- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejabsurdnější je že tam jsou eskalátory v obou směrech na nástupiště na kterém se pouze nastupuje, asi kdyby si to někdo rozmyslel a chtěl se vrátit. A jinde zas eskalátory chybí.
To je tam proto, aby, až se trasa prodlouží, se nemuselo bourat a doplňovat tam eskalátor.
Je to nové, potrvá chvíli, než se to trochu vychytá. Tyto dětské nemoci má každá nová stavba, nechápu, co kdo řeší, i když zrovna s výtahy je problémů už dost.
To hrozné písmo křídou na tabuli jak u vchodu do páté cenové snad nemyslejí vážně ne???
Je to hnus. Ale lidi si toho všimnou. Na rozdíl od úhledných informací.
Kde jsou ty časy, kdy stanice bývaly pod zemí, nad schodištěm byla střecha a eskalátory jezdily (a navíc rychle a spolehlivě). Dneska se všechno dělá jen tak tak, nosnost přesně podle nějakých propočtů. Staré sovětské eskalátory měly nosnost 2,5x větší než nejvyšší vypočtené maximum. Přepravní rychlost taky byla o něčem jiném...
Taky si říkám, že to prodložené metro už je pod drobnohledem novinářů skoro až moc... Zítra by mohl být článek o tom, jak si v soupravě někdo prdnul...
Bezproblemove stare rychle eskalatory bez snimacu.