- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdím v ranní a odpolední špičce. Ranní zpoždění je nepodstatné, jede to tak často, že vlezu do několika minut do první busu. Odpoledne bývá do 5 minut, problém je občas na Ládví, že si busy (349, 368, 369) překážejí, že pokud jeden má zpoždění, druhý nemůže najet a čeká na odjezd. Pak se zpoždění přenášejí. Chybí navíc alespoň jedno odjezdové místo, pak by hodně problémů odpadlo.
Navíc řidiči stále někomu dobíhajícímu dodatečně otevírají, i když tam už nemají několik minut být, přitom za 5 až 10 minut jede další spoj stejné linky.
Mám opačnou zkušenost - jezdím později, kdy už jsou intervaly větší a zpoždění je pro mně podstatné - 20 min. pravidelně oproti jizdnímu řádu. Naopak večer to jede celkem na čas.
Ja bysom tjé busy z tých dedin celkom zrušíl.
Veď tý venkováni nam ibá tú našú "zlatú, stovežatú" akurát ták zaneriaďujů. Ať si najdú robotú tam v tem Melníku, Neratoviciach, či prosto idú okopávať repú a nenosija nam blato na gumákoch do našej metropóle.
Kam ROPID šlápne, tam sto let tráva neroste...
Zrusit pasmovy provoz metra C smer Letnany a ukoncit busy na zdejsim bus nadrazi. Rozumne reseni. Ropod misto toho bude stavet na Ladvi pristresky apod...
Ty přístřešky jsou blbost, jsou tam tři a pokud jsem si všiml, tak většinou prázdné. Asi myslí stanoviště/zastávku na Mělník, vzdálenou asi 50 metrů... Nevím, nerozumím, ...
Organizátor dopravy ROPID hledá řešení problémů, který by bez jeho předešlých zásahů nevznikly. Jak typické pro státní organizace. A nikdo za nic neručí.
Není lepší jet z Neratovic na Mělník vlakem? Jezdil jsem tak kdysi léta a přišlo mi to lepší než bus, zvláště, pokud zajíždí na Spolanu nebo se musí přestupovat. Podle idosu to trvá pouhých 18 minut.
Podle toho, kde jsi. Když musíš přes celé město tak je lepší bus. A taky je rozdíl, kam na ten Mělník potřebuješ.
Takže z ROPIDu nám pan redaktor už zase udělal společnost, a spojení "v Ládví" je taky perla. To se pozná, že jeden ví, o čem píše.
Kecy! Ještě jsem nepřijel na Ládví včas. Zpoždění 8-15 minut. A je to tím, že busy nezačínají v Nera ale v Obříství a na Štěpáně musí řidiči čekat na zpožděné přípoje. Dalším problémem je, že to staví na každém rohu.
A jesti to přesunou do Letňan (čehož jsem se od začátku téhle komedie bál) tak paní starostce půjdu osobně poděkovat. S karabáčem.
Neratovice, Mělník i další obce z regionu bojují od začátku o to, aby to v Letňanech nekončilo. Pokud to tak dopadne (což se nedá vyloučit), rozhodně to nebude vina jenom jednoho starosty/ky.
"Ke zpožděním podle Drápala dochází kvůli stále pomalému odbavování cestujících."
Tak tohle má podle mě dvě řešení:
1. Zrušil bych nástup předními dveřmi. To ale nepotěší dopravce, protože existuje reálná šance, že klesnou tržby. Pozitivní však je, že se zrychlí odbavování cestujících a možná i jízdní doba, což může přilákat více cestujících.
2. Přizpůsobit jízdní doby. To zase nepotěší cestující, protože se autobusy budou více flákat na zastávkách. Jízdní doby se zahrnutím času na odbavení prodlouží, lidi budou jezdit déle, tedy pomalu a utečou do aut.
Řešení 1 by mělo velmi blízko k realizaci za předpokladu, že budeme mít vychované cestující a nebudou tady ti, co mají jízdu bez jízdenky jako sport. Jenže tendence je všechno přečůrat, což si všichni uvědomujeme.
Nástup se zpožďuje na pražských zastávkách. Nyní asi 10, před tím jedna. Ti co jezdí pravidelně mají kartu a odsejpá to. Navíc začali nastupovat lidi na zastávkách, kde jsem leta nikoho neviděl.