Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přestupování na Dejvické skončí v červnu, portýry nahradí zřejmě pás

Cestující, kteří chtějí vystupovat v nových stanicích pražského metra A, čeká poslední necelý měsíc přestupování na Dejvické. Všechny vlaky pojedou až na Petřiny od 1. června, od kdy přestane platit takzvaný pásmový provoz. Uvedl to radní pro dopravu Petr Dolínek. Změnu bude v úterý schvalovat rada.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I81v55o 52J64a95n78á89č13e32k 8653963231712

To jsou ceny, odhaduji tak minimálně o 100-200% vyšší oproti normáln í reálné ceně. :-/

+1/0
5.5.2015 11:15

J66i97ř34í 48P79r17a11ž81á51k 9880912531752

To se hned hlásím do výběrového řízení na zhotovitele. (...Město zároveň nechá ve stanicích Bořislavka a Nádraží Veleslavín zastřešit za 26 milionů výstupy vedoucí na povrch...).

0/0
4.5.2015 21:21
Foto

M57a63r82t31i12n 33P55i90š61t61o49r57a 8178628746809

K 1. fotografii s titulkem "Dvojici výtahů využívají místní obyvatelé i cykloturisté." - ano to je pravda. Ale sluší se poznamenat, že cyklisté ilegálně. Zrovna u těchto výtahů ve stanici Patřiny je piktogram zakazující přepravu kol (červený cyklista na ni právě kouká). Asi proto, že jsou příliš luxusní a kola by je mohla poničit.;-€ V některých jiných stanicích jsou piktogramy s nápisem Přeprava kol povolena.

Když se k tomu přidá, že dle aktuálního znění SPP PID se kola (stejně jako jiné předměty) nesmí pokládat na stupně schodů (tj. i eskalátorů), je cyklistika v metru docela náročný sport.

0/0
4.5.2015 20:25

A57n64t53o15n64í63n 64Z69e61l95e77n44ý 2124593891546

Měl jsem za to, že sportovat by se mělo v místech k tomu určených. Jako jsou třeba velodromy , hřiště či automobilové okruhy.

0/0
5.5.2015 1:58

J50i33ř22í 90P77r82a84ž89á21k 9890242181422

Každá rekonstrukce je 2-3x dražší než něco postavit rovnou. Za cenu pásu na kufry by se při samotné stavbě dal pořídit eskaláto. Koho na MHMP to zajímá, když to není za jejich peníze?

0/0
4.5.2015 20:06

J94o13s58e47f 97R30a86j68t96o84r95a 3122432730937

Co dvoupruhová skluzavka s podélnou přepážkou? Cestující dolů do vestibulu si nahoře připne karabinou k opasku lano vedoucí přes kladku k zavazadlu zavěšenému dole a sjede v pravém pruhu skluzavky, čímž vytáhne vzhůru v levém pruhu ono zavazadlo cestujícího z vestibulu. Ten mezitím  pohodlně vyjde po schodech vzhůru. Hmotnost cestujícího a zavazadla bude kontrolována automatickými digitálními váhami tak, aby hmotnost zavěšeného cestujícího byla vždy nejméně jeden a 3/4 násobkem hmotnosti taženého zavazadla.

Pokud systém bude detekovat nevyhovující hmotnost horního cestujícího, bude kladka zablokována a horní cestující bude přepřažen a nahrazen dalším vhodným s vyšší hmotností. Kladka bude současně pohánět malý generátor k dobíjení akumulátoru pro napájení LED obrazovek, které budou zobrazovat okamžité hmotnostní údaje a přepravní informace, např. pokyny k přepřahu. Každý cestující si pak bude moci tlačítkem předem navolit, zda si přeje, aby jeho hmotnost byla na obrazovce i viditelná. To s výhodou použijí především pravidelně cestující klienti k průběžným kontrolám svých hodnot.

+4/0
4.5.2015 17:52

Š69t80e19f13a95n 95F51r51i98č20a 7202958673746

To vynalezl už Cimrman. Pro ostravské doly vypočítal, že když dolů do šachty bude fárat o jednoho horníka více, než v protikleci nahoru, ušetří se na energiích. Bohužel se v šachtě hromadili horníci a nápad zůstal zapomenut.

0/0
4.5.2015 20:58

Z70d62e13n74ě25k 20D71u64b52e33c75k14ý 3647394430968

v docich v Belfastu mame pulkilometrovy pas a stal v prepoctu 2 mega , v lete se bude demontovat,tak ho muzu do Prahy prevezt a s rezervou vyjde na dalsi podobne  stanice

;-D

0/0
4.5.2015 17:16

J81a45n 87N81e41u73m90a93n30n 6725975285615

Zastřešení výstupů za 27 milionů?? [>-]R^

0/0
4.5.2015 17:00

J45a63n 55N92e97u25m74a91n15n 6475315515705

Kolik těch výstupů bude? Když jsme řešili zastřešení části pozemku, které by pokrylo tak 2-3 výstupy metra, tak nás to stálo bez daně nějakých 200t. A to je v tom vykopání základů pro nosné zdivo a zámková dlažba, střecha z tašek.

0/0
4.5.2015 17:07

Z69d97e17n37ě30k 80D88u94b45e94c84k94ý 3207274380378

ale patrne jste navypisoval vyberove rizeni,pak se ta cena navysuje napr. o vino v darkove krabici ;-D

+1/0
4.5.2015 18:11

J69a59n 79J38o67r70d86a87n 5321327659

Kdo to zaplatí? Škoda peněz za pár desítek vteřin čekání!!

+1/−3
4.5.2015 16:16

E51v13ž60e72n 88P62o78l37á37k 3478378731813

Jde o narvané vlaky, ne o dobu čekání.

+1/0
4.5.2015 18:13

J53a69n 39J26o34r50d37a55n 5751847779

Mnohem více narvané jezdí soupravy od Malostranské po Želivského. Kolikrát se nedá ani nastoupit. Stejně to nikdo neřeší.

Zajímavé že na protlačované trase C jezdí soupravy co cca 90 vteřin, kdežto na trase A pouze nějakých cca 240 vteřin!!

0/0
12.5.2015 11:33

E26v50ž62e74n 33P13o31l41á20k 3628608671753

"Mnohem více" - z jakého vycházíte průzkumu? Na tomto úseku jsem žádné hromadné stížnosti nezaznamenal. Mimochodem, trasa C je na většině úseku přetížena i při současném intervalu.

0/0
12.5.2015 18:28

J44a15n 66J51o55r50d48a47n 5371247859

Nemá si smysl stěžovat. Nikdo to neřeší, však oni se tam ti cestující nějak namačkají. Nebo si počkají a třeba do třetí soupravy už se vlezou!

0/0
14.5.2015 13:43

L63e20o24p98o68l53d 37H24o65r32á97k 4162198199972

Nejsem odborník na ceny ve stavebnictví, ale mohl by mi někdo znalejší vysvětlit, jak může výtah stát 9 milionů? Proboha, to jsou pomalu dva docela slušný RD.

+3/0
4.5.2015 15:47

D20a23n86i45e35l 77M83u60n98z83a87r 1629318722626

2 melouny na vytah  7 melounu na korupcni dan

+3/−1
4.5.2015 15:51

J45a16n 86L11u17k57á67š 7267743673162

Jde o to, jak velkej vytah, kolik zvladne lidi.

0/0
4.5.2015 16:28

M19a28r37e17k 89T79ů87m45a 4352498786822

Do jaké míry je to adekvátní cena těžko říct, ale na druhou stranu, se musí vypracovat koncepce, jak má být velká výtahová šachta a tak... Dále pak se nesmí zapomenout, že zde jsou i náklady na práci, na nákup výtahu jako takového + techniky, která ho obsluhuje, ono se to všechno nasčítá.

+1/0
4.5.2015 16:37

D86a71n97i86e26l 91M58u44n38z14a51r 1459618792416

1) postavi pas….

2) pas zbouraji a postavi vytah….

3) vytah zbouraji a postavi eskatator…..

4) eskalator nebude jezdil, protoze bude mit mokry kabely…

a jini si kabely naplni….

+3/0
4.5.2015 15:47

R34o46m20a39n 98M82á14c14a 7315240912957

jj, vidim to podobne... je to cely totalni fraska u nas... verejne zakazky a z nich "vznikajici" stavby...

0/0
4.5.2015 19:26

J85a55r73o15s45l70a48v 79S90i87r30o59k36y 7930793704834

A proto se stavi metro do Motola, aby tam byl slaboucky provoz a nebyly penize na eskalator jinde ;-D

+1/0
4.5.2015 15:38

R78o58m34a13n 18M88á58c19a 7565290482577

vystavba pasu na zavazadla... 8 mesicu... tak malo????8-o

+3/0
4.5.2015 15:32

M67a55r50t64i21n 27K19o90p92e22c46k77ý 3758367139314

To je jenom první odhad, znáte to. Blanka měla být otevřena také už před třemi lety, takže nebojte... :-)

+1/0
4.5.2015 15:47

R27o42m22a37n 39M98á84c53a 7535260932677

taky si myslim, ze 8 mesicu je nerealnych... na pas 20 metru je potreba v nasi zemi tak 8 let minimalne... a cena se mi take zda nizka... melo by to byt za 20 miliard za ten pas minimalne...

0/0
4.5.2015 19:18

J53o54z19e76f 67D19u17h18a70c35e33k 7841900213730

v Cine by za ten cas postavili za 7 rokov 10.000 kilometrov vlakovych trati, co je cca 1400 kilometrov za rok. V prahe vedia postavit ~100 metrov beziaceho pasu za 8 mesiacov. Good job boys ;-D;-D;-D;-D

+2/−1
4.5.2015 16:22

B31o39h84u54s50l42a18v 54K45r11á38l65í73k 2421140859446

Jakých 100 metrů? Z mělkého vestibulu na povrch, to je tak maximálně 20 metrů.

+4/0
4.5.2015 17:27

R89o16m69a74n 79M33á50c45a 7365270772737

netreba chodit do ciny... staci se podivat do polska, kolik km dalnic napr. otevrou kazdy rok a kolik km v CR... taky sokujici srovnani... u nas stavi 1 km dalnice treba 3 roky a byl by zazrak, i kdyby se ten 1 km za ty tri roky otevrel...

+1/0
4.5.2015 19:20

C25h28r68i85s54t74i75a85n 17M85o58r81g29e85n90s76t96e42r86n 5415496776434

P.S. A zarim by ti portyri mohli stat (aspon jeden) take u schodu nahore. Nevsiml jsem si ze by kufr menil hmotnost podle smeru pohybu. Pokud ho teda nekdo neposle dolu samospadem.

+1/0
4.5.2015 15:23

D57a13n29i85e37l 55M88u75n98z13a67r 1109218322956

podivejte, nekery letej pryc, nekery priletej…kufry dou nahoru, kufry dou dolu….

dejte tak kladky a lana, a pak uz kazdej tezsi kufr smerem dolu, vytahne lehci kufr smerem nahoru…a aby ten horeni kufr byl porad tezsi nezli ten doleni, tak si na to holt ten cestujice sedne a sjede to jak na toboganu….

+5/0
4.5.2015 15:50

C98h62r79i44s98t63i88a90n 10M63o15r80g58e81n51s12t87e18r41n 5205146346884

http://www.radtouren.net/rtpics/bahn-und-rad/gepaeckband2.jpg Tohle ma stat tri miliony korun? To je ze zlata?

+2/0
4.5.2015 15:21

J83o18s19e53f 71P49a79l18a56t29a 1933222101135

za 3 mega jim tam ten pás postavím za měsíc ;-D

+2/0
4.5.2015 15:17

D93a88n67i57e98l 61M84u26n33z91a76r 1469328322116

a viza budete davat take?

+1/0
4.5.2015 15:52

A56l43e15x97a97n74d62r 49V80i46d88n22e54r 1737700547565

tohle je umele vytvorena kauza, hned vedle shodu je klasicky vytah, tazke ani pas ani portyri nejsou potreba - ano escalatory by byly lepsi, ale ty schody a vytah jsou ok.

+2/−1
4.5.2015 15:11

J62a27r78o98m87í47r 63K54a79p37l88a24n 7408704462854

Od toho výtahu na zastávku autobusu (pokud nechcete běhat přes trávníky) vede velmi komplikovaná cesta...

+2/−1
4.5.2015 15:19

P28e88t70r 93K60e25j86l 4693955903214

Postavili si nové metro a co čert nechtěl, oni jim tam jezdí lidi 8-o

+6/0
4.5.2015 15:09

E75v38a 83D68r88o86z77d47o57v69á 7619757965255

A proto stavěli metro do Motola, aby končilo na Petřinách.

+6/0
4.5.2015 15:03

M84a52r11t91i93n33a 82K71o43l55o84m32a89z12n81i89k89o83v56a 2767272687616

Za 26 milionu zstresit vstupy?! Udelam to nekolikrat levneji a efektivneji...

+2/−1
4.5.2015 15:03

J47i27ř29í 78K55r58e25j32č97í59k 2287328404286

A co ti v tom brání ?

+2/0
4.5.2015 15:39

M80a18r22t72i28n68a 32K92o91l70o91m94a56z76n66i51k23o53v51a 2957252687146

Mne treba objektivne spousta okolnosti. Ale on by to udelal levneji zrejme kdokoliv jiny, nez ten, komu byla zakazka prihrana. ;-)

+4/−1
4.5.2015 15:49

J31i10ř80í 52K70r37e54j72č43í30k 2517718634776

Ona ta zakázka zatím nikomu "přihraná" nebyla, takže do výběrka se může přihlásit každej další všeználek, co se tady v diskuzi brilantně orientuje v cenách stavebních prací... ;-)

+3/0
4.5.2015 16:07

D31a68v53i38d 48Z67a11j56d24á40k 8435232840851

Ja myslim,ze by stacil i obycejny eskalator a nemusel by byt pozlaceny...

+4/0
4.5.2015 14:52

R98a63d18o34s87l47a30v 76K70l90a64u51d77a 5274498974402

Zlato šlo dolů. Byla by škoda nevyužít takovou příležitost:-)

+2/0
4.5.2015 14:56

M17o62j29m22í71r 97R35o86d23e41n 6876795395807

To je 15 mio a 9 měsíců stavby.

+2/0
4.5.2015 15:41

D16a59n33i14e88l 90M13u13n62z31a16r 1379198252626

ale za rok to bude hoteve….tak co?

to by nebyla prvni dira tam...

+1/0
4.5.2015 15:53

M80a11r92t15i15n 55K75u64l19h37á71n52e82k 4193292799789

instalace dopravníkového pásu 8 měsíců ....to si dělají zadele ;-(

+9/0
4.5.2015 14:35
Foto

M40a83r12t31i65n 54F51a72l53t92ý31n 9411426424278

A VY NEZNÁTE u o tom, jak trpaslíci šili svatební šaty pro Sněhurku? ;-)

0/−1
4.5.2015 14:40

R28a36d89o36s97l87a35v 76K53l38a27u75d79a 5754498324602

Ten pás povede až k letadlu. :-P  Jinak si tu cenu a termín vysvětlit neumím.

+13/0
4.5.2015 14:44

J37i10n31d62ř49i97c71h 73H30r62a32d45e55c83k39ý 6965879502612

z pražské mhd by jeden zešílel! prase aby se v tom vyznalo! se nedivím, že se z prahy cigáni houfně stěhují pryč...

+6/0
4.5.2015 14:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.