Diskuze

Výtoň či Eden. V Praze by mohlo vyrůst až 30 nových vlakových zastávek

V hlavním městě by v budoucnu mohlo vzniknout až 30 nových vlakových zastávek. Vyplývá to z materiálu, který projednával magistrátní výbor pro dopravu. Kdo by jejich výstavbu financoval ani kdy by mohly být první zastávky hotové, se však zatím neví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Pane Holý. Když budou vlakové zastávky od sebe vzdálené jako stanice metra,neměl by to být přeci problém. Samozřejmě pro městskou,či příměstskou dopravu. Pokud některé vlaky pojedou daleko za Prahu,samozřejmě by nemusely stavět ve všech pražských zastávkách.

0 0
možnosti
JF

Je to jistě dobrý nápad. Třeba nová zastávka Podbaba místo stanice Bubeneč. Ano stanice Bubeneč byla hezká,romantická. Ale stranou,stavěl tam jen jeden autobus. K nové stanici Podbaba prodloužili tramvaj,jezdí tam dvě linky a několik linek autobusů. Pro cestující jistě zlepšení.

0 0
možnosti
VH

No já nevím.

Výhoda rychlejšího cestování vlakem do okrajových čtvrtí tím pádem skončí.

Když budou vlaky každou chvíli zastavovat na nových zastávkách.

Možná se pletu a nějaký odborník mi zde vše vysvětlí, ale momentálně mi tohle budování zastávek připadá přinejmenším jako pěkná blbost.

3 1
možnosti
RJ

Ve většině případů je nová zastávka provázena zrušením jiné nebo zrychlením trati. Takže to žádný dopad mít ani nemusí.

3 0
možnosti
DZ

Praha ma pomerne hutou sit.Mozna by stalo za to se celkove inspirovat treba berlinem a dat tomu nejaky rad.Aby v tom byl nejaky system a ne naprosto nesmyslne zastavky,nenavazujici spoje atd.

0 0
možnosti
RJ

Praha má hustou síť, ale málo kapacitní. Narozdíl německého S-Bahnu se totiž příměstská doprava musí u nás dělit o koleje s dopravou dálkovou a nákladní.

Co Praha potřebuje nejvíce, je třetí/črvrtá kolej v mnoha úsecích, ať už podél stávájící tratě, kde je to možné, nebo ve formě zaústění VRT, v těch směrech, kde je VRT v plánu.

4 0
možnosti
JR

J12a12k61u93b 63R80o11u33s

22. 5. 2015 18:00

Proč je na ilustrační fotce havarovaná lokomotiva?

0 0
možnosti
BK

Jinak by tam nezastavila.

2 0
možnosti
MK

Jinak si z nás soudruzi dělají Brusel, Zrušej nádraží Vyšehrad a vedle tak cca 100 m od něj postavěj "Výtoň" ;-D;-D;-D;-D!!!!!!

11 0
možnosti
RJ

Nádraží Vyšehrad bylo zrušeno již v roce 1960. S tím současní "soudruzi" opravdu nemají nic společného.

Výstavba nové stanice vyjde levněji než obnovení staré, protože na tom starém míste nemáte nic, co byste mohl použít a navíc tam stojí nemoderní budova, kterou by bylo třeba draze opravit (a stejně už dávno patří soukromému vlastníku). Kromě toho je tam v oblouku, což je se současnými normami problmenatické.

Další věc je, že Výtoň je pro zastávku mnohem lepší místo. Je tam více tramvají, na které se dá přestoupit, především na pravobřežní tramvajová trati.

6 0
možnosti
JP

No konečně! V Berlíně to funguje už století.

3 1
možnosti
MV

Hm, a co Karlín, o něm se dříve taky mluvilo, nyní nic?

0 0
možnosti
JL

J69a44n 21L71u78k68á61š

22. 5. 2015 12:37

a dokážete přimět středočechy, aby ty parkovací domy zaplatili? To je totiž celej problém P+R a parkovacích domů. Že je nevyužívají pražani, ale všichni ti co si pořídili bydlení za Prahou, dál v Praze pracují, ale daně odvádějí středočeskému kraji !! Proč by jim měla za to ještě Praha stavět parkovací domy?

5 2
možnosti
PA

P98a21v49e46l 15A74n43t84o98n

22. 5. 2015 14:36

Ona má zase Praha příjem ze všech těch firem se sídlem Praze, ve kterých ty středočeši pracují. Nebude to zas tak černobílé.

5 0
možnosti
JM

J34i79ř59í 34M74a43c46e73k

22. 5. 2015 11:58

Ono to chce nejen nové zastávky, ale taky myslet hlavou. V současnosti kvůli různým omezením skoro přestaly jezdit osobní vlaky mezi Vysočany a hl. n. (a Vršovicemi). Člověk by čekal, že v takovém případě se povolíjízda na pražské jízdné i v rychlících. Ale kdepak! Přitom ve Vídni (i jinde) je použití rychlíků na městské jízdné samozřejmostí.

3 0
možnosti
JH

Šak v R-kových rychlících platí městské jízdné!!!

2 0
možnosti