)

+1/0
10.4.2015 12:25

A19n93d51r39e80j 58O23l59e32k87s97a 3765231747121

Muset vylézt z vagonu a počkat, až přijede jiný, není nucený přestup? A co to teda je?:-)

+2/−1
10.4.2015 12:30

M31a37r22t73i89n 62L66u47k80e75š 3906861271945

Nikdo nemusí vylézat a čekat - o tom je můj první příspěvek. Stačí nenastupovat do vlaku, který nejede kam chci - o tom byl druhý příspěvek. Ale vy jste to zjevně nepobral :-P

+1/0
10.4.2015 12:33

E54d61a 37D73r24á60b31e46k 7499522443237

časově to ale vychází naprosto stejně (na vteřinu) tak že nechápu co řešíte :-)

+2/0
10.4.2015 12:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.