Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Test cesty na letiště. S novým metrem trvala o pět minut déle

Cestující se dostanou na letiště rychleji a pohodlněji, hlásili po otevření nového metra pražští politici. iDNES.cz vyzkoušel, o kolik se cesta do Ruzyně zkrátila poté, co byla konečná „letištního“ autobusu 119 přesunuta z Dejvické na Nádraží Veleslavín. Trasu jsme projeli se stopkami a kamerou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A36d71a76m 80S61t15a27v86a 5378757526891

"....o pět minut déle...": Pět minut sem, pět minut tam. Jde ale o komfort cestování a ne se honit na nějakou rychlodráhu  s kdovíjak pofidérním přestupem!!!

0/0
21.4.2015 21:19

J39i86ř33í 71C33e87r75m68a61n 9676153658123

Autor videa porovnává neporovnatelné. V prvním příadě, kdy jede autobusem již z Dejvické, tam chybí (logicky) vstup (nebo spíš sestup) do metra a potom přestup metro - autobus. Ano, pro cestující bydlící na kulaťáku se to teď zhoršilo. Autor měl porovnat cestu začínající, řekněme, na náměstí Míru. V tom případě by byl vstup do metra i přestup na autobus nutný v obou případech a jiná by byla opravdu jen cesta mezi kulaťákem a Veleslavínem.

0/0
15.4.2015 16:14

M80a46r12t80i92n 75R97u55z24i86c16k51a 1752888646497

Tak jsem si to projel, cesta je casove delsi, ale take spise proto, ze bus z terminalu musi na evropskou pres krizovatku, cekani asi 2min. (dejvicka - pouze zarazeni do jizdniho pruhu - bez cekani), vystup z metra trva dele (take cca 4min.) - stanice je hloubeji a u eskalatoru se houfuji lide (neprijemna snaha se radit jen pravou stranu a pulka eskalatoru je nevyuzita - na dejvicke cca 2min.), jizdni usek veleslavin-letiste je stejny, ale pravdou je, ze jsme jeli zretelne pomaleji nez jsem zvykly (nebo se mi to zdalo?), stali jsme na kazde zastavce - na jedne dokonce cca 1min., coz by odpovidalo spise prodlouzene dobe jizdy.

Problem s eskalatorem na me prijde nadneseny, jde o par schodu a ty byly i na dejvicke, navic vytah je hned pres prechod. V budoucnu se ma na letiste postavit zeleznice Praha-Kladno, pak zas bude eskalator prakticky nevyuzivan - i kdyz 119 bude jezdit nadale.

0/0
13.4.2015 19:23

J87a35n 70U76l57r58y15c93h 4501597810338

"nepříjemná" snaha řadit se na eskalátorech jen do pravého pruhu je naprosto OK - většina cestujících už naštěstí pochopila a respektuje, že místo vlevo je pro ty, co chtějí (potřebují) do/ze schodů šlapat - zaplaťpánbu to v metru už tak celkem funguje (když je lidí opravdu moc, tak zaplní i ten prostor vlevo, buďte v klidu)

0/0
14.4.2015 12:57

V26á73c14l71a25v 59D33a79v83i55d 5815759904825

Pokud jde o stavbu metra přímo na letiště, metro na letiště není v žádném případě standard v rámci Evropy. Nabízím určitý přehled:

Berlín: Schönefeld - vlak, Tegel pouze bus; Mnichov: vlak (S-Bahn); Dusseldorf: vlak S-Bahn přímo k terminálu, dále závěsný monorail (Sky-train) k nádraží, kde staví i dálkové vlaky; Frankfurt nad Mohanem: vlak (S-Bahn, ale i dálkové vlaky včetně ICE); Kolín nad Rýnem+Bonn: vlak (včetně dálkových); Lipsko+Halle: vlak (včetně dálkových)

Amsterdam: Vlak, letiště Schiphool má přímé spojení i do dalších nizozemských měst

Paříž: Charles de Gaulle - vlak (příměstský RER i TGV), Orly - vlak (vč. TGV), tramvaj a minimetro Orlyval, Beauvais - pouze bus

Londýn: Stansted - vlak, Heathrow - vlak i metro, Gatwick - vlak

Lyon: tramvaj; Toulouse: tramvaj; Curych: tramvaj; Ženeva: trolejbus; Madrid: metro

Barcelona: vlak; Lisabon: metro; Atény: vlak i metro; Vídeň: vlak; Varšava: vlak; Kodaň: vlak; Belehrad: pouze bus; Budapešť: vlak, staví 200 metrů od Terminálu 1 a mnohem dál od 2, dále bus; Milán: Malpensa - vlak, Linate - metro, Bergamo - bus; Řím: vlak; Stockholm: vlak nebo bus; Helsinki: bus; Oslo: vlak; Vilno: vlak; Riga: bus; Tallin: bus, staví se tramvajová trať, letiště je hodně blízko centra

Metro tedy mají jen největší letiště (Heathrow), letiště blízko centra (City, Linate), nebo letiště v zemích, které jsou beznadějně zadlužené (Atény, Lisabon, Madrid).

+2/0
11.4.2015 0:54

M64i80c22h86a14l 21C78h79a93l34u33p87a 6968850519253

V Kodani jede na letiště metro i vlak.

0/0
12.4.2015 14:48

M26i32c21h70a41l 46C14h73a14l26u17p50a 6258930809663

V Kodani vede na letiště metro i vlak.

0/0
12.4.2015 14:49

V32á31c14l94a10v 20D25a22v62i34d 5915309354105

Kolik % cestujících jezdí na letiště z Dejvické? Většina lidí má výchozí bod někde jinde a z metra na bus by přestupovala tak jako tak.

+2/−2
11.4.2015 0:41

P91a86v68e40l 59T74u59l60a74c32h 8442185221986

Autor tohoto článku je ukázkou naprostého úpadku české žurnalistiky a měl by být vyhozen i z idnes!  Větší blábol jsem dlouho nečetl

+4/−1
10.4.2015 23:32

T94o71m38á78š 40Z52e30m73a64n 3475308254215

Až pojedete z centra, tak to bude zas jinak..

0/0
10.4.2015 20:53

P95e57t78r 22K22u52b78i25š25t63a 7559638305911

Asi tak - proč nejeli třeba z Můstku? To by mělo daleko větší vypovídající hodnotu.

0/0
15.4.2015 11:59
Foto

M71a70r38t71i65n 12P12i23š66t62o62r51a 8948578706229

Čím je doprava hromadnější, tím je pomalejší.

Kdo tomu nevěří, ať si představí mezní případ, kdy bykapacita vlaku byla velká tak, že by pobral zájemce za celý den. Takže byjezdil jednou denně. Průměrná doba přepravy by byla půl dne čekání plus dobajízdy.

Na novém úseku metra se v době dlouhých intervalů tentoefekt už projevuje. Metro má sice výhodu v rychlejší jízdě, ale má inevýhody. Je to pár minut navíc na sfárání/vyfárání z povrchu na nástupiště.Metro má také řidší stanice, takže průměrná doba přesunu od dveří bytu kestanici je větší.

I tak nejspíš v průměru ke zrychlení o nějakou minutkudošlo. Když se ale proti tomu postaví 20 miliard, zdá se, že je to luxus.

+1/0
10.4.2015 18:03

E14d91a 39D59r47á63b27e52k 7329952693307

metro není asi ani tak důležité kvůli rychlosti, ale že svou značnou kapacitou odsaje hodně cestujících z tramvají, které nemusí jezdit narvané k prasknutí na hranici možností.

0/0
10.4.2015 23:15
Foto

M78a56r74t33i75n 31P38i12š93t18o57r58a 8198938446219

Ano, má i další výhody, vždyť proto se staví.

Ale tady v tom članku a diskusi se řeší doba přepravy. A ta, pro někoho překvapivě, nemusí být kratší.

A má i další nevýhody, třeba méně zajímavý výhled z okna ;-). A zdá se, že i více stání - třeba na eskalátorech je povinné.

0/0
11.4.2015 1:00

M58i58c10h83a67l 53C50h51a70l90u42p33a 6168210289433

To je blbost, na schodech se dá chodit, pokud to není moc narvané. Ještě jsem neviděl, že by někoho stíhali za to, že šel po eskalátoru.

0/0
12.4.2015 14:52
Foto

M16a41r91t87i15n 87P28i28š35t42o20r19a 8838808106389

Chůze je jen jiná forma stání, jde o to, že nemůžete sedět.

Chtěl jsem upozornit na snížení komfortu v metru oproti tramvajím.

Starší cestující nastoupil bezbariérově do tramvaje a prakticky hned si mohl sednout.

Cestou do metra musí stát 2 minuty na schodech (např. na Petřinách).

Počet míst k sezení na nástupišti je také malý. To lze sice eliminovat načasováním na přesný vlak, ale to důchodci běžně nedělají.

Ledaže by DP zavedl rezervační systém na to jedno sedátko ve výtahu. I před výtahem se stojí.

Stručně: tramvají může jet důchodce tak, že skoro celou cestu sedí, metrem se musí několik minut stát a pak rychle jede. Pokud není prioritou rychlost, ale komfort, jde o zhoršení.

0/0
13.4.2015 9:26

M69i82c41h72a46l 68C46h21a13l33u81p15a 6408950779873

U spousty zastávek na tram a bus se taky musí stát. To stání na eskalátorech snad není tak náročné, myslím že pro staré lidi je náročnější chůze než chvíli stát a při tom si odpočinout. V metru jsou nějaké sedačky na každé zastávce a slušní lidi by je měli pustit. Že by tam přijelo najednou 30 důchodců a neměli si kam sednout snad tak běžné není.

0/0
13.4.2015 10:25

J96a39n 25S13t61o51d33o52l70a 7811650423200

Ještě k metru na letiště. V Praze to trvá při využití MHD cca 30 minut do centra. Od zavazadel k zastávce je to dejme tomu 10 minut pro toho, kdo jede jednou za dlouhou dobu (aby se zorientoval). Pak může dejme tomu 10 minut čekat na bus. Nakonec těch 30 minut bus + metro, kde je přestup už zohledněn. Celkem 50 minut od zavazadel do centra bez spěchu (40 minut je nejrychlejší možnost).

Když to porovnám z většinou letišť, tak je to nadstandardně krátká doba a ta cesta je spolehlivá, zácpy na trase až na výjimky nejsou. 

Do Prahy létá relativně málo lidí, letiště je malé. 

Tudíž investice do metra na letiště by se nevyplatila. Možná vlak, který by stačilo zmodernizovat a dostavět kousek kolejí k terminálu (ten by ale stejně jezdil max. jednou za půl hodiny). Přijde mi, že současné spojení na letiště je naprosto výborné v porovnání s drtivým množstvím ostatních měst a letišť. Metro by bylo samozřejmě výborné, ale nevím, jestli to stojí z takovou investici.

+5/0
10.4.2015 13:24

A40n41d86r19e41j 94O45l37e86k70s68a 3715551757121

Přes 11 mio cestujících ročně, není málo, to je nějakých 30 000 lidí denně. Na metro je to tak na hraně efektivity, ale nesměla být to být tak distancovaná lokalita a ještě v kombinaci s běžným městským provozem na trase.

Proč myslíte, že ve světě, na ta opravdu velká letiště, vedou různé speciální dráhy, monoraily, maglevy, S-bahny apod.

0/0
10.4.2015 13:38

J63a46n 22S93t46o41d31o85l51a 7841340183400

Protože se tam jinak do města nedá dostat. Třeba Šeremetěvo, mimochodem, už tu dráhu dostavěli? Šanghai, tak se po silnici nedá vůbec, zácpa 24 hodin denně. SFO to samé, všechna letiště v NYC taky. 

Já nejsem proti metru, jen to je - i podle vás - na hraně efektivity. Nějaký monorail apod. je na tom stejně.

+4/0
10.4.2015 13:51

M17a29r75e86k 80H78r91u92b49y 6287302631828

Asie, Amerika je trochu jiny pripad - treba ve Statech se daleko vic pocita s individualni dopravou. Tu ma mmch LKPR vyresenou taky pekne mizerne.

Evropska letiste naopak s hromadou dopravou pocitaji hodne - Schiphol, Frankfurt, Berlin - tam vsude se dostanete rychle a pohodlne MHD.

A kdyz uz se to jednou dela, proc to tedy neudelat _dobre_? :-P

0/0
10.4.2015 14:38

J51a68n 51S54t44o88d95o57l50a 7171450523470

V Amsterdamu jsem vlakem jel, je to cca podobné, jako to naše spojení busem a metrem, rychlejší to nebylo. Výhodou je nepřestupování, nevýhodou cena. 

Frankfurt je přestupní letiště, moc lidí tam nelétá kvůli městu samotnému. Navíc tam mají na letišti nádraží dálkových vlaků, což je samozřejmě skvělé. To ale Buštěhradská dráha zajistit nemůže.

Nový Berlín neznám. 

V US je právě individuální resp. silniční doprava z letiště do města nepoužitelná kvůli příšerným zácpám. Nedávno v SFO hodina v zácpě, a to v době, kdy už je tam celkem volno. Proto budují vlaky/metro z letiště.

Oproti nemocnici v Motole je letiště o dost dál, stavba by byla velmi drahá, jezdilo by tam každé kdovíkolikáté metro, takže nakonec by se spojení nijak neurychlilo.

Já jsem pro zprovoznění všech možných pražských tratí tak, aby vytvořily jakýsi S-bahn. To by nebylo drahé, možná nové soupravy, zdvojkolejnění, a jinak už to je hotové. To by Praze výrazně pomohlo. Jisté náznaky už fungují, jen by to chtělo výrazně rozšířit, včetně S-bahnu na letiště.

+2/0
10.4.2015 14:51

M73a97r19e10k 67H56r69u37b96y 6797502921848

Souhlas, jenom by to konecne chtelo koncepci a taky zacit neco delat. Rychlodraha jeste neni ani namalovana a VI.A je taky dost v lufte. Takze se obavam, ze nez bude rozumna doprava na letiste, lidstvo vynalezne teleporty :-/

0/0
10.4.2015 14:59

M74i96c20h69a95l 93Ř72e81z58n79í26č98e40k 1891298437590

Projekt na rychlodrahu byl hotovy drive nez projekt prodlouzeni metra. V provozu mela byt v 2012. Ale Praha 6 a 7 to blokly

+2/0
10.4.2015 15:38

A78n67d50r37e41j 28O94l40e27k62s17a 3235241717701

Přesněji, Bém a Chalupa (P6), v zájmu rezidentů a jejich zájmů na Ořechovce. Byla spuštěna kampaň, za kterou by se nemusela stydět dezinformační kancelář v Moskvě. Nazývala se "Chceme metro, ne rychlodráhu!".

Kdo to metro chtěl a proč? No důchodci z Petřin a Červeňáku, posloužili jen jako užiteční idioti. Dnešní stav je takový, že metro se sídliště jen na okraji dotýká a ještě se jmenuje Bořislavka Rv

+1/0
10.4.2015 15:54

M13a50r13e31k 59H40r46u49b57y 6737902491398

Letiste odbavi 22x tolik pasazeru nez kolik se pocita v Motole.

A sice by samozrejme vsichni nejeli metrem, ale i tak je rozdil obrovsky. Nemluve o tom, ze pri soucasnem vystaveni P+R by ho mohli pouzit i lide z Kladna, Slaneho apod. a to by mohlo i vyrazne ulevit doprave v Praze.

Jenze to by se apk treba mohlo prijit na to, ze je Blanka zbytecna :-P

0/0
10.4.2015 14:36

M82a67r26e78k 17T62u30r71n34o44v46e65c 7905742650766

To množství - tedy 22x méně - můžete mi říct, z jakého přesně čísla vycházíte co se týká počtu pasažérů do Motola?

Co se týče přepranví poptávky do Ruzyně, tam jsem už kdysi někde viděl číslo i 50 tisíc lidí denně. Tady v diskuzi někdo napsal údaj 30 tisíc denně - což asi vychází z počtu odbavených pasažérů za rok (11 miliónů, děleno 365). Ono ale na letiště jezdí i docela dost lidí, co tam pracují - zrovna Letiště Praha bylo také jedním z těch největších zaměstnavatelů v Praze...

Vezmu-li tedy to Vaše číslo - 22x méně - než dejme tomu těch 30 tisíc, vychází mi asi 1300 lidí. Opravdu máte pocit, že do Motola jezdí jen 2000 lidí denně? Jen zaměstnanců má Motol už skoro 6000. Opravdu nejezdí v Motole všichni do práce autem - ono by je totiž v Motole ani nebylo kam dávat. Množství pacientů to také podle mě daleko převyšuje. V roce 2014 mělo být v Motole asi 750 tisíc ambulantních výkonů. Někdy teoreticky jeden pacient je objednán do více ambulancí v jeden den, ale myslím, že takových je spíš menšina. Každopádně by to bylo 2000 pacientů denně jen na ambulantní výkony. Hodně tam jezdí rodiče s dětmi - takže sice jakože jeden pacient, ale jednou tam 2 nebo 3 lidé (zdaleka ne vždy autem).

Mně prostě to Vaše "22x méně" přijde jako nějaké hausnumero střelené úplně od boku - ale samozřejmě pokud tomu tak není, tak by mě zajímalo, kde jste taková čísla našel...

Já si jinak o výhodnosti stavby metra do Motola také myslím svoje - podle mně trasa D byla potřebnější - ale jednou už se to začalo stavět (resp. dostavělo) - tak ať se to teď aspoň využívá co nejvíc. A tak jsem se i bál, jak to metro bude za Dejvicemi nebo Veleslavínem prázdné - ale už jsem s ním několikrát jel a prázdné tedy v žádném případě není. Nejen v ranní špičce, ale kupodivu třeba i po šesté večer. Dokonce jak se teď nacházejí chybičky na skoro každé z nových stanic, tak bych si troufnul podotknout, že to schodiště v Motole je také dost úzké, ráno to často nestačí...

+2/0
10.4.2015 15:22

J20i74ř45í 64Č54e37r36n48ý 7252226981

Novináři jsou rejpalové .

0/0
10.4.2015 13:23

J47a31n 11S79t66o36d55o10l43a 7931890433160

Pokud je cesta s přestupem na autobus, nedá se nijak výrazně zrychlit. Pro porovnání staré a současné možnosti bych změřil, jak dlouho ve skutečnosti trvá chůze z prostředních dveří soupravy metra k prostředním dveřím autobusu 119 na obou stanicích metra. Pak případná trvalá dopravní omezení autobusu, které autor zohlednil. Každé druhé metro v průměru dorovná výhodu rychlejšího přesunu po nové trase metra. Můj odhad je, že s přihlédnutím k 50% pravděpodobnosti každého druhého metra je třeba počítat na cestu stejný čas, ledaže by na Veleslavíně bylo výrazně blíže k autobusu - ještě jsem tam nebyl.

Rozhodně ale není cesta přes Veleslavín pomalejší, a nejméně v 50% případů je o cca 5 minut rychlejší.

0/0
10.4.2015 13:14

P18e50t40r 26M68i84c93h48a70l 2830804631252

A neměl by výchozí bod být spíš na Florenci nebo na Hlavním nádraží? Jinak metro mělo už dávno jezdit až na letiště.

+6/0
10.4.2015 13:13

A13n73d38r39e88j 39O91l50e31k33s13a 3425661977631

Měl; nemělo.

+2/0
10.4.2015 13:31

R29o64b42e25r84t 11H58o45m86o95l32k55a 2370142982591

Tak když čekání, tak i na Dejvické. Pokud už budu v metru (jízda třeba ze Želivského), tak na bus budu čekat tak jako tak (a je jedno kde). Rozdeíl pak bude minimální nebo žádný.

+2/0
10.4.2015 13:10
Foto

T26o97m13á21š 51F36l15a63š10k13a 5235675296161

Je to tak, jak píše již nejeden můj předchůdce. Naprosto neobjektivní, zavádějící. Hlavně že titulek přitáhne čtenáře. A o to asi Babišnovinám jde, že? 90% lidí pojede metrem z centra. Takže když už to chtěl autor porovnávat z Dejvické, tak neměl startovat na stanici autobusu, ale na nástupišti metra v okamžiku příjezdu soupravy z centra, která hned dále pokračovala do Veleslavína. Pak by to srovnání bylo objektivní. Ale mám obavy, že to autor ví, ale pak by to nebyla taková bomba na čtení.

+14/0
10.4.2015 12:21

J23a35n 28S94t83o51d29o48l47a 7401120253910

Kolik lidí začíá cestu na letiště na Dejvické? 90% lidí tam přijelo metrem, 9,99% tramvají a jen nepatrných pár jednotlivců bydlí/pracuje v pěší vzdálenosti od Dejvické. Tramvaje snad pořád jedou na Veleslavín, takže tato situace platí jen pro lidi z Kulaťáku a hotel Diplomat, odkud ale většina jezdí taxikem.

Test měl být třeba z Muzea nebo lépe z Můstku, to by otestovalo reálnou cestu z/na letiště. Tohle je manipulativní titulek. Autor cestu si záměrně vybral výchozí bod, který nikdo nepoužije a titulek tuto nepravděpodobnou situaci zobecňuje.

+11/0
10.4.2015 12:08

O52l92d17ř45i22c26h 34J52a25n67e94č52e77k 8379366603831

a aby toho nebylo málo, v prvním případě mu autobus jel hned, jak přišel na zastávku, v druhém strávil asi 4 minuty čekáním na metro ;-D

+7/0
10.4.2015 12:11
Foto

P96a44v77e67l 88F19r30u18m19e25r18t 5967594647798

Řešit, jestli se cesta na letiště o nějakou tu minutu zkrátí či prodlouží je i vzhledem k době, co cestující na letišti před odletem stráví, úplná magořina.

Mnohem důležitější je, že se část cesty nepohodlným autobusem (95% sedadel na vysokých podestách, bez klimy a s neustálým drncáním a otřesy - vzhledem ke stavu našich silnic) přesune na cestu mnohem pohodlnějším a prostornějším metrem.

+3/0
10.4.2015 11:30

I48v21o 23P21r17o95c77h54á12z81k69a 4191592104402

Pořád nemůžu pochopit proč nejde prodloužit metro na letiště když teď v podstatě jezdí "okolo" a stavět nějakou rychlodráhu. Jen aby z toho nebyla druhá Blanka.

+1/−2
10.4.2015 11:13

A72n90d21r85e56j 15O79l23e84k13s97a 3255131177191

Právě proto - aby z toho nebyla druhá Blanka.

+1/0
10.4.2015 11:17

P44e28t18r 39Ž72á39k 1258232495769

kde okolo letiště jezdí metro?

+2/0
10.4.2015 12:56
Foto

T10o66m32á64š 16J48á20r58a18i 7837456169472

co tam pet minut pozdeji ci driv ale pohodli, mensi provoz na evropske, to je co je pro mne dulezite.

+5/−1
10.4.2015 10:51

J78a33k43u40b 98K36ý13z97l 1629515949727

To si delate legraci. Tomu tedy rikam test. O cem ma jako tenhle pseodotest vypovidat a o cem je clanek?

+5/0
10.4.2015 10:39

J35i90ř51í 70M67a43r74e97č46e78k 3149231902

O cestě na letiště.

+1/0
10.4.2015 11:11

O54n97d34r97e21j 69K59u49r94c 9846232235728

Ono, když na Veleslavín jede každé 2.-3. metro, tak i kdyby jel z druhé strany Prahy, výsledek bude stejný, ne-li horší..

+2/−6
10.4.2015 10:33

A58n95d96r47e36j 78O80l20e27k47s89a 3845321167111

Přesně. Cestujícímu na letiště totiž přibyl jeden nucený přestup - na Dejvické. Když bude mít štěstí, vlak pojede až DO Veleslavína a tam musí cestující po dvou eskalátorech a jedněch dlouhých pevných schodech, zatímco na Dejvické je metro pod povrchem a k autobusu je cesta rozhodně kratší.

+2/−6
10.4.2015 10:54

M19a19r59t62i45n 84L47u59k18e95š 3806301271955

Nesmysl. Když bude turista alespoň průměrně inteligentní, tak vleze do metra na Veleslavín už ve své nástupní zastávce. Pokud je podprůměrně inteligentní, tak je to idiot a jeho starosti by neměly ostatní zatěžovat.

0/−2
10.4.2015 12:18

A66n14d17r66e63j 54O83l71e94k85s49a 3365371977631

Jistě. I průměrnému idiotovi ale dojde, že když přijíždějící souprava bude končit na Dejvické, bude muset počkat na další. To čekání na další, je zdržení, které se musí započítat do časového plánu.

Reagoval na fakt, že cestujícímu na letiště metrem z centra, se staví do cesty jedna proměnná navíc - stopka na Dejvické a čekání na další soupravu.

+2/0
10.4.2015 12:22

M49a63r19t47i37n 17L97u55k52e12š 3726581461395

Reagoval jsem na slova o nuceném přestupu. To je jako kdybyste tvrdil, že na refýži musíte vlézt do jiné tramvaje než chcete a na další zastávce vystoupit a počkat na tu svojí ;-)

+1/0
10.4.2015 12:25

A39n97d59r91e31j 80O33l79e25k48s47a 3645351877661

Muset vylézt z vagonu a počkat, až přijede jiný, není nucený přestup? A co to teda je?:-)

+2/−1
10.4.2015 12:30

M59a44r21t32i19n 41L40u65k18e57š 3376591161605

Nikdo nemusí vylézat a čekat - o tom je můj první příspěvek. Stačí nenastupovat do vlaku, který nejede kam chci - o tom byl druhý příspěvek. Ale vy jste to zjevně nepobral :-P

+1/0
10.4.2015 12:33

E23d60a 80D35r34á65b55e51k 7759442763817

časově to ale vychází naprosto stejně (na vteřinu) tak že nechápu co řešíte :-)

+2/0
10.4.2015 12:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.