Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přestupování na Dejvické skončí v červnu, portýry nahradí zřejmě pás

Cestující, kteří chtějí vystupovat v nových stanicích pražského metra A, čeká poslední necelý měsíc přestupování na Dejvické. Všechny vlaky pojedou až na Petřiny od 1. června, od kdy přestane platit takzvaný pásmový provoz. Uvedl to radní pro dopravu Petr Dolínek. Změnu bude v úterý schvalovat rada.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I44v97o 13J78a98n39á86č33e51k 8383663501832

To jsou ceny, odhaduji tak minimálně o 100-200% vyšší oproti normáln í reálné ceně. :-/

+1/0
5.5.2015 11:15

J10i31ř53í 86P62r42a14ž32á15k 9620912911862

To se hned hlásím do výběrového řízení na zhotovitele. (...Město zároveň nechá ve stanicích Bořislavka a Nádraží Veleslavín zastřešit za 26 milionů výstupy vedoucí na povrch...).

0/0
4.5.2015 21:21

M68a70r72t59i92n 45P28i69š94t72o32r20a 8438208516989

K 1. fotografii s titulkem "Dvojici výtahů využívají místní obyvatelé i cykloturisté." - ano to je pravda. Ale sluší se poznamenat, že cyklisté ilegálně. Zrovna u těchto výtahů ve stanici Patřiny je piktogram zakazující přepravu kol (červený cyklista na ni právě kouká). Asi proto, že jsou příliš luxusní a kola by je mohla poničit.;-€ V některých jiných stanicích jsou piktogramy s nápisem Přeprava kol povolena.

Když se k tomu přidá, že dle aktuálního znění SPP PID se kola (stejně jako jiné předměty) nesmí pokládat na stupně schodů (tj. i eskalátorů), je cyklistika v metru docela náročný sport.

0/0
4.5.2015 20:25

A72n33t27o60n75í12n 44Z39e67l24e46n57ý 2974393441206

Měl jsem za to, že sportovat by se mělo v místech k tomu určených. Jako jsou třeba velodromy , hřiště či automobilové okruhy.

0/0
5.5.2015 1:58

J86i21ř69í 25P59r91a45ž30á32k 9230152581302

Každá rekonstrukce je 2-3x dražší než něco postavit rovnou. Za cenu pásu na kufry by se při samotné stavbě dal pořídit eskaláto. Koho na MHMP to zajímá, když to není za jejich peníze?

0/0
4.5.2015 20:06

J75o29s32e62f 33R41a38j73t40o21r65a 3352422910777

Co dvoupruhová skluzavka s podélnou přepážkou? Cestující dolů do vestibulu si nahoře připne karabinou k opasku lano vedoucí přes kladku k zavazadlu zavěšenému dole a sjede v pravém pruhu skluzavky, čímž vytáhne vzhůru v levém pruhu ono zavazadlo cestujícího z vestibulu. Ten mezitím  pohodlně vyjde po schodech vzhůru. Hmotnost cestujícího a zavazadla bude kontrolována automatickými digitálními váhami tak, aby hmotnost zavěšeného cestujícího byla vždy nejméně jeden a 3/4 násobkem hmotnosti taženého zavazadla.

Pokud systém bude detekovat nevyhovující hmotnost horního cestujícího, bude kladka zablokována a horní cestující bude přepřažen a nahrazen dalším vhodným s vyšší hmotností. Kladka bude současně pohánět malý generátor k dobíjení akumulátoru pro napájení LED obrazovek, které budou zobrazovat okamžité hmotnostní údaje a přepravní informace, např. pokyny k přepřahu. Každý cestující si pak bude moci tlačítkem předem navolit, zda si přeje, aby jeho hmotnost byla na obrazovce i viditelná. To s výhodou použijí především pravidelně cestující klienti k průběžným kontrolám svých hodnot.

+4/0
4.5.2015 17:52

Š97t69e71f65a37n 21F33r31i49č35a 7482798873966

To vynalezl už Cimrman. Pro ostravské doly vypočítal, že když dolů do šachty bude fárat o jednoho horníka více, než v protikleci nahoru, ušetří se na energiích. Bohužel se v šachtě hromadili horníci a nápad zůstal zapomenut.

0/0
4.5.2015 20:58

Z38d62e96n85ě19k 90D94u24b94e74c96k15ý 3457554100148

v docich v Belfastu mame pulkilometrovy pas a stal v prepoctu 2 mega , v lete se bude demontovat,tak ho muzu do Prahy prevezt a s rezervou vyjde na dalsi podobne  stanice

;-D

0/0
4.5.2015 17:16

J89a27n 10N66e32u61m50a48n30n 6185525965815

Zastřešení výstupů za 27 milionů?? [>-]R^

0/0
4.5.2015 17:00

J36a83n 61N50e76u12m57a67n49n 6335105825825

Kolik těch výstupů bude? Když jsme řešili zastřešení části pozemku, které by pokrylo tak 2-3 výstupy metra, tak nás to stálo bez daně nějakých 200t. A to je v tom vykopání základů pro nosné zdivo a zámková dlažba, střecha z tašek.

0/0
4.5.2015 17:07

Z73d96e68n31ě74k 76D31u44b45e31c78k31ý 3737754210588

ale patrne jste navypisoval vyberove rizeni,pak se ta cena navysuje napr. o vino v darkove krabici ;-D

+1/0
4.5.2015 18:11

J64a10n 48J96o42r68d89a44n 5641677539

Kdo to zaplatí? Škoda peněz za pár desítek vteřin čekání!!

+1/−3
4.5.2015 16:16

E51v46ž49e92n 10P83o48l87á53k 3798988421743

Jde o narvané vlaky, ne o dobu čekání.

+1/0
4.5.2015 18:13

J75a47n 90J62o81r28d13a35n 5461187849

Mnohem více narvané jezdí soupravy od Malostranské po Želivského. Kolikrát se nedá ani nastoupit. Stejně to nikdo neřeší.

Zajímavé že na protlačované trase C jezdí soupravy co cca 90 vteřin, kdežto na trase A pouze nějakých cca 240 vteřin!!

0/0
12.5.2015 11:33

E33v61ž84e50n 15P16o33l65á16k 3338788971943

"Mnohem více" - z jakého vycházíte průzkumu? Na tomto úseku jsem žádné hromadné stížnosti nezaznamenal. Mimochodem, trasa C je na většině úseku přetížena i při současném intervalu.

0/0
12.5.2015 18:28

J38a78n 46J34o87r67d78a64n 5661727319

Nemá si smysl stěžovat. Nikdo to neřeší, však oni se tam ti cestující nějak namačkají. Nebo si počkají a třeba do třetí soupravy už se vlezou!

0/0
14.5.2015 13:43

L93e76o37p62o45l64d 27H15o37r64á68k 4472978979812

Nejsem odborník na ceny ve stavebnictví, ale mohl by mi někdo znalejší vysvětlit, jak může výtah stát 9 milionů? Proboha, to jsou pomalu dva docela slušný RD.

+3/0
4.5.2015 15:47

D46a56n42i35e51l 96M49u94n34z12a80r 1779478782396

2 melouny na vytah  7 melounu na korupcni dan

+3/−1
4.5.2015 15:51

J29a66n 87L63u55k37á78š 7697303513152

Jde o to, jak velkej vytah, kolik zvladne lidi.

0/0
4.5.2015 16:28

M72a69r40e68k 40T48ů36m15a 4302328326402

Do jaké míry je to adekvátní cena těžko říct, ale na druhou stranu, se musí vypracovat koncepce, jak má být velká výtahová šachta a tak... Dále pak se nesmí zapomenout, že zde jsou i náklady na práci, na nákup výtahu jako takového + techniky, která ho obsluhuje, ono se to všechno nasčítá.

+1/0
4.5.2015 16:37

D31a34n54i81e12l 59M63u86n79z36a97r 1449128592446

1) postavi pas….

2) pas zbouraji a postavi vytah….

3) vytah zbouraji a postavi eskatator…..

4) eskalator nebude jezdil, protoze bude mit mokry kabely…

a jini si kabely naplni….

+3/0
4.5.2015 15:47

R51o54m66a85n 22M83á46c33a 7785630652707

jj, vidim to podobne... je to cely totalni fraska u nas... verejne zakazky a z nich "vznikajici" stavby...

0/0
4.5.2015 19:26

J42a50r41o57s17l96a35v 66S39i10r54o76k19y 7650633344464

A proto se stavi metro do Motola, aby tam byl slaboucky provoz a nebyly penize na eskalator jinde ;-D

+1/0
4.5.2015 15:38

R70o95m65a80n 13M83á60c62a 7455200552847

vystavba pasu na zavazadla... 8 mesicu... tak malo????8-o

+3/0
4.5.2015 15:32

M10a74r28t46i87n 30K45o48p77e89c47k75ý 3918157509984

To je jenom první odhad, znáte to. Blanka měla být otevřena také už před třemi lety, takže nebojte... :-)

+1/0
4.5.2015 15:47

R89o75m55a29n 21M85á17c67a 7985890392657

taky si myslim, ze 8 mesicu je nerealnych... na pas 20 metru je potreba v nasi zemi tak 8 let minimalne... a cena se mi take zda nizka... melo by to byt za 20 miliard za ten pas minimalne...

0/0
4.5.2015 19:18

J79o94z70e85f 79D81u38h34a36c39e31k 7441280853680

v Cine by za ten cas postavili za 7 rokov 10.000 kilometrov vlakovych trati, co je cca 1400 kilometrov za rok. V prahe vedia postavit ~100 metrov beziaceho pasu za 8 mesiacov. Good job boys ;-D;-D;-D;-D

+2/−1
4.5.2015 16:22

B79o57h89u87s97l43a61v 72K69r63á35l72í23k 2671600479976

Jakých 100 metrů? Z mělkého vestibulu na povrch, to je tak maximálně 20 metrů.

+4/0
4.5.2015 17:27

R78o67m81a29n 60M95á20c76a 7255720602547

netreba chodit do ciny... staci se podivat do polska, kolik km dalnic napr. otevrou kazdy rok a kolik km v CR... taky sokujici srovnani... u nas stavi 1 km dalnice treba 3 roky a byl by zazrak, i kdyby se ten 1 km za ty tri roky otevrel...

+1/0
4.5.2015 19:20

C21h11r35i27s36t19i18a11n 41M32o28r32g11e32n53s18t24e66r74n 5915326526484

P.S. A zarim by ti portyri mohli stat (aspon jeden) take u schodu nahore. Nevsiml jsem si ze by kufr menil hmotnost podle smeru pohybu. Pokud ho teda nekdo neposle dolu samospadem.

+1/0
4.5.2015 15:23

D27a85n60i96e93l 76M30u27n87z21a25r 1529338472956

podivejte, nekery letej pryc, nekery priletej…kufry dou nahoru, kufry dou dolu….

dejte tak kladky a lana, a pak uz kazdej tezsi kufr smerem dolu, vytahne lehci kufr smerem nahoru…a aby ten horeni kufr byl porad tezsi nezli ten doleni, tak si na to holt ten cestujice sedne a sjede to jak na toboganu….

+5/0
4.5.2015 15:50

C40h51r38i96s59t55i48a59n 27M37o51r12g61e58n96s67t31e67r62n 5175406756224

www.radtouren.net Tohle ma stat tri miliony korun? To je ze zlata?

+2/0
4.5.2015 15:21

J24o33s20e15f 39P20a85l79a29t69a 1273362331625

za 3 mega jim tam ten pás postavím za měsíc ;-D

+2/0
4.5.2015 15:17

D35a92n91i77e36l 42M68u52n74z68a67r 1909538922836

a viza budete davat take?

+1/0
4.5.2015 15:52

A70l40e65x63a39n24d72r 49V50i18d49n41e57r 1317410437315

tohle je umele vytvorena kauza, hned vedle shodu je klasicky vytah, tazke ani pas ani portyri nejsou potreba - ano escalatory by byly lepsi, ale ty schody a vytah jsou ok.

+2/−1
4.5.2015 15:11

J73a15r95o74m69í38r 14K42a52p70l58a51n 7468484662914

Od toho výtahu na zastávku autobusu (pokud nechcete běhat přes trávníky) vede velmi komplikovaná cesta...

+2/−1
4.5.2015 15:19

P95e58t39r 61K71e93j47l 4623525513694

Postavili si nové metro a co čert nechtěl, oni jim tam jezdí lidi 8-o

+6/0
4.5.2015 15:09

E30v42a 34D46r27o47z96d19o11v11á 7609317855535

A proto stavěli metro do Motola, aby končilo na Petřinách.

+6/0
4.5.2015 15:03

M23a97r13t69i82n48a 61K72o12l81o58m78a66z42n31i27k68o27v41a 2417492257266

Za 26 milionu zstresit vstupy?! Udelam to nekolikrat levneji a efektivneji...

+2/−1
4.5.2015 15:03

J10i31ř28í 94K85r56e37j10č50í17k 2937488544486

A co ti v tom brání ?

+2/0
4.5.2015 15:39

M98a13r61t58i57n40a 51K86o47l80o63m86a83z42n43i88k53o13v97a 2807122477646

Mne treba objektivne spousta okolnosti. Ale on by to udelal levneji zrejme kdokoliv jiny, nez ten, komu byla zakazka prihrana. ;-)

+4/−1
4.5.2015 15:49

J53i74ř26í 73K80r18e70j72č93í75k 2777688234796

Ona ta zakázka zatím nikomu "přihraná" nebyla, takže do výběrka se může přihlásit každej další všeználek, co se tady v diskuzi brilantně orientuje v cenách stavebních prací... ;-)

+3/0
4.5.2015 16:07

D81a91v84i74d 22Z83a47j40d98á71k 8945662600631

Ja myslim,ze by stacil i obycejny eskalator a nemusel by byt pozlaceny...

+4/0
4.5.2015 14:52

R90a50d73o45s61l48a17v 83K41l66a70u78d75a 5174698214162

Zlato šlo dolů. Byla by škoda nevyužít takovou příležitost:-)

+2/0
4.5.2015 14:56

M72o29j19m71í20r 22R16o89d63e26n 6226755535777

To je 15 mio a 9 měsíců stavby.

+2/0
4.5.2015 15:41

D23a56n17i80e52l 11M41u17n74z71a97r 1599288132436

ale za rok to bude hoteve….tak co?

to by nebyla prvni dira tam...

+1/0
4.5.2015 15:53

M18a39r70t86i65n 31K47u51l90h79á37n67e55k 4973312949189

instalace dopravníkového pásu 8 měsíců ....to si dělají zadele ;-(

+9/0
4.5.2015 14:35
Foto

M86a87r56t31i67n 35F26a19l73t65ý54n 9461726604938

A VY NEZNÁTE u o tom, jak trpaslíci šili svatební šaty pro Sněhurku? ;-)

0/−1
4.5.2015 14:40

R55a86d51o87s87l56a75v 14K25l11a25u43d85a 5194528764892

Ten pás povede až k letadlu. :-P  Jinak si tu cenu a termín vysvětlit neumím.

+13/0
4.5.2015 14:44

J39i55n21d49ř13i53c77h 90H64r91a15d28e29c43k64ý 6105529442522

z pražské mhd by jeden zešílel! prase aby se v tom vyznalo! se nedivím, že se z prahy cigáni houfně stěhují pryč...

+6/0
4.5.2015 14:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.