- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsou ceny, odhaduji tak minimálně o 100-200% vyšší oproti normáln í reálné ceně.
To se hned hlásím do výběrového řízení na zhotovitele. (...Město zároveň nechá ve stanicích Bořislavka a Nádraží Veleslavín zastřešit za 26 milionů výstupy vedoucí na povrch...).
K 1. fotografii s titulkem "Dvojici výtahů využívají místní obyvatelé i cykloturisté." - ano to je pravda. Ale sluší se poznamenat, že cyklisté ilegálně. Zrovna u těchto výtahů ve stanici Patřiny je piktogram zakazující přepravu kol (červený cyklista na ni právě kouká). Asi proto, že jsou příliš luxusní a kola by je mohla poničit. V některých jiných stanicích jsou piktogramy s nápisem Přeprava kol povolena.
Když se k tomu přidá, že dle aktuálního znění SPP PID se kola (stejně jako jiné předměty) nesmí pokládat na stupně schodů (tj. i eskalátorů), je cyklistika v metru docela náročný sport.
Měl jsem za to, že sportovat by se mělo v místech k tomu určených. Jako jsou třeba velodromy , hřiště či automobilové okruhy.
Každá rekonstrukce je 2-3x dražší než něco postavit rovnou. Za cenu pásu na kufry by se při samotné stavbě dal pořídit eskaláto. Koho na MHMP to zajímá, když to není za jejich peníze?
Co dvoupruhová skluzavka s podélnou přepážkou? Cestující dolů do vestibulu si nahoře připne karabinou k opasku lano vedoucí přes kladku k zavazadlu zavěšenému dole a sjede v pravém pruhu skluzavky, čímž vytáhne vzhůru v levém pruhu ono zavazadlo cestujícího z vestibulu. Ten mezitím pohodlně vyjde po schodech vzhůru. Hmotnost cestujícího a zavazadla bude kontrolována automatickými digitálními váhami tak, aby hmotnost zavěšeného cestujícího byla vždy nejméně jeden a 3/4 násobkem hmotnosti taženého zavazadla.
Pokud systém bude detekovat nevyhovující hmotnost horního cestujícího, bude kladka zablokována a horní cestující bude přepřažen a nahrazen dalším vhodným s vyšší hmotností. Kladka bude současně pohánět malý generátor k dobíjení akumulátoru pro napájení LED obrazovek, které budou zobrazovat okamžité hmotnostní údaje a přepravní informace, např. pokyny k přepřahu. Každý cestující si pak bude moci tlačítkem předem navolit, zda si přeje, aby jeho hmotnost byla na obrazovce i viditelná. To s výhodou použijí především pravidelně cestující klienti k průběžným kontrolám svých hodnot.
To vynalezl už Cimrman. Pro ostravské doly vypočítal, že když dolů do šachty bude fárat o jednoho horníka více, než v protikleci nahoru, ušetří se na energiích. Bohužel se v šachtě hromadili horníci a nápad zůstal zapomenut.
v docich v Belfastu mame pulkilometrovy pas a stal v prepoctu 2 mega , v lete se bude demontovat,tak ho muzu do Prahy prevezt a s rezervou vyjde na dalsi podobne stanice
Kolik těch výstupů bude? Když jsme řešili zastřešení části pozemku, které by pokrylo tak 2-3 výstupy metra, tak nás to stálo bez daně nějakých 200t. A to je v tom vykopání základů pro nosné zdivo a zámková dlažba, střecha z tašek.
Kdo to zaplatí? Škoda peněz za pár desítek vteřin čekání
Nejsem odborník na ceny ve stavebnictví, ale mohl by mi někdo znalejší vysvětlit, jak může výtah stát 9 milionů? Proboha, to jsou pomalu dva docela slušný RD.
2 melouny na vytah 7 melounu na korupcni dan
1) postavi pas….
2) pas zbouraji a postavi vytah….
3) vytah zbouraji a postavi eskatator…..
4) eskalator nebude jezdil, protoze bude mit mokry kabely…
a jini si kabely naplni….
jj, vidim to podobne... je to cely totalni fraska u nas... verejne zakazky a z nich "vznikajici" stavby...