- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby Praha 6 tak zarputile neblokovala rychlodrahu, k problemu by vubec nedoslo
Nechápu, jak by rychlodráha dokázala pobrat pri svém intervalu stejně lidí jako narvané metro při mnohonásobně kratším intervalu.
Proč projektanti nenavrhli obratové koleje ve Veleslavíně a nenavrhli odbočku pro pozdější větvení na Dědinu a letiště je mi záhadou. Taxikářská lobby asi měla velikou moc na MHMP.
Projektanti měli zadání. Z grémiea ODS. Nemohli si vymýšlet, kde udělají nebo neudělají obratové koleje. trasování a možnosti větvení vytvořili Chalupa s Bémem
Pro JZ mesto je metro, ktere konci na Petrinach na prd. Jezdim na Veleslavin nadale pres Mustek nebo pres Stodulky a pak busem, kombinace metro - bus - metro je pro mne kvuli poctu prestupu a zejmena intervalum v Motole neatraktivni.
a kdy bude zrušen pásmový provoz na céčku do Letňan?
Hlava mi nebere, jak je možné, že to takhle nebylo od začátku.. Postaví se nové metro, dají se na něj autobusy z dejvické a jezdí tam jenom půlka spojů? To musel vymyslet nějakej velkej mozek teda...
Vám podobní notoričtí remcalové ještě před otevřením nového úseku zase tvrdili, že tam budou jezdit prázdné vozy.
z jakych prebytku ??? Praha ma perebytek ??? Nebo DP ???
Praha není pokusným králíkem ROPIDu, ale Béma.
Bem uz je davno mimo. Nebo snad vlastni ROPID ?
Ted by mělo být na řadě zkrácení busů z Ládví a podobně na nevyužitý terminál do letňan a zrušit i tam pásmový provoz...:-)
Tam by to bylo pro autobusy prodloužení o kilometr, aby většina jejich cestujících pak musela metrem o další 4 kilometry (7 minut) dále.