- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mimochodem, v nedeli 12. dubna tam zadni portyri nebyli. Ono se v nedeli neleta?
No co další tedy 8.div světa /Prahy
Zaplaťbůh za nízkonákladové aerolinie, že nám snižují váhu bezplatných zavazadel, aspoň se ty schody dají líp vyběhnout.
"Letiště nemělo požadavek na eskalátory"? A proč by mělo mít? To by snad mělo být samozřejmostí u stanic v blízkosti různých nádraží a letišť, ne? Ta Krnáčová měla pravdu - a nejen v případě Blanky... za projekty v Praze musí skutečně stát nějaký debil!
To je zase ostuda v mezinárodním měřítku! :-/
Schody jsou krátké, podle norem tam eskalátor být nemusí. Zvlášť když Veleslavín neměl původně s autobusovou dopravou na letiště vůbec nic spolčného (v roce 2015 už na letiště totiž žádné autobusy jezdit neměly).
Pokud chcete "samozřejmě" stavět eskalátory na každých schodech z podchodu, tak si to z daní zaplaťte, já do toho svoje peníze dávat nechci.
Zaráží mě zdůvodnění mluvčího DP, že letiště požadavek na eskalátor nemělo. A kdo vůbec dával požadavek na schody? A kdo na ostatní eskalátory?
"Praze stále chybí přímé vlakové spojení s letištěm..." Autobusy nejezdí? Na co by byl na stanici eskalátor, když by stejně z úsporných důvodů nejezdil?
Doprava autobusem na letiste neni plnohodnotna doprava, jenom docasna nahrazka.
Tak se můj příspěvek díky ADMINOVI ZTRATRIL, JAKO ESKALÁTOR Z METRA?
TAK TOMU SE ŘÍKÁ DISKUSE NA iDNES?
Je tam výtah, tak se nečilte...eskalátor se k zastávce prostě nevejde.
Daleko větším problémem je chybějící střecha.
Tak eskalátor, nebo alespoň výtah tam měl určitě být. Výmluva na jiné spojení na letiště je jen výmluva. Ta stanice jistě slouží i lidem, kteří na letiště necestují. který primátor se účastnil na schválení projektu iDNES neví? Nebo raději nepoví? Plivání na Zemana jim jde ale napsat celý článek to nikdo neumí?
Na prazskem metru je videt, ze ten kdo jej planoval nemel vsech 5 pohromade. Jedna stanice metra konci v polich (Letnany), kde se pak lide prepravuji na sidliste vzdalene cca 1km autobusy. Trasa A vypada jako by ji nekdo navrhoval s 3 promilemi v krvi (v Dejvicke pres Motol a Repy na Ruzyn), kdyz ekonomictejsi bylo udelat odbocku z trasy B smer Ruzyne.
Přes Řepy na Ruzyň metro nikdy jezdit nemělo. A ta odbočka z B by mě opravdu zajímala, kudy by jako vedla?