Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rekonstrukce Libeňského mostu vyjde na dvě miliardy. Radní ji odmítají

Nové vedení Prahy 7 nechce, aby Libeňský most prošel rekonstrukcí v navržené podobě, bojí se totiž zahlcení dopravou z Blanky. Most by byl po dvoumiliardové renovaci o pět metrů širší, měřil by tedy šestadvacet metrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E81v41ž89e22n 56P61o51l72á67k 3518418431883

Kolik automobilistů si asi řekne "je tam teď ten most širší, tak tudy pojedu" když kapacita návazných komunikací se nemění? Navíc ten most se staví zhruba na sto let dopředu, tak není špatné ho trochu naddimenzovat.

0/0
8.5.2015 12:39

T48o91m70á21š 43Z50e11m67a50n 3365568424895

Co má co Automat mluvit do dopravních řešení?

Automat jen všechno mrší a kazí. i cyklistům - už jste jako cyklista někdy jeli po zklidněné silnici kde se s autem nevejdete pohodlně vedle sebe?

Navíc je automat plně placen z rozpočtu města a tedy mají jeho členové spoustu času a prostředků na vyvíjení teorristické a záškodnické činnosti na radnici.

Ale přitom zastupují jen cca 1000 obyvatel Prahy - tedy +- počet smažek které jezdí zyklojízdu.

A poprosím o nespojování automatu s cyklisty a cyklistikou. To je jako huntí duha a děti Zěme vs. ekologové.

Most by měl být pochopitleně co nejširší a opatření pro těch 5 cyklistů co tam pojede denně není potřeba žádné - když bude cyklopruh na chodníku (tak to díky maélému počtu chodců vadit nebude) a když budu široké pruhy pro auta, tak se slušní a ohleduplní cyklisté vejdou i na tu silnici.

+3/−2
8.5.2015 1:22

J56o75s78e61f 52S11c76h65m36i97d39t 5273597633412

Takže ho uděláme třeba sto metrů širokej. ;)

0/0
8.5.2015 11:23

D29a50n50i19e42l 69D16r34n62e47c 6731829186902

A*M je továrna na NIMBYsty, a ti jsou díky svému řevu ;-O na všechny strany dobrým politickým tématem. Loklální politické struktury tlačí na městské a ty na krajské, případně státní.

Jejich (A*M) způsob myšlení:

Je hezké, jak jak opovrhují každým, kdo má rád auta, přitom kola si berou pomalu až do postele.

Nikomu se nepodařilo poštvat tolik lidí proti cyklistům jako jim.

Nelíbí se jim, že se musí postavit ke každé novostavbě určitý počet parkovacích míst, ale zároveň jim vadí, že auta parkují v cyklopruzích, protože nikde není místo.

Ohleduplnost k cyklistům u nich znamená, že cyklista může všechno, ale odpovědnost za to nese vždy řidič.

Zákaz vjezdu vyřeší kolony levněji než nová silnice.

...dalo by se pokračovat na XXXX stránek

+5/−1
8.5.2015 0:48
Foto

J12a79n 46D20o78č95e25k74a38l 1334816781565

Tuším, že Auto,mat navrhne něco jako jeden jízdní pruh pro auta na oba směry řízený semaforem, který je tam bude po půl hodině střídavě pouštět a vedle toho 4 jízdní pruhy pro pumpičkáře, 1 pro koloběžky a 2 pruhy na jogging :-P

+5/0
8.5.2015 0:01

V29o50j29t11ě11c80h 93T42o87r87á82č 2596801646722

2 mld je samozrejme jen prvni cislo, skoncime tak na 8 a uvidime, jestli se jeste nekdy otevre.

+9/−1
7.5.2015 20:13

J98i24ř41í 31P80r49a61ž69á16k 9450792171222

Nový Trojský most stál 1,5 miliardy. Asi by bylo lepší také postavit nový.

+7/0
7.5.2015 20:11

R77o31m49a18n 61P74o72l45á73č64e24k 5116539275

Jak se to vezme... Trojský most má cca 250m. Libenský je cca 500 m.

+1/0
8.5.2015 0:13

J13a65k14u88b 97F55e63i14f32a86r 7119719446509

no musíte ještě připočítat cenu demolice stávajícího a možná se budete divit...

0/0
8.5.2015 8:13

V29l78a91d48i15m31í96r 24F32i67b57i37g46e68r 5434191521334

Nebylo by levnější ho odstřelit a postavit úplně nový? Kolikpak stál ten nový trojský 1,5mld ale určitě by se dal postavit i nějaký míň cool který by vyšel levněji.

+9/−1
7.5.2015 20:04

J34a85n 56P47r28o44c17h71á70z58k51a 5566692558537

Ono je to v plánu. Říká se tomu rekonstrukce, ale fakticky není šance stávající most zachránit.

+2/0
7.5.2015 23:42

E74v31ž50e95n 65P73o16l58á69k 3558608641723

fakticky bude replika.

0/0
8.5.2015 12:37

P69e16t66r 13M52a93r10š72o91u77n 5325328916616

Jasne, a v budoucnu ho pak zbourame a budeme stavet vetsi novej...

To je asi jako klickovana zeleznicni trati, protože prece nedam sve pole. Potomci to ted zase za nove prachy rovnaji...

+6/−1
7.5.2015 19:47

P55a75v72e35l 12K83u30r87a98l 5861574870600

Víte ono pole které přetne železnice se velmi draho obdelavalo. Složitost rostla.

Ani tehdy stát nebyl schopen koupit celé pole a pak prostě zbytky rozprodávat těm kdo měli pozemky kolem...

0/0
7.5.2015 19:52

R64o78m88a44n 75P50o17l97á78č80e29k 5346769935

Když se k něčemu vyjadřuje Automat tak se začínám bát... Vůbec nechápu jak je někdo od doby zmršení křižovatky na nábř. kapitána Jaroše vůbec někdo poslouchá...

Širkoý most vůbec nevadí... Stejně se tam auta nemají kde vzít...

+13/−1
7.5.2015 19:35

K96a98r58e25l 93M81a52t27o58u81š96e72k 2133175893

co je AUTOMAT? nějaké sdružení poblázněných cyklistů?

+2/0
7.5.2015 19:42

M27i32l36a11n 86B12a93r21o57ň 8961543975649

Nene obcanske sdruzeni uherskohradistskeho podnikatele Valenty.

+3/0
7.5.2015 20:04

P55e27t57r 41L30u40d12a38n26e89k 1847834527733

"Širkoý most vůbec nevadí... Stejně se tam auta nemají kde vzít..." tak to je taky dobrej protimluv. Jestli se tam ty auta nemaj kde vzít(myslim si to teda taky), tak proč ho stavět širokej. To jsou vyhozený peníze(předpokládám že širší=dražší).

+1/0
8.5.2015 8:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.