Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přestupování na Dejvické skončí v červnu, portýry nahradí zřejmě pás

Cestující, kteří chtějí vystupovat v nových stanicích pražského metra A, čeká poslední necelý měsíc přestupování na Dejvické. Všechny vlaky pojedou až na Petřiny od 1. června, od kdy přestane platit takzvaný pásmový provoz. Uvedl to radní pro dopravu Petr Dolínek. Změnu bude v úterý schvalovat rada.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I62v30o 44J25a55n36á30č39e88k 8213223501812

To jsou ceny, odhaduji tak minimálně o 100-200% vyšší oproti normáln í reálné ceně. :-/

+1/0
5.5.2015 11:15

J94i48ř70í 41P26r37a78ž40á78k 9190862251972

To se hned hlásím do výběrového řízení na zhotovitele. (...Město zároveň nechá ve stanicích Bořislavka a Nádraží Veleslavín zastřešit za 26 milionů výstupy vedoucí na povrch...).

0/0
4.5.2015 21:21
Foto

M70a42r34t18i50n 83P57i34š51t84o45r61a 8498598896539

K 1. fotografii s titulkem "Dvojici výtahů využívají místní obyvatelé i cykloturisté." - ano to je pravda. Ale sluší se poznamenat, že cyklisté ilegálně. Zrovna u těchto výtahů ve stanici Patřiny je piktogram zakazující přepravu kol (červený cyklista na ni právě kouká). Asi proto, že jsou příliš luxusní a kola by je mohla poničit.;-€ V některých jiných stanicích jsou piktogramy s nápisem Přeprava kol povolena.

Když se k tomu přidá, že dle aktuálního znění SPP PID se kola (stejně jako jiné předměty) nesmí pokládat na stupně schodů (tj. i eskalátorů), je cyklistika v metru docela náročný sport.

0/0
4.5.2015 20:25

A13n71t27o49n43í95n 50Z13e61l44e90n50ý 2234823201566

Měl jsem za to, že sportovat by se mělo v místech k tomu určených. Jako jsou třeba velodromy , hřiště či automobilové okruhy.

0/0
5.5.2015 1:58

J10i56ř65í 86P15r79a70ž38á91k 9570522631352

Každá rekonstrukce je 2-3x dražší než něco postavit rovnou. Za cenu pásu na kufry by se při samotné stavbě dal pořídit eskaláto. Koho na MHMP to zajímá, když to není za jejich peníze?

0/0
4.5.2015 20:06

J79o75s77e88f 85R75a47j69t74o63r73a 3912312560167

Co dvoupruhová skluzavka s podélnou přepážkou? Cestující dolů do vestibulu si nahoře připne karabinou k opasku lano vedoucí přes kladku k zavazadlu zavěšenému dole a sjede v pravém pruhu skluzavky, čímž vytáhne vzhůru v levém pruhu ono zavazadlo cestujícího z vestibulu. Ten mezitím  pohodlně vyjde po schodech vzhůru. Hmotnost cestujícího a zavazadla bude kontrolována automatickými digitálními váhami tak, aby hmotnost zavěšeného cestujícího byla vždy nejméně jeden a 3/4 násobkem hmotnosti taženého zavazadla.

Pokud systém bude detekovat nevyhovující hmotnost horního cestujícího, bude kladka zablokována a horní cestující bude přepřažen a nahrazen dalším vhodným s vyšší hmotností. Kladka bude současně pohánět malý generátor k dobíjení akumulátoru pro napájení LED obrazovek, které budou zobrazovat okamžité hmotnostní údaje a přepravní informace, např. pokyny k přepřahu. Každý cestující si pak bude moci tlačítkem předem navolit, zda si přeje, aby jeho hmotnost byla na obrazovce i viditelná. To s výhodou použijí především pravidelně cestující klienti k průběžným kontrolám svých hodnot.

+4/0
4.5.2015 17:52

Š91t16e20f68a73n 88F61r92i92č12a 7482328113886

To vynalezl už Cimrman. Pro ostravské doly vypočítal, že když dolů do šachty bude fárat o jednoho horníka více, než v protikleci nahoru, ušetří se na energiích. Bohužel se v šachtě hromadili horníci a nápad zůstal zapomenut.

0/0
4.5.2015 20:58

Z56d85e52n86ě77k 81D67u23b61e37c16k72ý 3857344910918

v docich v Belfastu mame pulkilometrovy pas a stal v prepoctu 2 mega , v lete se bude demontovat,tak ho muzu do Prahy prevezt a s rezervou vyjde na dalsi podobne  stanice

;-D

0/0
4.5.2015 17:16

J94a83n 33N64e45u85m47a83n88n 6465275825845

Zastřešení výstupů za 27 milionů?? [>-]R^

0/0
4.5.2015 17:00

J86a47n 53N45e80u27m77a31n15n 6535735485785

Kolik těch výstupů bude? Když jsme řešili zastřešení části pozemku, které by pokrylo tak 2-3 výstupy metra, tak nás to stálo bez daně nějakých 200t. A to je v tom vykopání základů pro nosné zdivo a zámková dlažba, střecha z tašek.

0/0
4.5.2015 17:07

Z53d82e62n11ě12k 37D10u10b16e64c98k46ý 3527694470688

ale patrne jste navypisoval vyberove rizeni,pak se ta cena navysuje napr. o vino v darkove krabici ;-D

+1/0
4.5.2015 18:11

J97a40n 64J83o37r74d88a62n 5361157169

Kdo to zaplatí? Škoda peněz za pár desítek vteřin čekání!!

+1/−3
4.5.2015 16:16

E24v70ž89e40n 58P25o65l41á63k 3318868441893

Jde o narvané vlaky, ne o dobu čekání.

+1/0
4.5.2015 18:13

J82a83n 79J81o54r98d37a57n 5391617179

Mnohem více narvané jezdí soupravy od Malostranské po Želivského. Kolikrát se nedá ani nastoupit. Stejně to nikdo neřeší.

Zajímavé že na protlačované trase C jezdí soupravy co cca 90 vteřin, kdežto na trase A pouze nějakých cca 240 vteřin!!

0/0
12.5.2015 11:33

E22v19ž63e51n 78P92o98l74á95k 3308858391263

"Mnohem více" - z jakého vycházíte průzkumu? Na tomto úseku jsem žádné hromadné stížnosti nezaznamenal. Mimochodem, trasa C je na většině úseku přetížena i při současném intervalu.

0/0
12.5.2015 18:28

J34a49n 30J86o37r83d47a20n 5951747109

Nemá si smysl stěžovat. Nikdo to neřeší, však oni se tam ti cestující nějak namačkají. Nebo si počkají a třeba do třetí soupravy už se vlezou!

0/0
14.5.2015 13:43

L52e93o16p17o36l76d 58H83o18r82á27k 4492618239622

Nejsem odborník na ceny ve stavebnictví, ale mohl by mi někdo znalejší vysvětlit, jak může výtah stát 9 milionů? Proboha, to jsou pomalu dva docela slušný RD.

+3/0
4.5.2015 15:47

D69a31n22i47e68l 96M53u63n57z15a78r 1499298552246

2 melouny na vytah  7 melounu na korupcni dan

+3/−1
4.5.2015 15:51

J95a25n 44L63u97k83á85š 7917473283712

Jde o to, jak velkej vytah, kolik zvladne lidi.

0/0
4.5.2015 16:28

M11a31r42e16k 98T68ů72m74a 4232268976582

Do jaké míry je to adekvátní cena těžko říct, ale na druhou stranu, se musí vypracovat koncepce, jak má být velká výtahová šachta a tak... Dále pak se nesmí zapomenout, že zde jsou i náklady na práci, na nákup výtahu jako takového + techniky, která ho obsluhuje, ono se to všechno nasčítá.

+1/0
4.5.2015 16:37

D15a13n97i40e57l 12M57u37n39z37a93r 1859118152976

1) postavi pas….

2) pas zbouraji a postavi vytah….

3) vytah zbouraji a postavi eskatator…..

4) eskalator nebude jezdil, protoze bude mit mokry kabely…

a jini si kabely naplni….

+3/0
4.5.2015 15:47

R25o78m83a39n 73M28á96c94a 7325300512157

jj, vidim to podobne... je to cely totalni fraska u nas... verejne zakazky a z nich "vznikajici" stavby...

0/0
4.5.2015 19:26

J20a76r53o42s97l97a66v 38S59i98r52o37k88y 7890903414734

A proto se stavi metro do Motola, aby tam byl slaboucky provoz a nebyly penize na eskalator jinde ;-D

+1/0
4.5.2015 15:38

R36o56m14a92n 70M57á95c39a 7865330392187

vystavba pasu na zavazadla... 8 mesicu... tak malo????8-o

+3/0
4.5.2015 15:32

M17a75r20t16i95n 46K59o84p94e95c87k44ý 3768477259354

To je jenom první odhad, znáte to. Blanka měla být otevřena také už před třemi lety, takže nebojte... :-)

+1/0
4.5.2015 15:47

R55o49m83a36n 64M31á95c72a 7475220492287

taky si myslim, ze 8 mesicu je nerealnych... na pas 20 metru je potreba v nasi zemi tak 8 let minimalne... a cena se mi take zda nizka... melo by to byt za 20 miliard za ten pas minimalne...

0/0
4.5.2015 19:18

J57o13z20e74f 37D30u52h33a41c31e91k 7521400563780

v Cine by za ten cas postavili za 7 rokov 10.000 kilometrov vlakovych trati, co je cca 1400 kilometrov za rok. V prahe vedia postavit ~100 metrov beziaceho pasu za 8 mesiacov. Good job boys ;-D;-D;-D;-D

+2/−1
4.5.2015 16:22

B40o68h69u26s32l41a69v 82K46r48á12l52í85k 2781460679836

Jakých 100 metrů? Z mělkého vestibulu na povrch, to je tak maximálně 20 metrů.

+4/0
4.5.2015 17:27

R96o41m36a91n 84M22á16c56a 7935900922337

netreba chodit do ciny... staci se podivat do polska, kolik km dalnic napr. otevrou kazdy rok a kolik km v CR... taky sokujici srovnani... u nas stavi 1 km dalnice treba 3 roky a byl by zazrak, i kdyby se ten 1 km za ty tri roky otevrel...

+1/0
4.5.2015 19:20

C57h41r94i17s51t64i14a77n 94M26o85r87g29e73n35s34t76e65r53n 5945626176544

P.S. A zarim by ti portyri mohli stat (aspon jeden) take u schodu nahore. Nevsiml jsem si ze by kufr menil hmotnost podle smeru pohybu. Pokud ho teda nekdo neposle dolu samospadem.

+1/0
4.5.2015 15:23

D98a29n86i54e55l 62M69u38n50z75a58r 1889178172456

podivejte, nekery letej pryc, nekery priletej…kufry dou nahoru, kufry dou dolu….

dejte tak kladky a lana, a pak uz kazdej tezsi kufr smerem dolu, vytahne lehci kufr smerem nahoru…a aby ten horeni kufr byl porad tezsi nezli ten doleni, tak si na to holt ten cestujice sedne a sjede to jak na toboganu….

+5/0
4.5.2015 15:50

C43h23r41i89s87t80i54a48n 71M21o85r81g78e37n46s97t70e49r85n 5945876646204

http://www.radtouren.net/rtpics/bahn-und-rad/gepaeckband2.jpg Tohle ma stat tri miliony korun? To je ze zlata?

+2/0
4.5.2015 15:21

J58o24s35e87f 45P21a69l84a28t27a 1413322391625

za 3 mega jim tam ten pás postavím za měsíc ;-D

+2/0
4.5.2015 15:17

D71a28n73i54e80l 24M43u68n79z89a10r 1139778872496

a viza budete davat take?

+1/0
4.5.2015 15:52

A30l21e56x77a13n82d75r 62V91i18d36n12e35r 1677640477155

tohle je umele vytvorena kauza, hned vedle shodu je klasicky vytah, tazke ani pas ani portyri nejsou potreba - ano escalatory by byly lepsi, ale ty schody a vytah jsou ok.

+2/−1
4.5.2015 15:11

J16a45r97o30m22í50r 16K50a75p89l43a44n 7878414432804

Od toho výtahu na zastávku autobusu (pokud nechcete běhat přes trávníky) vede velmi komplikovaná cesta...

+2/−1
4.5.2015 15:19

P44e97t15r 83K53e36j79l 4953655803454

Postavili si nové metro a co čert nechtěl, oni jim tam jezdí lidi 8-o

+6/0
4.5.2015 15:09

E54v21a 17D10r25o51z93d95o42v89á 7299187695495

A proto stavěli metro do Motola, aby končilo na Petřinách.

+6/0
4.5.2015 15:03

M37a36r91t41i27n14a 75K91o30l90o69m58a63z61n79i65k12o63v40a 2147612387676

Za 26 milionu zstresit vstupy?! Udelam to nekolikrat levneji a efektivneji...

+2/−1
4.5.2015 15:03

J88i28ř91í 92K45r11e90j25č88í44k 2437268984866

A co ti v tom brání ?

+2/0
4.5.2015 15:39

M63a47r75t68i61n89a 26K40o65l87o42m26a75z86n64i76k65o87v97a 2687132227346

Mne treba objektivne spousta okolnosti. Ale on by to udelal levneji zrejme kdokoliv jiny, nez ten, komu byla zakazka prihrana. ;-)

+4/−1
4.5.2015 15:49

J21i40ř90í 39K74r79e24j29č44í80k 2777478264646

Ona ta zakázka zatím nikomu "přihraná" nebyla, takže do výběrka se může přihlásit každej další všeználek, co se tady v diskuzi brilantně orientuje v cenách stavebních prací... ;-)

+3/0
4.5.2015 16:07

D44a10v47i51d 57Z62a14j59d29á34k 8135602220781

Ja myslim,ze by stacil i obycejny eskalator a nemusel by byt pozlaceny...

+4/0
4.5.2015 14:52

R55a27d40o82s50l22a64v 38K70l60a51u60d51a 5674968444972

Zlato šlo dolů. Byla by škoda nevyužít takovou příležitost:-)

+2/0
4.5.2015 14:56

M49o48j21m30í86r 59R26o54d59e30n 6606215655357

To je 15 mio a 9 měsíců stavby.

+2/0
4.5.2015 15:41

D23a67n44i73e26l 50M94u95n13z10a16r 1399868982966

ale za rok to bude hoteve….tak co?

to by nebyla prvni dira tam...

+1/0
4.5.2015 15:53

M21a45r62t83i36n 63K22u10l58h67á67n23e37k 4903902139279

instalace dopravníkového pásu 8 měsíců ....to si dělají zadele ;-(

+9/0
4.5.2015 14:35
Foto

M14a35r37t92i16n 92F80a93l12t52ý44n 9211236574728

A VY NEZNÁTE u o tom, jak trpaslíci šili svatební šaty pro Sněhurku? ;-)

0/−1
4.5.2015 14:40

R26a57d48o84s97l36a38v 70K11l66a85u16d58a 5364668154212

Ten pás povede až k letadlu. :-P  Jinak si tu cenu a termín vysvětlit neumím.

+13/0
4.5.2015 14:44

J95i88n34d60ř71i14c14h 51H81r88a33d20e76c87k44ý 6195949952792

z pražské mhd by jeden zešílel! prase aby se v tom vyznalo! se nedivím, že se z prahy cigáni houfně stěhují pryč...

+6/0
4.5.2015 14:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.