Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rekonstrukce Libeňského mostu vyjde na dvě miliardy. Radní ji odmítají

Nové vedení Prahy 7 nechce, aby Libeňský most prošel rekonstrukcí v navržené podobě, bojí se totiž zahlcení dopravou z Blanky. Most by byl po dvoumiliardové renovaci o pět metrů širší, měřil by tedy šestadvacet metrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E76v25ž21e35n 13P27o34l55á98k 3498168911383

Kolik automobilistů si asi řekne "je tam teď ten most širší, tak tudy pojedu" když kapacita návazných komunikací se nemění? Navíc ten most se staví zhruba na sto let dopředu, tak není špatné ho trochu naddimenzovat.

0/0
8.5.2015 12:39

T88o53m45á93š 70Z32e53m88a63n 3495728264465

Co má co Automat mluvit do dopravních řešení?

Automat jen všechno mrší a kazí. i cyklistům - už jste jako cyklista někdy jeli po zklidněné silnici kde se s autem nevejdete pohodlně vedle sebe?

Navíc je automat plně placen z rozpočtu města a tedy mají jeho členové spoustu času a prostředků na vyvíjení teorristické a záškodnické činnosti na radnici.

Ale přitom zastupují jen cca 1000 obyvatel Prahy - tedy +- počet smažek které jezdí zyklojízdu.

A poprosím o nespojování automatu s cyklisty a cyklistikou. To je jako huntí duha a děti Zěme vs. ekologové.

Most by měl být pochopitleně co nejširší a opatření pro těch 5 cyklistů co tam pojede denně není potřeba žádné - když bude cyklopruh na chodníku (tak to díky maélému počtu chodců vadit nebude) a když budu široké pruhy pro auta, tak se slušní a ohleduplní cyklisté vejdou i na tu silnici.

+3/−2
8.5.2015 1:22

J60o38s18e97f 13S64c61h27m97i15d39t 5523537323742

Takže ho uděláme třeba sto metrů širokej. ;)

0/0
8.5.2015 11:23

D78a94n35i28e38l 83D38r96n48e94c 6261549376512

A*M je továrna na NIMBYsty, a ti jsou díky svému řevu ;-O na všechny strany dobrým politickým tématem. Loklální politické struktury tlačí na městské a ty na krajské, případně státní.

Jejich (A*M) způsob myšlení:

Je hezké, jak jak opovrhují každým, kdo má rád auta, přitom kola si berou pomalu až do postele.

Nikomu se nepodařilo poštvat tolik lidí proti cyklistům jako jim.

Nelíbí se jim, že se musí postavit ke každé novostavbě určitý počet parkovacích míst, ale zároveň jim vadí, že auta parkují v cyklopruzích, protože nikde není místo.

Ohleduplnost k cyklistům u nich znamená, že cyklista může všechno, ale odpovědnost za to nese vždy řidič.

Zákaz vjezdu vyřeší kolony levněji než nová silnice.

...dalo by se pokračovat na XXXX stránek

+5/−1
8.5.2015 0:48
Foto

J41a31n 49D12o58č38e69k16a36l 1334686411105

Tuším, že Auto,mat navrhne něco jako jeden jízdní pruh pro auta na oba směry řízený semaforem, který je tam bude po půl hodině střídavě pouštět a vedle toho 4 jízdní pruhy pro pumpičkáře, 1 pro koloběžky a 2 pruhy na jogging :-P

+5/0
8.5.2015 0:01

V25o80j43t57ě54c32h 69T10o23r32á69č 2246361846532

2 mld je samozrejme jen prvni cislo, skoncime tak na 8 a uvidime, jestli se jeste nekdy otevre.

+9/−1
7.5.2015 20:13

J56i94ř98í 91P41r96a13ž54á45k 9180172391962

Nový Trojský most stál 1,5 miliardy. Asi by bylo lepší také postavit nový.

+7/0
7.5.2015 20:11

R59o66m96a76n 66P56o84l84á94č72e21k 5986139225

Jak se to vezme... Trojský most má cca 250m. Libenský je cca 500 m.

+1/0
8.5.2015 0:13

J37a33k86u59b 19F74e66i10f59a44r 7829389536679

no musíte ještě připočítat cenu demolice stávajícího a možná se budete divit...

0/0
8.5.2015 8:13

V84l44a64d23i35m65í54r 77F24i61b84i38g34e86r 5584281411454

Nebylo by levnější ho odstřelit a postavit úplně nový? Kolikpak stál ten nový trojský 1,5mld ale určitě by se dal postavit i nějaký míň cool který by vyšel levněji.

+9/−1
7.5.2015 20:04

J55a22n 17P80r34o19c14h26á69z36k78a 5476662918887

Ono je to v plánu. Říká se tomu rekonstrukce, ale fakticky není šance stávající most zachránit.

+2/0
7.5.2015 23:42

E84v34ž60e89n 81P55o44l37á92k 3678738331523

fakticky bude replika.

0/0
8.5.2015 12:37

P29e88t85r 96M58a54r13š65o18u65n 5135298676236

Jasne, a v budoucnu ho pak zbourame a budeme stavet vetsi novej...

To je asi jako klickovana zeleznicni trati, protože prece nedam sve pole. Potomci to ted zase za nove prachy rovnaji...

+6/−1
7.5.2015 19:47

P57a72v52e14l 57K68u68r96a18l 5211604480550

Víte ono pole které přetne železnice se velmi draho obdelavalo. Složitost rostla.

Ani tehdy stát nebyl schopen koupit celé pole a pak prostě zbytky rozprodávat těm kdo měli pozemky kolem...

0/0
7.5.2015 19:52

R69o86m56a90n 51P63o68l87á75č67e15k 5246239725

Když se k něčemu vyjadřuje Automat tak se začínám bát... Vůbec nechápu jak je někdo od doby zmršení křižovatky na nábř. kapitána Jaroše vůbec někdo poslouchá...

Širkoý most vůbec nevadí... Stejně se tam auta nemají kde vzít...

+13/−1
7.5.2015 19:35

K10a98r36e11l 44M77a88t36o70u89š48e15k 2203945553

co je AUTOMAT? nějaké sdružení poblázněných cyklistů?

+2/0
7.5.2015 19:42

M46i80l49a88n 85B16a57r96o15ň 8641733975359

Nene obcanske sdruzeni uherskohradistskeho podnikatele Valenty.

+3/0
7.5.2015 20:04

P11e81t11r 49L88u79d91a38n12e95k 1467744557693

"Širkoý most vůbec nevadí... Stejně se tam auta nemají kde vzít..." tak to je taky dobrej protimluv. Jestli se tam ty auta nemaj kde vzít(myslim si to teda taky), tak proč ho stavět širokej. To jsou vyhozený peníze(předpokládám že širší=dražší).

+1/0
8.5.2015 8:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.