Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Test cesty na letiště. S novým metrem trvala o pět minut déle

Cestující se dostanou na letiště rychleji a pohodlněji, hlásili po otevření nového metra pražští politici. iDNES.cz vyzkoušel, o kolik se cesta do Ruzyně zkrátila poté, co byla konečná „letištního“ autobusu 119 přesunuta z Dejvické na Nádraží Veleslavín. Trasu jsme projeli se stopkami a kamerou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A88d95a82m 92S16t88a89v54a 5458827596591

"....o pět minut déle...": Pět minut sem, pět minut tam. Jde ale o komfort cestování a ne se honit na nějakou rychlodráhu  s kdovíjak pofidérním přestupem!!!

0/0
21.4.2015 21:19

J69i56ř73í 70C76e53r43m80a33n 9366463888933

Autor videa porovnává neporovnatelné. V prvním příadě, kdy jede autobusem již z Dejvické, tam chybí (logicky) vstup (nebo spíš sestup) do metra a potom přestup metro - autobus. Ano, pro cestující bydlící na kulaťáku se to teď zhoršilo. Autor měl porovnat cestu začínající, řekněme, na náměstí Míru. V tom případě by byl vstup do metra i přestup na autobus nutný v obou případech a jiná by byla opravdu jen cesta mezi kulaťákem a Veleslavínem.

0/0
15.4.2015 16:14

M54a74r34t37i10n 97R10u42z73i15c33k10a 1882138446567

Tak jsem si to projel, cesta je casove delsi, ale take spise proto, ze bus z terminalu musi na evropskou pres krizovatku, cekani asi 2min. (dejvicka - pouze zarazeni do jizdniho pruhu - bez cekani), vystup z metra trva dele (take cca 4min.) - stanice je hloubeji a u eskalatoru se houfuji lide (neprijemna snaha se radit jen pravou stranu a pulka eskalatoru je nevyuzita - na dejvicke cca 2min.), jizdni usek veleslavin-letiste je stejny, ale pravdou je, ze jsme jeli zretelne pomaleji nez jsem zvykly (nebo se mi to zdalo?), stali jsme na kazde zastavce - na jedne dokonce cca 1min., coz by odpovidalo spise prodlouzene dobe jizdy.

Problem s eskalatorem na me prijde nadneseny, jde o par schodu a ty byly i na dejvicke, navic vytah je hned pres prechod. V budoucnu se ma na letiste postavit zeleznice Praha-Kladno, pak zas bude eskalator prakticky nevyuzivan - i kdyz 119 bude jezdit nadale.

0/0
13.4.2015 19:23

J31a97n 41U67l66r15y45c27h 4141807700228

"nepříjemná" snaha řadit se na eskalátorech jen do pravého pruhu je naprosto OK - většina cestujících už naštěstí pochopila a respektuje, že místo vlevo je pro ty, co chtějí (potřebují) do/ze schodů šlapat - zaplaťpánbu to v metru už tak celkem funguje (když je lidí opravdu moc, tak zaplní i ten prostor vlevo, buďte v klidu)

0/0
14.4.2015 12:57

V14á96c64l69a46v 13D21a44v24i29d 5185829604595

Pokud jde o stavbu metra přímo na letiště, metro na letiště není v žádném případě standard v rámci Evropy. Nabízím určitý přehled:

Berlín: Schönefeld - vlak, Tegel pouze bus; Mnichov: vlak (S-Bahn); Dusseldorf: vlak S-Bahn přímo k terminálu, dále závěsný monorail (Sky-train) k nádraží, kde staví i dálkové vlaky; Frankfurt nad Mohanem: vlak (S-Bahn, ale i dálkové vlaky včetně ICE); Kolín nad Rýnem+Bonn: vlak (včetně dálkových); Lipsko+Halle: vlak (včetně dálkových)

Amsterdam: Vlak, letiště Schiphool má přímé spojení i do dalších nizozemských měst

Paříž: Charles de Gaulle - vlak (příměstský RER i TGV), Orly - vlak (vč. TGV), tramvaj a minimetro Orlyval, Beauvais - pouze bus

Londýn: Stansted - vlak, Heathrow - vlak i metro, Gatwick - vlak

Lyon: tramvaj; Toulouse: tramvaj; Curych: tramvaj; Ženeva: trolejbus; Madrid: metro

Barcelona: vlak; Lisabon: metro; Atény: vlak i metro; Vídeň: vlak; Varšava: vlak; Kodaň: vlak; Belehrad: pouze bus; Budapešť: vlak, staví 200 metrů od Terminálu 1 a mnohem dál od 2, dále bus; Milán: Malpensa - vlak, Linate - metro, Bergamo - bus; Řím: vlak; Stockholm: vlak nebo bus; Helsinki: bus; Oslo: vlak; Vilno: vlak; Riga: bus; Tallin: bus, staví se tramvajová trať, letiště je hodně blízko centra

Metro tedy mají jen největší letiště (Heathrow), letiště blízko centra (City, Linate), nebo letiště v zemích, které jsou beznadějně zadlužené (Atény, Lisabon, Madrid).

+2/0
11.4.2015 0:54

M36i82c67h47a75l 63C40h45a75l14u48p56a 6368860699883

V Kodani jede na letiště metro i vlak.

0/0
12.4.2015 14:48

M19i94c26h38a30l 68C18h67a40l52u10p33a 6228160779333

V Kodani vede na letiště metro i vlak.

0/0
12.4.2015 14:49

V83á15c54l18a44v 45D43a93v57i73d 5605879644965

Kolik % cestujících jezdí na letiště z Dejvické? Většina lidí má výchozí bod někde jinde a z metra na bus by přestupovala tak jako tak.

+2/−2
11.4.2015 0:41

P55a83v56e53l 40T98u86l43a30c15h 8232595781456

Autor tohoto článku je ukázkou naprostého úpadku české žurnalistiky a měl by být vyhozen i z idnes!  Větší blábol jsem dlouho nečetl

+4/−1
10.4.2015 23:32

T20o39m22á63š 96Z69e33m52a80n 3255798744595

Až pojedete z centra, tak to bude zas jinak..

0/0
10.4.2015 20:53

P82e43t72r 93K56u78b74i54š54t48a 7649618475341

Asi tak - proč nejeli třeba z Můstku? To by mělo daleko větší vypovídající hodnotu.

0/0
15.4.2015 11:59

M95a71r33t13i30n 85P64i57š46t44o48r34a 8668378316419

Čím je doprava hromadnější, tím je pomalejší.

Kdo tomu nevěří, ať si představí mezní případ, kdy bykapacita vlaku byla velká tak, že by pobral zájemce za celý den. Takže byjezdil jednou denně. Průměrná doba přepravy by byla půl dne čekání plus dobajízdy.

Na novém úseku metra se v době dlouhých intervalů tentoefekt už projevuje. Metro má sice výhodu v rychlejší jízdě, ale má inevýhody. Je to pár minut navíc na sfárání/vyfárání z povrchu na nástupiště.Metro má také řidší stanice, takže průměrná doba přesunu od dveří bytu kestanici je větší.

I tak nejspíš v průměru ke zrychlení o nějakou minutkudošlo. Když se ale proti tomu postaví 20 miliard, zdá se, že je to luxus.

+1/0
10.4.2015 18:03

E74d38a 60D33r37á60b86e42k 7299122983707

metro není asi ani tak důležité kvůli rychlosti, ale že svou značnou kapacitou odsaje hodně cestujících z tramvají, které nemusí jezdit narvané k prasknutí na hranici možností.

0/0
10.4.2015 23:15

M65a83r73t98i45n 32P98i55š19t90o76r53a 8728288846359

Ano, má i další výhody, vždyť proto se staví.

Ale tady v tom članku a diskusi se řeší doba přepravy. A ta, pro někoho překvapivě, nemusí být kratší.

A má i další nevýhody, třeba méně zajímavý výhled z okna ;-). A zdá se, že i více stání - třeba na eskalátorech je povinné.

0/0
11.4.2015 1:00

M58i18c54h17a27l 33C16h88a32l86u10p68a 6208460709113

To je blbost, na schodech se dá chodit, pokud to není moc narvané. Ještě jsem neviděl, že by někoho stíhali za to, že šel po eskalátoru.

0/0
12.4.2015 14:52

M83a64r86t80i59n 73P35i31š15t31o84r64a 8478838796639

Chůze je jen jiná forma stání, jde o to, že nemůžete sedět.

Chtěl jsem upozornit na snížení komfortu v metru oproti tramvajím.

Starší cestující nastoupil bezbariérově do tramvaje a prakticky hned si mohl sednout.

Cestou do metra musí stát 2 minuty na schodech (např. na Petřinách).

Počet míst k sezení na nástupišti je také malý. To lze sice eliminovat načasováním na přesný vlak, ale to důchodci běžně nedělají.

Ledaže by DP zavedl rezervační systém na to jedno sedátko ve výtahu. I před výtahem se stojí.

Stručně: tramvají může jet důchodce tak, že skoro celou cestu sedí, metrem se musí několik minut stát a pak rychle jede. Pokud není prioritou rychlost, ale komfort, jde o zhoršení.

0/0
13.4.2015 9:26

M42i11c16h69a92l 54C63h47a60l66u19p22a 6448980869973

U spousty zastávek na tram a bus se taky musí stát. To stání na eskalátorech snad není tak náročné, myslím že pro staré lidi je náročnější chůze než chvíli stát a při tom si odpočinout. V metru jsou nějaké sedačky na každé zastávce a slušní lidi by je měli pustit. Že by tam přijelo najednou 30 důchodců a neměli si kam sednout snad tak běžné není.

0/0
13.4.2015 10:25

J53a15n 52S88t62o97d54o97l43a 7281840223110

Ještě k metru na letiště. V Praze to trvá při využití MHD cca 30 minut do centra. Od zavazadel k zastávce je to dejme tomu 10 minut pro toho, kdo jede jednou za dlouhou dobu (aby se zorientoval). Pak může dejme tomu 10 minut čekat na bus. Nakonec těch 30 minut bus + metro, kde je přestup už zohledněn. Celkem 50 minut od zavazadel do centra bez spěchu (40 minut je nejrychlejší možnost).

Když to porovnám z většinou letišť, tak je to nadstandardně krátká doba a ta cesta je spolehlivá, zácpy na trase až na výjimky nejsou. 

Do Prahy létá relativně málo lidí, letiště je malé. 

Tudíž investice do metra na letiště by se nevyplatila. Možná vlak, který by stačilo zmodernizovat a dostavět kousek kolejí k terminálu (ten by ale stejně jezdil max. jednou za půl hodiny). Přijde mi, že současné spojení na letiště je naprosto výborné v porovnání s drtivým množstvím ostatních měst a letišť. Metro by bylo samozřejmě výborné, ale nevím, jestli to stojí z takovou investici.

+5/0
10.4.2015 13:24

A30n33d83r13e29j 14O77l45e63k40s89a 3195321427981

Přes 11 mio cestujících ročně, není málo, to je nějakých 30 000 lidí denně. Na metro je to tak na hraně efektivity, ale nesměla být to být tak distancovaná lokalita a ještě v kombinaci s běžným městským provozem na trase.

Proč myslíte, že ve světě, na ta opravdu velká letiště, vedou různé speciální dráhy, monoraily, maglevy, S-bahny apod.

0/0
10.4.2015 13:38

J17a26n 19S69t31o97d66o93l77a 7361740783120

Protože se tam jinak do města nedá dostat. Třeba Šeremetěvo, mimochodem, už tu dráhu dostavěli? Šanghai, tak se po silnici nedá vůbec, zácpa 24 hodin denně. SFO to samé, všechna letiště v NYC taky. 

Já nejsem proti metru, jen to je - i podle vás - na hraně efektivity. Nějaký monorail apod. je na tom stejně.

+4/0
10.4.2015 13:51

M61a71r59e35k 78H35r59u46b84y 6377412791828

Asie, Amerika je trochu jiny pripad - treba ve Statech se daleko vic pocita s individualni dopravou. Tu ma mmch LKPR vyresenou taky pekne mizerne.

Evropska letiste naopak s hromadou dopravou pocitaji hodne - Schiphol, Frankfurt, Berlin - tam vsude se dostanete rychle a pohodlne MHD.

A kdyz uz se to jednou dela, proc to tedy neudelat _dobre_? :-P

0/0
10.4.2015 14:38

J30a17n 51S22t97o52d74o21l98a 7361120743510

V Amsterdamu jsem vlakem jel, je to cca podobné, jako to naše spojení busem a metrem, rychlejší to nebylo. Výhodou je nepřestupování, nevýhodou cena. 

Frankfurt je přestupní letiště, moc lidí tam nelétá kvůli městu samotnému. Navíc tam mají na letišti nádraží dálkových vlaků, což je samozřejmě skvělé. To ale Buštěhradská dráha zajistit nemůže.

Nový Berlín neznám. 

V US je právě individuální resp. silniční doprava z letiště do města nepoužitelná kvůli příšerným zácpám. Nedávno v SFO hodina v zácpě, a to v době, kdy už je tam celkem volno. Proto budují vlaky/metro z letiště.

Oproti nemocnici v Motole je letiště o dost dál, stavba by byla velmi drahá, jezdilo by tam každé kdovíkolikáté metro, takže nakonec by se spojení nijak neurychlilo.

Já jsem pro zprovoznění všech možných pražských tratí tak, aby vytvořily jakýsi S-bahn. To by nebylo drahé, možná nové soupravy, zdvojkolejnění, a jinak už to je hotové. To by Praze výrazně pomohlo. Jisté náznaky už fungují, jen by to chtělo výrazně rozšířit, včetně S-bahnu na letiště.

+2/0
10.4.2015 14:51

M78a32r66e89k 35H91r38u98b43y 6127672401838

Souhlas, jenom by to konecne chtelo koncepci a taky zacit neco delat. Rychlodraha jeste neni ani namalovana a VI.A je taky dost v lufte. Takze se obavam, ze nez bude rozumna doprava na letiste, lidstvo vynalezne teleporty :-/

0/0
10.4.2015 14:59

M53i16c49h70a40l 80Ř37e51z24n45í86č35e24k 1751358367490

Projekt na rychlodrahu byl hotovy drive nez projekt prodlouzeni metra. V provozu mela byt v 2012. Ale Praha 6 a 7 to blokly

+2/0
10.4.2015 15:38

A71n32d32r13e82j 79O23l27e47k16s86a 3535301737481

Přesněji, Bém a Chalupa (P6), v zájmu rezidentů a jejich zájmů na Ořechovce. Byla spuštěna kampaň, za kterou by se nemusela stydět dezinformační kancelář v Moskvě. Nazývala se "Chceme metro, ne rychlodráhu!".

Kdo to metro chtěl a proč? No důchodci z Petřin a Červeňáku, posloužili jen jako užiteční idioti. Dnešní stav je takový, že metro se sídliště jen na okraji dotýká a ještě se jmenuje Bořislavka Rv

+1/0
10.4.2015 15:54

M53a67r68e31k 14H59r65u70b92y 6237372181318

Letiste odbavi 22x tolik pasazeru nez kolik se pocita v Motole.

A sice by samozrejme vsichni nejeli metrem, ale i tak je rozdil obrovsky. Nemluve o tom, ze pri soucasnem vystaveni P+R by ho mohli pouzit i lide z Kladna, Slaneho apod. a to by mohlo i vyrazne ulevit doprave v Praze.

Jenze to by se apk treba mohlo prijit na to, ze je Blanka zbytecna :-P

0/0
10.4.2015 14:36

M12a98r77e62k 73T16u62r95n17o60v50e32c 7685562230436

To množství - tedy 22x méně - můžete mi říct, z jakého přesně čísla vycházíte co se týká počtu pasažérů do Motola?

Co se týče přepranví poptávky do Ruzyně, tam jsem už kdysi někde viděl číslo i 50 tisíc lidí denně. Tady v diskuzi někdo napsal údaj 30 tisíc denně - což asi vychází z počtu odbavených pasažérů za rok (11 miliónů, děleno 365). Ono ale na letiště jezdí i docela dost lidí, co tam pracují - zrovna Letiště Praha bylo také jedním z těch největších zaměstnavatelů v Praze...

Vezmu-li tedy to Vaše číslo - 22x méně - než dejme tomu těch 30 tisíc, vychází mi asi 1300 lidí. Opravdu máte pocit, že do Motola jezdí jen 2000 lidí denně? Jen zaměstnanců má Motol už skoro 6000. Opravdu nejezdí v Motole všichni do práce autem - ono by je totiž v Motole ani nebylo kam dávat. Množství pacientů to také podle mě daleko převyšuje. V roce 2014 mělo být v Motole asi 750 tisíc ambulantních výkonů. Někdy teoreticky jeden pacient je objednán do více ambulancí v jeden den, ale myslím, že takových je spíš menšina. Každopádně by to bylo 2000 pacientů denně jen na ambulantní výkony. Hodně tam jezdí rodiče s dětmi - takže sice jakože jeden pacient, ale jednou tam 2 nebo 3 lidé (zdaleka ne vždy autem).

Mně prostě to Vaše "22x méně" přijde jako nějaké hausnumero střelené úplně od boku - ale samozřejmě pokud tomu tak není, tak by mě zajímalo, kde jste taková čísla našel...

Já si jinak o výhodnosti stavby metra do Motola také myslím svoje - podle mně trasa D byla potřebnější - ale jednou už se to začalo stavět (resp. dostavělo) - tak ať se to teď aspoň využívá co nejvíc. A tak jsem se i bál, jak to metro bude za Dejvicemi nebo Veleslavínem prázdné - ale už jsem s ním několikrát jel a prázdné tedy v žádném případě není. Nejen v ranní špičce, ale kupodivu třeba i po šesté večer. Dokonce jak se teď nacházejí chybičky na skoro každé z nových stanic, tak bych si troufnul podotknout, že to schodiště v Motole je také dost úzké, ráno to často nestačí...

+2/0
10.4.2015 15:22

J30i64ř69í 25Č23e85r69n18ý 7652156441

Novináři jsou rejpalové .

0/0
10.4.2015 13:23

J22a66n 60S19t68o51d15o95l44a 7171190903560

Pokud je cesta s přestupem na autobus, nedá se nijak výrazně zrychlit. Pro porovnání staré a současné možnosti bych změřil, jak dlouho ve skutečnosti trvá chůze z prostředních dveří soupravy metra k prostředním dveřím autobusu 119 na obou stanicích metra. Pak případná trvalá dopravní omezení autobusu, které autor zohlednil. Každé druhé metro v průměru dorovná výhodu rychlejšího přesunu po nové trase metra. Můj odhad je, že s přihlédnutím k 50% pravděpodobnosti každého druhého metra je třeba počítat na cestu stejný čas, ledaže by na Veleslavíně bylo výrazně blíže k autobusu - ještě jsem tam nebyl.

Rozhodně ale není cesta přes Veleslavín pomalejší, a nejméně v 50% případů je o cca 5 minut rychlejší.

0/0
10.4.2015 13:14

P66e85t57r 59M17i80c81h89a18l 2570594921722

A neměl by výchozí bod být spíš na Florenci nebo na Hlavním nádraží? Jinak metro mělo už dávno jezdit až na letiště.

+6/0
10.4.2015 13:13

A47n15d88r22e17j 53O17l11e28k83s50a 3985411627261

Měl; nemělo.

+2/0
10.4.2015 13:31

R51o26b97e23r55t 77H68o55m10o22l58k57a 2340622312581

Tak když čekání, tak i na Dejvické. Pokud už budu v metru (jízda třeba ze Želivského), tak na bus budu čekat tak jako tak (a je jedno kde). Rozdeíl pak bude minimální nebo žádný.

+2/0
10.4.2015 13:10
Foto

T13o58m75á78š 66F89l55a94š11k47a 5485655676721

Je to tak, jak píše již nejeden můj předchůdce. Naprosto neobjektivní, zavádějící. Hlavně že titulek přitáhne čtenáře. A o to asi Babišnovinám jde, že? 90% lidí pojede metrem z centra. Takže když už to chtěl autor porovnávat z Dejvické, tak neměl startovat na stanici autobusu, ale na nástupišti metra v okamžiku příjezdu soupravy z centra, která hned dále pokračovala do Veleslavína. Pak by to srovnání bylo objektivní. Ale mám obavy, že to autor ví, ale pak by to nebyla taková bomba na čtení.

+14/0
10.4.2015 12:21

J18a18n 48S28t72o65d40o60l78a 7261680463430

Kolik lidí začíá cestu na letiště na Dejvické? 90% lidí tam přijelo metrem, 9,99% tramvají a jen nepatrných pár jednotlivců bydlí/pracuje v pěší vzdálenosti od Dejvické. Tramvaje snad pořád jedou na Veleslavín, takže tato situace platí jen pro lidi z Kulaťáku a hotel Diplomat, odkud ale většina jezdí taxikem.

Test měl být třeba z Muzea nebo lépe z Můstku, to by otestovalo reálnou cestu z/na letiště. Tohle je manipulativní titulek. Autor cestu si záměrně vybral výchozí bod, který nikdo nepoužije a titulek tuto nepravděpodobnou situaci zobecňuje.

+11/0
10.4.2015 12:08

O21l93d94ř59i76c65h 61J91a95n81e86č47e83k 8369526283531

a aby toho nebylo málo, v prvním případě mu autobus jel hned, jak přišel na zastávku, v druhém strávil asi 4 minuty čekáním na metro ;-D

+7/0
10.4.2015 12:11
Foto

P40a29v88e42l 48F49r49u84m44e57r91t 5717974967618

Řešit, jestli se cesta na letiště o nějakou tu minutu zkrátí či prodlouží je i vzhledem k době, co cestující na letišti před odletem stráví, úplná magořina.

Mnohem důležitější je, že se část cesty nepohodlným autobusem (95% sedadel na vysokých podestách, bez klimy a s neustálým drncáním a otřesy - vzhledem ke stavu našich silnic) přesune na cestu mnohem pohodlnějším a prostornějším metrem.

+3/0
10.4.2015 11:30

I96v53o 21P82r17o52c88h88á11z21k26a 4211662414352

Pořád nemůžu pochopit proč nejde prodloužit metro na letiště když teď v podstatě jezdí "okolo" a stavět nějakou rychlodráhu. Jen aby z toho nebyla druhá Blanka.

+1/−2
10.4.2015 11:13

A81n14d17r60e72j 38O26l54e78k54s54a 3195911317131

Právě proto - aby z toho nebyla druhá Blanka.

+1/0
10.4.2015 11:17

P10e33t83r 88Ž84á86k 1828412455469

kde okolo letiště jezdí metro?

+2/0
10.4.2015 12:56
Foto

T87o40m98á40š 37J33á38r27a12i 7327196679892

co tam pet minut pozdeji ci driv ale pohodli, mensi provoz na evropske, to je co je pro mne dulezite.

+5/−1
10.4.2015 10:51

J46a88k67u36b 66K13ý61z96l 1789965799177

To si delate legraci. Tomu tedy rikam test. O cem ma jako tenhle pseodotest vypovidat a o cem je clanek?

+5/0
10.4.2015 10:39

J26i86ř82í 51M50a94r31e75č24e35k 3509851542

O cestě na letiště.

+1/0
10.4.2015 11:11
Foto

O47n27d31r80e73j 28K80u89r65c 9926522945288

Ono, když na Veleslavín jede každé 2.-3. metro, tak i kdyby jel z druhé strany Prahy, výsledek bude stejný, ne-li horší..

+2/−6
10.4.2015 10:33

A56n73d41r84e89j 60O12l59e30k17s50a 3435601817241

Přesně. Cestujícímu na letiště totiž přibyl jeden nucený přestup - na Dejvické. Když bude mít štěstí, vlak pojede až DO Veleslavína a tam musí cestující po dvou eskalátorech a jedněch dlouhých pevných schodech, zatímco na Dejvické je metro pod povrchem a k autobusu je cesta rozhodně kratší.

+2/−6
10.4.2015 10:54

M46a23r31t62i27n 49L22u65k44e74š 3976321611355

Nesmysl. Když bude turista alespoň průměrně inteligentní, tak vleze do metra na Veleslavín už ve své nástupní zastávce. Pokud je podprůměrně inteligentní, tak je to idiot a jeho starosti by neměly ostatní zatěžovat.

0/−2
10.4.2015 12:18

A35n31d88r98e54j 76O73l11e82k50s59a 3345511867951

Jistě. I průměrnému idiotovi ale dojde, že když přijíždějící souprava bude končit na Dejvické, bude muset počkat na další. To čekání na další, je zdržení, které se musí započítat do časového plánu.

Reagoval na fakt, že cestujícímu na letiště metrem z centra, se staví do cesty jedna proměnná navíc - stopka na Dejvické a čekání na další soupravu.

+2/0
10.4.2015 12:22

M24a40r39t66i98n 74L29u79k30e42š 3106161611755

Reagoval jsem na slova o nuceném přestupu. To je jako kdybyste tvrdil, že na refýži musíte vlézt do jiné tramvaje než chcete a na další zastávce vystoupit a počkat na tu svojí ;-)

+1/0
10.4.2015 12:25

A49n25d62r78e97j 93O80l28e54k61s37a 3475711227481

Muset vylézt z vagonu a počkat, až přijede jiný, není nucený přestup? A co to teda je?:-)

+2/−1
10.4.2015 12:30

M21a66r25t69i77n 47L60u67k92e93š 3366601121195

Nikdo nemusí vylézat a čekat - o tom je můj první příspěvek. Stačí nenastupovat do vlaku, který nejede kam chci - o tom byl druhý příspěvek. Ale vy jste to zjevně nepobral :-P

+1/0
10.4.2015 12:33

E77d21a 75D67r49á16b10e44k 7709712883117

časově to ale vychází naprosto stejně (na vteřinu) tak že nechápu co řešíte :-)

+2/0
10.4.2015 12:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.