Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rekonstrukce Libeňského mostu vyjde na dvě miliardy. Radní ji odmítají

Nové vedení Prahy 7 nechce, aby Libeňský most prošel rekonstrukcí v navržené podobě, bojí se totiž zahlcení dopravou z Blanky. Most by byl po dvoumiliardové renovaci o pět metrů širší, měřil by tedy šestadvacet metrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E37v40ž10e27n 23P46o30l21á91k 3458508501283

Kolik automobilistů si asi řekne "je tam teď ten most širší, tak tudy pojedu" když kapacita návazných komunikací se nemění? Navíc ten most se staví zhruba na sto let dopředu, tak není špatné ho trochu naddimenzovat.

0/0
8.5.2015 12:39

T57o90m72á95š 68Z38e90m32a36n 3165918934785

Co má co Automat mluvit do dopravních řešení?

Automat jen všechno mrší a kazí. i cyklistům - už jste jako cyklista někdy jeli po zklidněné silnici kde se s autem nevejdete pohodlně vedle sebe?

Navíc je automat plně placen z rozpočtu města a tedy mají jeho členové spoustu času a prostředků na vyvíjení teorristické a záškodnické činnosti na radnici.

Ale přitom zastupují jen cca 1000 obyvatel Prahy - tedy +- počet smažek které jezdí zyklojízdu.

A poprosím o nespojování automatu s cyklisty a cyklistikou. To je jako huntí duha a děti Zěme vs. ekologové.

Most by měl být pochopitleně co nejširší a opatření pro těch 5 cyklistů co tam pojede denně není potřeba žádné - když bude cyklopruh na chodníku (tak to díky maélému počtu chodců vadit nebude) a když budu široké pruhy pro auta, tak se slušní a ohleduplní cyklisté vejdou i na tu silnici.

+3/−2
8.5.2015 1:22

J68o63s55e36f 57S92c96h89m24i98d13t 5673637843852

Takže ho uděláme třeba sto metrů širokej. ;)

0/0
8.5.2015 11:23

D83a42n75i68e93l 67D15r82n84e92c 6281109436952

A*M je továrna na NIMBYsty, a ti jsou díky svému řevu ;-O na všechny strany dobrým politickým tématem. Loklální politické struktury tlačí na městské a ty na krajské, případně státní.

Jejich (A*M) způsob myšlení:

Je hezké, jak jak opovrhují každým, kdo má rád auta, přitom kola si berou pomalu až do postele.

Nikomu se nepodařilo poštvat tolik lidí proti cyklistům jako jim.

Nelíbí se jim, že se musí postavit ke každé novostavbě určitý počet parkovacích míst, ale zároveň jim vadí, že auta parkují v cyklopruzích, protože nikde není místo.

Ohleduplnost k cyklistům u nich znamená, že cyklista může všechno, ale odpovědnost za to nese vždy řidič.

Zákaz vjezdu vyřeší kolony levněji než nová silnice.

...dalo by se pokračovat na XXXX stránek

+5/−1
8.5.2015 0:48
Foto

J11a34n 17D33o44č76e65k64a65l 1874576531385

Tuším, že Auto,mat navrhne něco jako jeden jízdní pruh pro auta na oba směry řízený semaforem, který je tam bude po půl hodině střídavě pouštět a vedle toho 4 jízdní pruhy pro pumpičkáře, 1 pro koloběžky a 2 pruhy na jogging :-P

+5/0
8.5.2015 0:01

V42o91j69t38ě14c53h 14T48o92r39á33č 2986211636802

2 mld je samozrejme jen prvni cislo, skoncime tak na 8 a uvidime, jestli se jeste nekdy otevre.

+9/−1
7.5.2015 20:13

J42i38ř91í 62P92r23a74ž94á43k 9290172291282

Nový Trojský most stál 1,5 miliardy. Asi by bylo lepší také postavit nový.

+7/0
7.5.2015 20:11

R76o86m21a50n 38P71o90l25á64č24e56k 5386579185

Jak se to vezme... Trojský most má cca 250m. Libenský je cca 500 m.

+1/0
8.5.2015 0:13

J93a83k33u33b 23F84e93i32f58a64r 7899449296269

no musíte ještě připočítat cenu demolice stávajícího a možná se budete divit...

0/0
8.5.2015 8:13

V73l93a83d45i84m29í25r 51F21i58b81i90g89e55r 5774241441344

Nebylo by levnější ho odstřelit a postavit úplně nový? Kolikpak stál ten nový trojský 1,5mld ale určitě by se dal postavit i nějaký míň cool který by vyšel levněji.

+9/−1
7.5.2015 20:04

J45a15n 80P21r20o95c92h43á34z54k38a 5556592938527

Ono je to v plánu. Říká se tomu rekonstrukce, ale fakticky není šance stávající most zachránit.

+2/0
7.5.2015 23:42

E73v50ž69e39n 21P52o37l91á51k 3718738501313

fakticky bude replika.

0/0
8.5.2015 12:37

P94e48t53r 44M29a64r98š24o45u62n 5835878516506

Jasne, a v budoucnu ho pak zbourame a budeme stavet vetsi novej...

To je asi jako klickovana zeleznicni trati, protože prece nedam sve pole. Potomci to ted zase za nove prachy rovnaji...

+6/−1
7.5.2015 19:47

P94a70v23e64l 98K87u48r25a15l 5171834330800

Víte ono pole které přetne železnice se velmi draho obdelavalo. Složitost rostla.

Ani tehdy stát nebyl schopen koupit celé pole a pak prostě zbytky rozprodávat těm kdo měli pozemky kolem...

0/0
7.5.2015 19:52

R17o22m38a48n 45P54o71l48á84č10e92k 5366939945

Když se k něčemu vyjadřuje Automat tak se začínám bát... Vůbec nechápu jak je někdo od doby zmršení křižovatky na nábř. kapitána Jaroše vůbec někdo poslouchá...

Širkoý most vůbec nevadí... Stejně se tam auta nemají kde vzít...

+13/−1
7.5.2015 19:35

K37a38r86e85l 51M68a12t42o30u38š16e74k 2623825783

co je AUTOMAT? nějaké sdružení poblázněných cyklistů?

+2/0
7.5.2015 19:42

M43i45l59a94n 83B90a11r17o23ň 8471423795129

Nene obcanske sdruzeni uherskohradistskeho podnikatele Valenty.

+3/0
7.5.2015 20:04

P19e70t30r 38L14u91d20a86n27e31k 1427644787733

"Širkoý most vůbec nevadí... Stejně se tam auta nemají kde vzít..." tak to je taky dobrej protimluv. Jestli se tam ty auta nemaj kde vzít(myslim si to teda taky), tak proč ho stavět širokej. To jsou vyhozený peníze(předpokládám že širší=dražší).

+1/0
8.5.2015 8:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.